Stále vyšší spotřeba 8,5 . 9,5 a motor po rozvodech, vstřikýách, hlavě, kroužkách, těsněních, seř. čerpadle, ventily a hydroštely nové se za studena nechce moc rozjéždět. Nyní při nízkých teplorách kolem 0 nastartuje hned, ale nemá klidný chod, mírně kolísají otáčky.
- Všiml jsem si když se zahřál motor, při volnoběhu jsem z kabiny slyšel nějaké přerušované lupání. Nakonec jsem zjistil, že lupe pa to často přerušovanš v nějakém čidle či regulátoru podtlaku umístěné na pravé části podběhu nad baterií. Má bílou barvu a je ze spodu do ní zapojen el. konektor s aretací.Vedou něj podtlakové hadičky a zase odcházejí k motoru a od tamtaď na čerpadlo. Nevíte co stí, koik to stojí a k čemu je to ?
- Mají podtlakové regulátory nějaký vliv na výkon motoru, popřípadě je třeba tyto spojky válečky a rozbočky po čase vyměnit?
- kde se dají koupit a na kolik to tak přijde, kdybych je různě povimě%noval?
Jinak jsem z motoru a jeho spotřebou trochu na rozpacích, né a né se eozjet, 8.5-9,5 lirů při slušné jízdě? Tady u starších motorů píšou spotřeby 6.5 atd, nechápu. A to se v motoru měnilo:
-Hlava, repase, prý netěsnila, mikrotrhliny, Vstřiky, ventily které se zabrušovali na novou hlabu, kroužky, těsnění, na klikovce šály, termostat, rozvody, všechny hydroštely...Podtrženo sečteno 34000 i s prací a není to moc vidět. Pravda, najel jsem na tom už asi 5000 a to vkuse, dlouhé jízdy s kvalitní naftou, motor již nežere olej a je tišší, ale výkon a spotřeba nešla dolů
