Palivomer

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 237
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 Palivomer

Příspěvek od kubavlc »

Ahoj nemate nekdo zkusenost s timhle?Vezmu plnou az po hrdlo, palivomer ukazuje "vic nez plnou" (rucicka je trochu mimo budik).Ujedu cca 20 km a necham auto pred domem.Rano nastartuju a budik ukazuje 3/4 nekdy i min, po chvilce jizdy zacne lehce stupat, ale na plnou uz se nedostane a skonci cca na 4/5.Nevim jestli to nemuze byt cely nejak posunuty, protoze mi prijde, ze pokud to ukazuje prazdnou-rucka je spis na nule nez na rozhrani rezervy a normalu-do nadrze vezmu cca 45 litru.Podle mych vypoctu, pokud je nadrz teda na 60 mam v nadrzi porad kolem 15L.Jo a drobnost-je na 7xx neco jako hladovy oko?Me nic nikdy nesvitilo.Diky kuba
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#2 Palivomer

Příspěvek od Tom85 »

Už se to tu někde řešilo, základ je proměřit co dává za odpor plovák v nádrži. Stačí v kufru vyhrnout koberec a sundat plast u levého blatníku. Najdeš tam konektor co vede z nádrže - červenej drát napájí čerpadlo, šedivej a tušímže hnědej jdou od plováku. Odpor plováku je kolem 280 ohmů u plný nádrže a pochopitelně kolem 0 u prázdný. Jestli plovák měří dobře, zkus vyndat palubovku a proměřit zda naměříš tuhle hodnotu na vstupu do palivoměru (na tišťáku co do něj vede). Jestli naměříš stejný odpor jako na plováku i zde, tak je v háji palivoměr. Zkusit vyndat a propájet tišťáček či s tím jinak laborovat. :?

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#3 Palivomer

Příspěvek od Tom85 »

Mám za to že v 7xx se hladový oko nevyskytovalo, alespoň já ho tam nemám.

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5784
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#4 Palivomer

Příspěvek od neuman zdenek »

Tom85 píše:Už se to tu někde řešilo, základ je proměřit co dává za odpor plovák v nádrži. Stačí v kufru vyhrnout koberec a sundat plast u levého blatníku. Najdeš tam konektor co vede z nádrže - červenej drát napájí čerpadlo, šedivej a tušímže hnědej jdou od plováku. Odpor plováku je kolem 280 ohmů u plný nádrže a pochopitelně kolem 0 u prázdný. Jestli plovák měří dobře, zkus vyndat palubovku a proměřit zda naměříš tuhle hodnotu na vstupu do palivoměru (na tišťáku co do něj vede). Jestli naměříš stejný odpor jako na plováku i zde, tak je v háji palivoměr. Zkusit vyndat a propájet tišťáček či s tím jinak laborovat. :?
Tome ty mě velmi mile překvapuješ :palec: :tlesk: to jsem rád že to budu mít spravený u Sojkovky :mrgreen:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Palivomer

Příspěvek od tomasss »

Tom85 píše:Mám za to že v 7xx se hladový oko nevyskytovalo, alespoň já ho tam nemám.

Ja ho teda mam 8)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 237
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#6 Palivomer

Příspěvek od kubavlc »

tomasss píše:
Tom85 píše:Mám za to že v 7xx se hladový oko nevyskytovalo, alespoň já ho tam nemám.

Ja ho teda mam 8)
A kde ti to sviti?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 Palivomer

Příspěvek od tomasss »

kubavlc píše: A kde ti to sviti?
na palivomeru v levem dolnim rohu pod rucickou.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5784
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#8 Palivomer

Příspěvek od neuman zdenek »

tomasss píše:
kubavlc píše: A kde ti to sviti?
na palivomeru v levem dolnim rohu pod rucickou.
jj já ho mám taky,njn ale estli to nemaj jen 760ky
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#9 Palivomer

Příspěvek od jarek.krizan »

Na mé 740 100% není
Na druhou stranu jsem tak málo v nádrži ještě neměl. :D
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#10 Palivomer

Příspěvek od travex »

jarek.krizan píše:Na mé 740 100% není
Na druhou stranu jsem tak málo v nádrži ještě neměl. :D
hladovy voko je jen na novejsim provedni stitu pro 760/940/960 (stit se zkosenymi hornimi rohy), starsi pravouhle provedeni (at uz VDO nebo YAZAKI) voko nema... montovaly se do 740 (naposledy MY 90, mely ho jeste prvni bushovky) a do 760 pred MY 88
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#11 Palivomer

Příspěvek od jarek.krizan »

travex píše:
jarek.krizan píše:Na mé 740 100% není
Na druhou stranu jsem tak málo v nádrži ještě neměl. :D
hladovy voko je jen na novejsim provedni stitu pro 760/940/960 (stit se zkosenymi hornimi rohy), starsi pravouhle provedeni (at uz VDO nebo YAZAKI) voko nema... montovaly se do 740 (naposledy MY 90, mely ho jeste prvni bushovky) a do 760 pred MY 88
Vím, jen jsem to chtěl zlehčit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět

Zpět na „700 / 900“