TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od David Patočka »

TDI při nastartování vrzne a mrcha při chcípnutí taky.Pokud vám to někomu dělá taky a chystáte se to odstranit,tak bych vám jen sdělil cenné poznatky.Mě se to bohužel zatím nepovedlo.Tak vzhledem k tomu,že se to ozývá z oblasti řemenů,tak jsem vyměnil plochý řemen,jeho napínací kladku,sundal jsem rozvody,zkontroloval jejich dekly,jak mi někteří radili.Pro jistotu jsem jejich styčné plochy opatřil silikonovým nátěrem,zkontroloval jsem řemenici,dal jsem nový šroub,taky tu drahou podložku s diamantovou vrstvou a opětovně složil.Vzhledem k tomu,že to má 300 000km,tak jsem si řikal,že si to zaslouží.Tak jsem to natočil a ta Svině skřípne ZASE.Použil jsem spray na ploché řemeny,PRD platný.Pokud vemu klíč a přidržim tu novou originální napínací kladku plochého řemene,tak to neudělá.Takže zbývá možnost koupit místo řemenu 1685mm-řemen 1675mm a tím zvýšit přítlak kladky a doufat......Nebo se na to vy......... a pustit si rádio na plný ....a nevšímat si lidí na chodníku,jak se otáčej když to zdechnu!!! :palec:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1055
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od travex »

mne sice nevrze a neskripe, ale pri chcipnuti ta zastavujici tuna zeleza stejne zatrepe celym motorem v ulozeni a je to slyset... je mi to uprimne jedno.... stejne je to traktor
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 888
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od pepa.paur »

no mě to povrzává taky, myslel jsem na dvouhmotovej setrvačník, jak vidím máš automat, tak zase nevím. Jinak mám měněný všechny silentbloky motoru, vrže to stejně, nechávám to zatím vrzat
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

jj taky, ale tusim ze se marra zminoval o nejakem krycim plechy zespod auta, ten je blizko bloku? a pri rozkmitani motoru (vibrace) si to piskne/vrzne ... je to takovy divny "plechovy" pazvuk, je to ono?
AHAAA?
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

tak plech to neni, je to proklouznuti nejakeho remene ,,, uz mi to nekdo mazal i pastou ale nic, vydrzelo jen chvili ,,,
ale objevoil se dalsi problem a to je neco s prevodovkou nebo spojkou nebo ze by setrvacnik? ...
projevuje se to tak, ze pri plynule akceleraci se "nedeje" nic - vse v poradku
pri seslapnuti spojku je take vse v poradku, ale pri jizde na volnobeh, napr z kopce, nebo na rovince ... se ozyva nejaky divny pazvuk drnceni "rytmickeho" (jako lozisko) typu, ale je to spise drnceni ... pamatujete na detstvi, kdy se davaly do vicka od horcice a pod do vypletu kol? ....
tak mam z toho podobny pocit ...

bohuzel, jsem na svatky v rodne ostrave, takze snad to tech 1500 km nez dojedu do z5 do prahy vydrzi, co myslite? :(
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od jarek.krizan »

A co tak alternátor a jeho volnoběžka ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od David Patočka »

Ano,u 2.4D,nebo D5 ,či co tam píšou, by to mohla bejt klidně vadná volnoběžka alternátoru.Ale u našich zastaralejch 2.5 TDI žádná volnoběžka není,tudíž to vždycky při startu a chcípnutí hnusně vrzne.Takže pokud vemete 17 klíč a podržíte napínák plochého řemenu při běžícím motoru v poloze ve které momentálně je,a kamarád vám to chcípne,tak to nevrzne.Takže jeden můj kamarád ve své vynalézavosti nabastlil na Volví alternátor volnoběžku z Ochcávky,a je po vrzání.Toť moje dosavadní poznatky.Mimo jiné ty plechy na rozvodech už jsem měl dole,podlepil jsem je,a furt stejný.Takže budu čekat na nějakou volnou,funkční volnoběžku,a pak to taky zkusím.Možná by to spravil i kratší plochej řemen,poněvadž vyšší přítlak napínací kladky by to mohl vylepšit.Yoo,a tu kladku jsem už dal taky novou,ale furt stejný,a teď v zimě,ještě horší.Co naplat,do volva patří benzín,tam to nevrže a nevibruje. :palec:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

jj, to bude asi ono, ale nespojoval jsem to s timto problemem - dnes,
volnobezka je "skorozadrena" (jde ztuha), uz byla/je objednana ale prisel jiny typ, tak to servisman odlozil (nejak jsem to taky neresil)
a je to motor tdi ne d5

to opravdu muze byt volnobezka? i s tim projevem co to ma? divny zvuk jen pri jizde na volnobeh?,
jeste jsem se asi zapomel zminit o vyskakujici zarazene zpatecce, musi se pridrzet velmi lehkym tlakem, aby nevyskocila ....

dekuji
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

co se stane kdyz ... radsi ani nedomysli, muzu risknout s tim jeste chvili jezdit, nebo je stav natolik "kriticky" a je potreba rychle lekarske pece?

uaaaa
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

tak jsem zdrcen .....

navstivil jsem dnes dopoledne mistniho (ostrava) dealera a prodejce SVEN CAR.
Bylo mi sdeleno - po zkusebni jizde a zvednuti, ze je to prevodovka, snad jen diferak ale taky mozna ne :-(
Po vzneseni otazky na cenu jsem potreboval pridrzet, profackovat a odvezt na ARO - cena s praci bratru za 70KKč. To je skoro pulka auta. Pry to nekdo umi repasovat , ale ve volvu to nedelaji, tam to meni jen kus za kus. Pan mel asi dobrou naladu a doporucil udelat rovnou i spojku (ta je, pane, jen za 10KKč) kdyz uz to bude vse venku. Tak jsem se tesil na svatky,ale uz ponekolikate se mi potvrdilo, ze vanoce nejsou svatky klidu ... teda pro mne uz ponekolikate NE!!!

mate, prosim, nekdo nejakou radu, napad nebo doporuceni? ... krom marry (tomu budu volat po navratu do Prahy) ...

diky
H.
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od David Patočka »

Zkusil bych sehnat,asi přes Marru celou převodovku,která bude zaručeně funkční.Jinak repase vzhledem k tomu,že Volvo nedodává do většiny převodovek díly,bude asi tvrdý oříšek.Už se to tady několikrát řešilo,oni ti radši nacpou celou převodovku za 70kkč,než nějaký ložiska a pár sinchronů za 10 kkč,takže díly radši nemají.No a ta spojka za 10kkč,to by šlo.Ale až ti řeknou,že je špatnej i setrvačník za 30kkč,tak už tě povezou.Jinak se tady už někde psalo,že spojka od LUK,nebo Valeo stojí vč.setrvačníku 27 000.-maloobchodně.Viz.autokelly.cz
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od David Patočka »

Takže spojka za 10+setrvačník za 30+převodovka za 70 je víc,než si dovézt celý auto z Anglie,a ještě na tom vydělat.Ne,to jen tak,samozřejmě při dnešní ceně ojetin by to do toho investoval opravdu jen velkej ....fanda značky.A několik takovejch i znám,co k nám každý měsíc jezdí se svou starou láskou,která má cenu 30 000.- a pravidelně platí 10 000.- a jsou šťastní. :palec:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

hmm, treba to bude "jen" diferak jak usoudil (dle nastrazeneho ucha) jeden dobry kamarad tady v OV ... kdysi delal i auta, dnes jezdi ro nejakou taxisluzbu ... :(
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

stejne si zacinam klast otazku a vim ze na ni neni odpoved, ale prece, nevyplati se spise nova fabie, bude mi sice dlouho trvat nez si na to zvyknu, pocit bezpeci bude nulovy, pocit radosti z jizdy jakbysmet, ale spokojenost s fci bude super, kdyz se neco vysere v prubehu zaruky, tak jim to hodim na hlavu, necham si dat nahradni kchar a bude klid, jeste jsem nemel ojete auto, ktere by vydrzelo alespon 1/2 rok bez servisu ... nebo pak uz jen blackout a navrat do stredoveku a na kone:), ale pri me smule by ten muj mel schnila kopyta bo ja fim co ....

chjo .....at pocitam jak pocitam, kolik bych dostal za dily? ....
narazniky, zadni kridlo, motor (ten je novy) sesle, radio, klima, blabla ... uf, ja su tak nasranyyyy az mam chut neco ... dyt to znate :( :evil: :twisted: :ryma:
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od David Patočka »

Tak tohle bych teda asi zvážil,protože něco tak hroznýho může udělat jen člověk v totální opici,nebo bezradné zoufalosti.Plně chápu tvoje pocity,ale nechal bych to trochu uzrát a pak bych to řešil.Já jsem kdysi přišel o sklíčko v levém zrcátku,když mě míjel de....l ve Focusu,a šel jsem ho koupit do zdejšího neorigo volvoservisu.To sklíčko tam stálo originál 1400.-,tak jsem řekl,že to asi za něj nedám.Odpověď zástupce servisu zněla,že Volvo není pro socky,tak ať jdu na tramvaj.Nevzdal jsem se,a šel ho sehnat na vrakáč za 500.-Takže to nevzdávej a zkus to řešit jinak,než Fábií.Doporučuji také zkušební jízdu v 1.2 HTP u některého z několika set dealerů Škoda,a ono tě to přejde.Již rok pro nás vyrábějí překrásný nový model,nyní ještě menší a hnusnější,a za stejný peníze.No,není to super???
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od dali »

2 herman: pořád nějak nepobírám, jestli zlobí 850 nebo V70II :?

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

4 DALI: bohuyel ted obe :(, 850 stoji v holeskach pred barakem, jinak tou jezdim ja, ale mam ji kratce ...
V70II jsme s rodinou v OV na navstevje pribuznych a te se tyka ta prevodovka ... njn ... co nadelas, zivot je PI.A ale jsou i horsi nemoci ... :)
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od jarek.krizan »

Pořád nechápu kde lidi chodí na to že se fóbie nekazí a hlavně, že jsou na to levné díly.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

herman
Ověřený
Offline
Příspěvky: 111
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: praha

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od herman »

jarku, ne.er, nevim, fobii neznam, to je nejaky novy model od volva? ... ja jsem mluvil o skoda fabie, to ze se nekazi jsem taky nerek, jen to, ze kdyz bude mit zaruku (nove auto za cenu ojeteho volva), tak mi nebude vadit ZE SE KAZI - mne to nebude nic stat .... a navic - byl to jen takovy popud, ale zkus cist mezi radky!!! ;-)
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od jarek.krizan »

herman píše:jarku, ne.er, nevim, fobii neznam, to je nejaky novy model od volva? ... ja jsem mluvil o skoda fabie, to ze se nekazi jsem taky nerek, jen to, ze kdyz bude mit zaruku (nove auto za cenu ojeteho volva), tak mi nebude vadit ZE SE KAZI - mne to nebude nic stat .... a navic - byl to jen takovy popud, ale zkus cist mezi radky!!! ;-)
Já to nemyslel osobně a taky jsem nejmenoval.
Já myslím, že si to pochopil, že fóbie je fábie. Ono poslední dobou se hodně lidí rozčiluje co musí do svých plechových miláčků investovat a jsou velice roztrpčení nad kvalitou Volva. Je fakt, co si budeme nalhávat, že se kvalita od r.95 hodně pokazila. A taky lidi s auty zachází, jak kdyby měli vydržet všechno, pak se logicky začnou sypat a za "pár šupů" to prodají nějakému chudákovi ( jako např. mě ) co se pak nestačí divit, že oparvy přesahují hodnotu auta.
Co se týká fábie, taky i takové koloběžky ještě servisujeme, tak je to děs. A přístup automobilky k některým závadám ještě v záruční době, je kolikrát zarážející. Např. jsou motory u kterých jsou od výroby špatné vačky, ale automobilka o tom ví. Jenže si spočítali, že s průměrným nájezdem 20 000 km ročně se závada projeví až po záruce a tak problém neřeší. A takových problémů je na těch vehiklech spousta. Vyloženě záleží kus od kusu, na co se natrefí. No prostě proti fábii je octavia zlatá. Znám spoustu takových co si koupili fábii novou a doufali, že s novým autem a navíc škodovkou jsou v pohodě a pak měli z 365 dnů v roce auto skutečně jen něco přes 180 dní, protože jinak stálo po servisech. Znám i takové, co jsou s tím spokojení, ale je jich stále menšina.
Je samozřejmě v pořádku, že lidi kupují i taková auta. Čím bychom se pak v servisech živili, že ? :lol:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od Tarkin »

Zdarec, nepokročil s tím někdo? Mě to dělá na S80 také, už 3 měsíce vozím v kufru nový řemen na alternátor, ale koukám, že tak jednoduché to nebude.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

z-d-e-n-a
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2426
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Nakopnout téma skoro po deseti letech...hmmm, ok. :) A co tu volnoběžku na altíku, měnils?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 888
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od pepa.paur »

Už mi to nevrže a neskřípe, přestalo to tak nějak samo :unknown:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od Hary »

A mě to nějakou chvíli uz vrze. Vidím to nejprve na výměnu remenu. Už začíná projevovat známý únavy.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2202
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

TDI při nastartování vrzne,při chcípnutí taky.VRZ,Skříp

Příspěvek od Zajsoft »

No jen mezi reci, me ted zaclo cosi chrastit pri hopnuti plynem z(jen a pouze) volnobehu a ono to lozisko v servopumpe...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé