Poděkování.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 249
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#1 Poděkování.
Tímto z celého srdce děkuji Jardovi Kučírkovi, který mě opět vytáhl z louže a i přes brzkou ranní hodinu mi neodmítl pomoci, když jsem zůstal viset s autem.Takovýchto přátel více. Jo a Bídákovi díky za morální podporu a deku.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
#2 Poděkování.
Asi bys měl Jardovi poděkovat jinde,neboť tady z jistých důvodů nechodí.Miki píše:Tímto z celého srdce děkuji Jardovi Kučírkovi, který mě opět vytáhl z louže a i přes brzkou ranní hodinu mi neodmítl pomoci, když jsem zůstal viset s autem.Takovýchto přátel více. Jo a Bídákovi díky za morální podporu a deku.
#3 Poděkování.
ale možná že i zajde...
a za pomoc mikimu
a za pomoc mikimu
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
#4 Poděkování.
Přiznám se, že tyhle zprávy tady čtu mnohem radši, než různé slovní potyčky. Je dobře, že volvolid si navzájem pomáhá, jen by asi bylo od Mikiho hezké, kdyby blíž popsal, za co děkuje. V každém případě oběma jmenovaným za jejich nezištnou pomoc
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#5 Poděkování.
Miki píše:Tímto z celého srdce děkuji Jardovi Kučírkovi, který mě opět vytáhl z louže a i přes brzkou ranní hodinu mi neodmítl pomoci, když jsem zůstal viset s autem.Takovýchto přátel více. Jo a Bídákovi díky za morální podporu a deku.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#6 Poděkování.
Nepřekvapuje mě toMiki píše:Tímto z celého srdce děkuji Jardovi Kučírkovi, který mě opět vytáhl z louže a i přes brzkou ranní hodinu mi neodmítl pomoci, když jsem zůstal viset s autem.Takovýchto přátel více. Jo a Bídákovi díky za morální podporu a deku.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#7 Poděkování.
Nemusíme se zrovna milovat až za hrob, důležitý je, že si dokážeme pomoct když je třeba. Poklona Jardovi...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#8 Poděkování.
Přidávám se.jojo píše:Nemusíme se zrovna milovat až za hrob, důležitý je, že si dokážeme pomoct když je třeba. Poklona Jardovi...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 249
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#9 Poděkování.
Když myslíš, že by to bylo hezké, tak prosím, nicméně podle mě je úplně jedno proč auto nejelo, a naopak není jedno jak se k tomu kamarádi postavili, ale budiž zde je moje storka:vcar píše:..... jen by asi bylo od Mikiho hezké, kdyby blíž popsal, za co děkuje.....
Normální ranní cesta do práce - cca v polovině se náhle ztišuje rádio až auto zhasne a chcípne - odstavný pruh - tma je 5:30 - bez baterky, bez nářadí, bez měřáku, v řiti - čekání na rozednění - cca 7 hod, kontrola motorového prostoru, vida chybí klíňák pohánějící altík - hledání řešení, klíňáky nalezeny od minulého majitele u rezervy, všechny možné, bez nářadí, zima - čekání na rozumnou hodinu , volání Jardovi, čekání na Jardu s bídákem - deka, vyhřáté auto, bídákova morální podpora a Jardovi ruce a nářadí - díky, díky, díky, díky .................
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
#10 Poděkování.
Stručné, jasné a zdůrazňující ochotu si navzájem pomoci. Ještě jednou oběma
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#11 Poděkování.
Po dohodě s Mikim, jsem to tady trošku uklidil od zbytečných OT
L.
L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#12 Poděkování.
jo jo, teĎ je to pěknýLachtan píše:Po dohodě s Mikim, jsem to tady trošku uklidil od zbytečných OT
L.
A vůbec, vy všichni staří Volvisti jste supr a je znát, že Volvem žijete a vždy rádi pomůžete. Pořád je mi hřejivo, když vidím, že si lidi chtějí pomoct a nabízí se, že půjdou okouknout auto, něco spravit, opravit, zařídit.
Tyto "maličkosti" naplňují podstatu fóra a lásky k Volvu a za to všem díky. :ryma:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek