V50 - Piskani a samospusteni vetraku + husty dym z vyfuku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#1 V50 - Piskani a samospusteni vetraku + husty dym z vyfuk
on tu nikdo asi nemá křišťálovou kouli, asi by to chtělo pro začátek napsat jestli ti to jezdí na trávu nebo na vodík
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#2 V50 - Piskani a samospusteni vetraku + husty dym z vyfuk
j jasny dopln si prosim podposi, at vime motorizaci a model.
Ted nevim, ale jakou sovislost ma piskani vetraku a nebo turba, pokud myslis piskani turba, ta u TD nebo TDI nevim co maji V70 v dieslu za motor, tak piskani u TDI cek je na beznym poradku, kamos ma taky TDI ne teda volvo a turbo piska neo spise sici. U benzinovych to nedela.
Co se tyce dalsiho piskani nakyho opravdu abnormalniho, cernyho dymu z vyfuku, je dost mozny ze odeslo turbo a ted to hazi olej a spalujeho a tim padem de modrocernej kour.
Turbo dnes lze zrepasovat, ovsem de o to jakou skodu to turbo na sobe ma, pac je par dilu, ale vetsinou de zrepasnout.
Dalsi vec je ta, jestli neni problem nekde jinde.
Predem upozornuji , ze nejsem mechanik, ale dosti vim z for a zkusenosti a prave z rozhovoru dobrych techniku , kteri sou prave na tomto fore :pij:
Ted nevim, ale jakou sovislost ma piskani vetraku a nebo turba, pokud myslis piskani turba, ta u TD nebo TDI nevim co maji V70 v dieslu za motor, tak piskani u TDI cek je na beznym poradku, kamos ma taky TDI ne teda volvo a turbo piska neo spise sici. U benzinovych to nedela.
Co se tyce dalsiho piskani nakyho opravdu abnormalniho, cernyho dymu z vyfuku, je dost mozny ze odeslo turbo a ted to hazi olej a spalujeho a tim padem de modrocernej kour.
Turbo dnes lze zrepasovat, ovsem de o to jakou skodu to turbo na sobe ma, pac je par dilu, ale vetsinou de zrepasnout.
Dalsi vec je ta, jestli neni problem nekde jinde.
Predem upozornuji , ze nejsem mechanik, ale dosti vim z for a zkusenosti a prave z rozhovoru dobrych techniku , kteri sou prave na tomto fore :pij:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#3 V50 - Piskani a samospusteni vetraku + husty dym z vyfuk
Turbo se nevyplácí repasovat - já jsem za poloviční peníze sehnal fungl nové
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek