Po akom-takom nabiti (cca 10 hodin, ja viem ,za taky cas by sa mala plne nabit ale to teraz neriesme) a znovuzapojeni do auta som zistil nasledovne:
1- prestala svietit kontrolka lambdy

2- po prvom pridani plynu na asi 2000 ot. na chvilku otacky zbehli na cca 1500 a potom sa zas ustalili na 2000 (plyn som drzal v stale rovnakej polohe). Po ubrati plynu 3X za sebou otacky zakolisali-zbehli z cca 800 na 650-700 (vyzeralo to ze to motor neustoji a zhasne, ale nestalo sa) a zasa sa ustalili na rovnakych volnobeznych otackach cca 800. Pridat a zas ubrat som skusil viac krat (asi 5krat) a stale sa deje to 3x zakolisanie otacok. Zapnutie klimy otacky kupodivu neovplyvnuje
3- po zapaleni svetiel sa stalo to iste co v bode 2. Po zhasnuti svetiel a opatovnom zapaleni sa to uz nestalo, iba prvy krat
3- napatie podla pripojeneho voltmetra udrziava regler na stabilnej hodnote asi 13,8V (v podstate pri akychkolvek otackach, prechodove rezimy moj multimeterik samozreme nestiha-ma velku zotrvacnost) - zda sa mi to trochu malo
4- na "konzole" vnutorneho spatneho zrkadla, po stranach od lampiciek su cervene podlhovaste kontrolky so znakom priputaneho panacika. Pred vybitim baterky po zapnuti pasov nezhasli, ovsem po zamknuti auta by som povedal ze ano, ale ruku do ohna za to nedam. Po znovuzapojeni baterky sa deje to, ze po zapnuti pasu (na sedadle nemusi nik sediet, proste ho len "na sucho" zapnem) panaciky zhasnu. po vytiahnuti kluca zo zapalovania, naneskor po zamknti auta by tie kontrolky mali zhasnut nie? Ale oni furt svietia. je to normalne? v manuale som o tychto "kontrolkach" nic nenasiel. Neviem aky maju odber, nemohli pomaly vybijat baterku az to dnes v chladnom rane vzdala?
Dik za nazory a postrehy, najma to kolisanie otacok ma dost znepokojuje... ot.c.4 mi tiez neda spavat ...