Sprajcnuty zamok

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#1 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od lucki »

Z nicoho nic mi nejde otocit klucom v startovani... wot te fock? je mi jasne ze ho bude treba asi vymenit a preto sa pytam ako? v haynesovi pisali ze sa da dole srobik a je to. ja som nasiel len jeden zozadu, vybral som ho a nic. dufam ze na to nie je treba otocit klucom do polohy inak je to v prd...
a nie, nemam zamknuty volant (taky tweak som na nom nikdy nemal).
este taky detail, da sa uplne vykaslat na klucik a nastartovat iba spojenim spravnych kablikov?

dalej prosim kohokolvek kto mate doma zamok s klucikom aby sa mi ozval nutne potrebujem kupit.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od jarek.krizan »

Nejsem si jistý, už jsem to na 4xx nedělal ani nepamatuju, ale myslím, že klíček musí být v poloze I nebo II a šroubek je z boku tělesa.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#3 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od lucki »

Takze je to jasne. pokial chcete menit zamok na 4XX treba dat klucik do polohy II a zvrchu potlacik v dierke zapadku... mne to ale nepomohlo, lebo mi odysla vlozka a zamok bol nepouzitelny. Nasledovalo odbrusovanie, vrtanie, vybijanie :prace: ... vysledok je nefunkcny zamok, nefunkcne zamikanie volantu a starovanie po americku (spojenim kablov).

Pomucenie, ak vam zacne drhnut alebo obcas zasekavat zamok, ihned vymenit!
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od doktor »

lucki píše:Takze je to jasne. pokial chcete menit zamok na 4XX treba dat klucik do polohy II a zvrchu potlacik v dierke zapadku... mne to ale nepomohlo, lebo mi odysla vlozka a zamok bol nepouzitelny. Nasledovalo odbrusovanie, vrtanie, vybijanie :prace: ... vysledok je nefunkcny zamok, nefunkcne zamikanie volantu a starovanie po americku (spojenim kablov).

Pomucenie, ak vam zacne drhnut alebo obcas zasekavat zamok, ihned vymenit!

mám ten istý problém, ale zatím se zasekl pouze 2x a vždy se to pak rozjelo. Bude to ta vložka.
Mám otázku: musím rozebírat celý kryt za volantom, anebo toj de nějako poštůlit přes tu malou dírku, co je u zámku zakryta gumou??
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od doktor »

takže pánové...

Dnes jsem se s vypětím všech sil do toho pustil.

Sundání plastového deklu kolem zámku: 1.problém. Je chycen 3 šrouby, jedna je zespodu od pedálů a 2 zepředu směrem k palubce - samozřejme jsou pod volantem, debilní přístup, ale vyndal jsem je.

No a další problém, který jsem nevyřešil je, jak vyndat tu vložku klíče. Ta je osazena v litinovém pouzdře, ten je součásti litinového pouzdra tyče volantu. Pouzdro vložky je válec, z jedného konce trčí vložka klíče a z druhého konce koncovka s kábliky, na celém náboji není žádný pojistný šroubek ani jiný náznak, jak by se to mělo vyndavat. Žeby se ročník 89 (lucki) a 95 (já) lišili ?? asi jo.

Koncovku jsem odpojil, a zkusil tahat vložku ven, zkusil jsem všechny polohy zapalování a nic !!

Nechtěl jsem to rvát hrubou silou abych neulámal takový ty plastový bazmeky, co většinou bývaj zaháklý někde uvnitř a pak by to celé bylo v háji.
Takže jsem to hezky složil naspátek a až mě to definitivně vypoví službu, tak zařadím neutrál a spustím ho ze stráně...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

#6 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od CouDy »

:lol: mě funguje jen poloha jedna, rozhejbal jsem ještě zámek volantu a start mám na spínač... taky mě to hold potkalo...
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#7 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od lucki »

doktor: zober si zrkadielko a poriadne to omrkni. ja mam z hora taku malu dierku kde bolo treba strcitnieco aby som zamackol zapadku a este je tam taky maly cervovity srobik, tak skus vybrat aj ten.
CouDy píše::lol: mě funguje jen poloha jedna, rozhejbal jsem ještě zámek volantu a start mám na spínač... taky mě to hold potkalo...
to mas dobre, mne sa volant zamkol, takze ostalo len :prace: a tiez uz to mam vsetko na spinac.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#8 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od doktor »

lucki píše:doktor: zober si zrkadielko a poriadne to omrkni. ja mam z hora taku malu dierku kde bolo treba strcitnieco aby som zamackol zapadku a este je tam taky maly cervovity srobik, tak skus vybrat aj ten.:
Teď to zrovna funguje, asi zapracovala WD-40, akorát mám vedele ručky hadr a po každém vyndání klíčku z něj musím otřít olej :roll: Asi jsem to kapku přehnal :kuch:

Zatím to nechávám bejt, protože na to nemám čas a taky proto, že je k tomu blbej přístup a blbý světlo, ale dal bych ruku do ohně za to, že jsem to vyšetřil vskutku pořádně a tu díru jsem tam nenašel. Je fakt, že nejsem gynekolog... :lol:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#9 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od lucki »

no kazdopadne ja by som sa s tym uz druhykrat nekaslal a siel si to dat spravit do servisu, ked si s tym ty nepohol. ked sa ti to definitivne poserie tak to bude urcite na nejakom dobrom mieste aspon 100km od domu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#10 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od doktor »

lucki píše:no kazdopadne ja by som sa s tym uz druhykrat nekaslal a siel si to dat spravit do servisu, ked si s tym ty nepohol. ked sa ti to definitivne poserie tak to bude urcite na nejakom dobrom mieste aspon 100km od domu.
no poprvykrat sa mi to šprajclo,keď som potreboval skociť na minutu do lekárne a zastavil som pred barákom na zákaze (výjazd z domu) a este pol metra od obrubniku, nechcelo sa mi sem-tam cúvať. Myslel som, že tam budem len minutu a policajti ma nestihnu chytiť. Nakoniec som tam bol 20 minut....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#11 Sprajcnuty zamok

Příspěvek od lucki »

doktor píše:
lucki píše:no kazdopadne ja by som sa s tym uz druhykrat nekaslal a siel si to dat spravit do servisu, ked si s tym ty nepohol. ked sa ti to definitivne poserie tak to bude urcite na nejakom dobrom mieste aspon 100km od domu.
no poprvykrat sa mi to šprajclo,keď som potreboval skociť na minutu do lekárne a zastavil som pred barákom na zákaze (výjazd z domu) a este pol metra od obrubniku, nechcelo sa mi sem-tam cúvať. Myslel som, že tam budem len minutu a policajti ma nestihnu chytiť. Nakoniec som tam bol 20 minut...
mne sa to stalo na zahrade. takze o to lepsie ale stat sa mi to niekde v meste tak neviem. to sa neda ani odtiahnut.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Odpovědět

Zpět na „Jak co opravit???“