Palivomer
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 248
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Palivomer
Ahoj nemate nekdo zkusenost s timhle?Vezmu plnou az po hrdlo, palivomer ukazuje "vic nez plnou" (rucicka je trochu mimo budik).Ujedu cca 20 km a necham auto pred domem.Rano nastartuju a budik ukazuje 3/4 nekdy i min, po chvilce jizdy zacne lehce stupat, ale na plnou uz se nedostane a skonci cca na 4/5.Nevim jestli to nemuze byt cely nejak posunuty, protoze mi prijde, ze pokud to ukazuje prazdnou-rucka je spis na nule nez na rozhrani rezervy a normalu-do nadrze vezmu cca 45 litru.Podle mych vypoctu, pokud je nadrz teda na 60 mam v nadrzi porad kolem 15L.Jo a drobnost-je na 7xx neco jako hladovy oko?Me nic nikdy nesvitilo.Diky kuba
_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Palivomer
Už se to tu někde řešilo, základ je proměřit co dává za odpor plovák v nádrži. Stačí v kufru vyhrnout koberec a sundat plast u levého blatníku. Najdeš tam konektor co vede z nádrže - červenej drát napájí čerpadlo, šedivej a tušímže hnědej jdou od plováku. Odpor plováku je kolem 280 ohmů u plný nádrže a pochopitelně kolem 0 u prázdný. Jestli plovák měří dobře, zkus vyndat palubovku a proměřit zda naměříš tuhle hodnotu na vstupu do palivoměru (na tišťáku co do něj vede). Jestli naměříš stejný odpor jako na plováku i zde, tak je v háji palivoměr. Zkusit vyndat a propájet tišťáček či s tím jinak laborovat. :?
-
Offline
- Příspěvky: 6025
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Palivomer
Tome ty mě velmi mile překvapuješTom85 píše:Už se to tu někde řešilo, základ je proměřit co dává za odpor plovák v nádrži. Stačí v kufru vyhrnout koberec a sundat plast u levého blatníku. Najdeš tam konektor co vede z nádrže - červenej drát napájí čerpadlo, šedivej a tušímže hnědej jdou od plováku. Odpor plováku je kolem 280 ohmů u plný nádrže a pochopitelně kolem 0 u prázdný. Jestli plovák měří dobře, zkus vyndat palubovku a proměřit zda naměříš tuhle hodnotu na vstupu do palivoměru (na tišťáku co do něj vede). Jestli naměříš stejný odpor jako na plováku i zde, tak je v háji palivoměr. Zkusit vyndat a propájet tišťáček či s tím jinak laborovat. :?

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 2350
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Palivomer
Tom85 píše:Mám za to že v 7xx se hladový oko nevyskytovalo, alespoň já ho tam nemám.
Ja ho teda mam

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 248
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Palivomer
A kde ti to sviti?tomasss píše:Tom85 píše:Mám za to že v 7xx se hladový oko nevyskytovalo, alespoň já ho tam nemám.
Ja ho teda mam
_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvky: 2350
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Palivomer
na palivomeru v levem dolnim rohu pod rucickou.kubavlc píše: A kde ti to sviti?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 6025
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Palivomer
jj já ho mám taky,njn ale estli to nemaj jen 760kytomasss píše:na palivomeru v levem dolnim rohu pod rucickou.kubavlc píše: A kde ti to sviti?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Palivomer
hladovy voko je jen na novejsim provedni stitu pro 760/940/960 (stit se zkosenymi hornimi rohy), starsi pravouhle provedeni (at uz VDO nebo YAZAKI) voko nema... montovaly se do 740 (naposledy MY 90, mely ho jeste prvni bushovky) a do 760 pred MY 88jarek.krizan píše:Na mé 740 100% není
Na druhou stranu jsem tak málo v nádrži ještě neměl.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Palivomer
Vím, jen jsem to chtěl zlehčit.travex píše:hladovy voko je jen na novejsim provedni stitu pro 760/940/960 (stit se zkosenymi hornimi rohy), starsi pravouhle provedeni (at uz VDO nebo YAZAKI) voko nema... montovaly se do 740 (naposledy MY 90, mely ho jeste prvni bushovky) a do 760 pred MY 88jarek.krizan píše:Na mé 740 100% není
Na druhou stranu jsem tak málo v nádrži ještě neměl.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé