Nefunkcny tachometer
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Nefunkcny tachometer
Po vymene spojky mi neukazuje spotrebu pal. pocitac a ani tachometer. Vsetko som zapojil tak ako bolo a nic. Dakujem za radu.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Nefunkcny tachometer
Zjavne si nechtiac rozpojil (odtrhol) nejaky konektor. Do uvahy pripada cidlo rychlosti, zvycajne umiestnene na diferaku.zlota píše:Po vymene spojky mi neukazuje spotrebu pal. pocitac a ani tachometer. Vsetko som zapojil tak ako bolo a nic. Dakujem za radu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Nefunkcny tachometer
To bude asi to cidlo co je na pravej poolosi kde je dost zly pristup. to je pripojene ale asi som niekde sekol kabel ked som sa pasoval zo starterom. nevie niekto z ktoreho zvazku kablov je to cidlo napajane?
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 939
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Nefunkcny tachometer
jde ve svazku s napajenim pro starter ma to konektor v mistech mezi baterii a motorem je tam i konektor pro civku starteru, najdeš to podle toho že jsou dva kulaty konektory vedle sebe jeden jednodratovy ke sterteru ovladani civky druhy dvoudratovy k čidlu snimače pro tacho.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Nefunkcny tachometer
da sa to cidlo nejak premerat? tie konektory som tam nasiel jeden je jednokablovy a druhy ma dva kable. ak si dobre pamätam tak na to cidlo ide iba jeden kabel.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 939
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Nefunkcny tachometer
ne na cidlo jdou dva na civku starteru jeden
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Nefunkcny tachometer
tak bol to nakoniec iba zly kontakt na konektore. dakujem vsetkym za radu.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nefunkcny tachometer
tak to gratulujem. ja som problem s tachometrom nevyriesil.. .nepodarilo sa mi este najst ani to cidlo... bude to asi v tom zlom pristupe, na parkovisku sa taketo veci riesa tazko 

_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Nefunkcny tachometer
to cidlo najdes na prevodovke presne tam kde sa je napojena prava poolos. je tam dost zly pristup. je uchytene jednym srobom na indus.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 939
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Nefunkcny tachometer
pokud nemaš ještě stary system mechanickej...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nefunkcny tachometer
hmm, myslel som si. je to lepsie zospodu ci z vrchu, alebo dat dole koleso?zlota píše:to cidlo najdes na prevodovke presne tam kde sa je napojena prava poolos. je tam dost zly pristup. je uchytene jednym srobom na indus.
'89 s palubnym computerom ma uz urcite elektricky.marra píše:pokud nemaš ještě stary system mechanickej...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Nefunkcny tachometer
pristup iba zo spodu. najlepsie montazna jama. ale pozeram ze si z Ba lucki. ak nemas garaz s jamou tak ti ju mozen zabezpecit ak chces.
Naposledy upravil(a) zlota dne 05 led 2009 17:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nefunkcny tachometer
hmm, ponuka to lakava... to by stalo za skusku...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Nefunkcny tachometer
ja momentalne byvam pri Nitre. garaz mam v Bernolakove to mas kusok z Ba. ak tam budem dam ti vediet a ak budes mat cas mozes dobehnut.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Nefunkcny tachometer
cool, super. aspon to konecne omrknem aj zospodku.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé