XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
tnemec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1081
Registrován: 21 roků
Bydliště: Praha

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od tnemec »

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3084
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od eLzyx »

:tlesk:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Harry Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1657
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
Bydliště: Plzeň-jih

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od Harry »

:palec:
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

hroch32 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 17 roků
Bydliště: Budkov, Vimperk

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od hroch32 »

:tlesk:

Jen mě fascinuje ten odstavec o bezpečnosti dětí. Ztráta bodů za to, že nálepka o airbagu jde odstranit, že není jednoznačná (hmm..) a že nejsou označené ISOFIXy na zadních sedadlech :evil: Tak hardegg když si kupuju auto a pořizuju děti, tak si minimálně zjistim, jak mám přikurtovat sedačky.

Tenhle přístup je mi čím dál tím víc proti srsti.... a bohužel je čím dál častější. Lidi jsou nesvéprávný hovada, proto musí mít všude upozornění, příkazy, rozkazy, zákazy.... až se z nich nesvéprávný a nemyslící hovada skutečně stanou, což bude určité skupině obyvatel náááramně vyhovovat :evil: :evil: :evil: Omlouvám se za tenhle citový výlev, ale bojim se, abych pak taky radši nebydlel venku.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

tnemec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1081
Registrován: 21 roků
Bydliště: Praha

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od tnemec »

hroch32 píše::tlesk:

Jen mě fascinuje ten odstavec o bezpečnosti dětí. Ztráta bodů za to, že nálepka o airbagu jde odstranit, že není jednoznačná (hmm..) a že nejsou označené ISOFIXy na zadních sedadlech :evil: Tak hardegg když si kupuju auto a pořizuju děti, tak si minimálně zjistim, jak mám přikurtovat sedačky.

Tenhle přístup je mi čím dál tím víc proti srsti.... a bohužel je čím dál častější. Lidi jsou nesvéprávný hovada, proto musí mít všude upozornění, příkazy, rozkazy, zákazy.... až se z nich nesvéprávný a nemyslící hovada skutečně stanou, což bude určité skupině obyvatel náááramně vyhovovat :evil: :evil: :evil: Omlouvám se za tenhle citový výlev, ale bojim se, abych pak taky radši nebydlel venku.
Mám bohužel pocit, že právě v tomto punktu lidi nesvéprávný hovada jsou. A hovadům je neustále třeba opakovat, že airbag může na přední sedačce dítě zabít a že auto má isofixy a ne jen pásy. Zeptej se kohokoli, kdo má auto jen jako věc a nebude to vědět, že něco takového existuje nebo s těmi airbagy je možné - je to přece samomyslící všespasitelný systém, který nemá žádná "ale".

A navíc jsou lidi za volantem hloupé ovce. Pozoruji to tam, kde se mění značení. Já si všimnu okamžitě, že jsou jinak značené pruhy, že ten, co vedl včera rovně tam už nevede... a co myslíš, 85 % ostatních jede v tom pruhu a pak najednou prudce zabrzdí a cpou se nervózně do toho, který rovně vede. A nejsou to předjížděči, ty poznáš. Jsou to prostě ovce, který pojedou, dokud nenarazí na betonovou zábranu a značky nevnímaj.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

hroch32 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 17 roků
Bydliště: Budkov, Vimperk

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od hroch32 »

tnemec píše:
hroch32 píše::tlesk:

Jen mě fascinuje ten odstavec o bezpečnosti dětí. Ztráta bodů za to, že nálepka o airbagu jde odstranit, že není jednoznačná (hmm..) a že nejsou označené ISOFIXy na zadních sedadlech :evil: Tak hardegg když si kupuju auto a pořizuju děti, tak si minimálně zjistim, jak mám přikurtovat sedačky.

Tenhle přístup je mi čím dál tím víc proti srsti.... a bohužel je čím dál častější. Lidi jsou nesvéprávný hovada, proto musí mít všude upozornění, příkazy, rozkazy, zákazy.... až se z nich nesvéprávný a nemyslící hovada skutečně stanou, což bude určité skupině obyvatel náááramně vyhovovat :evil: :evil: :evil: Omlouvám se za tenhle citový výlev, ale bojim se, abych pak taky radši nebydlel venku.
Mám bohužel pocit, že právě v tomto punktu lidi nesvéprávný hovada jsou. A hovadům je neustále třeba opakovat, že airbag může na přední sedačce dítě zabít a že auto má isofixy a ne jen pásy. Zeptej se kohokoli, kdo má auto jen jako věc a nebude to vědět, že něco takového existuje nebo s těmi airbagy je možné - je to přece samomyslící všespasitelný systém, který nemá žádná "ale".

A navíc jsou lidi za volantem hloupé ovce. Pozoruji to tam, kde se mění značení. Já si všimnu okamžitě, že jsou jinak značené pruhy, že ten, co vedl včera rovně tam už nevede... a co myslíš, 85 % ostatních jede v tom pruhu a pak najednou prudce zabrzdí a cpou se nervózně do toho, který rovně vede. A nejsou to předjížděči, ty poznáš. Jsou to prostě ovce, který pojedou, dokud nenarazí na betonovou zábranu a značky nevnímaj.
Souhlas s tím, že u airbagu je třeba na to upozornit. Ale argument, že se to upozornění dá odstranit.... to to mají vyvařit do kastle? Zatím všechny auta, co jsem viděl, to mají jako nálepku. Jak taky jinak. Pokud je ale ta nálepka tak, že si si ní nezbedný potomek (třeba i starší v popředné sedačce) bude chca nechca hrát, tak to je skutečně špatně.

S ISOFIXama je to asi sporný, ale mi přijde, že když si kupuju sedačku, tak se prostě kouknu, jestli mám v autě IFX nebo ne a podle toho ji kopím. A pokud o tom nic nevím, tak zajdu do slušný prodejny a tam mi poradí, zeptají se mě, co mám za auto, případně i vylezou z krámu a kouknou na něj. Jenže to by lidi nesměli chtít ušetřit pár kaček a kupovat z druhý ruky nebo po netu (nic proti nákupům online, pokud ovšem vím co a proč kupuju).

Skutečně se omlouvám za ten výlev, jsem kapku zhnusen děním kolem. Připadá mi, že právě díky všudypřítomným návodům, příkazům, zákazům atd. lidi přestávají myslet a příliš často slyším: "To tam ale nebylo napsané" x "Na to mě nikdo neupozornil".... fakt čekám na návod k použití párátek. Ale to jsem už dost OT, takže ať to admin klidně smázne.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

tnemec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1081
Registrován: 21 roků
Bydliště: Praha

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od tnemec »

hroch32 píše:
tnemec píše:
Mám bohužel pocit, že právě v tomto punktu lidi nesvéprávný hovada jsou. A hovadům je neustále třeba opakovat, že airbag může na přední sedačce dítě zabít a že auto má isofixy a ne jen pásy. Zeptej se kohokoli, kdo má auto jen jako věc a nebude to vědět, že něco takového existuje nebo s těmi airbagy je možné - je to přece samomyslící všespasitelný systém, který nemá žádná "ale".

A navíc jsou lidi za volantem hloupé ovce. Pozoruji to tam, kde se mění značení. Já si všimnu okamžitě, že jsou jinak značené pruhy, že ten, co vedl včera rovně tam už nevede... a co myslíš, 85 % ostatních jede v tom pruhu a pak najednou prudce zabrzdí a cpou se nervózně do toho, který rovně vede. A nejsou to předjížděči, ty poznáš. Jsou to prostě ovce, který pojedou, dokud nenarazí na betonovou zábranu a značky nevnímaj.
Souhlas s tím, že u airbagu je třeba na to upozornit. Ale argument, že se to upozornění dá odstranit.... to to mají vyvařit do kastle? Zatím všechny auta, co jsem viděl, to mají jako nálepku. Jak taky jinak. Pokud je ale ta nálepka tak, že si si ní nezbedný potomek (třeba i starší v popředné sedačce) bude chca nechca hrát, tak to je skutečně špatně.

S ISOFIXama je to asi sporný, ale mi přijde, že když si kupuju sedačku, tak se prostě kouknu, jestli mám v autě IFX nebo ne a podle toho ji kopím. A pokud o tom nic nevím, tak zajdu do slušný prodejny a tam mi poradí, zeptají se mě, co mám za auto, případně i vylezou z krámu a kouknou na něj. Jenže to by lidi nesměli chtít ušetřit pár kaček a kupovat z druhý ruky nebo po netu (nic proti nákupům online, pokud ovšem vím co a proč kupuju).

Skutečně se omlouvám za ten výlev, jsem kapku zhnusen děním kolem. Připadá mi, že právě díky všudypřítomným návodům, příkazům, zákazům atd. lidi přestávají myslet a příliš často slyším: "To tam ale nebylo napsané" x "Na to mě nikdo neupozornil".... fakt čekám na návod k použití párátek. Ale to jsem už dost OT, takže ať to admin klidně smázne.
Obvykle to bývá "nažehlené" - nedělitelně spojené s podkladem, jak to má XC60 nevím - ale jejich argument chápu jako ochranu dalších majitelů auta.

A IFX - ty vycházíš z předpokladu, že lidi vědí, že něco jako ISOFIX existuje - pak samozřejmě logicky předpokládáš, že se budou zajímat, jestli to v autě mají. Problém je, že běžnému uživateli musíš říct, že něco takové existuje a k čemu je to dobrý.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Conan Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 20 roků
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od Conan »

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

hroch32 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 17 roků
Bydliště: Budkov, Vimperk

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od hroch32 »

tnemec píše:... A IFX - ty vycházíš z předpokladu, že lidi vědí, že něco jako ISOFIX existuje - pak samozřejmě logicky předpokládáš, že se budou zajímat, jestli to v autě mají. Problém je, že běžnému uživateli musíš říct, že něco takové existuje a k čemu je to dobrý.
Ani ne. Já vycházim z toho, že když si jdu koupit autosedačku, tak dojdu do prodejny, řeknu, že chci sesli do auta toho a toho – a oni mi poradí, co a jak. Máš ale pravdu, předpokládam alespoň základní angažovanost, tzn. že si nekoupím sedačku v Lídlu a že prodavač o tom něco bude vědět. Asi fakt chci po lidech moc :roll:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

jarek.krizan Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2404
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od jarek.krizan »

taky mám pocit, že těch logicky uvažujících je čímdál míň.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Lachtan Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5113
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: PRG

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od Lachtan »

Bohužel... :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 169
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od FTN »

Je to hodně OT, se sedačkama to nemá nic společnýho, ale je to taky o jakémsi znechucení z lidí okolo...

Pondělí ráno, jedu vrátit auto do Ďáblic. Po magistrále, most Barikádníků a dále ulicí V Holešovičkách. Za odbočkou na Prosek a Kobylisy tam je tuším 70... každopádně jedu 70. :-) Jedu v prostředním pruhu a v levém mě pomalinku, tak 75 předjíždí O1... Nevěnuji tomu pozornost, pokračuji. Když je Oktáva stále v levém pruhu asi 70-80m přede mnou, míjí mne z leva modrá X5 velkou rychlostí. Těžko říct kolik, ale odhadem + - 120-130. Sleduji přibližující se auta a protože vím že velké SUV prostě brzdí jinak než normální osobák, říkám si, že už by měl začít brzdit. Nebrzdí, ani nepodjíždí z prava, jak bych očekával. Brzdovky se rozsvítí odhadem 10m před zadkem Oktávie. Samozřejmě rána, obě auta začínají pomalu brzdit, Oktávka zapíná výstražný světla, X5 brzdí. Když jede O1 asi 30 a zpomaluje, X5 dává plný (dle černého oblaku), rychlá myška do prava a akceleruje. Řidič O1 pomalu zastavuje. To je všechno... O1 byla zbořená relativně dost. A když jsem po 15min jel zpět, už tam nestála. Řidič asi hořkou pilulku spolkl. Dobře, neuhnul, ale to neznamená že má být smeten. Prostě svině. :roll:
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

jou81 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od jou81 »

Nehaž flintu do žita, možná někdo viděl SPZ :-)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

jarek.krizan Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2404
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od jarek.krizan »

Není to ten, co ho honili policajti a nezastavil i když po něm stříleli ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jou81 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo

Příspěvek od jou81 »

Oni neujizdeli v X5, bych rekl ze to byla 5ka
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]