S 70 - vybita baterka

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

No, vybila sa baterka (mala cca 5V), neviem ci postupne alebo cez noc, tazko povedat ...
Po akom-takom nabiti (cca 10 hodin, ja viem ,za taky cas by sa mala plne nabit ale to teraz neriesme) a znovuzapojeni do auta som zistil nasledovne:

1- prestala svietit kontrolka lambdy :-)

2- po prvom pridani plynu na asi 2000 ot. na chvilku otacky zbehli na cca 1500 a potom sa zas ustalili na 2000 (plyn som drzal v stale rovnakej polohe). Po ubrati plynu 3X za sebou otacky zakolisali-zbehli z cca 800 na 650-700 (vyzeralo to ze to motor neustoji a zhasne, ale nestalo sa) a zasa sa ustalili na rovnakych volnobeznych otackach cca 800. Pridat a zas ubrat som skusil viac krat (asi 5krat) a stale sa deje to 3x zakolisanie otacok. Zapnutie klimy otacky kupodivu neovplyvnuje

3- po zapaleni svetiel sa stalo to iste co v bode 2. Po zhasnuti svetiel a opatovnom zapaleni sa to uz nestalo, iba prvy krat

3- napatie podla pripojeneho voltmetra udrziava regler na stabilnej hodnote asi 13,8V (v podstate pri akychkolvek otackach, prechodove rezimy moj multimeterik samozreme nestiha-ma velku zotrvacnost) - zda sa mi to trochu malo

4- na "konzole" vnutorneho spatneho zrkadla, po stranach od lampiciek su cervene podlhovaste kontrolky so znakom priputaneho panacika. Pred vybitim baterky po zapnuti pasov nezhasli, ovsem po zamknuti auta by som povedal ze ano, ale ruku do ohna za to nedam. Po znovuzapojeni baterky sa deje to, ze po zapnuti pasu (na sedadle nemusi nik sediet, proste ho len "na sucho" zapnem) panaciky zhasnu. po vytiahnuti kluca zo zapalovania, naneskor po zamknti auta by tie kontrolky mali zhasnut nie? Ale oni furt svietia. je to normalne? v manuale som o tychto "kontrolkach" nic nenasiel. Neviem aky maju odber, nemohli pomaly vybijat baterku az to dnes v chladnom rane vzdala?

Dik za nazory a postrehy, najma to kolisanie otacok ma dost znepokojuje... ot.c.4 mi tiez neda spavat ...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od wickey »

No, vybila sa baterka (mala cca 5V), neviem ci postupne alebo cez noc, tazko povedat ...
Po akom-takom nabiti (cca 10 hodin, ja viem ,za taky cas by sa mala plne nabit ale to teraz neriesme) a znovuzapojeni do auta som zistil nasledovne:

1- prestala svietit kontrolka lambdy :-) po odpojeni baterky sa vymaze pamat chybovych hlasok - mozno ti znova nabehne, mozno nie.

2- po prvom pridani plynu na asi 2000 ot. na chvilku otacky zbehli na cca 1500 a potom sa zas ustalili na 2000 (plyn som drzal v stale rovnakej polohe). Po ubrati plynu 3X za sebou otacky zakolisali-zbehli z cca 800 na 650-700 (vyzeralo to ze to motor neustoji a zhasne, ale nestalo sa) a zasa sa ustalili na rovnakych volnobeznych otackach cca 800. Pridat a zas ubrat som skusil viac krat (asi 5krat) a stale sa deje to 3x zakolisanie otacok. Zapnutie klimy otacky kupodivu neovplyvnuje po odpojeni baterky sa vynuluje RJ a potrebuje si "zvyknut" opat na tvoj styl jazdy atd. Preto sa odporuca po znovuzapojeni nechat bezat chvilu na volnobeh (par minut) a potom vyrazit.. po par km sa ten stav unormalizuje.

3- po zapaleni svetiel sa stalo to iste co v bode 2. Po zhasnuti svetiel a opatovnom zapaleni sa to uz nestalo, iba prvy kratdtto bod 2

3- napatie podla pripojeneho voltmetra udrziava regler na stabilnej hodnote asi 13,8V (v podstate pri akychkolvek otackach, prechodove rezimy moj multimeterik samozreme nestiha-ma velku zotrvacnost) - zda sa mi to trochu malo

4- na "konzole" vnutorneho spatneho zrkadla, po stranach od lampiciek su cervene podlhovaste kontrolky so znakom priputaneho panacika. Pred vybitim baterky po zapnuti pasov nezhasli, ovsem po zamknuti auta by som povedal ze ano, ale ruku do ohna za to nedam. Po znovuzapojeni baterky sa deje to, ze po zapnuti pasu (na sedadle nemusi nik sediet, proste ho len "na sucho" zapnem) panaciky zhasnu. po vytiahnuti kluca zo zapalovania, naneskor po zamknti auta by tie kontrolky mali zhasnut nie? Ale oni furt svietia. je to normalne? v manuale som o tychto "kontrolkach" nic nenasiel. Neviem aky maju odber, nemohli pomaly vybijat baterku az to dnes v chladnom rane vzdala?do toho niekto vrtal. panacikovia maju blikat, kym si nezapnes pas (reaguju len na vodica). po zapnuti musia zhasnut a hotovo.

Dik za nazory a postrehy, najma to kolisanie otacok ma dost znepokojuje... ot.c.4 mi tiez neda spavat ...[/quote]
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od dali »

Tomas BB, SK píše:po vytiahnuti kluca zo zapalovania, naneskor po zamknti auta by tie kontrolky mali zhasnut nie? Ale oni furt svietia. je to normalne?
Neni to normální, a moc bych za to nedal, že to mohlo způsobit, nebo mít podíl na tom vybití baterky...

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Kein »

add bod 2 : mi to dělá to samé - dokud se motor trochu nezařeje, já jsem toho názoru, že mi to dělá právě špatná lambda, nebo ne ?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od jarek.krizan »

Po vybití baterky se nevymažou žádné chyby, naopak naskáčí nové.
Si si jistý, že to bylo baterkou a nemáš tam třeba rozsypané relé na signalizaci pásů, nebo jiný problém ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od wickey »

pochopil jsem to tak, ze baterie byla venku z auta za ucelem nabiti - tudiz odpojena...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od jarek.krizan »

Když odpojíš baterku, nebo klesne napětí pod 5 voltů, tak skočí do spousty jednotek chyba nízké napětí, nebo zkrat na kostru a to do všech bezpečnostních ř.j. jako ABS, airbagy, immo, alarm, centrál apod
Chyby se vymazaly po odpojení baterky tak u aut z roku 1970 a u koloběžek i z roku 1985
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od wickey »

zajmave, ze u obou mojich 850 to tak funguje ;) treba jsou z roku 1970 (no flame)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

No, po dnesnych cca 100 km mestom aj nemestom je stav nasl.:

obcas si to po ubrati plynu a prechode na volnobeh zakolise, sice nie vzdy ale dost casto. Uvidime casom...

Baterka bola von, nabijala sa 10 + 12 hodin => musela byt totalne vymlatena. Predajca mi pri kupe dal novu, ci bola ozaj nova neviem ale vyzera tak "novo". Cim bola naliata a ci bola vobec niekedy nabita netusim. Az po tych 22 hodinach vrela ako ma a hustomer ukazal FULL. No, uvidime co ukaze zvot a odporovy merak v aku-servise.

Lambda zatial nesvieti. Ci a ake sa do RJ zapisali nove chyby netusim, a kym nebude daky vaznejsi problem na diagnostiku 1200 penez nevyhodim...

Spotreba vyzera podla palubaku zhruba rovnaka, auto taha a chodi ako pred tym, ostatna elektronika v aute sa tvari ze je vsetko fajn.

panacikovia po zapnuti pasu (iba vodicovho) zhasnu (pred vybitim baterky po zapnuti pasov svietili dalej ako keby sa nechumelilo)- to by malo byt OK, zle je ale ze nechcu zhasnut po zamknuti a opusteni vizidla. Mucham a komarom sa pocas parkovania priputavat netreba ...
jarek.krizan píše:Po vybití baterky se nevymažou žádné chyby, naopak naskáčí nové.
Si si jistý, že to bylo baterkou a nemáš tam třeba rozsypané relé na signalizaci pásů, nebo jiný problém ?
co je to rele na signalizaciu pasov, kde ho najdem, ako ho otestovat, ako sa ma spravat?
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

No, takze elektronika sa uz "naucila" - kolisanie otacok prestalo. Lambda kontrolka stale (a chvala bohu) nesvieti :) . Pocas dlhsieho statia pre istotu radsej stale zapinam pas aby panacikovia nesvietili. Ale vyzera to divne - odparkovane auto s priputanym duchom na vodicovom sedadle. Daco s tym musim spravit... :prace:

Momentalne ma trapi problem nedostatocneho vykonu originalneho DO - odomknem ho ledna z 1 metra, zamknut nejde vobec. Baterku v DO som vymenil a bolo mi to figu platne. Co sa s tym da robit? Alarm nepotrebujem ale DO ano. Odomykat S70 klucikom mi pripada totalne nestylove :ryma:

Ahoj, T.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Česká Lípa

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od petr´S »

dej si DO pod bradu :mrgreen: , někde tady o tom je topic :lol:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

petr S60 píše:dej si DO pod bradu :mrgreen: , někde tady o tom je topic :lol:
No, ved hej ... :lol: Vsak ked ho drzim v ruke tiez sa dotyka tela ktore by udajne malo fungovat ako antena. Ale v zivote to chodi trochu inak ...

Pre rypalov - bavime sa o DO a nie o niecom inom :oops:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od travex »

Tomas BB, SK píše:
petr S60 píše:dej si DO pod bradu :mrgreen: , někde tady o tom je topic :lol:
No, ved hej ... :lol: Vsak ked ho drzim v ruke tiez sa dotyka tela ktore by udajne malo fungovat ako antena. Ale v zivote to chodi trochu inak ...

Pre rypalov - bavime sa o DO a nie o niecom inom :oops:
kratky dosah DO jsem resil asi pred pul rokem u sve V70 I - pomohla vymena prijimace. Prijimac najdes pod palubni deskou vlevo nad pristrojovym stitem, je prisroubovan ke stitu dvema torxy.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od wickey »

panove, ja vim, ze by to melo fungovat i jinak (dotykem s rukou treba), ale pod bradou to opravdu funguje a jinak ne...
Mam normal dosah cca 2m, po prilozeni pod bradu cca 4-5m :mrgreen:
bez legrace, pripadal jsem si jak vul, kdyz jsem to zkousel, ale jde to
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Dotaz - aku baterku mate u benzinovych 5-valcov 2,5l (B52xyS/T). Mne tam dali pri kupe v bazare Akumu 420A 55Ah. Zda sa mi to malo. Ake boli original od vyrobcu? (v manualoch som o baterke nic nenasiel)...

Jazdim momentalne len kratke trasy - 5km, potom zasa studeny start a5 km ... Medzi tym sa diete hra v aute - bezi ventilator, svetla (vonkajsie aj vnutorne), radio, el. okna ... Vsetko sa furt zapina a vypina (teda nie samo ale krpec). Po mesiaci tohoto rezimu bola uplne nabita baterka KO. Asi by to chcelo vacsiu ...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od eLzyx »

74Ah Bosch
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od jarek.krizan »

Čím větší baterku tam dáš, tím déle bude trvat, než se dobije. A 5 km nestačí na dobití ani 45 baterky. Navíc pokud budeš často vybíjet baterku při stojícím motoru různými spotřebiči, tak ji budeš měnit poměrně často. Pro tento účel ty auta stavěná nejsou a spotřeba proudu je tu o hodně vyšší, jak u nějaké šádovky. Navíc každá betrie má jen omezený počet cyklů na hloubkové vybití, takže to neuhraješ ani na reklamaci. Prostě musíš nechat vrčet motor, nebo připojovat pravidelně nabíječku, nebo dítě strčit a zabavit jinam a jinak.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Česká Lípa

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od petr´S »

Pokud máš auto jako svítící hračku pro prcka, dej dvě baterky a odděl spouštěcí obvod od ostatních fíčur. Otec to má takhle taky, bo mu něco občas vybilo baterku a pak nenastartoval (on má ale v autě někde ducha, někdy baterka vydrží měcíc, někdy ani přes noc, tak se to oddělilo aby vždycky dojel...)
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

No, krpca nikam strcit nemozem a ani nechcem, som s nim raz za tyzden (cez vikend) a uzivame si to ako sa da ... To budem radsej nabijat kazdy mesiac ... No povedz malemu ze nemoze ked sa rano zobudi a prve co povie je "woovo" ... :neutral:

Ta baterka je aj podla mna mala, ked odide tak kupim novu, preto sa pytam zhruba aku ... Tak teda 74 Ah a viac.

Inac dnes som meral spotrebu auta naprazdno, ked som nemal zapnuty pas (nesvietili panacikovia na strope - viz predchodzie prispevky) - 0,2A - urcite je teda nieco zle a budem to musiet cele odpojit (tato kontrolka mi vobec nechyba) - poradi niekto kde,co ako? (cely system tej kontrolky aj s relatkom ak to dake ma, kde to najdem, ktory vodic prerusit ...)

Po zapnuti pasu - 0,01A coz je myslim OK
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od jarek.krizan »

nejjednodušší bude rozpojit svorkovnici pod sedákem, pozor ale neodpojovat pyrotechnickou patronu a příp. sips bag. Baterku tam asi víc jak 74 Ah nenarveš rozměrově
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Ahoj,
po "dlhom" uvazovani som sa rozhodol riesit problem s vybijanim baterky (vydrzi ledva mesiac, potom musim nabijat ale kedze sa elektronika 2 dva dni "uci" a cvici s otackami hore-dole co mi dost vadi) mojim drahym dietatom nasledovne:

Aby sa bola siet aj pocas nabijania baterky (mimo vozidla) stale pod stavou a neresetovala sa RJ, do "zapalovaca cigariet" cez prislusne "strkatko" (asi vyradena a vykuchana autonabijacka na mobil) este pred odpojenim hlavnej baterky pripojim malu 12V baterku z mojej motorky. Napajat siet v podstate bez odberu jeden den hadam zvladne.

Problemik je ale v tom, ze zapalovac je pod stavou iba pri polohe klucika "I." a teda pocas nabijania velkej baterky musim mat v aute kluc zapojeny na polohu I. aby mi napatie z malej baterky islo do palubnej siete.

Moze v tom byt nejaky problem, mat 24 hodin strceny klucik v aute v polohe I. (bezi aj nieco ine ako RJ, radio, inter. svetla co by sa takto mohlo poskodit? (nejake cerpadlo a pod.????))

Podotykam pocas nabijania bude v aute strceny nahradny kluc s doposial nenaprogramovanym transponderom a auto bez alarmu zamknute "normalnym" klucom (nenecham kluc s ktorym sada nastartovat v aute pre panelakom cely den bez dozoru)

Dik zaodpovede.
T.

PS: (ano, bude aj nova 74 Ah baterka, ale az casom, na toto riesenie este nedozrel cas :( )
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Dural8
Offline
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Dural8 »

Myslím že hledáš problémy tam kde nejsou. Pokud Ti zůstává svítit kontrolka pásů i po zamknutí auta, je to v nepořádku. Pokud Ti takhle hapruje odběr naprázdno s pásem ( nesvítící kontrolka ) a bez pásu ( 0,2A ), jenom sis potvrdil, že někde tam to je. Nechal bych to prohlédnout elektrikáře, ať problém vyřeší a nevymýšlel jak nosit do auta moto baterii na udržení paměti ŘJ apod.
Na jednu stranu říkáš že odemykat S70 klíčkem je trochu mimo a na druhou stranu budeš dělat řešený strejky z vesnice ve stodvacítce.
Ohledně propočtu spotřeby jsem tu někde psal výpočet, tak si to přečti, uvidíš že je to moc a normální to není.
_________________
V60 D4

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Dural8 píše:Myslím že hledáš problémy tam kde nejsou. Pokud Ti zůstává svítit kontrolka pásů i po zamknutí auta, je to v nepořádku. Pokud Ti takhle hapruje odběr naprázdno s pásem ( nesvítící kontrolka ) a bez pásu ( 0,2A ), jenom sis potvrdil, že někde tam to je. Nechal bych to prohlédnout elektrikáře, ať problém vyřeší a nevymýšlel jak nosit do auta moto baterii na udržení paměti ŘJ apod.
Na jednu stranu říkáš že odemykat S70 klíčkem je trochu mimo a na druhou stranu budeš dělat řešený strejky z vesnice ve stodvacítce.
Ohledně propočtu spotřeby jsem tu někde psal výpočet, tak si to přečti, uvidíš že je to moc a normální to není.
Hm, dik za odpoved ktora sa velmi netykala mojej otazky :?:
Problem s kontrolkou bezp. pasov je nieco ine a nesuvisi s tym, co sa chystam urobit. A vobec to nesuvisi s tym, preco sa momentalne ta baterka rychlo vybija vid moje prispevky z 10 a 11. pros. 2008

Este raz prosim o odpoved, co vsetko je pod napatim v polohe kuca "I."a moze sa pocas cca 24 hodin pod neustalym napatim bez behu motora poskodit. (myslim nejake cerpadlo a pod.).
To ze je to "sedlacke" riesenie taktiez nerieste.

Dik,
T.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Dural8
Offline
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Dural8 »

Tomas BB, SK píše: Hm, dik za odpoved ktora sa velmi netykala mojej otazky :?:
Problem s kontrolkou bezp. pasov je nieco ine a nesuvisi s tym, co sa chystam urobit. A vobec to nesuvisi s tym, preco sa momentalne ta baterka rychlo vybija vid moje prispevky z 10 a 11. pros. 2008

Este raz prosim o odpoved, co vsetko je pod napatim v polohe kuca "I."a moze sa pocas cca 24 hodin pod neustalym napatim bez behu motora poskodit. (myslim nejake cerpadlo a pod.).
To ze je to "sedlacke" riesenie taktiez nerieste.

Dik,
T.
Zkus si občas někdy přečíst co jsem napsal a k čemu jsem odpovídal, myslím že to bylo zřejmé.

Inac dnes som meral spotrebu auta naprazdno, ked som nemal zapnuty pas (nesvietili panacikovia na strope - viz predchodzie prispevky) - 0,2A - urcite je teda nieco zle a budem to musiet cele odpojit (tato kontrolka mi vobec nechyba) - poradi niekto kde,co ako? (cely system tej kontrolky aj s relatkom ak to dake ma, kde to najdem, ktory vodic prerusit ...)

Po zapnuti pasu - 0,01A coz je myslim OK

= moje rada na to je ( bez ohledu na to co chceš a nechceš udělat s nabíječkou a motobaterkou ) :

Vykašli se na nějaký přepojování a odpojování čehosi a najdi, nebo nech najít, závadu která Ti způsobuje neúměrné vybíjení baterie!
Tu odpojíš něco a zítra se k tomu přidá z ničeho nic po vypnutí klíčku svítící pravé potkávací světlo. Zase ho odpojíš? Eh to asi ne.
_________________
V60 D4

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

S 70 - vybita baterka

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Dural8 píše:
Tomas BB, SK píše: Hm, dik za odpoved ktora sa velmi netykala mojej otazky :?:
Problem s kontrolkou bezp. pasov je nieco ine a nesuvisi s tym, co sa chystam urobit. A vobec to nesuvisi s tym, preco sa momentalne ta baterka rychlo vybija vid moje prispevky z 10 a 11. pros. 2008

Este raz prosim o odpoved, co vsetko je pod napatim v polohe kuca "I."a moze sa pocas cca 24 hodin pod neustalym napatim bez behu motora poskodit. (myslim nejake cerpadlo a pod.).
To ze je to "sedlacke" riesenie taktiez nerieste.

Dik,
T.
Zkus si občas někdy přečíst co jsem napsal a k čemu jsem odpovídal, myslím že to bylo zřejmé.

Inac dnes som meral spotrebu auta naprazdno, ked som nemal zapnuty pas (nesvietili panacikovia na strope - viz predchodzie prispevky) - 0,2A - urcite je teda nieco zle a budem to musiet cele odpojit (tato kontrolka mi vobec nechyba) - poradi niekto kde,co ako? (cely system tej kontrolky aj s relatkom ak to dake ma, kde to najdem, ktory vodic prerusit ...)

Po zapnuti pasu - 0,01A coz je myslim OK

= moje rada na to je ( bez ohledu na to co chceš a nechceš udělat s nabíječkou a motobaterkou ) :

Vykašli se na nějaký přepojování a odpojování čehosi a najdi, nebo nech najít, závadu která Ti způsobuje neúměrné vybíjení baterie!
Tu odpojíš něco a zítra se k tomu přidá z ničeho nic po vypnutí klíčku svítící pravé potkávací světlo. Zase ho odpojíš? Eh to asi ne.
zavada je jiz objevena. Jmenuje se Jakub, stari 2,00 let. Umi ovladat vsechny ovladace (zrcatka, okna, klima, rozvody vzduchu, svetla, palubak, radio ...)

Pasy do toho netahaj, nema to s tym suvis. 0,01 A, to je za 100 hodin (4 dni) je to 1 Ah co baterku urcite nevybija.

Asi tato debata nema zmysel ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé