"Dření" od středové konzole
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#1 "Dření" od středové konzole
Dnes jsem opět zpozoroval neznámý hluk, jakoby přidírání, které se line od středové konzole. Většinou když je motor v zátahu a v moment kdy člověk pustí plyn tak to přestane. Zvláštní je, že tento hluk jde slyšet, jen když vzádu sedí víc lidí. Když jezdím v autě sám, ten hluk to nedělá. Nějáké tipy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 "Dření" od středové konzole
Opierajuca sa prevodovka o tunel ? Lozisko kardanu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#3 "Dření" od středové konzole
a nebo silenblok převodovky.Sergej píše:Opierajuca sa prevodovka o tunel ? Lozisko kardanu ?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 "Dření" od středové konzole
Můj tip: urvaná příchytka bovdenu ruční brzdy na kostru - bovden je volně a když je auto víc zatíženo, tak klesne kastle a kolo může při záběru šustit o bowden. Já to už měl - úplně stejné příznaky.
Třeba se pletu, ale stačí si to zkontrolovat za minutu a nic tě to nebude stát.
Třeba se pletu, ale stačí si to zkontrolovat za minutu a nic tě to nebude stát.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#5 "Dření" od středové konzole
Jo to by mohlo být asi ono. Ten zvuk je vlastně "cítit" v ručce. Kde ta příchytka je ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#6 "Dření" od středové konzole
Jestli je "cítit" v ručce, na 90% to bude střed kardanu, je uhycenej přímo pod ní a krásně se to přenáší.... U sedmiček dost typická závada. Joa ručka ke kolum je tažená jen holým lanem - žádný bowden, takže tohle bych vyloučilTom85 píše:Jo to by mohlo být asi ono. Ten zvuk je vlastně "cítit" v ručce. Kde ta příchytka je ?
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 "Dření" od středové konzole
Je to líp vidět, kdž sundáš zadní kolo, na rameni nápravy je kabel, ať už je to bovden či ne, má to být uchycený k rameni nápravy a neplandat v prostoru.- Já to přidělal nějakým tím plastovým zipem a problém vyřešen.Tom85 píše:Jo to by mohlo být asi ono. Ten zvuk je vlastně "cítit" v ručce. Kde ta příchytka je ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#8 "Dření" od středové konzole
Pánové nechci Vám do toho kecat,ale asi dost záleží,jestli se jedná o multilink,nebo tuhou nápravu.doktor píše:Je to líp vidět, kdž sundáš zadní kolo, na rameni nápravy je kabel, ať už je to bovden či ne, má to být uchycený k rameni nápravy a neplandat v prostoru.- Já to přidělal nějakým tím plastovým zipem a problém vyřešen.Tom85 píše:Jo to by mohlo být asi ono. Ten zvuk je vlastně "cítit" v ručce. Kde ta příchytka je ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 "Dření" od středové konzole
Já tomu nerozumím, a nejspíš jsem to popsal blbě, jde mi jen o to lanko ručky - třeba to není od ručky ale od norm. brzdy, no prostě jakási hadička, která se urvala ze závěsu a plandala a klepala v ohybu o kolo. Měl jsem stejný problém s golfem II., jak tam sedli lidi dozadu, tak něco někde dřelo a tohle jsem objevil, přidělal a vystaráno. Nějaká kuchyňská linka či co, to je na mě Martine moc složitý.martinopel píše:Pánové nechci Vám do toho kecat,ale asi dost záleží,jestli se jedná o multilink,nebo tuhou nápravu.doktor píše:
Je to líp vidět, kdž sundáš zadní kolo, na rameni nápravy je kabel, ať už je to bovden či ne, má to být uchycený k rameni nápravy a neplandat v prostoru.- Já to přidělal nějakým tím plastovým zipem a problém vyřešen.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#10 "Dření" od středové konzole
Na bušovce spíš tuhá nápr. Žádnej bowden tam není (ten končí veprostřed nápravy) , jen samotný lanko, v očkách na nápravě. Mulltilink to má řešený podobně, takže ani tam to asi nehrozí. Sázel bych na ten střed kardanu, lovil jsem podobný zvuky skoro rok, než se ložisko projevilo trochu jednoznačnějc
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#11 "Dření" od středové konzole
Děkuji za rady pánové, začnu zkoumat brzdu, pak přijde na řadu ložisko/kardan. Dnes to opět bylo to samé. Co to zkoumám, zjišťuji, že je to nejmarkantnější nejen s naloženým zadkem, ale hlavně při jízdě do kopce a při zrychlování, tzn. při vertikálním tlaku na zadní nápravu. Přes týden to prozkoumám.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek