MOTOR: SNÍMAČ POLOHY ŠKR.KLAPKY
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
MOTOR: SNÍMAČ POLOHY ŠKR.KLAPKY
zdar jak sviňa.
CHlapáci měl bych takový malý problém se svým ŠVÉDEM.Jde o chod motoru.Po nastartování jde normálně,rozjedu se a když chci přeřadit(tím klesnou otáčky)a prídám ,tak nic.Motor jde jenom na volnoběh.Když vyřadím,tak to chvilku drží volnoběh a potom začne kolísat až do chcípnutí :spat: Vypnu klíčky,počkám pár vteřin,znova nastartuju a třeba 5km to jde jak pila,potom to začne znova.Vždycky po vypnutí a znovu zapnutí to třeba chvíly jde,nebo taky ne.Tak jsem z toho srnec,daněk i jelen.Chlapi,kdyby jste někdo věděl co s tím,byl bych Vám vděčný za pomoc, zatím předem děkuji
CHlapáci měl bych takový malý problém se svým ŠVÉDEM.Jde o chod motoru.Po nastartování jde normálně,rozjedu se a když chci přeřadit(tím klesnou otáčky)a prídám ,tak nic.Motor jde jenom na volnoběh.Když vyřadím,tak to chvilku drží volnoběh a potom začne kolísat až do chcípnutí :spat: Vypnu klíčky,počkám pár vteřin,znova nastartuju a třeba 5km to jde jak pila,potom to začne znova.Vždycky po vypnutí a znovu zapnutí to třeba chvíly jde,nebo taky ne.Tak jsem z toho srnec,daněk i jelen.Chlapi,kdyby jste někdo věděl co s tím,byl bych Vám vděčný za pomoc, zatím předem děkuji
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
chod motoru
a co třeba volnoběžný ventil :?: :?: :?:
přijeď v neděli na minisraz východočechů , tam to můžem pořešit :pij:
zdar
MIKA
přijeď v neděli na minisraz východočechů , tam to můžem pořešit :pij:
zdar
MIKA
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
Tak uvidíme,třeba se tam nějak dostrkám.Kdyžtak dám do ŠVÉDA 100hp Rotaxe,a nebo se budu odstrkovat z okínka klacíkem.Zatím čágo a dík aspoň za nějakou reakci. :ryma:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
chod motoru
pokud to nejde do otáček, tak to volnoběžným ventilem nebude. Zkontroluj si jestli nemáš podtlak v nádrži. Může to být nedostatek paliva, ucpaný výfuk nebo kat., moc nebo moc málo vzduchu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
Díky za tip podtlakem to asi nebude,protože jsem to zkoušel bez víčka na nádrži a bylo to furt stejný.Ale včera jsem nalil do plný nádrže velfobin, dneska jsem to byl zkusit a autíko makalo jak švédský hodinky a to jsem tomu schválně dával saze. Pánové od MP L.BOHDANEČ by měly radost.Jo mimochodem až někdo pojedete přez L.Bohdaneč,tak si dávejte bach na 50-ku v obci.Ty kurvy městský to měřej pořád.To jen tak mimochodem.Uvidím co s tím dál provedu.Taky mě napadla taková věc,když se něco opakuje náhodně,tak to je většinou nějaká blbost,co třeba nějakej dotek,nebo volnej kabel,nebo zvlhlej konektor?uvidím.Zatím díky a čágo
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
chod motoru
podle toho jak to popisuješ, to může být i zanesený palivový filtr, nebo tam opravdu tankuješ nějaký humusbarakuda912 píše:Díky za tip podtlakem to asi nebude,protože jsem to zkoušel bez víčka na nádrži a bylo to furt stejný.Ale včera jsem nalil do plný nádrže velfobin, dneska jsem to byl zkusit a autíko makalo jak švédský hodinky a to jsem tomu schválně dával saze. Pánové od MP L.BOHDANEČ by měly radost.Jo mimochodem až někdo pojedete přez L.Bohdaneč,tak si dávejte bach na 50-ku v obci.Ty kurvy městský to měřej pořád.To jen tak mimochodem.Uvidím co s tím dál provedu.Taky mě napadla taková věc,když se něco opakuje náhodně,tak to je většinou nějaká blbost,co třeba nějakej dotek,nebo volnej kabel,nebo zvlhlej konektor?uvidím.Zatím díky a čágo
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
OK.čoveče tím filtrem by to asi být mohlo,taky už mě to napadlo,Tak ho zkusím vyměnit a uvidím co to udělá.Kdepak ho asi tak najdu mršku jednu? Je v nádrži,nebo z pod auta?Nemám totiž k autu ani nějakej manuál,prostě nic.Nevěděl by jste někdo kam na to? Zatím díky a čágo du spát do ŠVÉDA,třeba si tak spolu víc porozumíme :spat: Ještě jednou díky
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
chod motoru
najdeš ho pod autem u levýho zadního kola
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
chod motoru
Filtr je zespod pod vozem před zadním kolem, většinou schovaný za plastem, pokud tam ještě je.barakuda912 píše:OK.čoveče tím filtrem by to asi být mohlo,taky už mě to napadlo,Tak ho zkusím vyměnit a uvidím co to udělá.Kdepak ho asi tak najdu mršku jednu? Je v nádrži,nebo z pod auta?Nemám totiž k autu ani nějakej manuál,prostě nic.Nevěděl by jste někdo kam na to? Zatím díky a čágo du spát do ŠVÉDA,třeba si tak spolu víc porozumíme :spat: Ještě jednou díky
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
chod motoru
ten filtr nebo plast ne hele ten filtr je potreba vymenit, ja sem tady s Jarkem prez 2mesice resil, ze me auto spatne startuje a potom sem vymenil filtr a vse v poradkujarek.krizan píše:Filtr je zespod pod vozem před zadním kolem, většinou schovaný za plastem, pokud tam ještě je.barakuda912 píše:OK.čoveče tím filtrem by to asi být mohlo,taky už mě to napadlo,Tak ho zkusím vyměnit a uvidím co to udělá.Kdepak ho asi tak najdu mršku jednu? Je v nádrži,nebo z pod auta?Nemám totiž k autu ani nějakej manuál,prostě nic.Nevěděl by jste někdo kam na to? Zatím díky a čágo du spát do ŠVÉDA,třeba si tak spolu víc porozumíme :spat: Ještě jednou díky
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
Zdarec.
Tak jsem vyměnil palivový filtr,a zdá se to O.K.Zatím.No ještě jsem s tím nebyl nikde dál,asi tak 10-15km a jelo to v pohodě,tak uvidím.Pokud by to bylo v cajku,tak Vám všem,co jste reagovaly na toto téma moc děkuju,i pokud to nebude ok,tak stejně díky,protože budu ještě psát.Tak zatím zdarec a čavec. :poc:
Tak jsem vyměnil palivový filtr,a zdá se to O.K.Zatím.No ještě jsem s tím nebyl nikde dál,asi tak 10-15km a jelo to v pohodě,tak uvidím.Pokud by to bylo v cajku,tak Vám všem,co jste reagovaly na toto téma moc děkuju,i pokud to nebude ok,tak stejně díky,protože budu ještě psát.Tak zatím zdarec a čavec. :poc:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
Tak sem tady zas.
Dneska jsem to byl zase zkusit a dělá to pořád.Nejdřív to začne cukat ,kdzž chci přidat plyn,chytne se to,ale po chvíly to začne zase vadnout.O víkendu to nějak rozeberu-co pude (stranu od sání) a vymáchám to v ultrazvuku.Třeba to dude jen zasr..ý.Potom dám vědět,co to vyvedlo.
Tak zdarec a čavec
Dneska jsem to byl zase zkusit a dělá to pořád.Nejdřív to začne cukat ,kdzž chci přidat plyn,chytne se to,ale po chvíly to začne zase vadnout.O víkendu to nějak rozeberu-co pude (stranu od sání) a vymáchám to v ultrazvuku.Třeba to dude jen zasr..ý.Potom dám vědět,co to vyvedlo.
Tak zdarec a čavec
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
Zdar jak sviňa.
Tak jsem dneska vypral volnoběžný ventil v ultrazvuku-byl teda trochu zas...ý.Dám ho tam,pohodička,nastartuju-pohodička,změřím tlak paliva-asi taky dobrý-2,6bar-nekolísá ani při velkých otáčkách,nechám to ohřát a pak držím otáčky na 3000/min.,uberu a dělá to zas-potom už nešel do otáček,tak jsem eště když to blblo měřil tlak paliva a dobrý.Napadlo mě,jestli by to nemohla dělat LAMBDA-když je větší průtok plynů a větší teplota,tak se to urží a pak jako kdyby se přehřála nebo něco a nepustila to do otáček-lezou z ní nějaký nesmysly.Bylo by to možný? :ryma: Když to chcípnu a hned naastartuju,tak to asi 2x udělalo zas a potom už dobrý_už sem z toho na šlupky.Prosím prosím o pomoc.Nevíte kolik se pohybujou ceny Lambd?-ne šunty.díky.
Zdarec a čavec
Tak jsem dneska vypral volnoběžný ventil v ultrazvuku-byl teda trochu zas...ý.Dám ho tam,pohodička,nastartuju-pohodička,změřím tlak paliva-asi taky dobrý-2,6bar-nekolísá ani při velkých otáčkách,nechám to ohřát a pak držím otáčky na 3000/min.,uberu a dělá to zas-potom už nešel do otáček,tak jsem eště když to blblo měřil tlak paliva a dobrý.Napadlo mě,jestli by to nemohla dělat LAMBDA-když je větší průtok plynů a větší teplota,tak se to urží a pak jako kdyby se přehřála nebo něco a nepustila to do otáček-lezou z ní nějaký nesmysly.Bylo by to možný? :ryma: Když to chcípnu a hned naastartuju,tak to asi 2x udělalo zas a potom už dobrý_už sem z toho na šlupky.Prosím prosím o pomoc.Nevíte kolik se pohybujou ceny Lambd?-ne šunty.díky.
Zdarec a čavec
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
chod motoru
Záleží jaká tam je, ale cena je od 4 do 6 tisíc kč u NGK
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
chod motoru
kontaktuj forcese, orginalni lambda u nej nestoji takovy ranec, problem je v tom ze tam sou vetsinou 2
jinak pokud je spatna lambda na 95% by se mela rozsvitit kontrolka.
Cistil si celou klapku? Promerit cidlo na ni a mrkni se prosimte na zap. civky.
jinak lambda kdyz zacina byt spatna, coz mam ten samy problem, ale zatim me to jede v pohode. Ale me vyskakuje siginal to high nebo to low, ono se to zda ze to ma spatny emise atd, ale v org. protokolu kdyz to hazi tuto chybu, tak je napsano, ze lambda prestava merit, muze mit spatny kontakt nebo je spatna, pro spatny hodnoty emisi a tim padem smesi, sou ty siginaly a chyby zase jiny.
jinak pokud je spatna lambda na 95% by se mela rozsvitit kontrolka.
Cistil si celou klapku? Promerit cidlo na ni a mrkni se prosimte na zap. civky.
jinak lambda kdyz zacina byt spatna, coz mam ten samy problem, ale zatim me to jede v pohode. Ale me vyskakuje siginal to high nebo to low, ono se to zda ze to ma spatny emise atd, ale v org. protokolu kdyz to hazi tuto chybu, tak je napsano, ze lambda prestava merit, muze mit spatny kontakt nebo je spatna, pro spatny hodnoty emisi a tim padem smesi, sou ty siginaly a chyby zase jiny.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
OK.Díky za info.Žádná kontrolka se mi nerozsvěcí-ani teda nevím kde by měla na palubce bejt,to neva ,prostě nesvítí.Prosím Tě jaký hodnoty bych měl naměřit na tom konektoru? :?:
Cívky se daj taky proměřit?Je fakt,že studený to nedělá,až když se motor ohřeje,mrška
Takže by to mohla bejt cívka? :?: :?: :?:
Zatím díky a zdarec , čavec
Cívky se daj taky proměřit?Je fakt,že studený to nedělá,až když se motor ohřeje,mrška
Takže by to mohla bejt cívka? :?: :?: :?:
Zatím díky a zdarec , čavec
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
chod motoru
1.8 benzín :?: není to GDI :?:
to jsou mrchy citlivý na to nejkvalitnější palivo
to jsou mrchy citlivý na to nejkvalitnější palivo
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
Kde páá.Je to 1,8 benzín,ale to je jedno asi je to taky citliý na čistý papání. :kuch:
Zatím zdarec a čavec
P.S. našel dy se nějakej šikula v okolí Hradce Kr. nebo Pardubic co by si stím věděl rady a měl třeba diagnostiku?Pokud by Diag.něco hlásila,když se ani nerozsvítí jediná kontrolka?Když to blbne,tak volnoběh to udrží krásně hladkej a když do toho hrábnu plynem,tak se to jako začne dusit a začne kolísat od 300 ot. do 1200 ot.-když nešlapu na plyn tak je to OK. :?:
Asi musím jezdit jen na volnoběh :ryma:
Zatím zdarec a čavec
P.S. našel dy se nějakej šikula v okolí Hradce Kr. nebo Pardubic co by si stím věděl rady a měl třeba diagnostiku?Pokud by Diag.něco hlásila,když se ani nerozsvítí jediná kontrolka?Když to blbne,tak volnoběh to udrží krásně hladkej a když do toho hrábnu plynem,tak se to jako začne dusit a začne kolísat od 300 ot. do 1200 ot.-když nešlapu na plyn tak je to OK. :?:
Asi musím jezdit jen na volnoběh :ryma:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
chod motoru
Jasně že je to benzín , GDI znamená "gasoline direct injection" je to přímý vstřik paliva, něco jako u nafťáků comonrail.barakuda912 píše:Kde páá.Je to 1,8 benzín,ale to je jedno asi je to taky citliý na čistý papání. :kuch:
Zatím zdarec a čavec
P.S. našel dy se nějakej šikula v okolí Hradce Kr. nebo Pardubic co by si stím věděl rady a měl třeba diagnostiku?Pokud by Diag.něco hlásila,když se ani nerozsvítí jediná kontrolka?Když to blbne,tak volnoběh to udrží krásně hladkej a když do toho hrábnu plynem,tak se to jako začne dusit a začne kolísat od 300 ot. do 1200 ot.-když nešlapu na plyn tak je to OK. :?:
Asi musím jezdit jen na volnoběh :ryma:
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
No sorrrrrrrry.To sem jenom už asi zblblej.Máš praudu je to GDI
Ještě zkusím vyměnit ten snímač klapky,jak píše kolega-tímto bych Ti kamaráde chtěl poděkovat,a ozvu se co to udělalo. :ziv:
Zatím zdarec a čavec :poc:
Ještě zkusím vyměnit ten snímač klapky,jak píše kolega-tímto bych Ti kamaráde chtěl poděkovat,a ozvu se co to udělalo. :ziv:
Zatím zdarec a čavec :poc:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3649
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
chod motoru
2barakuda912: kvůli tomu je dobrý mít vyplněnej typ motoru Pokud je to GDI tak je to trochu o něčem jiným než klasickej Volvo motor:-) Dokonce si nejsem jistej jestli má vůbec volnoběžný ventil
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
chod motoru
Ono GDI je opravdu namazleny na kvalitni benzin, takze by sem ti doporucil si koupit kvalitni aditivo, jak na cisteni ventilu tak na cisteni vstriku natankovat tam nakej V-power nebo Carreru od OMW aspon za 1000Kc nalejt aditivo a po par najetych kilometrech to poradne vytocit parkrat za sebou na dvojku a trojku.
Uvidis co to udela ono neni dobry jezdit jenom na lehkou nohu a tankovat do tehlech aut obyc beno. Nejlepe udelas penezence a autu kdyz bdues tankovat aspon 95 carreru.
Uvidis co to udela ono neni dobry jezdit jenom na lehkou nohu a tankovat do tehlech aut obyc beno. Nejlepe udelas penezence a autu kdyz bdues tankovat aspon 95 carreru.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
chod motoru
jedině V-POWER vyčistí a nepoškrábe dočista, dočista
Jinak na letišti v HK jeden pán čistí vstřiky ultrazvukem cca za 1600,-Kč
Jinak na letišti v HK jeden pán čistí vstřiky ultrazvukem cca za 1600,-Kč
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
OK.Díky i Vám všem za reakce v neděli to vezu k doktorovi na rehabylitaci,tak uvidím.Vstřiky si můžu vyčistit sám-ultrazvukovou pračku mám doma taky,používám ji na karbce a na motory (ROTAX)do éřoplánů-ul.
jEŠTĚ JEDNOU DÍKY,A JAK BUDU NĚCO VĚDĚT,TAK TO SEM DÁM,(pro takový auto znalce,jako sem já)
VOLVU ZDAR A 3XSLÁVA.
jEŠTĚ JEDNOU DÍKY,A JAK BUDU NĚCO VĚDĚT,TAK TO SEM DÁM,(pro takový auto znalce,jako sem já)
VOLVU ZDAR A 3XSLÁVA.
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Lázně Bohdaneč
chod motoru
TOŽ KURŇA CHLAPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ.
ŠVÉĎÁK MAKÁ JAK PILA ZE ŠVÉDSKÝ OCELE.
VYMĚNIL JSEM SNÍMAČ POLOHY ŠKR.KLAPKY(cena 1035kč v APM v HK),KLAPKU JSEM VYPRAL V ULTRAZVUKU A JE Z TOHO NOVÁ KÁRA.SUPER
VŠEM VÁM CHCI MOC PODĚKOVAT ZA PŘÍSPĚVKY A ZA REAKCE.JEŠTĚ JEDNO DÍKY A JEZDĚTE BEZPEČNĚ :pij:
ZDAREC A ČAVEC
ŠVÉĎÁK MAKÁ JAK PILA ZE ŠVÉDSKÝ OCELE.
VYMĚNIL JSEM SNÍMAČ POLOHY ŠKR.KLAPKY(cena 1035kč v APM v HK),KLAPKU JSEM VYPRAL V ULTRAZVUKU A JE Z TOHO NOVÁ KÁRA.SUPER
VŠEM VÁM CHCI MOC PODĚKOVAT ZA PŘÍSPĚVKY A ZA REAKCE.JEŠTĚ JEDNO DÍKY A JEZDĚTE BEZPEČNĚ :pij:
ZDAREC A ČAVEC
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé