Jak diagnostikovat je-li váha vzduchu O.K,nebo vadná? V autor.servisu Volvo při výměně rozvodů při 120tis.km mi řekli, že auto netáhne proto(netáhlo i před výměnou), že je vadná váha vzduchu, ale že na diagnostice se to neukáže. Auto je při otáčkách do 1800 líné a musím často podřazovat na 2., někdy i na 1.stupeň. Např. při 1500 ot a 3.stupni sešlápnu plyn až na podlahu a nic se neděje. Motor poomaaliinku nabírá na otáčkách, takže jsem nucen tam s meziplynem šoupnout dvojku abych se vůbec pohnul. Při rozjezdu do mírného kopce je to markantní. Ve vyšších rychlostech motor šlape naprosto skvěle, 140 - 160 km na čtvrt plynu, a to musím hlídat abych nejel víc.
Navíc po výměně po cca 50 km se mi rozsvítila oranž.kontrolka motoru, v servise řekli, že jsou to emise, ale že to opraví až si nechám vyměnit váhu. Co s tím? Zkusím ji vyčistit. Je to BOSCH 0280-218-045.
Díky za radu. Jaryn
V70 2,5D - Váha vzduchu - jak diagnostikovat?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava - Poruba
V70 2,5D - Váha vzduchu - jak diagnostikovat?
_________________
XC60 2,4D AWD D5244T
XC60 2,4D AWD D5244T
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
V70 2,5D - Váha vzduchu - jak diagnostikovat?
neni to jen o tom že vaha napíše nebo nenapíše chybu jde o to jaky hodnoty z ni lezou a na diagnostice to jde poznat.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V