Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2614
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od ok2ucx »

A co přesně je myšleno položkou "komplexný test riadiacej jednotky"? Které? Test?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

frenky
Ověřený

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od frenky »

Neviem aky test to je, vidis co je na fakture. Maju to aj v cenniku na webe. Ja som rad ze viem kde je nadrzka na ostrekovac :)

Palubny pocitac hlasil zhruba toto "Rezervujte cas na servisnu kontrolu". Tak mam za to ze ide o test ktory riesi toto. Minuly rok koncom Jula bola spravena presne ta ista kontrola. Faktura vyzera rovnako, akurat sa robil naviac nejaky olejovy vymennik, spolu 863,78 (mozem ju sem uploadnut ak chcete, 5 hodin prace).

Takze za menej ako 11 mesiacov (teda nie rok, a maximalne 10 tisic km) mi zacne svietit pri starte ze navstivte servis (potom to zhaslo a ozvalo sa zas pri vypnuti). Vymeneny olej - budiz. Ale ta jednotka mi bude svietit kazdych 10 tisic? (600 motohodin ani 30 tisic som proste nespravil, ani 2 roky to nie su.) Bud pri minulorocnej kontrole neresetli to pocitadlo, alebo nastavili 10 tisic km (fakt nie som si isty ci som vobec tolko najazdil).

De fakto sa do auta za 10tisic km vrazilo spolu zhruba 1200 euro (2x olej , filtre, olejovy vymennik, 7 hodin prace). Experti na olej.
Ja to tam balim.
(Edited)
Naposledy upravil(a) frenky dne 12 črc 2017 05:44, celkem upraveno 2 x.

GDPR_user
Ověřený

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od GDPR_user »

frenky píše:Neviem aky test to je, vidis co je na fakture. Maju to aj v cenniku na webe. Ja som rad ze viem kde je nadrzka na ostrekovac :)
Palubny pocitac hlasil zhruba toto "Rezervujte cas na servisnu kontrolu". Tak mam za to ze ide o test ktory riesi toto. Minuly rok koncom Jula bola spravena presne ta ista kontrola. Faktura vyzera rovnako, akurat sa robil naviac nejaky olejovy vymennik, spolu 863,78 (mozem ju sem uploadnut ak chcete). Takze za menej ako 11 mesiacov (teda nie rok, a maximalne 10 tisic km) mi zacne svietit pri starte ze navstivte servis. Vymeneny olej - budiz. Ale ta jednotka mi bude svietit kazdych 10 tisic? (600 motohodin ani 30 tisic som proste nespravil, ani 2 roky to nie su.) To mam chodit na kontrolu kazdych 10 tisic? Bud pri minulorocnej kontrole neresetli to pocitadlo, alebo nastavili 10 tisic km (fakt nie som si isty ci som vobec tolko najazdil). De fakto sa do auta za 10tisic km vrazilo zhruba 1200 euro (2x olej a filtre). Dakujem pekne.
Servisní interval je 30tis km,nebo 12 měsíců,podle toho,co nastane dříve!

frenky
Ověřený

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od frenky »

martinopel píše:Servisní interval je 30tis km,nebo 12 měsíců,podle toho,co nastane dříve!
Tak to sa bohuzial nestalo.
Dam sem fakturu ako dokaz v dalsom poste... mmt.
Najazdil som zhruba 10 tisic. Od kontroly ubehlo menej ako 11 mesiacov.
Naposledy upravil(a) frenky dne 12 črc 2017 06:13, celkem upraveno 1 x.

frenky
Ověřený

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od frenky »

Takze tu je faktura z minuleho roka...
volvo-faktura2-edit2.jpg
Prosim vsimnite si datum vystavenia. Dnes mame 12.7.2017. Kontrolka mi svietila asi 2 tyzdne nez som sa dostavil na servis, takze zhruba okolo 30.6.2017 sa ozval palubny pocitac na servis. = cca 11 mesiacov.

Najazdenych bolo vtedy cca 273 tisic km, teraz je 283 tisic km, tych 10.000 km zhruba sedi. Aj ked na fakture minuly rok je 270.000 a teraz 285.000, celkovo som 15 tisic este nenajazdil. Struktura minulorocnej faktury je podobna.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) frenky dne 12 črc 2017 11:08, celkem upraveno 2 x.

GDPR_user
Ověřený

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od GDPR_user »

K výši faktury se nevyjadřuji.Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.

frenky
Ověřený

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od frenky »

Dik za nazor.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2614
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od ok2ucx »

martinopel píše:Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.
Ano - přesně tak: u novějších aut to začne otravovat 30 dni před vypršením ročního intervalu. To je hláška "Rezervujte servis...". V okamžiku vypršení intervalu se pak změní na "Servisní interval vypršel" nebo tak něco. Je to napsáno i v návodu.

K výši ceny servisní prohlídky - naprosto nechápu to hořekování. Zvednout telefon a zavolat do 3-4 libovolných servisů s tím, že "mám Volvo to a to, chci vyměnit olej a filtry, kolik to bude stát" - ti zabere půlku času nutného k napsání tvého příspěvku. A věřím, že olej + filtry + práce bude za polovinu. Konkurence je obrovská a tohle zvládne fakt každej.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

frenky
Ověřený

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od frenky »

ok2ucx píše:
martinopel píše:Ale co se týká upozornění na servis,tak to se začne zobrazovat s předstihem.
Ano - přesně tak: u novějších aut to začne otravovat 30 dni před vypršením ročního intervalu. To je hláška "Rezervujte servis...". V okamžiku vypršení intervalu se pak změní na "Servisní interval vypršel" nebo tak něco. Je to napsáno i v návodu.

K výši ceny servisní prohlídky - naprosto nechápu to hořekování. Zvednout telefon a zavolat do 3-4 libovolných servisů s tím, že "mám Volvo to a to, chci vyměnit olej a filtry, kolik to bude stát" - ti zabere půlku času nutného k napsání tvého příspěvku. A věřím, že olej + filtry + práce bude za polovinu. Konkurence je obrovská a tohle zvládne fakt každej.

P.
Dakujem za vase vysvetlenie a komenty. Pre mna to malo vacsi zmysel pokecat najprv s vami, aby som si urobil obraz, nebola to strata casu :)
Interval kazdy rok ok, vymena oleja s filtrami ok. Cenova politika Unicomu mi jednoducho nevyhovuje. Presne ako hovoris, idem ku konkurencii, uz som dostal dobry tip. Najblizsie budem riesit az nahodenie zimnych kolies (dufam).

Tymto by som tu story asi uzavrel.
Diky moc.

ot0
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
Bydliště: Bratislava

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od ot0 »

V poslednych tyzdnoch som sa prestahoval z Bratislavy do Presova. V Bratislave som chodieval aj so starou S80 aj s novsou XC60 k p. Mackovicovi domov, sem-tam aj do autorizaku (T.O.P. Auto - zmena jazyka SW, atd.).

V Presove v Camea Car (Levocska ulica) som bol zhodou nahod este pred rokom menit olej v haldexe, uhlovke a zadnom diferenciali, a s cenou som bol oproti Bratislave spokojny. Kvalitu prace nemam ako posudit, ale bolo to urobene vcas a podla vopred stanovenej ceny. Akurat mi zaspinili kobercek, mozno zabudli pouzit ochranny papier/igelit...

V poslednych dnoch mi XC60 sem-tam naskoci do nudzaku (bez hlasky na displeji) - auto proste odmieta tahat, aj ked podradi, atd. Pricin moze byt viac, uz som si robil research tu na fore, aj na zahranicnych forach. Cize by sa s tym bolo treba pohrat. Moze ist len o zaspinene hadicky k turbam, spinavy EGR ventil... s trochou stastia to nebude o materiali, ale o praci.

Otazka: odporucili by ste mi presovsky Camea Car, alebo radsej do Kosic? Nebudu len skusat drahe nove suciastky (EGR, turbo, ...), namiesto "pohnutia rozumom"? :) Pripadne to zobrat niekam napr. do Bosch servisu?

Pred par rokmi som mal s S80 problem, ze tiez prestala tahat, sotva sme sa vystverali hore dialnicou pri Poprade... a v Boschi mi nasli odpadnutu hadicku od turba. Mozno to bude opat nieco take...

Dakujem!
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual

Jasko
Offline
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od Jasko »

Ahoj do Prešova radšej nie su tam mladý chlapci čo si tunia Seaty Leony skor asi do Ke moja osobna skusenosť z PO inač prijemne vystupovanie a dohodnutie ok chodim tam večšinou na update sw

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 434
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od lkopcansky »

Zisťoval som pre rodičov cenu prvej servisnej prehliadky na XC60 MY2017. Unicom bol najlacnejší a o 200€ lacnejší ako najdrahší. Oslovil som autorizáky po celom Slovensku...
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

ot0
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
Bydliště: Bratislava

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od ot0 »

XC60 mam od pondelka v Camea Car Presov. Chybny snimac teploty na DPF; bohuzial sa zatavil a nechcel ist von, a mechanikovi sa cast skrutky zlomila. Povedali mi, ze bud budu hladat niekoho, kto im to odpili a nejako privari novy zavit, alebo daju nove DPF za 1.070€.

DPF som zobral domov a so svokrom sme za pol hodinu mali stary snimac von (stacilo odstranit zopar kovovych struzlin!), zavit obnoveny, a novy snimac naskrutkovany. Keby to ten mechanik aspon skusil, urcite by to zvladol tiez. Stacilo sa na to lepsie pozriet.

Cize je to tak, ako som sa obaval: dajme nove diely, to je najlahsie.

Este treba vybrat druhy snimac - z katalyzatora. Ten bol v poriadku, ale presvedcili ma, aby som vymenil oba, lebo ze zvyknu odchadzat po sebe. Ten druhy snimac sa tiez zlomil, a tak treba vybrat katalyzator von... atd. Mali to robit dnes, ale vykaslali sa na mna.
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual

Paravolvik
Offline
Příspěvky: 31
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Nová Paka
Vůz: V70 III, 2009, 2.0D

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od Paravolvik »

Ahoj,
nejlépe se to asi hodí sem.. Poohlížím se po V70 III a trochu váhám nad motorizací a následným servisem.
Rozhoduji se konkrétně mezi motorizací D5 nebo 2.0D, který mám nyní ve V50. S dvoulitrem jsem spokojen, a myslím že je jednoduší pro běžné servisy(podobnost s fordem).
Na druhou stranu se všude dočítám jaký je ten D5 super držák ale děsím se případného problému a nutnosti navštívit autorizovaný servis. O dlouhých čekacích lhůtách ani nemluvě.
Máte někdo zkušenosti s opravami D5 v běžných servisech?
Předem díky za jakékoliv zkušenosti a názory.
_________________
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od imrija »

Myslím že na Formánka ve cvikově - který máš za rohem - jsou převážně dobré recenze. Aspoň je to můj dojem.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Paravolvik
Offline
Příspěvky: 31
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Nová Paka
Vůz: V70 III, 2009, 2.0D

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od Paravolvik »

imrija píše:Myslím že na Formánka ve cvikově - který máš za rohem - jsou převážně dobré recenze. Aspoň je to můj dojem.
To asi ano, ale má tam bohužel vždy plno 2 měsíce dopředu třeba. Děsím se právě, že to jednou klekne a budu dlouho bez auta, což je pro mě horor..
_________________
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13138
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od raolsa »

To se ti může stát s jakýmkoliv motorem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Arya
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště
Vůz: V50 1.6D 2008

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od Arya »

Omylem nejak vlozeno dvakrat a nevim jak to smazat, lze mi to pouze jen upravit. Kompletni dotaz v prispevku nize. Diky
Naposledy upravil(a) Arya dne 15 pro 2018 09:37, celkem upraveno 1 x.

Arya
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště
Vůz: V50 1.6D 2008

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od Arya »

Dobry den,
mate nekdo osobni zkusenost se servisy ve Zline? Konkretne zvazuji Weber Zlin a SPX Car Zlin. Auto mam zakoupene letos v zari, najeto nejakych 106 tisic km. Vymnenene vsechny kapaliny oleje a filtry plus vymenen DPF za novy, stary byl dead a auto jelo v nouzovem rezimu. Po teto oprave auto jezdilo cca tri tydny v pohode, same male vzdalenosti. Nyni se rozsvitil trojuhelnik v nem auto ve smyku a I na palubovce oranzove, auto opet jede na nouzak a chybova hlaska je ze je snizen vykon motoru. Cca dva tydny zpatky se rozsvitilo pouze to auto ve smyku a pri jizde to zase zhaslo, tak jsem tomu nevenovala pozornost. Vycetla jsem zde, ze pravdepodobne to bude ERG ventil.
Auto chci dat do poradku, potrebuji funkcni auto se kterym muzu jezdit. Dle dlouheho tematu o teto problematice, se chci vyhnout nekonecnemu pribehu opakovani a zbytecnych oprav. Radeji at mi auto opravi tak, aby se to nestavalo. Proto i muj dotaz, ktery servis zvolit? Jsem z Uherskeho Hradiste. Pochopila jsem, ze i autorizovany servis vzdy vyhru neznamena. Dekuji vsem za nazory a rady.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od hajnej »

Arya píše:Dobry den,
mate nekdo osobni zkusenost se servisy ve Zline? Konkretne zvazuji Weber Zlin a SPX Car Zlin. Auto mam zakoupene letos v zari, najeto nejakych 106 tisic km. Vymnenene vsechny kapaliny oleje a filtry plus vymenen DPF za novy, stary byl dead a auto jelo v nouzovem rezimu. Po teto oprave auto jezdilo cca tri tydny v pohode, same male vzdalenosti. Nyni se rozsvitil trojuhelnik v nem auto ve smyku a I na palubovce oranzove, auto opet jede na nouzak a chybova hlaska je ze je snizen vykon motoru. Cca dva tydny zpatky se rozsvitilo pouze to auto ve smyku a pri jizde to zase zhaslo, tak jsem tomu nevenovala pozornost. Vycetla jsem zde, ze pravdepodobne to bude ERG ventil.
Auto chci dat do poradku, potrebuji funkcni auto se kterym muzu jezdit. Dle dlouheho tematu o teto problematice, se chci vyhnout nekonecnemu pribehu opakovani a zbytecnych oprav. Radeji at mi auto opravi tak, aby se to nestavalo. Proto i muj dotaz, ktery servis zvolit? Jsem z Uherskeho Hradiste. Pochopila jsem, ze i autorizovany servis vzdy vyhru neznamena. Dekuji vsem za nazory a rady.
Se servisem pomůže někdo jinej. Já chci jen zmínit, že auto s DPF potřebuje specifický jízdní režim, kdy má šanci DPF regenerovat. Dále používat vhodný olej pro DPF a tankovat kvalitní palivo ideálně bez biosložky. Dále je dobré s autem jezdit svižněji (samozřejmě ne se studeným autem).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5949
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od Haben »

Arya. Mohu podat reference, neb jsem ze Zlína a k místním jezdím a neměnil bych. jsme za ně rád. Oproti jiným regionům v ČR můžeme být rádi, že žijeme, kde žijeme.

Jarek Křižan: jezdím k němu od roku 2010 a nikdy žádný podraz, volvům rozumí a dokáže za normální ceny najít problém a vyřešit. Nestáhne z tebe kůži a opraví jen to, co je potřeba. Jinak sídlí nově ve Vizovicích. Má origo diagnostiku VIDA. Telefon ti předám na vyžádání.

Aleš Hořčica: sídlí v Otrokovicích, taky spolehlivý, vice orientovaný na diesly. Byl jsem tam 2x a ok. Má origo diagnostiku VIDA. Telefon ti předám na vyžádání.

Pavel Weber: sídlí ve Zlíně Prštném. Bývalý mechanik z SPX CAR. Dokáže vyřešit i zapeklité věci, na co ostatní již byli krátcí (Jarek i Aleš jsou ale super, že když neví, řeknou to na rovinu a netahají tě za nos - nikdo neví vše a je super, že ve Zlíně mám 3 spolehlivé možnosti). Má taky origo diagnostiku VIDA.

Doporučím všechny, u mě vede Jarek, protože neřeším dovoz auta na dílnu. Bydlíme oba ve Zlíně 500 m od sebe, takže večer mu dám klíče a druhý den večer si auto vyzvednu.

Pokud budeš chtít nějaké další info, dej vědět.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Arya
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště
Vůz: V50 1.6D 2008

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od Arya »

Tankuji na Benzine naftu Efecta. Za studena motor nehonim. Snazim se auto celkove nehonit teda... Dekuji za zhodnoceni servisu. S autem musim prejet z Uh. Hradiste, coz jsem nervozni abych si nezadelala na nejaky dalsi vetsi problem... DPF bylo prave meneno kvuli netesnicimu turbu, diky tomu umrel ten DPF. Ted je novy a nerada bych ho cestou odvarila. Auto ted momentalne po vcerejsim zjisteni problemu stoji, krom servisu s nim nikam jezdit nehodlam, radeji... Tak asi zkusim ten Zlin. Ty Otrokovice se mi moc nechteji... na ne jsem uplne dobre recenze nedostala i kdyz chapu, ze vzdy se najde nekdo nespokojeny. V pondeli rano si tam zavolam. Dekuji za nazory ;-)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5949
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od Haben »

Jak hajnej psal. Tve auto ma DPF. To se potrebuje cca 1x za nadrz vypalit. To znamena, ze musis jet nekde mimo obec treba 60 km v kuse. Jak poznas vypalovani u volva nevim. U Octavie mi treba zacne hucet ventilator i po zastaveni.
Auto s DPF potrebuje obcas i protahnout, neboj se pri zahratem motoru projet svizne okresku, predjet, vytocit motor.
Z vidy zjisti, zda je ucpany DPF a spusti regeneraci.
Co dodrzuj, tak po tydennim skakani po meste udelej delsi trasu, treba UH-Slavkov a zpet. Pres Buchlaky auto protahni. To ze pojedes na trojku 110 a budes tocit ke 4 tisicum ot je ok. Ale mit treba ohrate auto.
Ja jezdim svizneji a nikdy jsem problem s naftou nemel. Nejhorsi je auto tzv. setrit.
Naposledy upravil(a) Haben dne 15 pro 2018 13:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od hajnej »

Arya píše: Po teto oprave auto jezdilo cca tri tydny v pohode, same male vzdalenosti.
Jaká je tedy pravidelná trasa pro toto auto? Má DPF šanci na regeneraci?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory

Příspěvek od simons93 »

Arya píše:Tankuji na Benzine naftu Efecta. Za studena motor nehonim. Snazim se auto celkove nehonit teda... Dekuji za zhodnoceni servisu. S autem musim prejet z Uh. Hradiste, coz jsem nervozni abych si nezadelala na nejaky dalsi vetsi problem... DPF bylo prave meneno kvuli netesnicimu turbu, diky tomu umrel ten DPF. Ted je novy a nerada bych ho cestou odvarila. Auto ted momentalne po vcerejsim zjisteni problemu stoji, krom servisu s nim nikam jezdit nehodlam, radeji... Tak asi zkusim ten Zlin. Ty Otrokovice se mi moc nechteji... na ne jsem uplne dobre recenze nedostala i kdyz chapu, ze vzdy se najde nekdo nespokojeny. V pondeli rano si tam zavolam. Dekuji za nazory ;-)
Jestli svítí opravdu jenom oranžový auto ve smyku, tak to spíš ukazuje na závadu ESP a věcí s ním souvisejících. V tom případě by tomu další jízda nijak vadit neměla, ale zase je divný, že to skočilo do nouzáku. Ale V50/S40 s PSA naftou neznám, takže netušim, jestli to tak na poruchu esp může reagovat nebo tam bude ještě jiný problém.

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé