tomasss - Volvo 760 GLE

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#101 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Sergej »

Nebolo vyhodnejsie tam dat brzdy z 960ky ? Musel by si sice menit aj kotuce, ale myslim ze su konstrukcne podarenejsie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#102 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Nebolo vyhodnejsie tam dat brzdy z 960ky ? Musel by si sice menit aj kotuce, ale myslim ze su konstrukcne podarenejsie.
Na 960tce s ABS jsou jednopistkovy Girlingy, pokud vim, zatimco tyhle jsou dvoupistkovy. Nevim, doufam ze to tam namontuju a uz o nich nikdy neuslysim... :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#103 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
Sergej píše:Nebolo vyhodnejsie tam dat brzdy z 960ky ? Musel by si sice menit aj kotuce, ale myslim ze su konstrukcne podarenejsie.
Na 960tce s ABS jsou jednopistkovy Girlingy, pokud vim, zatimco tyhle jsou dvoupistkovy. Nevim, doufam ze to tam namontuju a uz o nich nikdy neuslysim... :wink:
No prave preto ze su jednopiestikove, ale hlavne maju uz vedenie dvoma vodiacimi tyckami s puzdrom a vacsiu medzeru medzi vratnou gumickou a piestikom, takze je mensie riziko prihrdzavenia. Nehovoriac o tom, ze zohnat pouzitelny repas kit na Bendix je umenie. Ale ked si uz kupil nove origo tak je to uz jedno.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#104 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od LukášM »

Jaká je výhoda jednopístků?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#105 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od dali »

LukášM píše:Jaká je výhoda jednopístků?
Že to nejsou bubny :green:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#106 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Sergej »

LukášM píše:Jaká je výhoda jednopístků?
Ze ten piestik ti vzdy pojde rovnako, nestane sa ze jeden prihrdzavie a druhy sa vykrivy a prihrdzavie tiez (po tom co sa mu oderie chromova vrstva) Zrovna Bendixy nie su podla mna velmi podarene brzdy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#107 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od dali »

Já jsem si u V70 s jednopístkama ATE užil celkem dost. Tím že je tam dlouhá dráha pístku, tak časem vyrezne a zůstává viset. Nejčastějc před koncem životnosti destiček.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#108 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Sergej »

dali píše:Já jsem si u V70 s jednopístkama ATE užil celkem dost. Tím že je tam dlouhá dráha pístku, tak časem vyrezne a zůstává viset. Nejčastějc před koncem životnosti destiček.
Ale to je snad problem akychkolvek kotucovych brzd. Draha piestika je dana hrubkou dosticiek. mam doma rovnako zahrdzavene Bendixy, vysunute tak ze sa zacala trhat gumenna manzeta.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#109 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od LukášM »

No já mám dojem, že Volvo šlo cestou ubýrání počtu pístků, V164 - 4 pístky, V121 - 3 pístky, V7xx - 2 pístky, 480 - 1 pístek.... a mám dojem, že kvalita brždění tím celkem utrpěla. Je jasné, že složitější a funkčnější systém bude náchylnější a dražší, ale já fakt raději, když to pořádně brzdí :wink: To raději čas od času rozeberu, vyčistím popř. vyměním gumičky.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#110 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Sergej »

LukášM píše:No já mám dojem, že Volvo šlo cestou ubýrání počtu pístků, V164 - 4 pístky, V121 - 3 pístky, V7xx - 2 pístky, 480 - 1 pístek.... a mám dojem, že kvalita brždění tím celkem utrpěla. Je jasné, že složitější a funkčnější systém bude náchylnější a dražší, ale já fakt raději, když to pořádně brzdí :wink: To raději čas od času rozeberu, vyčistím popř. vyměním gumičky.
9xx malo 1 piestiky (az na socialne verzie 940) a rozhodne nemam dojem ze by to brzdilo horsie ako 2 piestiky, prave naopak. Ovladacia sila, reakcia je omnoho lepsia na jednopiestikovych Girlingoch ako na sedmovych Bendixoch.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#111 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Ze ten piestik ti vzdy pojde rovnako, nestane sa ze jeden prihrdzavie a druhy sa vykrivy a prihrdzavie tiez (po tom co sa mu oderie chromova vrstva) Zrovna Bendixy nie su podla mna velmi podarene brzdy.
Na to uz zjevne taky prisli, protoze v brzdicich co jsem koupil uz nejsou pistky ocelovy s pochromovanym povrchem, ale hlinikovy s teflonem (povrch je tmave sedy, lehce matny - je to videt i na fotkach).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#112 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

A protoze tohle auto se mi opet dostalo do spar (ze kterejch uz tentokrat neunikne), probehla pres tyden kompletni repase predni napravy (horni ulozeni, spodni cepy ramen, cepy rizeni, axialni tahla, vsechny silentbloky), oprava rucni brzdy (novy lanovody), ve vyrobe je jeste horni rozpera mezi tlumice a bude se resit prevodka rizeni. Sice bylo nutny pro uspesny vyreseni cehosi mlaticiho na naprave a nekonecnym reklamacim vymenit mechanika/servis, ale ted uz je vse k me nejvyssi spokojenosti. Timto zdravim do Petrova :good:
Par mesicu vzad probehla taky kompletni vymena vyfukoveho systemu, pred montazi byly nove dily jeste nasopovany hlinikem (roury + tlumice + spony).
No a vikendu jsem nahodil novou sadu na zachytavani olejovych a vodnich par z karteru (tzv. catch can) ktere jsou v seriove konfiguraci vraceny zpet do sani a zpusobuji celou radu problemu - predevsim zanaseni skrtici klapky a volnobezneho ventilu (plus pro Daliho jeste zminim snizovani vykonu :twisted: ). Uz dva roky v aute jezdila "testovaci" sada s kapacitou 200ml, krom nedostatecne kapacity a nevhodneho materialu (jimka z polykarbonatu) se velmi osvedcila, takze byla nahrazena celohlinikovou 1000ml sadou. Objednaval jsem na ebayi, dle ocekavani byla ve stavu dorazivsim nepouzitelna a bylo nutne ji rozebrat a upravit aby delala to co ma - uvnitr je nyni hlinikova prepazka s filtracnima otvorama a filtr z nerezovy "vlny", utesneni vika cernym silikonem (permatex), utesneni hadicovych pripojek tekutym kovem (jbweld). Jako bonus ma i ukazatel zaplneni :good: a rozdil je znat hodne, driv jsem mel skrtici klapku neustale zajetelenou (olej z odvetrani karteru + drobnej prach co projde pres vzduchovej filtr vytvari viskozitou neco podobnyho jako med), ted neni proc to rozebirat. Inspiraci jsem bral >zde<, coz je identicka verze jako jsem koupil ja.
2014-03-07_17-36-59_378.jpg
2014-03-08_17-41-54_230.jpg
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#113 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od dali »

Než jsem si přečet text, chtěl jsem se zeptat, jestli si měl tu ebayovou nádheru otevřenou, protože tak jak jí prodávaj, je jen na parádu. Taky mám jednu připravenou, zatím jsem se eště nedostal k úpravě tak aby fungovala (díky za link :good: ), vlastně ani nevím jestli jí tam budu dávat, protože nízkej výkon nepociťuju :green: a škrtící klapka nemá moc šanci se zašpinit, když se před ní vstřikuje metanol.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#114 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

dali píše:a škrtící klapka nemá moc šanci se zašpinit, když se před ní vstřikuje metanol.
Podtlakovy LPG ktery mi vstrikuje plyn pred skrtici klapku ma velmi podobny ucinky, je pravda ze ten rozdil byl znat hlavne v dobe kdy jsem mel plyn vypnutej a ladil jsem ho. Volnobeznej ventil ale nicim takovym oplachovanej neni :) a stejne, kdyz vidim (hlavne v zime) humus kterej mi diky tomuhle netece do motoru, jsem docela rad...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#115 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Tak jsme se dockali :D novy rozvodovy retezy, retez olejovy pumpy, hydralicky napinaky, vsechny vodici listy retezu, gufera rozdelovace a kliky, a tesneni odvetrani klikovky. Pres vikend bude nasypano do auta a na dalsich 400tkm je od rozvodu klid :D
Přílohy
2014-06-06_11-36-51_376.jpg
2014-06-06_11-36-51_376.jpg (78.89 KiB) Zobrazeno 2691 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#116 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Tak po 27letech a 370tkm provozu spachala sebevrazdu vodni pumpa (1269874/10002357). Netekla, lozisko bylo ok, ale ulomily se ji nohy kterejma je pridelana k bloku (zrejme vlivem vibraci od vzduchovy vrtule ktera neni uplne perfektne vyvazena) a nasledne se toulala po bloku a skadlila ho nemrzkou a vodni i vzduchovou vrtuli.
Vodni pumpa se v klasicky druhovyrobe (meyle, airtex atd) uz nedela. Umi ji Skandix za cca 2500kc, nebo nemeckej prodejce Polar Parts (ebay.de) za cca 1800kc vcetne dopravy, vcetne papirovyho tesneni a gumovyho krouzku pro termostat. Dodani od Polar Parts z Nemecka trvalo tri dny (patek odpoledne objednano, v utery odpoledne doruceno PPL).
Kdyz uz to bylo rozhozeny, rovnou jsme si strihli repasi alternatoru (stejnej najezd), objeveny jedno vadny lozisko, ktery uz jsem asi dva roky podeziral ze v mrazu chrasti. Druhy lozisko bylo ok, sberaci krouzky taktez, uhliky se nechaly, byly jak novy. No a samozrejme novy klinovy remeny Gates (2x 1075mm pro altik/pumpu, 1x 990mm pro servo), a vymena oleje v motoru - presel jsem na 5W50 :twisted:
No a abych zlepsil statistiku oprav a uprav, namontovan venkovni digitalni teplomer, aby nezavidela devitce :)
Přílohy
DSC00714.JPG
DSC00719.JPG
DSC00719.JPG (61.04 KiB) Zobrazeno 2602 x
DSC00723.JPG
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#117 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Hezky se o to staráš projel jsem to od začátku a máš to moc pěkný :good:
A jinak jak to dopadlo bez vody co těsnění a .......raději to nebudu vyslovovat?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#118 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Jelo to bez cirkulace jen chvili, a voda tam skoro vsechna byla, jen nekolovala...asi dobry, zatim to jezdi a vic nejsem schopen rict :D jeste pro sichr vymenim hadice z a do pumpy, ty jsou taky puvodni (holt jeste z dob kdy se pri vyrobe hadic pouzivala prava guma...).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#119 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Petr.Chrpa »

tomasss píše:Jelo to bez cirkulace jen chvili, a voda tam skoro vsechna byla, jen nekolovala...asi dobry, zatim to jezdi a vic nejsem schopen rict :D jeste pro sichr vymenim hadice z a do pumpy, ty jsou taky puvodni (holt jeste z dob kdy se pri vyrobe hadic pouzivala prava guma...).
Držím palce líbí se mi :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#120 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Mattyfu »

Pověz co jsi na to použil?
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#121 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Nejsem si jistej jestli chapu otazku, myslis co jsem pouzil za hadice na pumpu? Tam sly dve 45° silikonovy kolena s trojitym opletem, nahodim sem pak rozmery kdyby to nekdo nekdy resil - vyslo to o dost levnejc nez original guma s jednim opletem. Jo a konecne jsem objevil vyrobce preciznich spon na hadice, kdy vyrobek skutecne splnuje moji predstavu slova "precizni", vyrabi je firma Mikalor, sestavaj z oteviratelny nerezovy spony, pevnostniho sroubu s jemnym stoupanim a plovouci matice a je to fakt poctivej kus prace. Dluzno dodat, ze taky za poctivy penize... :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#122 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od Petr.Chrpa »

tomasss píše: Jo a konecne jsem objevil vyrobce preciznich spon na hadice, kdy vyrobek skutecne splnuje moji predstavu slova "precizni", vyrabi je firma Mikalor, sestavaj z oteviratelny nerezovy spony, pevnostniho sroubu s jemnym stoupanim a plovouci matice a je to fakt poctivej kus prace. Dluzno dodat, ze taky za poctivy penize... :D
To jsou ty Mikalor Supra ?
Ty jsou teda za sakra poctivý peníze :D
Ale nerez je nerez.To je pravda :)
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#123 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Jo jo, Mikalor Supra, na ebayi cca stovka za kus.

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#124 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Jinak abych taky trochu prispel budoucim generacim: vodni pumpu spojujou u PRV s blokem dve hur a dve blbe vymenitelny hadice. Hur jsou ty dve postranni z pumpy do hlav (#246589, I/D 32mm), a blbe pak ty dve zadni (vetsi #982204 ma O/D 55mm a I/D 46mm, mensi #982202 O/D 26mm a I/D 20mm). Hur vymenitelny = padne par nadavek, blbe = sundat cely horni sani.
Hadice nektery stojej novy nesmysl, nektery uz ani nevyrabej, navic je to obyc guma s jedinym opletem, takze jsem sel do trivrstvyho silikonu za zlomek ceny. Ty do hlav naprosto perfektne padnou ohybany s 45° uhlem, zadni jsou klasicky rovny. Pak jeste pouzit spony na silikon aby ho pri utazeni neprorizly a je to :)
100_5333.jpg
100_5333.jpg (71.33 KiB) Zobrazeno 2415 x
$T2eC16hHJG!E9nm3sBltBRIl9Q0FPQ~~60_57.JPG
2015-05-10_15-31-24_23.jpg
2015-05-10_15-31-38_523.jpg
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 55
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#125 tomasss - Volvo 760 GLE

Příspěvek od tomasss »

Tak dneska jsme meli servisni den :Yahoo!: novejch par silenbloku vejfuku, silikonovy prachovky rizeni, no ale hlavne se konecne dostalo na prestavbu z viskospojky na elektrickou saharu. Teplotni spinac je dvoustupnovej z 5kovyho BMW, dvoustupnova sahara z 960, a ovladani pres original releovej modul z 960.
Maka to nadherne, pri jizde vypnuto, pri stani na miste se po chvilce spusti nizka rychlost a po cca dvou minutach zase klidek.
Jo a viskospojka byla zatuhla, takze ted mam konecne raficku teploty presne uprostred, predtim toho nikdy motor nedosahnul.
DSC00930.JPG
DSC00932.JPG
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“