ventil nebo vymenik?VanThomas píše:Není to jenom u vás..
Chladivo na kobreci u řidiče
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4925
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Chladivo na kobreci u řidiče
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Chladivo na kobreci u řidiče
asi ventil - v krajních polohách to neteče. Dokud nebude aspoň 20 stupňů, tak to odmítám zkoumat 

_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Chladivo na kobreci u řidiče
pokud by někomu třeba výměníku,mám pár nových kusů skladem.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12840
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Chladivo na kobreci u řidiče
Tvl jak to děláš, že ty akce vychytáváš
To jen sjíždíš katalog ne? 


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4925
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Chladivo na kobreci u řidiče
absolvoval jste někdo výměnu radiátoru? Já to dneska zkoumal a vyndat ho v autě se mi zdá proti fyzice
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Chladivo na kobreci u řidiče
Ide to uplne v pohode, robil som to na 960ke. Len potrebujes rozobrat pol palubkyOndra. píše:absolvoval jste někdo výměnu radiátoru? Já to dneska zkoumal a vyndat ho v autě se mi zdá proti fyzice

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4925
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Chladivo na kobreci u řidiče
stačí jen spodek ne?Sergej píše:Ide to uplne v pohode, robil som to na 960ke. Len potrebujes rozobrat pol palubkyOndra. píše:absolvoval jste někdo výměnu radiátoru? Já to dneska zkoumal a vyndat ho v autě se mi zdá proti fyzice
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Chladivo na kobreci u řidiče
Někde sem tu psal návod i s fotkama, u devítku by to mělo být snažší protože jde zvlášť oddělat středová konzole -> máš víc prostoru...
Edit: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=37096
Edit: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=37096
Naposledy upravil(a) peter cz dne 05 kvě 2013 20:09, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4925
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Chladivo na kobreci u řidiče
koukám na to ve vadisu ale v reálu se mi zdá že ten výměník je dost natočenej šikmo k motorový stěně ale možná až oddělam tu krytku radiátoru tak tam bude vůle...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4925
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Chladivo na kobreci u řidiče
já mám auto bez klimy, tam to je jiný tam jde vyáhnout jen do boku a to čelo se nedá odmontovat. Já mám totiž dilema. Pravděpodobně mě tekl ventil (bez klimy je nad plynem v kabině), tak jsem hochtěl vyměnit a novej jsem zkurvil při montáži ale to je teď jedno. Jde mi o to jestli mam preventivně vyměnit i hadice do radiátoru a radiátor samotnej, když už jsem v tom. Jinej radiátor mám, je to novej nějakej no-name z výprodeje z kelly... Tak teď nevím 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé