crtcu - ty nás mystifikuješ!
psal jsi, že ke tvým odporům vedou čtyři dráty a celý je to ukostřený. Jestli je to pravda, pak to nemůže být zapojený podle šématu. Pokud bys našel na autě pět drátů, pak by to odpovídalo. Tak si to dobře rozmysli, jakou nám řekneš příště - já bych chtěl tu o Budulínkovi...
Balast resistor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
](*,)
omlouvám se všem zůčastněným, hlavně pak standovi , jsem lama. vycházím ze schématu, muselo jich tam bejt 5....
já tu součástku nemám, popisoval jsem jak si to pamatuju, zřejmě blbě...
o Budulínkovy si moc nepamatuju, ale umím o kuřátku co zabloudilo :p
omlouvám se všem zůčastněným, hlavně pak standovi , jsem lama. vycházím ze schématu, muselo jich tam bejt 5....
já tu součástku nemám, popisoval jsem jak si to pamatuju, zřejmě blbě...
o Budulínkovy si moc nepamatuju, ale umím o kuřátku co zabloudilo :p
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Tak jsem prohledal Flotindu, ale onu součástku pod č.376 jsem nenalezl. Nicméně má pravdu Standa, představte si, že ono je tam vícebodové vstřikování . Já myslel, že tam bude maximálně Bosch monotronic či motronic nebo jak se to jmenuje. Takže je ale zajímavé, že na každém vývodu z těch dvou na vstřiku je skoro stejný odpor v rozmezí 500 až 550 ohmů. Jinak jsem právě dočetl to o tom kuřeti a jdu hledat tu součástku. Ale nevím, nevím, nic takého jsem neviděl
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Balastrezistor nemohu najít, odpojil jsem znova vstřik a při zapnutém zapalování je na obou drátech +12V. Zkusil jsem měřit při běžícím motoru, kdyby byl jeden konec na okamžiky ukostřován a druhý pod napětím, mohl bych nepřímou metodou (pomocí dalšího rezistoru vytvořit odporový dělič a neviditelný odpor zpočítat) zjistit hledané. Bohužel, můj měřič mi neukáže, který konec je pod ,,tvrdým napětím" a který jde přes jednotku. Bojím se, abych potom neodpálil jednotku. Stando, máš nápad? Osciloskop již bohužel nemám.
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Jardo, jestli chceš znát verzi vstřikování Tvé dvoustovky, oddělej plastový kryt, který má spolujezdec vedle pravé nohy a opiš číslo na počítači (0280 000 xxx). Taky bys mohl změřit odpor cívky vstřikovače.
Hezkou sobotu (já jedu tatrou na sraz do Slavkova)
Hezkou sobotu (já jedu tatrou na sraz do Slavkova)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Takže moje vstřikovače číslo 0280150802 mají vnitřní odpor 3 ohmy, tož kolik těch ohmů má být zakletejch v rezistorech ? spíš těch 20?standa píše: Vstřikovače jsou v zásadě dvojího druhu:
1. cívka vstřikovače má odpor cca 12-20 ohmů - zapojuje se přímo na 12 voltů (můj kombík)
2. cívka má 3-5 ohmů - zapojuje se do série s rezistorem, nebo je proud cívkou řízen computerem (u novějších konstrukcí)
Rezistor bude mít odpor ASI 10-20 ohmů a zatížitelnost 20-30 Wattů.
Mluvíme o věci 376 na str 21
http://www.littplast.cz/motronic%20web/ ... et_jpg.htm
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Balast resistor
dopadlo to tak ze jsem dle Standovi rady jeden reyistor zbavil izolace a jel po nem dratkem od vstriku od nejvetsiho odporu, dokud vstrikovac neyacal cvakat. bylo to uprostred valecku, tudiz cca 10 ohm. Takze ze 4 valecku jsem pouzil jen dva a motor pak bez problemu naturbil dalsich par desitek tkm
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Balast resistor
Crtcu - to je slušný, hned třináctej rok napsat jak to dopadlo...
Přijeď na Hálův mlýn, ať můžem porovnat, kdo víc ztloustnul a olysal
Přijeď na Hálův mlýn, ať můžem porovnat, kdo víc ztloustnul a olysal
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé