
Občas nestačím kroutit hlavou nad tím, jak je neustíle podváděna veteránská klientela tím, že jsou za stejné peníze jako historicky cenné originály nabízena auta, které nesplňují historickou původnost která je NEZBYTNÁ při určování ceny každého historického předmětu, nebo možnost snížené platby povinného ručení po klubové testace Autoklubu ČR. Chudáci hlavně začínajíví veteránisti kteří neznají každý detail vozu, nebo prostě kluci, kteří si jen chctějí za své peníze koupit "historický" vůz se pak u testací na historickou původnost vozu nestačí divit.
Nějaké neodborné kosmetické vady, nebo nedodržení přesného ročníku (jako, že si někdo dá na 262C mřížku chladiče z 264, protože má víc chromu) mne až tak neurazí, ale toto mi hnulo žlučí. Jen se dobře koukněte na tuto úžasnou 262C. Tento unikátní vzácný model za standartní cenu jistě nemůže být naznán veteránem. Ovšem pořizovací cena je stejná jako u kusů historicky původních.
Dalo by se namítat, že to prostě někdo neřeší, že prostě má auto, podle svých představ a na normální ježdění a ne na výstavy. a protože se mu tenhle kupé model líbí, tak si ho udělal podle svého. ANO, ale měl by na to upozornit při prodeji, jedná-li se navíc o historický vůz (starší 25 let).
nemluvím teď o tuningu, okruhových speciálech a jiných, ale o standartním civilním autě, kde si majitel dá do 262C z roku 80 komplet přístrojovku z 850
!!!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vxkm3gjazxnf
!!!!
Toto už by skoro šlo.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vyrmqcwtbgme
Není to skok o několik modelů jinam, ale jen o generaci - facelift. t.j. rozhodně to není rok 77, ale 81 po laku i tam ,kde nemá být a na nepůvodních kolech.