MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
taky jsem si všimnul....ještě elzyx by se mohl vrátit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 552
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#27 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
I ty jeden lichotniku se teprve rozkoukavam, takze ani nevim kdo tady chybi...hayney píše:taky jsem si všimnul....ještě elzyx by se mohl vrátit
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
- Bydliště: Dubí
#28 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
vcera jsem byla na dignostice a zadna chyba videt neni, pry to chce jen servisku a aditivum, auto jsem samozrejme nechala kompletne zkontrolovat a vse bylo ok a ano jsem to opravdu ja z te fotky
_________________
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
- Bydliště: Dubí
#29 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
jsem z Klášterce a ten servis, ve kterem jsem vcera byla bohuzel neumi vymazat tu hlasku slaby vykon motoru, stejne budu muset do Volva, zaroven sviti servisni prohlidka, tak doufam, ze to vazne chce jen udrzbu a ze ten filtr pevnych castic neodesel
_________________
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#30 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
říkali jsme hned, že musíš na origo volvo diagnostiku. neztrácej čas s nějakými servisy a jed rovnou k ODBORNÍKŮM. Ušetříš si čas i peníze.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
- Bydliště: Dubí
#31 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
ty jsi z Teplic? Ja v Teplicich pracuju, jezdis do Usti do Volva nebo nekam jinam? Mas nejaky tip?hayney píše:říkali jsme hned, že musíš na origo volvo diagnostiku. neztrácej čas s nějakými servisy a jed rovnou k ODBORNÍKŮM. Ušetříš si čas i peníze.
_________________
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#32 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
jezdím do Prahy. autorizákům nevěřím.jerssey píše:ty jsi z Teplic? Ja v Teplicich pracuju, jezdis do Usti do Volva nebo nekam jinam? Mas nejaky tip?hayney píše:říkali jsme hned, že musíš na origo volvo diagnostiku. neztrácej čas s nějakými servisy a jed rovnou k ODBORNÍKŮM. Ušetříš si čas i peníze.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#33 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
i když...vím o diagnostice v Teplicích. večer se poptám a dám vědět.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#34 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
Ahojte,
ja som to riesil tak isto. Je tu na to aj thread https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=35123 ... Mne to robilo to iste, strata vykonu, obmedzenie otacok do 3000, kontrolka DSTC svietila. Problemov som tam mal viac:
1. DSTC kontrolka - po vymene EGR ventilu zhasla - problem vyrieseny
2. obmedzenie vykonu do 3000 - palivovy filter tahal vzduch zvonku + na cerstvo vymenenom turbe bola rozladena regulacia turba (trebalo to len nastavit a zablendovat) + DPF filter (dal som ho von, riadiaca jednotka bola upravena prvy krat u jedneho povedzme ze kretena, potom som isiel za panom Timkom do Presova a dal to dokopy).
Suma sumarum hlavna chyba tam bola EGR, regulacia turba, DPF filter. Pri vyberani DPF si treba davat pozor na upravenie RJ. Treba zablokovat signal RJ, ktora caka na signal z jednotky aditiva. Lebo RJ ocakava tento signal kvoli vypalovaniu a ked ho nedostane, tak ti obmedzi vykon. V pripade otazok, kludne volat na 00421 911 724 869, mozme porozpravat, je to lepsie ako vypisovat si Rad pomozem, lebo som mal taky isty problem, a kym som sa dopracoval ku rieseniu tak preslo pol roka
Teraz volvik funguje ako ma
ja som to riesil tak isto. Je tu na to aj thread https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=35123 ... Mne to robilo to iste, strata vykonu, obmedzenie otacok do 3000, kontrolka DSTC svietila. Problemov som tam mal viac:
1. DSTC kontrolka - po vymene EGR ventilu zhasla - problem vyrieseny
2. obmedzenie vykonu do 3000 - palivovy filter tahal vzduch zvonku + na cerstvo vymenenom turbe bola rozladena regulacia turba (trebalo to len nastavit a zablendovat) + DPF filter (dal som ho von, riadiaca jednotka bola upravena prvy krat u jedneho povedzme ze kretena, potom som isiel za panom Timkom do Presova a dal to dokopy).
Suma sumarum hlavna chyba tam bola EGR, regulacia turba, DPF filter. Pri vyberani DPF si treba davat pozor na upravenie RJ. Treba zablokovat signal RJ, ktora caka na signal z jednotky aditiva. Lebo RJ ocakava tento signal kvoli vypalovaniu a ked ho nedostane, tak ti obmedzi vykon. V pripade otazok, kludne volat na 00421 911 724 869, mozme porozpravat, je to lepsie ako vypisovat si Rad pomozem, lebo som mal taky isty problem, a kym som sa dopracoval ku rieseniu tak preslo pol roka
Teraz volvik funguje ako ma
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
#35 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
Co zkusit Formánka(http://www.polarcars.cz) ve Cvikově? Dojet by se tam s tím dalo? Nebo se domluvit,jestli nemá cestu...
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
- Bydliště: Dubí
#36 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
tirika píše:Co zkusit Formánka(http://www.polarcars.cz) ve Cvikově? Dojet by se tam s tím dalo? Nebo se domluvit,jestli nemá cestu...
díky za tip, jezdím s tím denne 150km, takze dalo
_________________
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
- Bydliště: Dubí
#37 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
moc děkujihayney píše:i když...vím o diagnostice v Teplicích. večer se poptám a dám vědět.
_________________
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
- Bydliště: Dubí
#38 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
jguzik píše:Ahojte,
ja som to riesil tak isto. Je tu na to aj thread https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=35123 ... Mne to robilo to iste, strata vykonu, obmedzenie otacok do 3000, kontrolka DSTC svietila. Problemov som tam mal viac:
1. DSTC kontrolka - po vymene EGR ventilu zhasla - problem vyrieseny
2. obmedzenie vykonu do 3000 - palivovy filter tahal vzduch zvonku + na cerstvo vymenenom turbe bola rozladena regulacia turba (trebalo to len nastavit a zablendovat) + DPF filter (dal som ho von, riadiaca jednotka bola upravena prvy krat u jedneho povedzme ze kretena, potom som isiel za panom Timkom do Presova a dal to dokopy).
Suma sumarum hlavna chyba tam bola EGR, regulacia turba, DPF filter. Pri vyberani DPF si treba davat pozor na upravenie RJ. Treba zablokovat signal RJ, ktora caka na signal z jednotky aditiva. Lebo RJ ocakava tento signal kvoli vypalovaniu a ked ho nedostane, tak ti obmedzi vykon. V pripade otazok, kludne volat na 00421 911 724 869, mozme porozpravat, je to lepsie ako vypisovat si Rad pomozem, lebo som mal taky isty problem, a kym som sa dopracoval ku rieseniu tak preslo pol roka
Teraz volvik funguje ako ma
na diagnostice mi to nic nehlasi, skoro si zacinam myslet, ze je vazne jen prazdna nadrzka na aditivum a asi vyzkousime v mem servisu ho tam nalit, je moznost, ze by to zhaslo a jelo normalne, ale uz jsem i pripravena na to jet v pondeli do Volva moc dekuji za moznost zavolat, pokud bych si neporadila urcite se ozvu, dekuji
_________________
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
#39 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
MUSÍŠ NA ORIGINÁLNÍ DIAGNOSTIKU!!!!jerssey píše: na diagnostice mi to nic nehlasi, skoro si zacinam myslet, ze je vazne jen prazdna nadrzka na aditivum a asi vyzkousime v mem servisu ho tam nalit, je moznost, ze by to zhaslo a jelo normalne, ale uz jsem i pripravena na to jet v pondeli do Volva moc dekuji za moznost zavolat, pokud bych si neporadila urcite se ozvu, dekuji
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#40 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
blondýnamartinopel píše:MUSÍŠ NA ORIGINÁLNÍ DIAGNOSTIKU!!!!jerssey píše: na diagnostice mi to nic nehlasi, skoro si zacinam myslet, ze je vazne jen prazdna nadrzka na aditivum a asi vyzkousime v mem servisu ho tam nalit, je moznost, ze by to zhaslo a jelo normalne, ale uz jsem i pripravena na to jet v pondeli do Volva moc dekuji za moznost zavolat, pokud bych si neporadila urcite se ozvu, dekuji
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 552
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#41 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
jerssey: muze to bejt cokoli co tady vsichni vcetne me pisou, ale takY jeste.... tlakova hadice k turbu popr. turbo samotny, ... obojim jsem prosel a pres 3000 otacek jsem se nedostal....
A jinak.... POTREBUJES ORIGINAL DIAGNOSTIKU!!!
A jinak.... POTREBUJES ORIGINAL DIAGNOSTIKU!!!
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#42 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
SZjerssey píše:moc děkujihayney píše:i když...vím o diagnostice v Teplicích. večer se poptám a dám vědět.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
- Bydliště: Dubí
#43 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
v pondeli jedu do volva - jste spokojeni??
a jinak jsem maskovana brunetka ne blondynka
a jinak jsem maskovana brunetka ne blondynka
_________________
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#44 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
a kdo to má poznat
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#45 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
na diagnostice mi to nic nehlasi, skoro si zacinam myslet, ze je vazne jen prazdna nadrzka na aditivum a asi vyzkousime v mem servisu ho tam nalit, je moznost, ze by to zhaslo a jelo normalne, ale uz jsem i pripravena na to jet v pondeli do Volva moc dekuji za moznost zavolat, pokud bych si neporadila urcite se ozvu, dekuji[/quote]
Ahoj,
moze to byt aj nadrzka aditiva. Podla mna to bude bud:
1. Nadrzka aditiva - staci doliat
2. Palivovy filter - mozno taha vzduch zvonku
3. Turbo - regulacia lopatiek
4. FAP filter - mozno je na konci zivotnosti
5. EGR ventil - ale to by svietila kontrolka DSTC
Tychto 5 veci by som nechal skontrolovat. S tymto vsetkym som mal problemy, s niektorymi vecami aj kvoli vlastnej hluposti.
Ahoj,
moze to byt aj nadrzka aditiva. Podla mna to bude bud:
1. Nadrzka aditiva - staci doliat
2. Palivovy filter - mozno taha vzduch zvonku
3. Turbo - regulacia lopatiek
4. FAP filter - mozno je na konci zivotnosti
5. EGR ventil - ale to by svietila kontrolka DSTC
Tychto 5 veci by som nechal skontrolovat. S tymto vsetkym som mal problemy, s niektorymi vecami aj kvoli vlastnej hluposti.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 552
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#46 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
jguzik: ja zrovna resim bod c.5..... a melo by to byt snad EGRem, ale muze to bejt i ABSovym cidlem na kole, kde mam meneny lozisko... u 1.6D je totiz vsechno tak nejak divne funkcne provazany... odpojis EGR a tim padem nefunguje ani DSTC , ale to spis jen jako koment
Radsi bych byl za to cidlo, je asi za 1/3 co EGR
jerssey: hodna holka
Radsi bych byl za to cidlo, je asi za 1/3 co EGR
jerssey: hodna holka
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#47 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
Mne se jednou objevila klasicka hlaska DSTC a byl snizenej vykon. Po vypnuti motoru a nastartovani po 10ti minutach tam hlaska o DSTC a vykonu byla furt, ale auto jelo normalne. Po par desitkach kilometru to samo zmizelo.Pavluňa píše:jguzik: ja zrovna resim bod c.5..... a melo by to byt snad EGRem, ale muze to bejt i ABSovym cidlem na kole, kde mam meneny lozisko...
Jestli je to EGR poznas jednoduse na diagnostice, ja tam zaznam mel, promazl sem to a uz cca 5000km se DSTC ani snizeny vykon nedostavil, jen sem tam se mi tam objevi chyba EGR. Promaznu a jedu dal, ale je mi jasny ze to driv nebo pozdeji odejde. Jeste to zkusim vycistit az to bude stavkovat uplne, ale dokud to jede nebudu do neho drbat
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 47
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
- Bydliště: Dubí
#48 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
tak mi prave volali z volva a rekli, že problem je ve zhavicich svickach, motor jede v nouzovem rezimu pry proto, ze za jizdy to nejak jeste dozhavuje a neco to ohriva (nepamatuju si co ) a to u me ted nefunguje, je to sice divny, pac to startuje uuuuplne normalne i rano, ale kdyz to rikaji, tak to tak asi je, stejnoou chybu to hazelo na diagnostice u meho znameho v servisu, tak to k nemu dam i opravit
_________________
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
Mia P.
Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 552
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#49 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
Jestli to byla jedina chyba, tak to asi zkus, ale moc se mi to nezda....jerssey píše:tak mi prave volali z volva a rekli, že problem je ve zhavicich svickach, motor jede v nouzovem rezimu pry proto, ze za jizdy to nejak jeste dozhavuje a neco to ohriva (nepamatuju si co ) a to u me ted nefunguje, je to sice divny, pac to startuje uuuuplne normalne i rano, ale kdyz to rikaji, tak to tak asi je, stejnoou chybu to hazelo na diagnostice u meho znameho v servisu, tak to k nemu dam i opravit
Teflon_490 to jako chces rict, ze po smazani hlasek je vse OK? Vdyt prece, kdyz je EGR KO, tak Ti to tu chybu musi hazet porad ne.... je, ale fakt....jestlize je KO jen castecne, tak to asi tak fakt bejt muze
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#50 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru
Presne tak, neni KO uplne, ale vyhodi chybu asi jak se mu to hodi, ale jen do RJ, zadna chyba na displayi nebo vyply DSTC, vubec o tom nevim. Takze to jede bez problemu i bez smazani, ten snizeny vykon sem mel jen jednou kdysi, ale mazu to semo tamo abych videl jestli se vrati a doufam ze jednou se to uz nevrati
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 382 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jirka.K
-
- 10 Odpovědi
- 495 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 17 Odpovědi
- 1397 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 20 Odpovědi
- 1163 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 47 Odpovědi
- 4065 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Spongebob