XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
http://news.auto.cz/bezpecnost/euro-nca ... -xc60.html
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 3084
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1657
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 778
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Budkov, Vimperk
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Jen mě fascinuje ten odstavec o bezpečnosti dětí. Ztráta bodů za to, že nálepka o airbagu jde odstranit, že není jednoznačná (hmm..) a že nejsou označené ISOFIXy na zadních sedadlech Tak hardegg když si kupuju auto a pořizuju děti, tak si minimálně zjistim, jak mám přikurtovat sedačky.
Tenhle přístup je mi čím dál tím víc proti srsti.... a bohužel je čím dál častější. Lidi jsou nesvéprávný hovada, proto musí mít všude upozornění, příkazy, rozkazy, zákazy.... až se z nich nesvéprávný a nemyslící hovada skutečně stanou, což bude určité skupině obyvatel náááramně vyhovovat Omlouvám se za tenhle citový výlev, ale bojim se, abych pak taky radši nebydlel venku.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Mám bohužel pocit, že právě v tomto punktu lidi nesvéprávný hovada jsou. A hovadům je neustále třeba opakovat, že airbag může na přední sedačce dítě zabít a že auto má isofixy a ne jen pásy. Zeptej se kohokoli, kdo má auto jen jako věc a nebude to vědět, že něco takového existuje nebo s těmi airbagy je možné - je to přece samomyslící všespasitelný systém, který nemá žádná "ale".hroch32 píše:
Jen mě fascinuje ten odstavec o bezpečnosti dětí. Ztráta bodů za to, že nálepka o airbagu jde odstranit, že není jednoznačná (hmm..) a že nejsou označené ISOFIXy na zadních sedadlech Tak hardegg když si kupuju auto a pořizuju děti, tak si minimálně zjistim, jak mám přikurtovat sedačky.
Tenhle přístup je mi čím dál tím víc proti srsti.... a bohužel je čím dál častější. Lidi jsou nesvéprávný hovada, proto musí mít všude upozornění, příkazy, rozkazy, zákazy.... až se z nich nesvéprávný a nemyslící hovada skutečně stanou, což bude určité skupině obyvatel náááramně vyhovovat Omlouvám se za tenhle citový výlev, ale bojim se, abych pak taky radši nebydlel venku.
A navíc jsou lidi za volantem hloupé ovce. Pozoruji to tam, kde se mění značení. Já si všimnu okamžitě, že jsou jinak značené pruhy, že ten, co vedl včera rovně tam už nevede... a co myslíš, 85 % ostatních jede v tom pruhu a pak najednou prudce zabrzdí a cpou se nervózně do toho, který rovně vede. A nejsou to předjížděči, ty poznáš. Jsou to prostě ovce, který pojedou, dokud nenarazí na betonovou zábranu a značky nevnímaj.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 778
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Budkov, Vimperk
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Souhlas s tím, že u airbagu je třeba na to upozornit. Ale argument, že se to upozornění dá odstranit.... to to mají vyvařit do kastle? Zatím všechny auta, co jsem viděl, to mají jako nálepku. Jak taky jinak. Pokud je ale ta nálepka tak, že si si ní nezbedný potomek (třeba i starší v popředné sedačce) bude chca nechca hrát, tak to je skutečně špatně.tnemec píše:Mám bohužel pocit, že právě v tomto punktu lidi nesvéprávný hovada jsou. A hovadům je neustále třeba opakovat, že airbag může na přední sedačce dítě zabít a že auto má isofixy a ne jen pásy. Zeptej se kohokoli, kdo má auto jen jako věc a nebude to vědět, že něco takového existuje nebo s těmi airbagy je možné - je to přece samomyslící všespasitelný systém, který nemá žádná "ale".hroch32 píše:
Jen mě fascinuje ten odstavec o bezpečnosti dětí. Ztráta bodů za to, že nálepka o airbagu jde odstranit, že není jednoznačná (hmm..) a že nejsou označené ISOFIXy na zadních sedadlech Tak hardegg když si kupuju auto a pořizuju děti, tak si minimálně zjistim, jak mám přikurtovat sedačky.
Tenhle přístup je mi čím dál tím víc proti srsti.... a bohužel je čím dál častější. Lidi jsou nesvéprávný hovada, proto musí mít všude upozornění, příkazy, rozkazy, zákazy.... až se z nich nesvéprávný a nemyslící hovada skutečně stanou, což bude určité skupině obyvatel náááramně vyhovovat Omlouvám se za tenhle citový výlev, ale bojim se, abych pak taky radši nebydlel venku.
A navíc jsou lidi za volantem hloupé ovce. Pozoruji to tam, kde se mění značení. Já si všimnu okamžitě, že jsou jinak značené pruhy, že ten, co vedl včera rovně tam už nevede... a co myslíš, 85 % ostatních jede v tom pruhu a pak najednou prudce zabrzdí a cpou se nervózně do toho, který rovně vede. A nejsou to předjížděči, ty poznáš. Jsou to prostě ovce, který pojedou, dokud nenarazí na betonovou zábranu a značky nevnímaj.
S ISOFIXama je to asi sporný, ale mi přijde, že když si kupuju sedačku, tak se prostě kouknu, jestli mám v autě IFX nebo ne a podle toho ji kopím. A pokud o tom nic nevím, tak zajdu do slušný prodejny a tam mi poradí, zeptají se mě, co mám za auto, případně i vylezou z krámu a kouknou na něj. Jenže to by lidi nesměli chtít ušetřit pár kaček a kupovat z druhý ruky nebo po netu (nic proti nákupům online, pokud ovšem vím co a proč kupuju).
Skutečně se omlouvám za ten výlev, jsem kapku zhnusen děním kolem. Připadá mi, že právě díky všudypřítomným návodům, příkazům, zákazům atd. lidi přestávají myslet a příliš často slyším: "To tam ale nebylo napsané" x "Na to mě nikdo neupozornil".... fakt čekám na návod k použití párátek. Ale to jsem už dost OT, takže ať to admin klidně smázne.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Obvykle to bývá "nažehlené" - nedělitelně spojené s podkladem, jak to má XC60 nevím - ale jejich argument chápu jako ochranu dalších majitelů auta.hroch32 píše:Souhlas s tím, že u airbagu je třeba na to upozornit. Ale argument, že se to upozornění dá odstranit.... to to mají vyvařit do kastle? Zatím všechny auta, co jsem viděl, to mají jako nálepku. Jak taky jinak. Pokud je ale ta nálepka tak, že si si ní nezbedný potomek (třeba i starší v popředné sedačce) bude chca nechca hrát, tak to je skutečně špatně.tnemec píše:
Mám bohužel pocit, že právě v tomto punktu lidi nesvéprávný hovada jsou. A hovadům je neustále třeba opakovat, že airbag může na přední sedačce dítě zabít a že auto má isofixy a ne jen pásy. Zeptej se kohokoli, kdo má auto jen jako věc a nebude to vědět, že něco takového existuje nebo s těmi airbagy je možné - je to přece samomyslící všespasitelný systém, který nemá žádná "ale".
A navíc jsou lidi za volantem hloupé ovce. Pozoruji to tam, kde se mění značení. Já si všimnu okamžitě, že jsou jinak značené pruhy, že ten, co vedl včera rovně tam už nevede... a co myslíš, 85 % ostatních jede v tom pruhu a pak najednou prudce zabrzdí a cpou se nervózně do toho, který rovně vede. A nejsou to předjížděči, ty poznáš. Jsou to prostě ovce, který pojedou, dokud nenarazí na betonovou zábranu a značky nevnímaj.
S ISOFIXama je to asi sporný, ale mi přijde, že když si kupuju sedačku, tak se prostě kouknu, jestli mám v autě IFX nebo ne a podle toho ji kopím. A pokud o tom nic nevím, tak zajdu do slušný prodejny a tam mi poradí, zeptají se mě, co mám za auto, případně i vylezou z krámu a kouknou na něj. Jenže to by lidi nesměli chtít ušetřit pár kaček a kupovat z druhý ruky nebo po netu (nic proti nákupům online, pokud ovšem vím co a proč kupuju).
Skutečně se omlouvám za ten výlev, jsem kapku zhnusen děním kolem. Připadá mi, že právě díky všudypřítomným návodům, příkazům, zákazům atd. lidi přestávají myslet a příliš často slyším: "To tam ale nebylo napsané" x "Na to mě nikdo neupozornil".... fakt čekám na návod k použití párátek. Ale to jsem už dost OT, takže ať to admin klidně smázne.
A IFX - ty vycházíš z předpokladu, že lidi vědí, že něco jako ISOFIX existuje - pak samozřejmě logicky předpokládáš, že se budou zajímat, jestli to v autě mají. Problém je, že běžnému uživateli musíš říct, že něco takové existuje a k čemu je to dobrý.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
... a také má bezpečné sedačky :!:
Viz: http://www.e15.cz/prilohy/auto-moto/euro-ncap-vetsina-testovanych-sedadel-potrebuje-zlepsit-65021/
http://www.euroncap.com/whiplash.aspx
Viz: http://www.e15.cz/prilohy/auto-moto/euro-ncap-vetsina-testovanych-sedadel-potrebuje-zlepsit-65021/
http://www.euroncap.com/whiplash.aspx
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 778
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Budkov, Vimperk
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Ani ne. Já vycházim z toho, že když si jdu koupit autosedačku, tak dojdu do prodejny, řeknu, že chci sesli do auta toho a toho – a oni mi poradí, co a jak. Máš ale pravdu, předpokládam alespoň základní angažovanost, tzn. že si nekoupím sedačku v Lídlu a že prodavač o tom něco bude vědět. Asi fakt chci po lidech moctnemec píše:... A IFX - ty vycházíš z předpokladu, že lidi vědí, že něco jako ISOFIX existuje - pak samozřejmě logicky předpokládáš, že se budou zajímat, jestli to v autě mají. Problém je, že běžnému uživateli musíš říct, že něco takové existuje a k čemu je to dobrý.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
taky mám pocit, že těch logicky uvažujících je čímdál míň.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Bohužel... :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Je to hodně OT, se sedačkama to nemá nic společnýho, ale je to taky o jakémsi znechucení z lidí okolo...
Pondělí ráno, jedu vrátit auto do Ďáblic. Po magistrále, most Barikádníků a dále ulicí V Holešovičkách. Za odbočkou na Prosek a Kobylisy tam je tuším 70... každopádně jedu 70. Jedu v prostředním pruhu a v levém mě pomalinku, tak 75 předjíždí O1... Nevěnuji tomu pozornost, pokračuji. Když je Oktáva stále v levém pruhu asi 70-80m přede mnou, míjí mne z leva modrá X5 velkou rychlostí. Těžko říct kolik, ale odhadem + - 120-130. Sleduji přibližující se auta a protože vím že velké SUV prostě brzdí jinak než normální osobák, říkám si, že už by měl začít brzdit. Nebrzdí, ani nepodjíždí z prava, jak bych očekával. Brzdovky se rozsvítí odhadem 10m před zadkem Oktávie. Samozřejmě rána, obě auta začínají pomalu brzdit, Oktávka zapíná výstražný světla, X5 brzdí. Když jede O1 asi 30 a zpomaluje, X5 dává plný (dle černého oblaku), rychlá myška do prava a akceleruje. Řidič O1 pomalu zastavuje. To je všechno... O1 byla zbořená relativně dost. A když jsem po 15min jel zpět, už tam nestála. Řidič asi hořkou pilulku spolkl. Dobře, neuhnul, ale to neznamená že má být smeten. Prostě svině.
Pondělí ráno, jedu vrátit auto do Ďáblic. Po magistrále, most Barikádníků a dále ulicí V Holešovičkách. Za odbočkou na Prosek a Kobylisy tam je tuším 70... každopádně jedu 70. Jedu v prostředním pruhu a v levém mě pomalinku, tak 75 předjíždí O1... Nevěnuji tomu pozornost, pokračuji. Když je Oktáva stále v levém pruhu asi 70-80m přede mnou, míjí mne z leva modrá X5 velkou rychlostí. Těžko říct kolik, ale odhadem + - 120-130. Sleduji přibližující se auta a protože vím že velké SUV prostě brzdí jinak než normální osobák, říkám si, že už by měl začít brzdit. Nebrzdí, ani nepodjíždí z prava, jak bych očekával. Brzdovky se rozsvítí odhadem 10m před zadkem Oktávie. Samozřejmě rána, obě auta začínají pomalu brzdit, Oktávka zapíná výstražný světla, X5 brzdí. Když jede O1 asi 30 a zpomaluje, X5 dává plný (dle černého oblaku), rychlá myška do prava a akceleruje. Řidič O1 pomalu zastavuje. To je všechno... O1 byla zbořená relativně dost. A když jsem po 15min jel zpět, už tam nestála. Řidič asi hořkou pilulku spolkl. Dobře, neuhnul, ale to neznamená že má být smeten. Prostě svině.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Nehaž flintu do žita, možná někdo viděl SPZ
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Není to ten, co ho honili policajti a nezastavil i když po něm stříleli ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
XC60 5* bez ztráty kytičky, bravo
Oni neujizdeli v X5, bych rekl ze to byla 5ka
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]