MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#26 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od hajnej »

taky jsem si všimnul....ještě elzyx by se mohl vrátit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 552
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#27 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od Pavluňa »

hayney píše:taky jsem si všimnul....ještě elzyx by se mohl vrátit
I ty jeden lichotniku :lol: :wink: :good: se teprve rozkoukavam, takze ani nevim kdo tady chybi... :oops:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

jerssey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubí
Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
Bydliště: Dubí

#28 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jerssey »

vcera jsem byla na dignostice a zadna chyba videt neni, pry to chce jen servisku a aditivum, auto jsem samozrejme nechala kompletne zkontrolovat a vse bylo ok a ano jsem to opravdu ja z te fotky :-D
_________________
Mia P.

Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km

jerssey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubí
Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
Bydliště: Dubí

#29 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jerssey »

jsem z Klášterce a ten servis, ve kterem jsem vcera byla bohuzel neumi vymazat tu hlasku slaby vykon motoru, stejne budu muset do Volva, zaroven sviti servisni prohlidka, tak doufam, ze to vazne chce jen udrzbu a ze ten filtr pevnych castic neodesel :-(
_________________
Mia P.

Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#30 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od hajnej »

říkali jsme hned, že musíš na origo volvo diagnostiku. neztrácej čas s nějakými servisy a jed rovnou k ODBORNÍKŮM. Ušetříš si čas i peníze.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jerssey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubí
Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
Bydliště: Dubí

#31 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jerssey »

hayney píše:říkali jsme hned, že musíš na origo volvo diagnostiku. neztrácej čas s nějakými servisy a jed rovnou k ODBORNÍKŮM. Ušetříš si čas i peníze.
ty jsi z Teplic? Ja v Teplicich pracuju, jezdis do Usti do Volva nebo nekam jinam? Mas nejaky tip?
_________________
Mia P.

Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#32 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od hajnej »

jerssey píše:
hayney píše:říkali jsme hned, že musíš na origo volvo diagnostiku. neztrácej čas s nějakými servisy a jed rovnou k ODBORNÍKŮM. Ušetříš si čas i peníze.
ty jsi z Teplic? Ja v Teplicich pracuju, jezdis do Usti do Volva nebo nekam jinam? Mas nejaky tip?
jezdím do Prahy. autorizákům nevěřím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#33 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od hajnej »

i když...vím o diagnostice v Teplicích. večer se poptám a dám vědět.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#34 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jguzik »

Ahojte,

ja som to riesil tak isto. Je tu na to aj thread https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=35123 ... Mne to robilo to iste, strata vykonu, obmedzenie otacok do 3000, kontrolka DSTC svietila. Problemov som tam mal viac:

1. DSTC kontrolka - po vymene EGR ventilu zhasla - problem vyrieseny
2. obmedzenie vykonu do 3000 - palivovy filter tahal vzduch zvonku + na cerstvo vymenenom turbe bola rozladena regulacia turba (trebalo to len nastavit a zablendovat) + DPF filter (dal som ho von, riadiaca jednotka bola upravena prvy krat u jedneho povedzme ze kretena, potom som isiel za panom Timkom do Presova a dal to dokopy).

Suma sumarum hlavna chyba tam bola EGR, regulacia turba, DPF filter. Pri vyberani DPF si treba davat pozor na upravenie RJ. Treba zablokovat signal RJ, ktora caka na signal z jednotky aditiva. Lebo RJ ocakava tento signal kvoli vypalovaniu a ked ho nedostane, tak ti obmedzi vykon. V pripade otazok, kludne volat na 00421 911 724 869, mozme porozpravat, je to lepsie ako vypisovat si :) Rad pomozem, lebo som mal taky isty problem, a kym som sa dopracoval ku rieseniu tak preslo pol roka :)

Teraz volvik funguje ako ma :)
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 91
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Šluknovsko
Vůz: V70XC, I a II.gen

#35 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od tirika »

Co zkusit Formánka(http://www.polarcars.cz) ve Cvikově? Dojet by se tam s tím dalo? Nebo se domluvit,jestli nemá cestu...
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru

jerssey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubí
Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
Bydliště: Dubí

#36 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jerssey »

tirika píše:Co zkusit Formánka(http://www.polarcars.cz) ve Cvikově? Dojet by se tam s tím dalo? Nebo se domluvit,jestli nemá cestu...

díky za tip, jezdím s tím denne 150km, takze dalo :-)
_________________
Mia P.

Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km

jerssey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubí
Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
Bydliště: Dubí

#37 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jerssey »

hayney píše:i když...vím o diagnostice v Teplicích. večer se poptám a dám vědět.
moc děkuji
_________________
Mia P.

Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km

jerssey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubí
Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
Bydliště: Dubí

#38 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jerssey »

jguzik píše:Ahojte,

ja som to riesil tak isto. Je tu na to aj thread https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=35123 ... Mne to robilo to iste, strata vykonu, obmedzenie otacok do 3000, kontrolka DSTC svietila. Problemov som tam mal viac:

1. DSTC kontrolka - po vymene EGR ventilu zhasla - problem vyrieseny
2. obmedzenie vykonu do 3000 - palivovy filter tahal vzduch zvonku + na cerstvo vymenenom turbe bola rozladena regulacia turba (trebalo to len nastavit a zablendovat) + DPF filter (dal som ho von, riadiaca jednotka bola upravena prvy krat u jedneho povedzme ze kretena, potom som isiel za panom Timkom do Presova a dal to dokopy).

Suma sumarum hlavna chyba tam bola EGR, regulacia turba, DPF filter. Pri vyberani DPF si treba davat pozor na upravenie RJ. Treba zablokovat signal RJ, ktora caka na signal z jednotky aditiva. Lebo RJ ocakava tento signal kvoli vypalovaniu a ked ho nedostane, tak ti obmedzi vykon. V pripade otazok, kludne volat na 00421 911 724 869, mozme porozpravat, je to lepsie ako vypisovat si :) Rad pomozem, lebo som mal taky isty problem, a kym som sa dopracoval ku rieseniu tak preslo pol roka :)

Teraz volvik funguje ako ma :)


na diagnostice mi to nic nehlasi, skoro si zacinam myslet, ze je vazne jen prazdna nadrzka na aditivum a asi vyzkousime v mem servisu ho tam nalit, je moznost, ze by to zhaslo a jelo normalne, ale uz jsem i pripravena na to jet v pondeli do Volva :-( moc dekuji za moznost zavolat, pokud bych si neporadila urcite se ozvu, dekuji
_________________
Mia P.

Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km

GDPR_user

#39 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od GDPR_user »

jerssey píše: na diagnostice mi to nic nehlasi, skoro si zacinam myslet, ze je vazne jen prazdna nadrzka na aditivum a asi vyzkousime v mem servisu ho tam nalit, je moznost, ze by to zhaslo a jelo normalne, ale uz jsem i pripravena na to jet v pondeli do Volva :-( moc dekuji za moznost zavolat, pokud bych si neporadila urcite se ozvu, dekuji
MUSÍŠ NA ORIGINÁLNÍ DIAGNOSTIKU!!!!

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#40 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od yoby »

martinopel píše:
jerssey píše: na diagnostice mi to nic nehlasi, skoro si zacinam myslet, ze je vazne jen prazdna nadrzka na aditivum a asi vyzkousime v mem servisu ho tam nalit, je moznost, ze by to zhaslo a jelo normalne, ale uz jsem i pripravena na to jet v pondeli do Volva :-( moc dekuji za moznost zavolat, pokud bych si neporadila urcite se ozvu, dekuji
MUSÍŠ NA ORIGINÁLNÍ DIAGNOSTIKU!!!!
blondýna :lol:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 552
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#41 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od Pavluňa »

jerssey: muze to bejt cokoli co tady vsichni vcetne me pisou, ale takY jeste.... tlakova hadice k turbu popr. turbo samotny, ... obojim jsem prosel a pres 3000 otacek jsem se nedostal....

A jinak.... POTREBUJES ORIGINAL DIAGNOSTIKU!!! :D :D :D
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#42 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od hajnej »

jerssey píše:
hayney píše:i když...vím o diagnostice v Teplicích. večer se poptám a dám vědět.
moc děkuji
SZ
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jerssey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubí
Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
Bydliště: Dubí

#43 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jerssey »

v pondeli jedu do volva - jste spokojeni?? :-D

a jinak jsem maskovana brunetka ne blondynka :-P
_________________
Mia P.

Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#44 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od old.fashioned »

a kdo to má poznat :D
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#45 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jguzik »

na diagnostice mi to nic nehlasi, skoro si zacinam myslet, ze je vazne jen prazdna nadrzka na aditivum a asi vyzkousime v mem servisu ho tam nalit, je moznost, ze by to zhaslo a jelo normalne, ale uz jsem i pripravena na to jet v pondeli do Volva :-( moc dekuji za moznost zavolat, pokud bych si neporadila urcite se ozvu, dekuji[/quote]


Ahoj,

moze to byt aj nadrzka aditiva. Podla mna to bude bud:

1. Nadrzka aditiva - staci doliat
2. Palivovy filter - mozno taha vzduch zvonku
3. Turbo - regulacia lopatiek
4. FAP filter - mozno je na konci zivotnosti
5. EGR ventil - ale to by svietila kontrolka DSTC

Tychto 5 veci by som nechal skontrolovat. S tymto vsetkym som mal problemy, s niektorymi vecami aj kvoli vlastnej hluposti.
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 552
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#46 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od Pavluňa »

jguzik: ja zrovna resim bod c.5..... a melo by to byt snad EGRem, ale muze to bejt i ABSovym cidlem na kole, kde mam meneny lozisko... u 1.6D je totiz vsechno tak nejak divne funkcne provazany... odpojis EGR a tim padem nefunguje ani DSTC :%) , ale to spis jen jako koment :wink:
Radsi bych byl za to cidlo, je asi za 1/3 co EGR :D

jerssey: hodna holka :wink: :ROFL:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#47 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od Teflon_490 »

Pavluňa píše:jguzik: ja zrovna resim bod c.5..... a melo by to byt snad EGRem, ale muze to bejt i ABSovym cidlem na kole, kde mam meneny lozisko...
Mne se jednou objevila klasicka hlaska DSTC a byl snizenej vykon. Po vypnuti motoru a nastartovani po 10ti minutach tam hlaska o DSTC a vykonu byla furt, ale auto jelo normalne. Po par desitkach kilometru to samo zmizelo.
Jestli je to EGR poznas jednoduse na diagnostice, ja tam zaznam mel, promazl sem to a uz cca 5000km se DSTC ani snizeny vykon nedostavil, jen sem tam se mi tam objevi chyba EGR. Promaznu a jedu dal, ale je mi jasny ze to driv nebo pozdeji odejde. Jeste to zkusim vycistit az to bude stavkovat uplne, ale dokud to jede nebudu do neho drbat :)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

jerssey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubí
Vůz: volvo v50, 1,6d r.v. 2008
Bydliště: Dubí

#48 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od jerssey »

tak mi prave volali z volva a rekli, že problem je ve zhavicich svickach, motor jede v nouzovem rezimu pry proto, ze za jizdy to nejak jeste dozhavuje a neco to ohriva (nepamatuju si co :-D ) a to u me ted nefunguje, je to sice divny, pac to startuje uuuuplne normalne i rano, ale kdyz to rikaji, tak to tak asi je, stejnoou chybu to hazelo na diagnostice u meho znameho v servisu, tak to k nemu dam i opravit
_________________
Mia P.

Volvo V50 1,6d r.v. 2008, naj. 240tis. km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 552
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#49 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od Pavluňa »

jerssey píše:tak mi prave volali z volva a rekli, že problem je ve zhavicich svickach, motor jede v nouzovem rezimu pry proto, ze za jizdy to nejak jeste dozhavuje a neco to ohriva (nepamatuju si co :-D ) a to u me ted nefunguje, je to sice divny, pac to startuje uuuuplne normalne i rano, ale kdyz to rikaji, tak to tak asi je, stejnoou chybu to hazelo na diagnostice u meho znameho v servisu, tak to k nemu dam i opravit
Jestli to byla jedina chyba, tak to asi zkus, ale moc se mi to nezda.... :pardon:

Teflon_490 to jako chces rict, ze po smazani hlasek je vse OK? Vdyt prece, kdyz je EGR KO, tak Ti to tu chybu musi hazet porad ne.... je, ale fakt....jestlize je KO jen castecne, tak to asi tak fakt bejt muze :%) :D
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#50 MOTOR: V50 1.6D- snížený výkon motoru

Příspěvek od Teflon_490 »

Presne tak, neni KO uplne, ale vyhodi chybu asi jak se mu to hodi, ale jen do RJ, zadna chyba na displayi nebo vyply DSTC, vubec o tom nevim. Takze to jede bez problemu i bez smazani, ten snizeny vykon sem mel jen jednou kdysi, ale mazu to semo tamo abych videl jestli se vrati a doufam ze jednou se to uz nevrati :D
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“