LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Tak po sobotním závodu a předchozích úpravách na mé 940 mohu hodnotit a za mě posun ku předu a spokojenost.
- 4 x nové tlumiče + snížení podvozku
- polyuretany zatím jen na zadní reakční táhla
- slicky na všechny kola
- čip do ŘJ
a na příští závod nás čeká nový volant + sedačka
Co bylo ale velmi důležité, tak na závěr jsem půjčil 940ku kamarádovi, který je mistr volantu se svým VW Polo nejen ve své třídě do 1400 cm3, ale i v absolutním pořadí, pojíždí všechny speciály se svoji 1400kou.
Dal si na čas dvě kolečka a ukázal, jaké časy může jezdit má 940ka a kde máme rezervy, já + druhý jezdec se kterým se střídám - Kuba.
Nadělil nám 5 sekund na kole a přiblížil se ke svému nej času s VW Polo na 7 sekund. Pro mě velmi důležitá zkušenost.
aktuální záběry ze soboty
https://www.youtube.com/watch?v=hYgGKYWH6t4
Průjezd mezi kužely mistra volantu Pavla Mullera v 11:09 minutě ( na závěr videa)
https://www.youtube.com/watch?v=nBvIdvqq_gQ
- 4 x nové tlumiče + snížení podvozku
- polyuretany zatím jen na zadní reakční táhla
- slicky na všechny kola
- čip do ŘJ
a na příští závod nás čeká nový volant + sedačka
Co bylo ale velmi důležité, tak na závěr jsem půjčil 940ku kamarádovi, který je mistr volantu se svým VW Polo nejen ve své třídě do 1400 cm3, ale i v absolutním pořadí, pojíždí všechny speciály se svoji 1400kou.
Dal si na čas dvě kolečka a ukázal, jaké časy může jezdit má 940ka a kde máme rezervy, já + druhý jezdec se kterým se střídám - Kuba.
Nadělil nám 5 sekund na kole a přiblížil se ke svému nej času s VW Polo na 7 sekund. Pro mě velmi důležitá zkušenost.
aktuální záběry ze soboty
https://www.youtube.com/watch?v=hYgGKYWH6t4
Průjezd mezi kužely mistra volantu Pavla Mullera v 11:09 minutě ( na závěr videa)
https://www.youtube.com/watch?v=nBvIdvqq_gQ
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 941
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Slušná práce! 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12813
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Hodně super 
Ale mě to dycky naštvalo, když jsme auto pučili někomu, kdo umí, a ten nám ukázal, jak se limitu auta ani neumíme přiblížit a vlastně nám to ježdění ani nejde.
Kubu si ale pojel, že jo

Ale mě to dycky naštvalo, když jsme auto pučili někomu, kdo umí, a ten nám ukázal, jak se limitu auta ani neumíme přiblížit a vlastně nám to ježdění ani nejde.
Kubu si ale pojel, že jo

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
S Kubou jsem měl nejlepší čas stejný, ale v součtu 4 kol byl o sekundu a chlup lepší.
Mě to vždycky trvá, než se rozjezdím a na závěr jsem chytnul krátkou dešťovou přepršku
Jel jsem velmi pomalu, skoro jako treningovou jízdu.
Přidáno za 2 minuty 8 sekund:
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Mě to vždycky trvá, než se rozjezdím a na závěr jsem chytnul krátkou dešťovou přepršku

Jel jsem velmi pomalu, skoro jako treningovou jízdu.

Přidáno za 2 minuty 8 sekund:
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
škoda, že to máte k nám tak daleko, hned by to bylo veselejší pokud by se na dráze proháněly dvě devítky a ze pět jezdcůUrvanej píše: 21 bře 2024 11:31 Hodně super
Ale mě to dycky naštvalo, když jsme auto pučili někomu, kdo umí, a ten nám ukázal, jak se limitu auta ani neumíme přiblížit a vlastně nám to ježdění ani nejde.
Kubu si ale pojel, že jo![]()

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12813
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Njn, vy to tam máte takový veselejší. Takových amatérských akcí se u vás jezdí hafo, ale na západě to je hodně velká tragédie. Všechno jsou to "vyšší ligy", nebo vyžadují bez pardonu auto s papírama a STK.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Potkali se na 1. máje v Bučovicích.
Pekelníkova 264 TE a má 944.
Musím přiznat, že to má Karel delší.
Pekelníkova 264 TE a má 944.
Musím přiznat, že to má Karel delší.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8131
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
To bezesporu má, ale je otázkou, zda je to ještě ku prospěchu věci. Ono totiž všeho moc škodí, že Peklo?!





_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Něco málo z nedělního závodů do vrchu, pršelo a měl jsem pouze suchý gumy - začátek videa
https://www.youtube.com/watch?v=LG_AiGNnh7c
https://www.youtube.com/watch?v=LG_AiGNnh7c
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Dnešní setkání na Šumavě s velkým bráchou 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Tento týden ve středu na Dunaji, pohodička před Esztergomem a dnes tam je vodní hladina o několik m vyšší.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 895
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Ta barva XC90 je hodně velká paráda.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4919
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
U nás se říká týhle barvě Bavorskej sedlák 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
barva se mě také hodně líbí,
u nás Ondro, má tato barva název moravský sedlák, do Sudet to máme kousek dále než u vás přes silnic.

u nás Ondro, má tato barva název moravský sedlák, do Sudet to máme kousek dále než u vás přes silnic.

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Tak jsme v sobotu 7.12.2024 s Kubou absolvovali první závod Winter capu 2025 s naší 945. Prvenství jsme získali a to hmotností a velikostí vozidla.
Závod jsme dokončili, druhá volba pneumatik byla ta správná, auto již, zatáčelo podle našich představ.
Spokojenost s časy? Šlo to, když jsem někde desetiny nebo vteřiny nabral, tak to bylo díky své nekázni v zatáčkách, ale byl z toho alespoň zážitek a úsměv na tváři, co dokáže přivodit pouze zadokolka
Foto ze závodu, I. foto Kuba se spolujezdcem, já jsem jezdil sám.

Závod jsme dokončili, druhá volba pneumatik byla ta správná, auto již, zatáčelo podle našich představ.
Spokojenost s časy? Šlo to, když jsem někde desetiny nebo vteřiny nabral, tak to bylo díky své nekázni v zatáčkách, ale byl z toho alespoň zážitek a úsměv na tváři, co dokáže přivodit pouze zadokolka

Foto ze závodu, I. foto Kuba se spolujezdcem, já jsem jezdil sám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 6075
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Lubosi
az zase nekam pojedes, dej vedet. Budu-li mit volno, rad se pripojim, at aktivne ci pasivne.
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Na pracovní cestě s moji XC
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4919
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
tohle budete zateplovat? 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
ne ne
, kousek vedle. Tohle cíleně chátrá už dlouhou dobu

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Luboši, kde to prosím je? Já tam byl s Yvonou, někde východně od Znojma...?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
jdeš na to správně, je to obec podél řeky Dyje, pravý břeh, mezi Znojmem a Laa 

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
další nápověda, kousek od zámku je také zajímavá stavba a to vodní mlýn Slup 

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
dnešní večerní sprchování po víkendovým přejezdu ČR
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1292
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
A jedeme domů, nový přírůstek do naší Volvo stáje.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé