Netušite nahodou nekdo kde najdu čidlo klepání,popripade nemel by to nekdo na fotce?
A jak by se projevovalo kdyby bylo špatné?
Dík moc..
MOTOR: Čidlo klepání
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
MOTOR: Čidlo klepání
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5049
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Čidlo klepání
A co to jako má být ??? 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
Čidlo klepání
Tak lachtane,necekal bych ze ty nebudes vedet k cemu to jeLachtan píše:A co to jako má být ???


Na zaklade dat z cidla klepani nastavuje ŘJ predstih (zapalovani). Principielne to funguje nejak na principu pieza,nevim presne jak. Kazdopadne cidlo "sleduje" klepani motoru (vzdycky se rikalo ze se to "hada" kdyz bylo spatne nastaveny zapalovani,uz od fichtla) a to prave je vstupni info pro ŘJ,ktera upravuje dokud ji cidlo nerekne "je to dobry". Jak jsem se jinde docetl zapalovani je treba upravovat napriklad pri pouziti benzinu s jinym oktanovym cislem.Proste uz neplati ze se to jednou nastavi a dost.
U mé s40 by melo cidlo byt nekde pod sanim. Je-li neco z vyse uvedeneho spatne,opravte me,je to mozne.
Jak by se tedy na chodu motoru projevovalo pokud by cidlo fungovalo spatne?resp.by bylo spatne nastavene zapalovani spatnou funkci cidla?
A muze cidlo vubec fungovat spatne,anebo je to tak ze proste bud funguje a nebo nefunguje vubec?
Diky moc..
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
Čidlo klepání
Nikdy nic nevi ? ? ?
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé