u ženiny V50ky nám přijde, že 2,4ka, co tam je, dost pokulhává za možnostmi podvozku...a vánoce se blíží: mám jí na http://en.bsr.se/products/t885/ koupit za 500E čip? Zajímalo by mne:
1. Má to někdo?
2. Je BSR "stejná liga" jako HEICO? (to na autě mám já a spokojenost)
3. Jak vůbec to jejich PPC funguje? Přijde mi to jako kravina - bez toho, aby se konkrétní auto měřilo, se přece nemůže dát nic rozumného nastavit...ale nic jiného jsem pro 2,4 motor nenašel - HEICO nabízí úpravu jen pro motor 2,4i...
3. Jaký je rozdíl mezi motorem 2,4 a 2,4i? Nemám se spíš snažit udělat ze 2,4 to Ičko?
V50 - rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - nebo BSR čip?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
V50 - rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - nebo BSR čip?
_________________
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V50 - rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - nebo BSR čip?
Moc nepobírám, jak může BSR jenom přemapováním dostat z atmosféry 30 koní navíc :?
:idea: Leda, že by ten motor byl původně na těch výchozích cca 140 koní z nějakýho důvodu výrobcem elektronicky seškrcenej.
Jestli se správně dívám, tak Heico se do takovýho tenkýho ledu jako je zvyšování výkonu atmosféry softwarem ani nepouští.
Podle mě cesta vede úpravou sání a výfukovýho systému a až pak následným přemapováním na míru k úpravám.
Koukám, že máš ER6F. Kdybys chtěl zvýšit výkon na ní, a koupil jenom třeba power commandera, nárůst výkonu bude tak o 2 koně možná. Kdybys koupil K&N filtr a laďák, nejlíp komplet se svodama (nevím, jestli se na to dělá komplet systém) tak už to pár koní hodí. Když k tomu pak koupíš power commandera výkon ti to dodatečně extra nezvýší, ale zase to vyhladí křivky, a bude se s tím příjemnějc jezdit, když dáš správnou mapu....
:idea: Leda, že by ten motor byl původně na těch výchozích cca 140 koní z nějakýho důvodu výrobcem elektronicky seškrcenej.
Jestli se správně dívám, tak Heico se do takovýho tenkýho ledu jako je zvyšování výkonu atmosféry softwarem ani nepouští.
Podle mě cesta vede úpravou sání a výfukovýho systému a až pak následným přemapováním na míru k úpravám.
Koukám, že máš ER6F. Kdybys chtěl zvýšit výkon na ní, a koupil jenom třeba power commandera, nárůst výkonu bude tak o 2 koně možná. Kdybys koupil K&N filtr a laďák, nejlíp komplet se svodama (nevím, jestli se na to dělá komplet systém) tak už to pár koní hodí. Když k tomu pak koupíš power commandera výkon ti to dodatečně extra nezvýší, ale zase to vyhladí křivky, a bude se s tím příjemnějc jezdit, když dáš správnou mapu....
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
V50 - rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - nebo BSR čip?
viz výše - asi nebude, že, když na 2,4i už Heico něco nabízí...dali píše:Moc nepobírám, jak může BSR jenom přemapováním dostat z atmosféry 30 koní navíc :?
:idea: Leda, že by ten motor byl původně na těch výchozích cca 140 koní z nějakýho důvodu výrobcem elektronicky seškrcenej.../quote]
právě proto se ptám, jaký je rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - jestli to není právě toto
dali píše:Jestli se správně dívám, tak Heico se do takovýho tenkýho ledu jako je zvyšování výkonu atmosféry softwarem ani nepouští....
_________________
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V50 - rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - nebo BSR čip?
Nemáš odkaz? Já to na německých stránkách Heico nenašel.Rostislav Riha píše:viz výše - asi nebude, že, když na 2,4i už Heico něco nabízí...dali píše:Moc nepobírám, jak může BSR jenom přemapováním dostat z atmosféry 30 koní navíc :?
:idea: Leda, že by ten motor byl původně na těch výchozích cca 140 koní z nějakýho důvodu výrobcem elektronicky seškrcenej.../quote]
právě proto se ptám, jaký je rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - jestli to není právě toto
Teď si matně vzpomínám, že tu někdo probíral rozdíl mezi 2,4 a 2,4i, u novějších aut jsou oba motory 20V, a co si tak vzpomínám, padaly dohady, že se to snad lišilo jen softem. Takže upgrade z 2,4 na hodnoty +- 2,4i by moh bejt možnej.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
V50 - rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - nebo BSR čip?
Nezbývá mi než přiznat, že jsem zmatkář nebo bordelář - hledal jsem link podle historie a nenašel. Prohlížím jejich stránky v angličtině a nikde to tam není...a (protože je to atmosféra) jsem si to asi celý vymyslel...omlouvám se a nechápu, s čím se mi to mohlo poplést...ten link neni.dali píše:Nemáš odkaz? Já to na německých stránkách Heico nenašel.
Teď si matně vzpomínám, že tu někdo probíral rozdíl mezi 2,4 a 2,4i, u novějších aut jsou oba motory 20V, a co si tak vzpomínám, padaly dohady, že se to snad lišilo jen softem. Takže upgrade z 2,4 na hodnoty +- 2,4i by moh bejt možnej.
Každopádně pokud někdo umí nasměrovat na zdroj informací, v čem se 2.4 liší od 2,4i v případě modelového roku 2004, tak mu budu zavázán.
_________________
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V50 - rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - nebo BSR čip?
Tady o tom máš 2 topiky:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=10914&st=0&sk=t&sd=a
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=14218&st=0&sk=t&sd=a
Takže podle všeho je 2,4 (bez i) uměle seškrcená verze prostě aby bylo něco jako základní pohonná jednotka pro nenáročné řidiče S60. Proč jí montovali do S40/V50 kde to neni zdaleka základní pohonná jednotka je otázkou.
V tom případě BSR neobchoduje s deštěm, ale nabízí věc, která má smysl. Nabízí se otázka, jestli by někdo nedokázal stáhnout originál Volvo soft z 2,4i a přehrát ho do tvý 2,4. Myslím že náklady na to (pokud by se nemusel měnit šváb) by se blížilly nule, takže cena (jeho profit) by se u někoho rozumnýho mohla pohybovat třeba okolo 5-6 tisíc.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=10914&st=0&sk=t&sd=a
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=14218&st=0&sk=t&sd=a
Takže podle všeho je 2,4 (bez i) uměle seškrcená verze prostě aby bylo něco jako základní pohonná jednotka pro nenáročné řidiče S60. Proč jí montovali do S40/V50 kde to neni zdaleka základní pohonná jednotka je otázkou.
V tom případě BSR neobchoduje s deštěm, ale nabízí věc, která má smysl. Nabízí se otázka, jestli by někdo nedokázal stáhnout originál Volvo soft z 2,4i a přehrát ho do tvý 2,4. Myslím že náklady na to (pokud by se nemusel měnit šváb) by se blížilly nule, takže cena (jeho profit) by se u někoho rozumnýho mohla pohybovat třeba okolo 5-6 tisíc.
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
V50 - rozdíl mezi 2,4 a 2,4i - nebo BSR čip?
No pokud je to jen softem tak sehnat ŘJ z nějakého vrakudali píše:Myslím že náklady na to (pokud by se nemusel měnit šváb) by se blížilly nule, takže cena (jeho profit) by se u někoho rozumnýho mohla pohybovat třeba okolo 5-6 tisíc.
ale pokud by to přeci jenom šlo tak instal by musel dělat autorizák, protože na 99% bude v ŘJ i Imobilizér a bůh ví co ještě :? Ať žije zabezpečení proti krádeži a zneužití a hlavně ochrana kasičky Fordu
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Laurel