Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
- Autor
- Zpráva
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Takze tu je faktura z minuleho roka...
Prosim vsimnite si datum vystavenia. Dnes mame 12.7.2017. Kontrolka mi svietila asi 2 tyzdne nez som sa dostavil na servis, takze zhruba okolo 30.6.2017 sa ozval palubny pocitac na servis. = cca 11 mesiacov.
Najazdenych bolo vtedy cca 273 tisic km, teraz je 283 tisic km, tych 10.000 km zhruba sedi. Aj ked na fakture minuly rok je 270.000 a teraz 285.000, celkovo som 15 tisic este nenajazdil. Struktura minulorocnej faktury je podobna.
Prosim vsimnite si datum vystavenia. Dnes mame 12.7.2017. Kontrolka mi svietila asi 2 tyzdne nez som sa dostavil na servis, takze zhruba okolo 30.6.2017 sa ozval palubny pocitac na servis. = cca 11 mesiacov.
Najazdenych bolo vtedy cca 273 tisic km, teraz je 283 tisic km, tych 10.000 km zhruba sedi. Aj ked na fakture minuly rok je 270.000 a teraz 285.000, celkovo som 15 tisic este nenajazdil. Struktura minulorocnej faktury je podobna.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) frenky dne 12 črc 2017 11:08, celkem upraveno 2 x.
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
K výši faktury se nevyjadřuji.Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.
-
Offline
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Ano - přesně tak: u novějších aut to začne otravovat 30 dni před vypršením ročního intervalu. To je hláška "Rezervujte servis...". V okamžiku vypršení intervalu se pak změní na "Servisní interval vypršel" nebo tak něco. Je to napsáno i v návodu.martinopel píše:Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.
K výši ceny servisní prohlídky - naprosto nechápu to hořekování. Zvednout telefon a zavolat do 3-4 libovolných servisů s tím, že "mám Volvo to a to, chci vyměnit olej a filtry, kolik to bude stát" - ti zabere půlku času nutného k napsání tvého příspěvku. A věřím, že olej + filtry + práce bude za polovinu. Konkurence je obrovská a tohle zvládne fakt každej.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Dakujem za vase vysvetlenie a komenty. Pre mna to malo vacsi zmysel pokecat najprv s vami, aby som si urobil obraz, nebola to strata casuok2ucx píše:Ano - přesně tak: u novějších aut to začne otravovat 30 dni před vypršením ročního intervalu. To je hláška "Rezervujte servis...". V okamžiku vypršení intervalu se pak změní na "Servisní interval vypršel" nebo tak něco. Je to napsáno i v návodu.martinopel píše:Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.
K výši ceny servisní prohlídky - naprosto nechápu to hořekování. Zvednout telefon a zavolat do 3-4 libovolných servisů s tím, že "mám Volvo to a to, chci vyměnit olej a filtry, kolik to bude stát" - ti zabere půlku času nutného k napsání tvého příspěvku. A věřím, že olej + filtry + práce bude za polovinu. Konkurence je obrovská a tohle zvládne fakt každej.
P.

Interval kazdy rok ok, vymena oleja s filtrami ok. Cenova politika Unicomu mi jednoducho nevyhovuje. Presne ako hovoris, idem ku konkurencii, uz som dostal dobry tip. Najblizsie budem riesit az nahodenie zimnych kolies (dufam).
Tymto by som tu story asi uzavrel.
Diky moc.
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
- Bydliště: Bratislava
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
V poslednych tyzdnoch som sa prestahoval z Bratislavy do Presova. V Bratislave som chodieval aj so starou S80 aj s novsou XC60 k p. Mackovicovi domov, sem-tam aj do autorizaku (T.O.P. Auto - zmena jazyka SW, atd.).
V Presove v Camea Car (Levocska ulica) som bol zhodou nahod este pred rokom menit olej v haldexe, uhlovke a zadnom diferenciali, a s cenou som bol oproti Bratislave spokojny. Kvalitu prace nemam ako posudit, ale bolo to urobene vcas a podla vopred stanovenej ceny. Akurat mi zaspinili kobercek, mozno zabudli pouzit ochranny papier/igelit...
V poslednych dnoch mi XC60 sem-tam naskoci do nudzaku (bez hlasky na displeji) - auto proste odmieta tahat, aj ked podradi, atd. Pricin moze byt viac, uz som si robil research tu na fore, aj na zahranicnych forach. Cize by sa s tym bolo treba pohrat. Moze ist len o zaspinene hadicky k turbam, spinavy EGR ventil... s trochou stastia to nebude o materiali, ale o praci.
Otazka: odporucili by ste mi presovsky Camea Car, alebo radsej do Kosic? Nebudu len skusat drahe nove suciastky (EGR, turbo, ...), namiesto "pohnutia rozumom"?
Pripadne to zobrat niekam napr. do Bosch servisu?
Pred par rokmi som mal s S80 problem, ze tiez prestala tahat, sotva sme sa vystverali hore dialnicou pri Poprade... a v Boschi mi nasli odpadnutu hadicku od turba. Mozno to bude opat nieco take...
Dakujem!
V Presove v Camea Car (Levocska ulica) som bol zhodou nahod este pred rokom menit olej v haldexe, uhlovke a zadnom diferenciali, a s cenou som bol oproti Bratislave spokojny. Kvalitu prace nemam ako posudit, ale bolo to urobene vcas a podla vopred stanovenej ceny. Akurat mi zaspinili kobercek, mozno zabudli pouzit ochranny papier/igelit...
V poslednych dnoch mi XC60 sem-tam naskoci do nudzaku (bez hlasky na displeji) - auto proste odmieta tahat, aj ked podradi, atd. Pricin moze byt viac, uz som si robil research tu na fore, aj na zahranicnych forach. Cize by sa s tym bolo treba pohrat. Moze ist len o zaspinene hadicky k turbam, spinavy EGR ventil... s trochou stastia to nebude o materiali, ale o praci.
Otazka: odporucili by ste mi presovsky Camea Car, alebo radsej do Kosic? Nebudu len skusat drahe nove suciastky (EGR, turbo, ...), namiesto "pohnutia rozumom"?

Pred par rokmi som mal s S80 problem, ze tiez prestala tahat, sotva sme sa vystverali hore dialnicou pri Poprade... a v Boschi mi nasli odpadnutu hadicku od turba. Mozno to bude opat nieco take...
Dakujem!
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Ahoj do Prešova radšej nie su tam mladý chlapci čo si tunia Seaty Leony skor asi do Ke moja osobna skusenosť z PO inač prijemne vystupovanie a dohodnutie ok chodim tam večšinou na update sw
-
Offline
- Příspěvky: 509
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Zisťoval som pre rodičov cenu prvej servisnej prehliadky na XC60 MY2017. Unicom bol najlacnejší a o 200€ lacnejší ako najdrahší. Oslovil som autorizáky po celom Slovensku...
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
- Bydliště: Bratislava
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
XC60 mam od pondelka v Camea Car Presov. Chybny snimac teploty na DPF; bohuzial sa zatavil a nechcel ist von, a mechanikovi sa cast skrutky zlomila. Povedali mi, ze bud budu hladat niekoho, kto im to odpili a nejako privari novy zavit, alebo daju nove DPF za 1.070€.
DPF som zobral domov a so svokrom sme za pol hodinu mali stary snimac von (stacilo odstranit zopar kovovych struzlin!), zavit obnoveny, a novy snimac naskrutkovany. Keby to ten mechanik aspon skusil, urcite by to zvladol tiez. Stacilo sa na to lepsie pozriet.
Cize je to tak, ako som sa obaval: dajme nove diely, to je najlahsie.
Este treba vybrat druhy snimac - z katalyzatora. Ten bol v poriadku, ale presvedcili ma, aby som vymenil oba, lebo ze zvyknu odchadzat po sebe. Ten druhy snimac sa tiez zlomil, a tak treba vybrat katalyzator von... atd. Mali to robit dnes, ale vykaslali sa na mna.
DPF som zobral domov a so svokrom sme za pol hodinu mali stary snimac von (stacilo odstranit zopar kovovych struzlin!), zavit obnoveny, a novy snimac naskrutkovany. Keby to ten mechanik aspon skusil, urcite by to zvladol tiez. Stacilo sa na to lepsie pozriet.
Cize je to tak, ako som sa obaval: dajme nove diely, to je najlahsie.
Este treba vybrat druhy snimac - z katalyzatora. Ten bol v poriadku, ale presvedcili ma, aby som vymenil oba, lebo ze zvyknu odchadzat po sebe. Ten druhy snimac sa tiez zlomil, a tak treba vybrat katalyzator von... atd. Mali to robit dnes, ale vykaslali sa na mna.
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nová Paka
- Vůz: V70 III, 2009, 2.0D
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Ahoj,
nejlépe se to asi hodí sem.. Poohlížím se po V70 III a trochu váhám nad motorizací a následným servisem.
Rozhoduji se konkrétně mezi motorizací D5 nebo 2.0D, který mám nyní ve V50. S dvoulitrem jsem spokojen, a myslím že je jednoduší pro běžné servisy(podobnost s fordem).
Na druhou stranu se všude dočítám jaký je ten D5 super držák ale děsím se případného problému a nutnosti navštívit autorizovaný servis. O dlouhých čekacích lhůtách ani nemluvě.
Máte někdo zkušenosti s opravami D5 v běžných servisech?
Předem díky za jakékoliv zkušenosti a názory.
nejlépe se to asi hodí sem.. Poohlížím se po V70 III a trochu váhám nad motorizací a následným servisem.
Rozhoduji se konkrétně mezi motorizací D5 nebo 2.0D, který mám nyní ve V50. S dvoulitrem jsem spokojen, a myslím že je jednoduší pro běžné servisy(podobnost s fordem).
Na druhou stranu se všude dočítám jaký je ten D5 super držák ale děsím se případného problému a nutnosti navštívit autorizovaný servis. O dlouhých čekacích lhůtách ani nemluvě.
Máte někdo zkušenosti s opravami D5 v běžných servisech?
Předem díky za jakékoliv zkušenosti a názory.
_________________
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Myslím že na Formánka ve cvikově - který máš za rohem - jsou převážně dobré recenze. Aspoň je to můj dojem.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nová Paka
- Vůz: V70 III, 2009, 2.0D
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
To asi ano, ale má tam bohužel vždy plno 2 měsíce dopředu třeba. Děsím se právě, že to jednou klekne a budu dlouho bez auta, což je pro mě horor..imrija píše:Myslím že na Formánka ve cvikově - který máš za rohem - jsou převážně dobré recenze. Aspoň je to můj dojem.
_________________
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14060
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
To se ti může stát s jakýmkoliv motorem.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: V50 1.6D 2008
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Omylem nejak vlozeno dvakrat a nevim jak to smazat, lze mi to pouze jen upravit. Kompletni dotaz v prispevku nize. Diky
Naposledy upravil(a) Arya dne 15 pro 2018 09:37, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: V50 1.6D 2008
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Dobry den,
mate nekdo osobni zkusenost se servisy ve Zline? Konkretne zvazuji Weber Zlin a SPX Car Zlin. Auto mam zakoupene letos v zari, najeto nejakych 106 tisic km. Vymnenene vsechny kapaliny oleje a filtry plus vymenen DPF za novy, stary byl dead a auto jelo v nouzovem rezimu. Po teto oprave auto jezdilo cca tri tydny v pohode, same male vzdalenosti. Nyni se rozsvitil trojuhelnik v nem auto ve smyku a I na palubovce oranzove, auto opet jede na nouzak a chybova hlaska je ze je snizen vykon motoru. Cca dva tydny zpatky se rozsvitilo pouze to auto ve smyku a pri jizde to zase zhaslo, tak jsem tomu nevenovala pozornost. Vycetla jsem zde, ze pravdepodobne to bude ERG ventil.
Auto chci dat do poradku, potrebuji funkcni auto se kterym muzu jezdit. Dle dlouheho tematu o teto problematice, se chci vyhnout nekonecnemu pribehu opakovani a zbytecnych oprav. Radeji at mi auto opravi tak, aby se to nestavalo. Proto i muj dotaz, ktery servis zvolit? Jsem z Uherskeho Hradiste. Pochopila jsem, ze i autorizovany servis vzdy vyhru neznamena. Dekuji vsem za nazory a rady.
mate nekdo osobni zkusenost se servisy ve Zline? Konkretne zvazuji Weber Zlin a SPX Car Zlin. Auto mam zakoupene letos v zari, najeto nejakych 106 tisic km. Vymnenene vsechny kapaliny oleje a filtry plus vymenen DPF za novy, stary byl dead a auto jelo v nouzovem rezimu. Po teto oprave auto jezdilo cca tri tydny v pohode, same male vzdalenosti. Nyni se rozsvitil trojuhelnik v nem auto ve smyku a I na palubovce oranzove, auto opet jede na nouzak a chybova hlaska je ze je snizen vykon motoru. Cca dva tydny zpatky se rozsvitilo pouze to auto ve smyku a pri jizde to zase zhaslo, tak jsem tomu nevenovala pozornost. Vycetla jsem zde, ze pravdepodobne to bude ERG ventil.
Auto chci dat do poradku, potrebuji funkcni auto se kterym muzu jezdit. Dle dlouheho tematu o teto problematice, se chci vyhnout nekonecnemu pribehu opakovani a zbytecnych oprav. Radeji at mi auto opravi tak, aby se to nestavalo. Proto i muj dotaz, ktery servis zvolit? Jsem z Uherskeho Hradiste. Pochopila jsem, ze i autorizovany servis vzdy vyhru neznamena. Dekuji vsem za nazory a rady.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Se servisem pomůže někdo jinej. Já chci jen zmínit, že auto s DPF potřebuje specifický jízdní režim, kdy má šanci DPF regenerovat. Dále používat vhodný olej pro DPF a tankovat kvalitní palivo ideálně bez biosložky. Dále je dobré s autem jezdit svižněji (samozřejmě ne se studeným autem).Arya píše:Dobry den,
mate nekdo osobni zkusenost se servisy ve Zline? Konkretne zvazuji Weber Zlin a SPX Car Zlin. Auto mam zakoupene letos v zari, najeto nejakych 106 tisic km. Vymnenene vsechny kapaliny oleje a filtry plus vymenen DPF za novy, stary byl dead a auto jelo v nouzovem rezimu. Po teto oprave auto jezdilo cca tri tydny v pohode, same male vzdalenosti. Nyni se rozsvitil trojuhelnik v nem auto ve smyku a I na palubovce oranzove, auto opet jede na nouzak a chybova hlaska je ze je snizen vykon motoru. Cca dva tydny zpatky se rozsvitilo pouze to auto ve smyku a pri jizde to zase zhaslo, tak jsem tomu nevenovala pozornost. Vycetla jsem zde, ze pravdepodobne to bude ERG ventil.
Auto chci dat do poradku, potrebuji funkcni auto se kterym muzu jezdit. Dle dlouheho tematu o teto problematice, se chci vyhnout nekonecnemu pribehu opakovani a zbytecnych oprav. Radeji at mi auto opravi tak, aby se to nestavalo. Proto i muj dotaz, ktery servis zvolit? Jsem z Uherskeho Hradiste. Pochopila jsem, ze i autorizovany servis vzdy vyhru neznamena. Dekuji vsem za nazory a rady.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Arya. Mohu podat reference, neb jsem ze Zlína a k místním jezdím a neměnil bych. jsme za ně rád. Oproti jiným regionům v ČR můžeme být rádi, že žijeme, kde žijeme.
Jarek Křižan: jezdím k němu od roku 2010 a nikdy žádný podraz, volvům rozumí a dokáže za normální ceny najít problém a vyřešit. Nestáhne z tebe kůži a opraví jen to, co je potřeba. Jinak sídlí nově ve Vizovicích. Má origo diagnostiku VIDA. Telefon ti předám na vyžádání.
Aleš Hořčica: sídlí v Otrokovicích, taky spolehlivý, vice orientovaný na diesly. Byl jsem tam 2x a ok. Má origo diagnostiku VIDA. Telefon ti předám na vyžádání.
Pavel Weber: sídlí ve Zlíně Prštném. Bývalý mechanik z SPX CAR. Dokáže vyřešit i zapeklité věci, na co ostatní již byli krátcí (Jarek i Aleš jsou ale super, že když neví, řeknou to na rovinu a netahají tě za nos - nikdo neví vše a je super, že ve Zlíně mám 3 spolehlivé možnosti). Má taky origo diagnostiku VIDA.
Doporučím všechny, u mě vede Jarek, protože neřeším dovoz auta na dílnu. Bydlíme oba ve Zlíně 500 m od sebe, takže večer mu dám klíče a druhý den večer si auto vyzvednu.
Pokud budeš chtít nějaké další info, dej vědět.
Jarek Křižan: jezdím k němu od roku 2010 a nikdy žádný podraz, volvům rozumí a dokáže za normální ceny najít problém a vyřešit. Nestáhne z tebe kůži a opraví jen to, co je potřeba. Jinak sídlí nově ve Vizovicích. Má origo diagnostiku VIDA. Telefon ti předám na vyžádání.
Aleš Hořčica: sídlí v Otrokovicích, taky spolehlivý, vice orientovaný na diesly. Byl jsem tam 2x a ok. Má origo diagnostiku VIDA. Telefon ti předám na vyžádání.
Pavel Weber: sídlí ve Zlíně Prštném. Bývalý mechanik z SPX CAR. Dokáže vyřešit i zapeklité věci, na co ostatní již byli krátcí (Jarek i Aleš jsou ale super, že když neví, řeknou to na rovinu a netahají tě za nos - nikdo neví vše a je super, že ve Zlíně mám 3 spolehlivé možnosti). Má taky origo diagnostiku VIDA.
Doporučím všechny, u mě vede Jarek, protože neřeším dovoz auta na dílnu. Bydlíme oba ve Zlíně 500 m od sebe, takže večer mu dám klíče a druhý den večer si auto vyzvednu.
Pokud budeš chtít nějaké další info, dej vědět.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: V50 1.6D 2008
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tankuji na Benzine naftu Efecta. Za studena motor nehonim. Snazim se auto celkove nehonit teda... Dekuji za zhodnoceni servisu. S autem musim prejet z Uh. Hradiste, coz jsem nervozni abych si nezadelala na nejaky dalsi vetsi problem... DPF bylo prave meneno kvuli netesnicimu turbu, diky tomu umrel ten DPF. Ted je novy a nerada bych ho cestou odvarila. Auto ted momentalne po vcerejsim zjisteni problemu stoji, krom servisu s nim nikam jezdit nehodlam, radeji... Tak asi zkusim ten Zlin. Ty Otrokovice se mi moc nechteji... na ne jsem uplne dobre recenze nedostala i kdyz chapu, ze vzdy se najde nekdo nespokojeny. V pondeli rano si tam zavolam. Dekuji za nazory 

-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Jak hajnej psal. Tve auto ma DPF. To se potrebuje cca 1x za nadrz vypalit. To znamena, ze musis jet nekde mimo obec treba 60 km v kuse. Jak poznas vypalovani u volva nevim. U Octavie mi treba zacne hucet ventilator i po zastaveni.
Auto s DPF potrebuje obcas i protahnout, neboj se pri zahratem motoru projet svizne okresku, predjet, vytocit motor.
Z vidy zjisti, zda je ucpany DPF a spusti regeneraci.
Co dodrzuj, tak po tydennim skakani po meste udelej delsi trasu, treba UH-Slavkov a zpet. Pres Buchlaky auto protahni. To ze pojedes na trojku 110 a budes tocit ke 4 tisicum ot je ok. Ale mit treba ohrate auto.
Ja jezdim svizneji a nikdy jsem problem s naftou nemel. Nejhorsi je auto tzv. setrit.
Auto s DPF potrebuje obcas i protahnout, neboj se pri zahratem motoru projet svizne okresku, predjet, vytocit motor.
Z vidy zjisti, zda je ucpany DPF a spusti regeneraci.
Co dodrzuj, tak po tydennim skakani po meste udelej delsi trasu, treba UH-Slavkov a zpet. Pres Buchlaky auto protahni. To ze pojedes na trojku 110 a budes tocit ke 4 tisicum ot je ok. Ale mit treba ohrate auto.
Ja jezdim svizneji a nikdy jsem problem s naftou nemel. Nejhorsi je auto tzv. setrit.
Naposledy upravil(a) Haben dne 15 pro 2018 13:16, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Jaká je tedy pravidelná trasa pro toto auto? Má DPF šanci na regeneraci?Arya píše: Po teto oprave auto jezdilo cca tri tydny v pohode, same male vzdalenosti.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Jestli svítí opravdu jenom oranžový auto ve smyku, tak to spíš ukazuje na závadu ESP a věcí s ním souvisejících. V tom případě by tomu další jízda nijak vadit neměla, ale zase je divný, že to skočilo do nouzáku. Ale V50/S40 s PSA naftou neznám, takže netušim, jestli to tak na poruchu esp může reagovat nebo tam bude ještě jiný problém.Arya píše:Tankuji na Benzine naftu Efecta. Za studena motor nehonim. Snazim se auto celkove nehonit teda... Dekuji za zhodnoceni servisu. S autem musim prejet z Uh. Hradiste, coz jsem nervozni abych si nezadelala na nejaky dalsi vetsi problem... DPF bylo prave meneno kvuli netesnicimu turbu, diky tomu umrel ten DPF. Ted je novy a nerada bych ho cestou odvarila. Auto ted momentalne po vcerejsim zjisteni problemu stoji, krom servisu s nim nikam jezdit nehodlam, radeji... Tak asi zkusim ten Zlin. Ty Otrokovice se mi moc nechteji... na ne jsem uplne dobre recenze nedostala i kdyz chapu, ze vzdy se najde nekdo nespokojeny. V pondeli rano si tam zavolam. Dekuji za nazory
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: V50 1.6D 2008
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Jaká je tedy pravidelná trasa pro toto auto? Má DPF šanci na regeneraci?[/quote]
Pravidelna je mala, kolem 11 km. A do toho nepravidelne Olomouc a Brno. Ale jak jsem rikala filtr mam novy cca tri tydny, menil se nebot nesla jiz vynutit regenerace na diagnostice. Auto bylo koupeno v zari, jiz se spatnym filtrem, zjisteno po koupi, pri koupi jsme sebou diagnostiku nemeli, auto se dle mechanika jevilo az na drobnosti v poradku. Az pri dovezeni do servisu se to zjistilo. Auto neni puvodem z Cr. Nemyslim si, ze je to ted tim DPF. Na diagnostice vyskocil i EGR ventil po vymene filtru, po zahrati a projeti jiz nenaskocil. Z toho duvodu nemenen. V te dobe jsem jeste Volvo forum neznala, diagnostika byla Bosch. Proto jsem se tady ptala na servisy, ktere by mi byly doporuceny, aby byla ta original diagnostika a aby jsem auto doopravila jak se ma a dobre mi slouzilo
Pravidelna je mala, kolem 11 km. A do toho nepravidelne Olomouc a Brno. Ale jak jsem rikala filtr mam novy cca tri tydny, menil se nebot nesla jiz vynutit regenerace na diagnostice. Auto bylo koupeno v zari, jiz se spatnym filtrem, zjisteno po koupi, pri koupi jsme sebou diagnostiku nemeli, auto se dle mechanika jevilo az na drobnosti v poradku. Az pri dovezeni do servisu se to zjistilo. Auto neni puvodem z Cr. Nemyslim si, ze je to ted tim DPF. Na diagnostice vyskocil i EGR ventil po vymene filtru, po zahrati a projeti jiz nenaskocil. Z toho duvodu nemenen. V te dobe jsem jeste Volvo forum neznala, diagnostika byla Bosch. Proto jsem se tady ptala na servisy, ktere by mi byly doporuceny, aby byla ta original diagnostika a aby jsem auto doopravila jak se ma a dobre mi slouzilo

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Při tak krátkých trasách bych spíše přemýšlel o výměně za benzín. Ještě by se to mohlo více prodražit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1189
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Má někdo zkušenost se servosem Autocentrum Pařížská v Plzni?
Případně kam jinam v Plzni a okolí jezdit?
Přímo v Plzni mám ještě zkušenost s Bestdrive na Domažlický, kdy si za geometrii řekli o 1350Kč, původně jsem chtěl jen přední nápravu, udělali bez zeptání obě, odjel jsem s křivým volantem, reklamace. Volant stále šejdrem.
Servisů jsem vystřídal už poměrně dost, ale zatím nic nemělo na AVdíly v Praze. Kde ochota, zkušenost a ve výsledku i cena byla uplně jinde.
Případně kam jinam v Plzni a okolí jezdit?
Přímo v Plzni mám ještě zkušenost s Bestdrive na Domažlický, kdy si za geometrii řekli o 1350Kč, původně jsem chtěl jen přední nápravu, udělali bez zeptání obě, odjel jsem s křivým volantem, reklamace. Volant stále šejdrem.
Servisů jsem vystřídal už poměrně dost, ale zatím nic nemělo na AVdíly v Praze. Kde ochota, zkušenost a ve výsledku i cena byla uplně jinde.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: V50 1.6D 2008
Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
[quote="Haben"]Arya. Mohu podat reference, neb jsem ze Zlína a k místním jezdím a neměnil bych. jsme za ně rád. Oproti jiným regionům v ČR můžeme být rádi, že žijeme, kde žijeme.
Jarek Křižan: jezdím k němu od roku 2010 a nikdy žádný podraz, volvům rozumí a dokáže za normální ceny najít problém a vyřešit. Nestáhne z tebe kůži a opraví jen to, co je potřeba. Jinak sídlí nově ve Vizovicích. Má origo diagnostiku VIDA. Telefon ti předám na vyžádání.
Tak zavezeno panu Krizanovi. Moc dekuji Haben za radu. Bude volat co autu je. Dojem z prvniho kontaktu je perfektni. Probrali jsme pekne od zacatku co na aute bylo delano a jak mi auto jezdilo/nejezdilo.
Jarek Křižan: jezdím k němu od roku 2010 a nikdy žádný podraz, volvům rozumí a dokáže za normální ceny najít problém a vyřešit. Nestáhne z tebe kůži a opraví jen to, co je potřeba. Jinak sídlí nově ve Vizovicích. Má origo diagnostiku VIDA. Telefon ti předám na vyžádání.
Tak zavezeno panu Krizanovi. Moc dekuji Haben za radu. Bude volat co autu je. Dojem z prvniho kontaktu je perfektni. Probrali jsme pekne od zacatku co na aute bylo delano a jak mi auto jezdilo/nejezdilo.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé