Někdo, kdo do toho chce jít, se mně ptal přes SZ na zkušenosti - tady jsou:
V70ku mám chvilku, najel přes 10k. Předtím měl 850 benzín. Možná je to zvyk, ale 850ka byla nesrovnatelně lepší auto.
Mínusy 70ky:
- blbej rejd - otočit se s tím v hromadných garážích nebo zaparkovat do malé díry je vopruz.
- tlustý A sloupek - vyloženě vadí v levých zatáčkách, musím se ze sedačky vyklánět.
- řízení nedává dost zpětnou vazbu
- prodleva po sešlápnutí plynu znemožňuje proplétání kolonami v Praze a sportovní jízdu mimo ni - tam by se s tím počítat dalo, ale pořád si neumím zvyknout.
- podvozek příliš měkký - s 850 se dalo jet opravdu ostře, s tímhle ne - pořád pocit, jako by mezi mnou a silnicí byla tlustá matrace.
- subjektivně horší zvuk audia - chybí středy, pokud hraje tiše, zní moc kovově.
- nejsem 100 najít v autě polohu, abych byl dobře vůči volantu a pedálům a zároveň nebrnkal nohou o klíček.
- vnitřek vypadá proti 850ce plastově, páčky atd. aušus, menší dojem solidnosti.
- digiklima neumí dobře udržovat teplotu - v 850ce jsem nastavil 22 stupňu a několik let tím nepohnul, tady furt točím sem a tam.
- málo odkládacích prostor, chybí držák na pití...
- horší sedačky - v 850 jsem nebyl rozlámaný ani trochu, tady se po pár hodinách začínám ošívat. Malé boční vedení.
- automatická převodovka nezabírá tak plynule
- Geartronic řadí tak pomalu, že to nemá smysl používat...zlatý sportovní režim v 850
- DSTC - nejde vypnout úplně, nějak funguje pořád.
Plusy 70ky:
+ parkovací asistent - pohodlné
+ automatické stěrače - pohodlné ...ale občas se zblázní.
+ rezerva výkonu ...když už to konečně zabere, je to fajn, situace se dají řešit rychle...
+ ticho vevnitř.
+ ovládání audia a tempomatu na volantu - pohodlné.
+ xenony - líp vidím.
+++++ pohon na všechny 4 - minulý týden jak sněžilo jel na Vysočinu, čtyřkolka je fajn...je to poznat i po Praze, mokré dlažky do kopce atd...
Shrnutí:
Kdybych mohl, tak to vrátím a koupím si zas 850ku. Vážně. Bylo to geniální auto - pohodové dlouhé přesuny, nedostižná ergonomie, pohodlí limuzíny....a když jsem potřeboval, tak šlo zahrát si na magistrále Need For Speed mezi auty nebo nasírat šampóny ve vytuněném čemkoli, že se člověk nechal na rovince dojet a ujel jim v zatáčkách. To auto bylo geniální ve všem a vypadalo neopakovatelně.
Zamačkávám slzu.
V70 II D5 turbo AWD automat + CHIP HEICO první zkušenosti.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
V70 II D5 turbo AWD automat + CHIP HEICO první zkušenosti.
_________________
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V70 D5 04´ černá
- Bydliště: Náchodsko
V70 II D5 turbo AWD automat + CHIP HEICO první zkušenost
Je to jen názor. Co mi vadí je malý rejd, ale dá se (lépe musím) si nato zvyknout jinak orvu ALU. Levý sloupek mi vůbec nevadí. Geartro je v pohodě - řadí plynule, pokud chci sport - mám i sekvenční řazení. Vůbec nemám pocit, že bych byl ze sedaček nějak unavený. Pokud se týká matrace, je to možná dané profilem pneu - mám zimní 205/50/R16 a tam to trochu cítím. Letní mám 225/45/R17 a bez problému. Odezva řízení je dobrá (porovnej třeba VW). A nakonec - na závodění bych si asi vybral jiné auto - co třeba Ch 300 5,7 l HEMI.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
V70 II D5 turbo AWD automat + CHIP HEICO první zkušenost
a kde je ta zkusenost s chipem HEICO?
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tišnov
V70 II D5 turbo AWD automat + CHIP HEICO první zkušenost
Jezdím obě dvě auta jak starou 850 resp. první V70 tak i V70 II.generace a nevidím to tak tragicky. Ačkovej sloupek je daň za bezpečnost a většina moderních aut jej má ještě silnější. Pokud jde podvozek tak tam byla stará v kombinaci s těžkým TDI tragédie a pokud člověk trošku přehnal nájezdovou rychlost do zatáčky tak šla po tečně ven. Nová je víc v pohodě, ale sporťák to samozřejmě není. Auto bych rozhodně nečipoval, protože použitá AT převodovka Made in Japan by to nemusela dlohodobě snášet dobře - podle lidí z firmy co se specializují na opravy AT není oproti třeba ZF vzorem spolehlovosti a rezerv v přenášeném výkonu. Já jsem zatím necítil potřebu více než 120kW, ale je fakt že mám předohrab, který je lehčí a netočí ještě dalším kardanem. Staré V70 se na nekvalitní silnici hodně kroutila karoserie a tím pádem uvnitř všechno vrzalo. Náklady na výměnu rozvodů jsou u nové skoro poloviční, je tady samozřejmě riziko dražších oprav systému Common Rail. Jinak se musím vždycky smát, když má někdo problém s tím, že nejde úplně vypnout ESP, PROČ ?
Spíš bych pro majitelovi sportovní choutky doporučil změnit typ auta - srovnatelně velký kombík se sportovními geny a spolehlivě fungujícím AWD je jedině Subaru Legacy.
Spíš bych pro majitelovi sportovní choutky doporučil změnit typ auta - srovnatelně velký kombík se sportovními geny a spolehlivě fungujícím AWD je jedině Subaru Legacy.
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V70 II D5 turbo AWD automat + CHIP HEICO první zkušenost
Už nějakou dobu řeším jestli kupovat V70II D5 místo mojí V70I 2,5D. Dokud jsem na ní neměl, bral jsem to jako hotovou věc: jak na ní ušetřím, koupím si jí. Od tý doby co ty peníze mám k dispozici, to pořád odkládám. Stále je to tak trochu o tom, že nenacházím přesně auto co bych chtěl. Takže průběžně udržuju moje současný auto. Když je třeba něco vyměnit, vyměním to za něco lepšího. Čím dál tím víc si ALE říkám, jestli to má cenu v70II kupovat. Jasně, že je to taky tím, že mi moje současný auto přirostlo k srdci. Ale pořád si kladu otázku jestli má cenu dávat takový prachy za ojetý auto a co mi oproti tomu současnýmu, který mám upravený tak jak mi to vyhovuje, přinese a jestli ho vůbec potřebuju. Navíc s novějším autem si neužiju zdaleka tolik srandy s pohecovanýma šampónama
Mám v merku následující specifikaci. D5 136 kW od 2005 nahoru. Nechci AWD, na čtyřkolky jsou podle mě jiný zavedený výrobci a Volvu v tomhle prostě nevěřím. Automat taky nechci. Nevadilo by mi, že auto řadí samo, ale přijde mi líto toho výkonu, kterej automat zabije (až bude Volvo ve V70 umět dvouspojkovej poloautomat, proč ne). Tím bych měl minimálně o jednu kritizovanou věc míň. Pokud auto nebude mít sportovní podvozek rovnou, určitě bych si ho upravil a nešetřil na tom...
2 Rostislav Riha, měl bych pár otázek, doplnil jsem do tvýho textu
- řízení nedává dost zpětnou vazbu
Jaký máš rozměr gum? Třeba u mojí současný 70 byl propastnej rozdíl mezi původníma 195/60-15 žvejkačka i na upraveným podvozku vs 205/50-17 poměrně čitelný řízení.
- podvozek příliš měkký - s 850 se dalo jet opravdu ostře, s tímhle ne - pořád pocit, jako by mezi mnou a silnicí byla tlustá matrace.
Nemůže na to kromě těch gum mít vliv vyšší světlost čtyřkolky?
- subjektivně horší zvuk audia - chybí středy, pokud hraje tiše, zní moc kovově.
jaký přesně tam máš audio HU 605/650 (1CD) HU 805/850 (měnič 4/6CD rovnou v přístrojovce)?
- nejsem 100 najít v autě polohu, abych byl dobře vůči volantu a pedálům a zároveň nebrnkal nohou o klíček.
kolik měříš?
- horší sedačky - v 850 jsem nebyl rozlámaný ani trochu, tady se po pár hodinách začínám ošívat. Malé boční vedení.
Jakej druh sedaček máš? Komfortní?: http://i15.ebayimg.com/05/m/000/9e/0a/970a_27.JPG nebo sportovní? : http://i6.ebayimg.com/05/m/000/9d/ed/6b60_27.JPG
Shrnutí:
Kdybych mohl, tak to vrátím a koupím si zas 850ku.
Jen pro představu: co to bylo za motorizaci?
Předem díky za odpovědi.
Mám v merku následující specifikaci. D5 136 kW od 2005 nahoru. Nechci AWD, na čtyřkolky jsou podle mě jiný zavedený výrobci a Volvu v tomhle prostě nevěřím. Automat taky nechci. Nevadilo by mi, že auto řadí samo, ale přijde mi líto toho výkonu, kterej automat zabije (až bude Volvo ve V70 umět dvouspojkovej poloautomat, proč ne). Tím bych měl minimálně o jednu kritizovanou věc míň. Pokud auto nebude mít sportovní podvozek rovnou, určitě bych si ho upravil a nešetřil na tom...
2 Rostislav Riha, měl bych pár otázek, doplnil jsem do tvýho textu
- řízení nedává dost zpětnou vazbu
Jaký máš rozměr gum? Třeba u mojí současný 70 byl propastnej rozdíl mezi původníma 195/60-15 žvejkačka i na upraveným podvozku vs 205/50-17 poměrně čitelný řízení.
- podvozek příliš měkký - s 850 se dalo jet opravdu ostře, s tímhle ne - pořád pocit, jako by mezi mnou a silnicí byla tlustá matrace.
Nemůže na to kromě těch gum mít vliv vyšší světlost čtyřkolky?
- subjektivně horší zvuk audia - chybí středy, pokud hraje tiše, zní moc kovově.
jaký přesně tam máš audio HU 605/650 (1CD) HU 805/850 (měnič 4/6CD rovnou v přístrojovce)?
- nejsem 100 najít v autě polohu, abych byl dobře vůči volantu a pedálům a zároveň nebrnkal nohou o klíček.
kolik měříš?
- horší sedačky - v 850 jsem nebyl rozlámaný ani trochu, tady se po pár hodinách začínám ošívat. Malé boční vedení.
Jakej druh sedaček máš? Komfortní?: http://i15.ebayimg.com/05/m/000/9e/0a/970a_27.JPG nebo sportovní? : http://i6.ebayimg.com/05/m/000/9d/ed/6b60_27.JPG
Shrnutí:
Kdybych mohl, tak to vrátím a koupím si zas 850ku.
Jen pro představu: co to bylo za motorizaci?
Předem díky za odpovědi.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
V70 II D5 turbo AWD automat + CHIP HEICO první zkušenost
Chtěl jsem jen uvést názor a - popravdě - trošku se vyplakat ze zklamání, které z V70ky zatím pociťuju... je to asi dané i tím, že nevylítnout mi ojnice, tak to AUTO (původní 850ka) neměním. Dál už věcně, vpisky v textu:
Původní 850ka měla motorizaci benzín 2,4.
Geartronic opravdu řadí pomalu - žena si teď koupila ojetou V50ku taky v automatu a v rychlosti řazení je citelný rozdíl - přesedal z jednoho do druhého stejný den.
O CHIPu od Heica neumím nic říct, jen to, že při výběru jsem jel na bazarovou projížďku se stejným autem bez čipu a jelo míň, ale byla to jen chvíle, takže se nedá hodnotit. Ve smíšeném provozu (Praha, dálnice, okresky) zhruba stejným dílem, 70% jedu v klídku, 30% pospíchám průměrně za 7,8 nafty. Zajímalo by mne, zda někdo má zkušenost s tím, nakolik chip zpomalí/zrychlí odezvu motoru atd. ... jinak mi všichni říkají, že heico je certifikované a legální, tak doufám, že to není k horšímu:-)
Ohledně rad na koupi subaru - vím, že jsou horší auta, než V70ka, jen jsem chtěl tazatele upozornit, že 850ka byla krásně víceúčelová a V70ka je hozená víc do pohodlna a skutečně toho nenabízí o moc víc, než předchozí řada...
Gumy mám 17ky a auto není XC, ale normální 70ka, tj. světlá výška nezvýšená.dali píše: - řízení nedává dost zpětnou vazbu
Jaký máš rozměr gum? Třeba u mojí současný 70 byl propastnej rozdíl mezi původníma 195/60-15 žvejkačka i na upraveným podvozku vs 205/50-17 poměrně čitelný řízení.
- podvozek příliš měkký - s 850 se dalo jet opravdu ostře, s tímhle ne - pořád pocit, jako by mezi mnou a silnicí byla tlustá matrace.
Nemůže na to kromě těch gum mít vliv vyšší světlost čtyřkolky?
HU 605dali píše: - subjektivně horší zvuk audia - chybí středy, pokud hraje tiše, zní moc kovově.
jaký přesně tam máš audio HU 605/650 (1CD) HU 805/850 (měnič 4/6CD rovnou v přístrojovce)?
.
Měřím 183 a sedačky mám ty sportovní - říkám si, že je to asi tím, že v 850ce jsem měl polokůži, tj. seděl na látce, která klouže vždy míň, než kůže.dali píše: - nejsem 100 najít v autě polohu, abych byl dobře vůči volantu a pedálům a zároveň nebrnkal nohou o klíček.
kolik měříš?
- horší sedačky - v 850 jsem nebyl rozlámaný ani trochu, tady se po pár hodinách začínám ošívat. Malé boční vedení.
Jakej druh sedaček máš? Komfortní?: http://i15.ebayimg.com/05/m/000/9e/0a/970a_27.JPG nebo sportovní? : http://i6.ebayimg.com/05/m/000/9d/ed/6b60_27.JPG
Původní 850ka měla motorizaci benzín 2,4.
Geartronic opravdu řadí pomalu - žena si teď koupila ojetou V50ku taky v automatu a v rychlosti řazení je citelný rozdíl - přesedal z jednoho do druhého stejný den.
O CHIPu od Heica neumím nic říct, jen to, že při výběru jsem jel na bazarovou projížďku se stejným autem bez čipu a jelo míň, ale byla to jen chvíle, takže se nedá hodnotit. Ve smíšeném provozu (Praha, dálnice, okresky) zhruba stejným dílem, 70% jedu v klídku, 30% pospíchám průměrně za 7,8 nafty. Zajímalo by mne, zda někdo má zkušenost s tím, nakolik chip zpomalí/zrychlí odezvu motoru atd. ... jinak mi všichni říkají, že heico je certifikované a legální, tak doufám, že to není k horšímu:-)
Ohledně rad na koupi subaru - vím, že jsou horší auta, než V70ka, jen jsem chtěl tazatele upozornit, že 850ka byla krásně víceúčelová a V70ka je hozená víc do pohodlna a skutečně toho nenabízí o moc víc, než předchozí řada...
_________________
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
Bylo: V850, Volga22, T603, F600D, Felda, Escort Cabrio, Kadett Cabrio, MX3ka ...
Je: já V70 D5 AWD Geartronic Heico 2004, Volga 21, Velorex, Kawa er6f, žena V50 2,4 Geartronic Summum 2004
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé