dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#201 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky
Fotky zkusím nějaký vyhrabat, ale jinak teď zvládám akorát tak jezdit s V70T5, respektive vozit se, protože mi ani moc nepřipadá že bych to auto řídil :/ Na to abych pohnul s ostatníma autama pořád nejsou lidi, ale těším se na ně na obě dvě moc, protože řídit mě kažodopádně baví víc než se jenom vozit.
Fotky zkusím nějaký vyhrabat, ale jinak teď zvládám akorát tak jezdit s V70T5, respektive vozit se, protože mi ani moc nepřipadá že bych to auto řídil :/ Na to abych pohnul s ostatníma autama pořád nejsou lidi, ale těším se na ně na obě dvě moc, protože řídit mě kažodopádně baví víc než se jenom vozit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#202 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Tady musím souhlasit, ve V70 II se vozíme, V70 I se řídila. Zážitek z jízdy (pro řidiče) je u V70 I lepší
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#203 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Poslední čtvrtrok se nejvíc mýho úsilí točí okolo 850, to nejdůležitější se odehrálo tady:
Takže co je novýho:
- komplet upravená hlava, zvětšený kanály, sací ventily s většíma talířkama a tenčíma dříkama, tak aby se tam dalo dostat co nejvíc vzduchu, dělaná na objednávku v anglii + samozřejmě nový vodítka gufera komplet udělaný sedla
- vačky z 2.5 atmosféry
- mírně větší škrtící klapka (60mm motýl)
- ME7 vana + D5 olejovej výměník na vaně (zbavil jsem se tak dlouhých a vystřelujících hadic co vedly do chladiče), je to řešení který dokáže udržet nejstabilnější tlak a teplotu oleje) + vedení vody k ní (jiná hlavní vodní roura od pumpy atd.)
- předělaný odvětrání bloku - silnější vedení, oil catch tank, zpětnej ventil na tenký hadičce do sání
- S60R vodní pumpa, S60R těsnění pod hlavou (jinýho vrtání jsem si vědom, je to vyzkoušený), vymezený expanzní spáry, rovnou danej novej rozvoďák, protože hlava je podruhý dole.
Co se týká hardwaru motoru tak je to asi konečná, už toho moc nic jinýho se starým 2.3 blokem udělat nejde (THS kovaný ojnice už tam nějakej ten rok jsou).
- Do88 vodní chladič celohliníkovej
- Do88 poslední verze mezichladiče s počítačem optimalizovanýma vaničkama a tloušťkou jádra 50mm (tube and fin)
- nový standartní originál turbo Mitsubishi 19T
- různý nový hadice a hadičky spousta spon a spojovacího materiálu
- IPD zadní stabilizátor
Byl s tím vším neskutečnej vopruz pořád nějaký komplikace, prostoje, odklady... jenže jakmile jsem do ní poprvý sednul, všechno bylo zapomenuto. 850 jede sice zatím na starý mapě, ale nejlíp a nejstabilnějc co kdy jela. Za tři listopadový týdny jsem s ní najel 1300km, a nechápu například, kde se v ní bere tolik trakce při tak nízkých teplotách a klidně i na mokru, to všechno na gumách který jsou vpodstatě semislicky a neměly by studený vůbec fungovat. Pokud někdo máte auto jako víkendovku a neřešíte takovej matroš jako třeba r888, tak Federal 595 RS-R můžu vřele doporučit, a vůbec nejsou překážkou ani na normální ježdění, akorát mi připadá že si je mnohem víc užijete když je zmydlíte na pěkný zatáčkovitý silnici, než když je budete hoblovat po městě, najedou toho zákonitě míň než normální gumy.
Na tomto místě bych chtěl poděkovat hlavně Fílovi (+samozřejmě Davidu Patočkovi a nevím kdo ještě další z jejich týmu mojí objednávkově otravovací smršť schytal) za trpělivost a obětovost při mým nekončícím otravování s dalšíma a dalšíma dílama a objednávkama, který stále přibývaly a v neposlední řadě taky Lukášovi (MilovnikVolva) za bleskový dodání sací vačky , která mi přišla (jak jinak) úplně jiná než měla z anglie.
A takhle vypadá 850 připravená na zimní spánek... z tohodle úhlu jí to sluší nejlíp, pozadí si samozřejmě umím přestavit hezčí, ale nechci jí zašvihat před uklizením do haly, takže nejspíš už jen počkám abych tam přejel po suchu.
Mohlo to bejt čistější, ale bohužel napoprvý mi přišel vršek hlavy, kde neseděly čísla se spodkem, ten jsem měl vyčištěnej horkou vapkou, a celkem i svítil, pak jsem byl tak nasranej že u toho správnýho vršku musel stačit mycí stůl.Takže co je novýho:
- komplet upravená hlava, zvětšený kanály, sací ventily s většíma talířkama a tenčíma dříkama, tak aby se tam dalo dostat co nejvíc vzduchu, dělaná na objednávku v anglii + samozřejmě nový vodítka gufera komplet udělaný sedla
- vačky z 2.5 atmosféry
- mírně větší škrtící klapka (60mm motýl)
- ME7 vana + D5 olejovej výměník na vaně (zbavil jsem se tak dlouhých a vystřelujících hadic co vedly do chladiče), je to řešení který dokáže udržet nejstabilnější tlak a teplotu oleje) + vedení vody k ní (jiná hlavní vodní roura od pumpy atd.)
- předělaný odvětrání bloku - silnější vedení, oil catch tank, zpětnej ventil na tenký hadičce do sání
- S60R vodní pumpa, S60R těsnění pod hlavou (jinýho vrtání jsem si vědom, je to vyzkoušený), vymezený expanzní spáry, rovnou danej novej rozvoďák, protože hlava je podruhý dole.
Co se týká hardwaru motoru tak je to asi konečná, už toho moc nic jinýho se starým 2.3 blokem udělat nejde (THS kovaný ojnice už tam nějakej ten rok jsou).
- Do88 vodní chladič celohliníkovej
- Do88 poslední verze mezichladiče s počítačem optimalizovanýma vaničkama a tloušťkou jádra 50mm (tube and fin)
- nový standartní originál turbo Mitsubishi 19T
- různý nový hadice a hadičky spousta spon a spojovacího materiálu
- IPD zadní stabilizátor
Byl s tím vším neskutečnej vopruz pořád nějaký komplikace, prostoje, odklady... jenže jakmile jsem do ní poprvý sednul, všechno bylo zapomenuto. 850 jede sice zatím na starý mapě, ale nejlíp a nejstabilnějc co kdy jela. Za tři listopadový týdny jsem s ní najel 1300km, a nechápu například, kde se v ní bere tolik trakce při tak nízkých teplotách a klidně i na mokru, to všechno na gumách který jsou vpodstatě semislicky a neměly by studený vůbec fungovat. Pokud někdo máte auto jako víkendovku a neřešíte takovej matroš jako třeba r888, tak Federal 595 RS-R můžu vřele doporučit, a vůbec nejsou překážkou ani na normální ježdění, akorát mi připadá že si je mnohem víc užijete když je zmydlíte na pěkný zatáčkovitý silnici, než když je budete hoblovat po městě, najedou toho zákonitě míň než normální gumy.
Na tomto místě bych chtěl poděkovat hlavně Fílovi (+samozřejmě Davidu Patočkovi a nevím kdo ještě další z jejich týmu mojí objednávkově otravovací smršť schytal) za trpělivost a obětovost při mým nekončícím otravování s dalšíma a dalšíma dílama a objednávkama, který stále přibývaly a v neposlední řadě taky Lukášovi (MilovnikVolva) za bleskový dodání sací vačky , která mi přišla (jak jinak) úplně jiná než měla z anglie.
A takhle vypadá 850 připravená na zimní spánek... z tohodle úhlu jí to sluší nejlíp, pozadí si samozřejmě umím přestavit hezčí, ale nechci jí zašvihat před uklizením do haly, takže nejspíš už jen počkám abych tam přejel po suchu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#204 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ty vago bomba a ty vačky to mi vysvětli proč s atmosfery ?a pumpa s S60R?Je stejná počtem zubů jako klasika ?
Měl jsem vačky nedavno vyndaný a to mě teda s.... .
Jinak závidím těžce .
Měl jsem vačky nedavno vyndaný a to mě teda s.... .
Jinak závidím těžce .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#205 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ta je hodně fešná Dalibore! Krásně "při zemi" ...
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#206 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Vačky z atmosféry maj delší dobu otevření, teď si nejsem jistej, jestli i zdvih. S60R pumpa nevím jestli neni jen pracovní název (jinak je to možná jen poslední verze Volvo vodní pumpy, každopádně je to ta s plechovým kolem), dostal jsem jí s ostatníma dílama z anglie a klidně to může bejt jako S60R vanou což je ME7 vana s dírou na hladinový čidlo. Naproti tomu S60R těsnění je specificiký pro R, pokud vím.Petr.Chrpa píše:Ty vago bomba a ty vačky to mi vysvětli proč s atmosfery ?a pumpa s S60R?Je stejná počtem zubů jako klasika ?
Měl jsem vačky nedavno vyndaný a to mě teda s.... .
Jinak závidím těžce .
Díky. Při rychlostech kterých je schopná, je lepší jí držet co nejn힊véd píše:Ta je hodně fešná Dalibore! Krásně "při zemi" ...
D.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#207 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
To chápu ... no zelenou můžu a tenhele "břicholezec" vypadá fakt dobře. Hele, jenom technická - Ty máš vpředu folie nebo se mi to zdá?
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#208 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jo fólie tam jsou, ještě po italovi. Hlídkám se snažím vyhýbat. Ty fólie jsou ale stejně mizerný takže kdyby mě někde chtěli odstavit, nebyl by to až takovej problém (jak technickej tak psychickej ) dát je dolu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#209 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jo to zrušení hadic to je dobrej zlepšovák .
Já se s nima taky peru.
Někdy dojde na úpravy .
Jinak fakt pěkný .
Já se s nima taky peru.
Někdy dojde na úpravy .
Jinak fakt pěkný .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#210 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky.
Know how k tomu předělání vany už mám. Z jetých dílů to ani nevyjde na až tak strašnej ranec, ale když v půli procesu zjistíš že něco chybí, tak to v zájmu rychlosti koupíš nový a cena naskakuje.
Know how k tomu předělání vany už mám. Z jetých dílů to ani nevyjde na až tak strašnej ranec, ale když v půli procesu zjistíš že něco chybí, tak to v zájmu rychlosti koupíš nový a cena naskakuje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#211 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
No vypadá to dobře, já mám folie na eRku taky, ale až od B-sloupku, ale slabý a nějak mi chybí. Čéče mám cuky nafotit tu svoji .dali píše:Jo fólie tam jsou, ještě po italovi. Hlídkám se snažím vyhýbat. Ty fólie jsou ale stejně mizerný takže kdyby mě někde chtěli odstavit, nebyl by to až takovej problém (jak technickej tak psychickej ) dát je dolu.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#212 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Nafoť, Davide. V70 1 v černý je nádherný auto... trochu nevýhoda je, že fotit se dá tak maximálně do dvou dnů po umytí... za předpokladu, že s ní mezi focením a mytím nebudeš jezdit
Nejhorší je když v půlce úprav zjistíš, že si radši měl dělat údržbuPetr.Chrpa píše:Někdy dojde na úpravy .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#213 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Dneska jsem ji vyvez. Ale jinak mám ještě letnáky, no ale nafotím ji až bude lepší počasí ...
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#214 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pěkná práce! Už jenom dát dohromady a vyhodnotit ty informace, co a jak upravit! Smekám! Jseš pacoš!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#215 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pěkný, jsem rád, že to nakonec celý klaplo !
A doufám, že ti balíček v pořádku dorazil a všechno je v ouklendu...
A doufám, že ti balíček v pořádku dorazil a všechno je v ouklendu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#216 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jak jinak než pecka dali! Klobouk dolů, snad i já to to tak dotáhnu
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 R
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
#217 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ze ja se sem vubec divam bych si to mel zakazat ale jinak pekny.Jen se trochu bojim toho az sem zacnes jeste vypisovat co mas udelanycho na te nafte to uz nebudu klidnej vubec
A Mekky to nmuzes ja pak budu jeste brecet vic az dostanu zas nekde na dalnici nalozeno
A Mekky to nmuzes ja pak budu jeste brecet vic az dostanu zas nekde na dalnici nalozeno
_________________
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#218 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Bukvik píše:Ze ja se sem vubec divam bych si to mel zakazat ale jinak pekny.Jen se trochu bojim toho az sem zacnes jeste vypisovat co mas udelanycho na te nafte to uz nebudu klidnej vubec
A Mekky to nmuzes ja pak budu jeste brecet vic az dostanu zas nekde na dalnici nalozeno
no ja doufam ze ke konci jara muj white block, uz nestihne zaslechnout ani pláč
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#220 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Smekam před tebou,vazne jsi frajer. Klobouk dolu. Krasna práce....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#221 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky všem za pozitivní ohlasy
Jinak ještě na vysvětlení aby nedošlo k mýlce: motor by teď měl bejt celkem předimenzovanej a s tím zbytkem co je na něm navěšeno se celkem fláká. Potenciál kolik by motor snes je podle mě přes 600 koní, to znamená, že by na něj šlo pověsit vpodstatě jakýkoli turbo. Takže tenhle setup samozřejmě zdaleka neni maximum co lze vytěžit z 2.3 motoru, jenom motor je komplet, jakýkoli další úpravy už by měly být jen o věšení součástek vně motoru. Nejslabší článek je spojka (max 550Nm nová a jak se sjíždí tak se to snižuje) a převodovka.
Jinak ještě na vysvětlení aby nedošlo k mýlce: motor by teď měl bejt celkem předimenzovanej a s tím zbytkem co je na něm navěšeno se celkem fláká. Potenciál kolik by motor snes je podle mě přes 600 koní, to znamená, že by na něj šlo pověsit vpodstatě jakýkoli turbo. Takže tenhle setup samozřejmě zdaleka neni maximum co lze vytěžit z 2.3 motoru, jenom motor je komplet, jakýkoli další úpravy už by měly být jen o věšení součástek vně motoru. Nejslabší článek je spojka (max 550Nm nová a jak se sjíždí tak se to snižuje) a převodovka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#222 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jesteze jsem tu svoji 850 prodal...
Je to totiz dost riskantni vec takoveto auto vlastnit a je to v podstate zavislost. I kdyz já do svojí investoval asi jenom zlomek toho o Dali, tak si zive vzpominam jake myslenky se mi porad honily hlavou.
Dali, pekna prace, zaslouzene ovace. Hezky jsi zužitkoval dosavadni vedomosti.
Treba se dockame i nejakeho zajimaveho videa ci dokonce zamlaskame na nekterem srazu - to bych si nenechal ujit.
Je to totiz dost riskantni vec takoveto auto vlastnit a je to v podstate zavislost. I kdyz já do svojí investoval asi jenom zlomek toho o Dali, tak si zive vzpominam jake myslenky se mi porad honily hlavou.
Dali, pekna prace, zaslouzene ovace. Hezky jsi zužitkoval dosavadni vedomosti.
Treba se dockame i nejakeho zajimaveho videa ci dokonce zamlaskame na nekterem srazu - to bych si nenechal ujit.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#223 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Paráda Dalibore!
Já se ale normálně stydím, protože já jsem na své eRko letos v podstatě ani nešáhl (když nepočítám to, že se mi podařilo odřít přední nárazník) a většinu roku prostálo v garáži... Nedá se nic dělat, příští rok se snad polepším...
Já se ale normálně stydím, protože já jsem na své eRko letos v podstatě ani nešáhl (když nepočítám to, že se mi podařilo odřít přední nárazník) a většinu roku prostálo v garáži... Nedá se nic dělat, příští rok se snad polepším...
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Volvo II 103kw,r.v.2000,černá metalíza
#224 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Hezká kára ve správných rukách.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#225 dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Tak V70 T5 si dneska odvez novej majitel. Doufám, že mu bude dělat radost. Jsem z toho posmutnělej, ale mít 3 skoro stejný auta je nesmysl. A když si chci nechat dvě, jednoznačná volba je chrochták na všední den a 850 na víkend. Pokud bych musel mít jenom jedno jediný auto, tak by byla zase jednoznačná volba V70 T5. Taky jsem přesvědčenej o tom že jsem jí našel toho nejlepšího majitele, kterej se o ní bude starat, a případně naváže dalšíma úpravama na to co jsem z ní udělal já. Hodně štěstí!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek