Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak ve Cvikově už bohužel nemá Volvo diagnostiku takže už dělá prý pouze běžné opravy. Tak začínám být bezradný. Ještě je v Liberci FederalCars partner Volva ale tam to asi bude hrozně drahé 
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
tak třeba ti začala odcházet CEM - já ji taky na P1 řešil. Ale mně blbly budíky, pak auto zhaslo a pak už nenastartovalo, do nouzáku nešlo nikdy. Ale možná je to tím, že u atmosférického benzínu nejsou nároky na řízení turba či čeho dalšího balastu, tak to jelo normálně.
Blbnoucí CEM bys mohl vyřešit tím, že bys našel druhou V50 se stejným motorem, domluvil se s chlapama od D5T5 a naklonovali byste druhou CEM a prohodili. Pokud by to jelo, máš viníka. Pokud by to nejelo, víš, že tudy cesta nevede.
Pak to může být třeba nějak blbě nakalibrované DPF... no je toho hodně.
Blbnoucí CEM bys mohl vyřešit tím, že bys našel druhou V50 se stejným motorem, domluvil se s chlapama od D5T5 a naklonovali byste druhou CEM a prohodili. Pokud by to jelo, máš viníka. Pokud by to nejelo, víš, že tudy cesta nevede.
Pak to může být třeba nějak blbě nakalibrované DPF... no je toho hodně.
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Malinko nevím o čem mluvíš. Myslím si že nouzáku se zbavím originál diagnostikou až se smaže chyba P0047, řízení turba. Byl uhnily kabel protože někdo to předtím propojil čokoládou jenom bohužel. Záhadou je že do doby výměny vstřiku auto jelo, pouze lehce kolísali otáčky a dost kouřilo a po výměně toto. Další záhada je že kolega s Volvo diagnostikou půjčenou mi tvrdí že když přez diagnostiku vypíná vstřiky tak reaguje na vypnutí pouze jeden zbytek beze změn. Proto se domnívám že bude chyba v Elektru, ale pouze laidska domněnka.
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Nejsem mechanik, sdeluji, co potkalo na elektrice me. Ja nechaval opravovat nezavisle topeni. To v servise opravili a pri odjezdu mi pozhasinalo postupne od budiku az po potkavacky na aute vse. Odesla CEM. Shoda nahod.
Tak treba budes mit jen nekde kously kabel, nevim. Hodne stesti
Tak treba budes mit jen nekde kously kabel, nevim. Hodne stesti
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
I tak díky za rady 
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak jsem našel autoservis Louda v Liberci-Vesec mají Volvo Diagnostiku a první dojem fajn. Pak napíšu schválně zkušenost 
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak po dlouhé době nějaké info. Prý dva vstřiky nereagovali na diagnostiku. I když se zapojili jinam kde ostatní fungovali takže elektro ok tak se vstřiky poslali na čištění preventivně všechny. Po návratu a namontování nereagoval stále ten úplně nový, ostatní zrepasovane ok. Tak ten nový opět vymontovali a poslali ho jinam na zkoušku a odpověď: nefunkční hned mi nabídli že ho za 5000 opraví ( kupoval jsem ho nový za 6000 bez DPH). To jsem odmítnul a pokusím se o reklamaci pokud ji teda uznají. Musím říct že jsem z toho nějak v rozpacích 
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak po 6 měsících mám auto doma. Prošel jsem si snad peklem
. Tak u p.Loudy v LBC-Vesec zaplaceno v Květnu 8tis. Vyměněny přepadové hadice, nový palivový filtr a vstřiky poslány na testy a čištění 2x. Auto vráceno a po 100m jízdy opět v nouzaku. Servisman pouze přijel vázal chyby a odpověď to snad bude dobrý. No kouřivost po startu bílý a při jízdě černý kouř přetrvávala a silně se klepal motor za studena. Najel jsem zhruba 200km a auto opět spadlo do nouzaku. Koncem Srpna dáno do servisu Neumann v Raspenavě. Po 3mesicich jsem si byl pro auto. Výměna palivového filtru, nové přepadové hadičky, test vstřiku, repase tři vstřiku, jeden kupovaný nový, čištění palivové soustavy. Cena 52tis. Auto za studena stále po startu bílé kouří a lehce hapruji otáčky, trochu hůře startuje. Po zahřátí ok nekouří ani černě při tahu. Po celkové prohlídce doporučeno spoustu oprav jako např. Turbo, komplet brzdy, tlumiče a pružiny, podvozek atd s odhadovanou cenou 152tis
tudíž jsem další opravy v tomto servise zastavil protože si myslím že ano, něco je sice potřeba ještě opravit ale za úplně jiné peníze a něco není v takovým stavu aby se to nedalo repasovat jako například brzdiče...... Tak takova je zatím moje zkušenost po 6mesicich.... žádný šlágr.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak až najdete další vhodný servis pro výzkum pravděpodobnosti závady, tak jim prosím řekněte :
Vyndejte vstřiky, vražte místo nich šupleru a změřte zdvih pístu.
Tyto motory trpí na ohnutí ojnic a přesně takto se to chová za studena.
Jakmile tam bude rozdíl zdvihu cca 1 mm, tak je to bohužel jasné.
Vyndejte vstřiky, vražte místo nich šupleru a změřte zdvih pístu.
Tyto motory trpí na ohnutí ojnic a přesně takto se to chová za studena.
Jakmile tam bude rozdíl zdvihu cca 1 mm, tak je to bohužel jasné.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Online
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Bohuzel normalni sazba za rocni servis s olejem v autorizaku ja za 12 letou XC60 taky kazdy rok davam cca 7000,-
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Ano, v dnešní době je to zcela normální. Pro srovnání si najeďte na stránky servisu Škoda, kde budeme uvažovat o obdobném autě.......Kodiaq, a zkuste si takový servis nechat spočítat. Hodinová sazba je velmi podobná, ceny náhradních dílů také. Zkušební jízda se dříve účtovala 0.2 hodiny, dnes je to asi jinak. To, že to nikam nejelo můžete reklamovat, pokud vám to za to bude stát. My jí raději neúčtujeme vůbec, a i tak zákazníky velice zajímá záznam z onboard kamery, jestli jsme to aspoň projeli. Jen pro srovnání: Můj zubař si účtuje vice než můj advokát, a to přesně 60 kč za minutu, a to si troufám tvrdit že taky není málo. 


_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Online
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Já jsem zaplatil za běžnou servisní prohlídku v 30.000 km něco lehce přes 15.000,- Kč



_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Možná by to chtělo porovnat se servisem Audi, BMW, MB. Možná nám z toho vyjde, že Volvo servis je levný...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
A hlavně je potřeba napsat CO SE TAM DĚLALO přesně v té konkrétní ceně.
Já platím 7000,-
Já platím 12000,-
Já platím 30000,-
Ono je totiž důležité rozlišovat servis 30 000km když má auto najeto 90 000km, nebo 300 000km.
Jakmile do toho spadnou komplet brzdy, rozvody, ramena a třeba ložisko kola, tak to taky může být 80 000,- kč
Já platím 7000,-
Já platím 12000,-
Já platím 30000,-
Ono je totiž důležité rozlišovat servis 30 000km když má auto najeto 90 000km, nebo 300 000km.
Jakmile do toho spadnou komplet brzdy, rozvody, ramena a třeba ložisko kola, tak to taky může být 80 000,- kč

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12657
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Jooo, tohle je přesně důvod, proč jsem ukončil spolupráci s autorizovaným servisem u nás ve vsi (Plzeň). Naúčtovali mi ostřikovače, brzdovku a nevim co všechno, i když jsem si dal práci a před návštěvou to dolil do plna... a pak měli tu drzost se se mnou ještě hádat. Sazba a úkony maji nějakou cenu, to člověk akceptuje, ale proč lžou, to mi hlava nebere.LCerny píše: 06 pro 2021 19:33...Co mě k tomu vede, že tam mám naúčtováno 326,- za zkušební jízdu a podle aplikace v mobilu auto popojelo přesně 1 minutu z dílny na parkoviště a tudíž mi to přijde trochu jako malá domu...
Na druhou stranu jsem předtim byl v jinym autorizáku, kde jsme se objednali na roční prohlídku, dovezli auto, posadili nás ke kávě a najednou slyšim vytočenej motor a raketu vystřelenou od nich z garáže... to bylo naše auto



_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Já jsem třeba v AUTO IN Ústí nad Labem s autorizákem velice spokojený. Nejezdím tam na pravidelné prohlídky, ale na konkrétní domluvené operace. Vše vyřešeno stejně dle předchozí nabídky, ceny sedí, všechno ok.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Ja u nas v Ostravě ve Sven Caru vzdy taky spokojenost a ja cenu 7000/rok vubec nerozporuji, jsem s tim OK.
-
Online
- Příspěvky: 5473
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Asi nejsem typickej uživatel volva, ale od roku 2014, kdy jsem byl s autem v t6r a už tam nikdy nepáchnu, jsem v žádném servisu (mimo geometrie) nebyl.
Ten jejich přístup mě obecně naprosto děsí.
Ten jejich přístup mě obecně naprosto děsí.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Asi se nám diskuze začíná ubírat jinam. Spíš si myslím, že šlo o účtování položek, které se nestaly, než o celkové ceně.Blade píše: 07 pro 2021 12:43 Ja u nas v Ostravě ve Sven Caru vzdy taky spokojenost a ja cenu 7000/rok vubec nerozporuji, jsem s tim OK.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
OK. Mě naúčtovali kontrolu AWD...mam předohrab 

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Kontrolovali jestli ho tam opravdu nemáš
Já jdu příští týden na komplet brzdy a olej v automatu do AVDílů, tak jsem zvědavý, bude to můj první servis Volva. Po nacenění od autorizáku a zdejších zkušenostech s AVDíly, jsem ani moc neváhal

Já jdu příští týden na komplet brzdy a olej v automatu do AVDílů, tak jsem zvědavý, bude to můj první servis Volva. Po nacenění od autorizáku a zdejších zkušenostech s AVDíly, jsem ani moc neváhal

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12657
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak ona cena neni všechno. V autorizácích by měla být záruka školení apod. Jenže ty lidi tam prostě nevydrží, pokud jsou šikovný, tak se trhnou na sebe, nebo jdou jinam.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
To je právě škoda, že se trhnou. To se tam fakt tak málo platí? Nebo jakej je důvod? Žena by taky mohla dělat na sebe, ale zaměstnavatel to pochopil a zařídil život zaměstnanců tak, aby neměli důvod kvůli pár tis kč navíc zaobírat účetnictvím, předpisama, pojištovnama apod....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
tak hlavně si nemyslete, že ty peníze jdou tomu mechanikovi
Takhle až na ten menší přešlap s AWD nemůžu říci ani popel. Cena nesmysl, ale tak s tím se tak nějak počítalo. Na recepci krásný čičiny, odvezli mě domu, přivezli mě z domova novou XC90, auto mi vrátili umytý zvenku zevnitř, vyluxovaný, i nějaký drobnosti okolo co jsem chtěl fakt super. Obrovskej naleštěnej barák, prostě tohle všechno něco stojí no. Jako je to nesmysl, ale je to asi zhruba stejný jako si dát čokoládový laté ve starbaksu a číst si u toho noviny na nejnovějším macbooku 


_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 2170
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Obecně maj mechoši v autorizákách většiny tzv. prémiovích značek malé peníze a s hodinovou sazbou zákazníka je to fakt nepoměr. Taky proto jsou tam často mladí kluci a je častá fluktuace. Ono je to všude hodně podobné.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé