A sakratomasss píše:Ale prd - dali!Drtic píše:Vibrujici kardan?


A sakratomasss píše:Ale prd - dali!Drtic píše:Vibrujici kardan?
Na 960tce s ABS jsou jednopistkovy Girlingy, pokud vim, zatimco tyhle jsou dvoupistkovy. Nevim, doufam ze to tam namontuju a uz o nich nikdy neuslysim...Sergej píše:Nebolo vyhodnejsie tam dat brzdy z 960ky ? Musel by si sice menit aj kotuce, ale myslim ze su konstrukcne podarenejsie.
No prave preto ze su jednopiestikove, ale hlavne maju uz vedenie dvoma vodiacimi tyckami s puzdrom a vacsiu medzeru medzi vratnou gumickou a piestikom, takze je mensie riziko prihrdzavenia. Nehovoriac o tom, ze zohnat pouzitelny repas kit na Bendix je umenie. Ale ked si uz kupil nove origo tak je to uz jedno.tomasss píše:Na 960tce s ABS jsou jednopistkovy Girlingy, pokud vim, zatimco tyhle jsou dvoupistkovy. Nevim, doufam ze to tam namontuju a uz o nich nikdy neuslysim...Sergej píše:Nebolo vyhodnejsie tam dat brzdy z 960ky ? Musel by si sice menit aj kotuce, ale myslim ze su konstrukcne podarenejsie.
Ze ten piestik ti vzdy pojde rovnako, nestane sa ze jeden prihrdzavie a druhy sa vykrivy a prihrdzavie tiez (po tom co sa mu oderie chromova vrstva) Zrovna Bendixy nie su podla mna velmi podarene brzdy.LukášM píše:Jaká je výhoda jednopístků?
Ale to je snad problem akychkolvek kotucovych brzd. Draha piestika je dana hrubkou dosticiek. mam doma rovnako zahrdzavene Bendixy, vysunute tak ze sa zacala trhat gumenna manzeta.dali píše:Já jsem si u V70 s jednopístkama ATE užil celkem dost. Tím že je tam dlouhá dráha pístku, tak časem vyrezne a zůstává viset. Nejčastějc před koncem životnosti destiček.
9xx malo 1 piestiky (az na socialne verzie 940) a rozhodne nemam dojem ze by to brzdilo horsie ako 2 piestiky, prave naopak. Ovladacia sila, reakcia je omnoho lepsia na jednopiestikovych Girlingoch ako na sedmovych Bendixoch.LukášM píše:No já mám dojem, že Volvo šlo cestou ubýrání počtu pístků, V164 - 4 pístky, V121 - 3 pístky, V7xx - 2 pístky, 480 - 1 pístek.... a mám dojem, že kvalita brždění tím celkem utrpěla. Je jasné, že složitější a funkčnější systém bude náchylnější a dražší, ale já fakt raději, když to pořádně brzdíTo raději čas od času rozeberu, vyčistím popř. vyměním gumičky.
Na to uz zjevne taky prisli, protoze v brzdicich co jsem koupil uz nejsou pistky ocelovy s pochromovanym povrchem, ale hlinikovy s teflonem (povrch je tmave sedy, lehce matny - je to videt i na fotkach).Sergej píše:Ze ten piestik ti vzdy pojde rovnako, nestane sa ze jeden prihrdzavie a druhy sa vykrivy a prihrdzavie tiez (po tom co sa mu oderie chromova vrstva) Zrovna Bendixy nie su podla mna velmi podarene brzdy.
Podtlakovy LPG ktery mi vstrikuje plyn pred skrtici klapku ma velmi podobny ucinky, je pravda ze ten rozdil byl znat hlavne v dobe kdy jsem mel plyn vypnutej a ladil jsem ho. Volnobeznej ventil ale nicim takovym oplachovanej nenidali píše:a škrtící klapka nemá moc šanci se zašpinit, když se před ní vstřikuje metanol.
Držím palce líbí se mitomasss píše:Jelo to bez cirkulace jen chvili, a voda tam skoro vsechna byla, jen nekolovala...asi dobry, zatim to jezdi a vic nejsem schopen rictjeste pro sichr vymenim hadice z a do pumpy, ty jsou taky puvodni (holt jeste z dob kdy se pri vyrobe hadic pouzivala prava guma...).
To jsou ty Mikalor Supra ?tomasss píše: Jo a konecne jsem objevil vyrobce preciznich spon na hadice, kdy vyrobek skutecne splnuje moji predstavu slova "precizni", vyrabi je firma Mikalor, sestavaj z oteviratelny nerezovy spony, pevnostniho sroubu s jemnym stoupanim a plovouci matice a je to fakt poctivej kus prace. Dluzno dodat, ze taky za poctivy penize...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé