Predem se omlouvam, jestli se to tady nekde jiz resilo... tohle forum moc nesleduju.
Kamarad se stal hrdym majitelem 1991 480 Turbo. Po prohlidce jsme zjistili dva odpojene konektory v motorovem prostoru.
Prvni je od volnobezneho ventilu. Auto drzelo (a jiz opet drzi) otacky nasledovne - za studena kolise cca 500 (trese se). po zahrati kolem 800 az 900. Po zapojeni volnobezneho ventilu nam otacky zacali kolisat mezi 1800 a 2000 pri teplem motoru, tak jsme si mysleli, ze teda chyba bude ve volnobeznem. Ten jsme vyndali, zkusili zapojit na 12V - ma tri piny, pri zapojeni na dva krajne (ktere podle schematu jdou od RJ) otevira a zavira normalne. Treti (stredni) pin - podle schematu stejnej drat jak vstrikovace nedela zhola nic. Tudiz jsme ho opet zavreli a usoudili, ze jiz nekdo pred nami volnobeh vyresil prostym nastavenim na klapce... Vim, ze to neni dokonale reseni, ale jezdit se s tim da. Akorat to asi bude vic zrat...
Nas pokus se zapojenim tudiz preukazal, ze RJ ho sice otevre, ale pak nejspis nezavre.. Tudiz problem nejspis v RJ, nebo primo v nem?
Druhej je totok:
podle manualu si nejsem celkem jistej, co to muze byt... Muj tajnej typ je snimac teploty chladici kapaliny, ale nejsem si jistej.. Co to je? K cemu to slouzi? Proc je to vypojeno? Jaky to muze mit vliv? Zatim jsem neskousel to zapojit samostatne - zapojene jsme to meli jen v kombinaci s volnobeznym, co davalo vysledek popsanej nahore. Zkusim to jeste zapojit samostatne pri odpojenem volnobeznem a uvidim.
Jinak auto topi, teplota se vysplha na volnobeh pri zahrivani na tech 89-90 stupnu.. (i kdyz za jizdy je to otazni - budu sledovat, i kdyz si myslim, ze termostat bude mit jiz lepsi casy za sebou).
Nejake komentare / rady?
Auto jinak jede. Akorat kolem 3200 otacek po zaberu turba proste zacne cukat. na volnobehu jde vytocit normalne. Moje podezreni je na privod paliva (filtr, trubky)? Auto dva roky stalo, momentalne je tam tak pul napul starej a novej benzin..
B18FT - odpojený konektor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
B18FT - odpojený konektor
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
B18FT - odpojený konektor
Teplotní čidlo kapaliny by mělo vypadat takhle
Takže nevím taky co to je. Podle moudré knihy to asi nezjistím. Ale co třeba na tlak oleje?
Takže nevím taky co to je. Podle moudré knihy to asi nezjistím. Ale co třeba na tlak oleje?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
B18FT - odpojený konektor
pokud se nepletu tak je to snimač tlaku oleje, navic varianta pro budik i pro kontrolku.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
B18FT - odpojený konektor
Taky bych si to myslel. Turba mívají měření tlaku oleje, nebo ne?
Navíc je to tak těsně filtu a dole u olejový vany že by to odpovídalo.
Navíc je to tak těsně filtu a dole u olejový vany že by to odpovídalo.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
B18FT - odpojený konektor
tlak oleja sa zobrazuje na budiku a zdalo sa mi ze normalne, vlstne mnt. zobrazoval ho aj pri vypnutom potore a to moja B18FT nerobi... takze asi to bude ono.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
B18FT - odpojený konektor
Tak co? Už je to spravno, nebo už je to hotovo. 

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé