dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5917
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#226 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Haben »

Tak jak jsem nového majitele poznal, tak věřím, že jsi toho správného našel a těším se, jak se o víkendu tvoji bývalou T5 pokochám.
Teď už bude ladění pouze 850ky? A V70I zůstává jako běžné přibližovadlo, nebo i zde se chystáš na něco většího?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#227 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

V70 I co se úprav týče, tak jen trochu něco, co se týče práce, tak jsem na ní nechal ruce, naštěstí už zbývá jenom všechno nastrojit a doladit.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5917
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#228 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Haben »

pořád mi něco hlodá v hlavě, že se k V70 I jednou vrátím, tak že bych si počkal jednou na tvoji... :D
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#229 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Haben píše:pořád mi něco hlodá v hlavě, že se k V70 I jednou vrátím, tak že bych si počkal jednou na tvoji... :D
To asi nenastane, po 10 letech věrný služby v mým vlastnictví se jí snažím udělat repasi, aby dalších 10 let vydržela. Stříbrnou T5 jsem koupil původně jen proto, abych moh chrochta odstavit.

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#230 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od roon_cz »

Novej majitel se o ni urcite bude starat prikladne, neboj :)
To ze se ti po auto bude styskat chapu a znam to :(
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#231 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od 3m3 »

Novy majitel byl svezen i s 850 a chvilema zavahal cim odjede :evil:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#232 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tak gratulace novému majiteli a soustrast Dalimu. :D
Zase aspoň víš ,že je v dobrých rukou.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#233 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Pozitivum je, že mám o jeden hladovej krk míň. Tím nemyslím spotřebu, ale takový gumy, brzdy běžnej spotřebák na třech autech najednou, to člověk furt něco kupuje.....

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#234 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Petr.Chrpa »

dali píše:Pozitivum je, že mám o jeden hladovej krk míň. Tím nemyslím spotřebu, ale takový gumy, brzdy běžnej spotřebák na třech autech najednou, to člověk furt něco kupuje.....
Ano běžnej spotřebák je u více aut neskutečnej s tím plně souhlasím :D
A to se pomalu ženu do dalšího průseru ,ale nechci nic zakřiknout .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#235 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Kuko28 »

takže moje tušení se naplnilo 8)

tož příště dorazím do Vodochod místo převlečené Vectry raději Volvem, a možná po pár kofolách se novému majiteli zamotá hlava a ze dvou stříbrňáků si vezme domů tu správně vytuněnou a já pro změnu T5 :D
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#236 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Si můžete eště se solniakem udělat minisraz faceliftových stříbrňáků :D

Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#237 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Solniak »

Solňák bude asi taky nachystanej, už študuju kalendář! Budu Vám všem rád ukazovat různé anomálie mojeho kočáru :ROFL:
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#238 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Dony »

:shock: Co se to tady děje, človek sem chvilku nechodí a hned takovéhle změny:-) 3M3 nejni na Tebe moc silné po D5??:-)
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#239 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od 3m3 »

Covece je ...radsi se nechavam jen vozit,a sam jezdim jen na prvni 3 rychlostni stupne a premyslim jesli to nevymenim za nejaky BMW... :crazy:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#240 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Roger »

3m3 píše:Covece je ...radsi se nechavam jen vozit,a sam jezdim jen na prvni 3 rychlostni stupne a premyslim jesli to nevymenim za nejaky BMW... :crazy:
...to BMW s 3.5 jede lip
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#241 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Vážně? Poslední BMW 3.5l motor byla V8 v 535i a 735i v roce 98 se 180kW, a to nechápu jak by to mohlo jet líp. Jestli třeba náhodou myslíš dvouturbovej třílitr, tak to v sérii žádnej extra voheň neni.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#242 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Roger »

Ale porovnam nove. Myslel jsem spis oznaceni rad 135i,335i,535i, tam jsou nove 3.0 benziny + 2x turbo a bud 7mi nebo novejsi 8mi automat, v zakladu 0-100km/h cca 5s resp. u vetsich 5.5s pri 226kW a 400Nm a bude to i tim, ze to je zadohrab. U starsich 535i E34 ale byl 3.4L, tam ale nebylo zas turbo.
Asi by se to melo srovnavat s 325i a 525i to uz by T5 mela navrch.
Naposledy upravil(a) Roger dne 22 dub 2015 14:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#243 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Dony »

No proti sériové 335i by měl asi tet navrch s takto naladenou V70. Ty sériový jedou ale peklo to nikdy neni...ani to volvo v sérii tolik nejede.To taková čipnuta 535d by ho už slušně potrapila si myslím.
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#244 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Třeba jsem měl štěstí, ale žádnýho dýzla ani bavoráka kterej by na to měl jsem s tímhle autem nepotkal. Jediný čemu jsem neujel byl dost upravenej Megane RS (prej 300 koní) s komplet vykuchaným vnitřkem (prej 1200 kilo), a to eště jenom na 400m kdy mi z místa odskočil, protože měl za sebou x ostrých startů, a do cíle už jsem ho nedotáh. Některý jízdy jsem se držel nastejno, a pak když jsem přišel na to že bych měl držet dvojku a trojku až do omezovače, tak jsem ho dotahoval. Úplně první jízdu jsem ho porazil, ale to v tom neseděl majitel.... když to viděl, tak radši převzal opratě sám. Toho ale v provozu potkat, nelze, ledatak na podvalu, protože to ani neni na značkách. Na silnici, v provozu, to znamená s letmým startem se stříbrný T5 neudržel nikdo, natož aby jí ujel. 535d jen s chipem bych jako hrozbu nebral. 335d jsem viděl na netu jednu s dobrým chipem (340 koní) a tam by to snadný nebylo.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#245 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Roger »

A s temi BMW turbo benziny jsi soutezil?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#246 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Nesoutěžil jsem vůbec, tohle byly jenom takový sranda rozjížďky když po sprintech otevřeli dráhu. 2.4 T5 díky koeficientu spadá do kategorie od 4000ccm nahoru, takže by jezdila proti GT-R R35, 911 turbo atd. Zbytečný to auto trápit. Na to jak jede sériovej třílitr biturbo od BMW stačí otevřít třeba zeperfs, nebo podobný stránky. Ale je mi to víceméně buřt. Kdo nevěří, ať si 2.4T5 koupí a upraví, nebo třeba BMW s N53/N54. Na papíře a internetu se ladí a závodí ze všeho nejsnáz :)

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#247 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Roger »

Zkusmo jsem dal 335i vs V70R, S60R, aby se priblizila upravene T5, u ktere asi neni zmereno kW a Nm?
http://www.zeperfs.com/en/duel3703-1064.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel1543-4651.htm
Nicmene vysledek i takto v serii je drtive jasny, dynamika BMW je znatelne lepsi hlavne ve vyssich rychlostech, ikdyz je o 100kg/resp 140kg lehci...ne ze bych neveril upravam T5, ale na tohle uz to bude chtit asi vetsi porci uprav.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#248 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Roger píše:Zkusmo jsem dal 335i vs V70R, S60R, aby se priblizila upravene T5, u ktere asi neni zmereno kW a Nm?
http://www.zeperfs.com/en/duel3703-1064.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel1543-4651.htm
Nicmene vysledek i takto v serii je drtive jasny, dynamika BMW je znatelne lepsi hlavne ve vyssich rychlostech, ikdyz je o 100kg/resp 140kg lehci...
A víš co? Máš pravdu. Argumentů mám v zásobě celkem dost, ale než to tobě vysvětlím to si vydělám na půlku jinýho auta... :roll:

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#249 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od Roger »

Tak uz te nebudu radeji drazdit s BMW :beer: At muzes v klidu vydelavat na dalsi a jeste rychlejsi karu. :twisted:
Co jsem jen chtel odvodit, je nejaky strizlivy odhad, ceho se ti na tomto motoru podarilo dosahnout... neco se da mozna vyvodit z tematu 100 az 160km/h... a pak porovnavanim aut se znamymi parametry z tech uvedenych souboju...jinak tu nic jineho zdlouhave vysvetlovat nemusis... :good:
Jo a uprav si jeste ten podpis... :wink:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 80
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#250 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum

Příspěvek od dali »

Ok tak to eště jednou zkusím....kolik koní má auto v aktuálním stavu nevím, ale při měření v listopadu mělo tohle:
graf.JPG
graf.JPG (73.29 KiB) Zobrazeno 1524 x
V okamžiku měření autu foukalo těsnění pod svodama, mělo rozhozený nastavení VVT (adaptace v dvoumístných kladných hodnotách), mělo závadu ABS (prasklej kroužek), která způsobovala mazání adaptací při každým jejím zresetování, takže naadaptovaný pořádně nebylo. Od tý doby auto dostalo 3" downpipe bez katu a byly odstraněný všechny výše uvedený závady a odchylky (adaptace do +2° na obou vačkách) a velice znatelně ožilo. Takže výkon je určitě vyšší, o kolik těžko říct. Váha 1617kg
Pro porovnání s tím bavorákem těžko můžeš použít eRko s AWD, který načipovaný jede podobně jako 2.4T5 v sérii, trochu něco nažene z nuly, ale od stovky nahoru začne díky AWD ztrácet. (jen pro pořádek, cuhan má 3" downpipe, takže se nejedná o pouhej chip).
Sériová řekněme 535i Touring ať porovnáváme podobný auta je nepříjemnej soupeř pro 2.4T5 v sérii. 2.4T5 + chip proti sériový 535 ale i 335 se to obrací ve prospěch Volva. Upravená 2.4T5 naopak nemá žádnou šanci proti chipovaný 335i v zadohrabu. Teď nevím jestli se dělala i 535i x-drive touring, pokud jo, hmotnost tam bude ke dvěma tunám a tam by to i v případě chipu v BMW nemuselo bejt předem ztracený.
Ještě dodám, aby se dalo s 2.4T5 normálně rozjet, potřebovala by absolutní sucho, gumy co mám na mojí 850 a brzy poté asi novou spojku :green: Většina konfrontací v provozu se ale odehrává s letmým startem a na to je předohrabový Volvo s T5 motorem přeborník.....
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“