myslim ze je zbytocne rozpisovat sa o tom ake je to auto uzasne, ale trapi ma pomerne neprijemna vec...je bez servisnej knizky a...
...Niekedy po jazde viac vo vyssich otackach a po nahlom zastaveni vychadza spod kapoty belavy kour.. tiez je citit mensi smrad ale nechce sa mi verit ze by to bolo spalenou spojkou ci tesneniami pod hlavou.. Motor, automat a dokonca aj turbo funguju podla jazdnych vlastnosti zda sa perfektne, automat radi a uci sa plynulo ako novy, auto sa bez problemou rozbieha, akceleruje aj predbieha

Nedokazem stale prist na ten dym a chvilkovy smrad, spojku by som podla mna poznal a niesom si isty ci pri nej vychadza biely kour... ale je to automat, tak ci to nejako nesuvisi... zda sa mi ze je nejako podozrivo spinavy aj ten lesteny tepelny stit (plech) za turbom za motorom pod celnym sklom.. (mate ho spinavy aj vy?? - mozno je to nezmysel) alebo ci nahodou neodislo nejake tesnenie na turbe a ked na neho zatlacim tak to mozno strieka olej alebo nieco na ten tepelny stit alebo na vyfuck za motorom ...a ten sa potom vyparuje...
Alebo moze to byt aj tym (najlahsia moznost) ze je sa pri liati oleja zaolejoval kryt motora aj zvody a po silnom nahriati sa ten olej na zvodoch vypaluje a vyparuje ked je prave zohriaty a po otackach??..a tak vznika ten belavy kour?? Mate s tym skusenost???
Fakt, verte mi, je mi z toho nanic, ze na to nedokazem prist... bojim sa zastat na pumpe..
