Z nicoho nic mi nejde otocit klucom v startovani... wot te fock? je mi jasne ze ho bude treba asi vymenit a preto sa pytam ako? v haynesovi pisali ze sa da dole srobik a je to. ja som nasiel len jeden zozadu, vybral som ho a nic. dufam ze na to nie je treba otocit klucom do polohy inak je to v prd...
a nie, nemam zamknuty volant (taky tweak som na nom nikdy nemal).
este taky detail, da sa uplne vykaslat na klucik a nastartovat iba spojenim spravnych kablikov?
dalej prosim kohokolvek kto mate doma zamok s klucikom aby sa mi ozval nutne potrebujem kupit.
Sprajcnuty zamok
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Sprajcnuty zamok
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Sprajcnuty zamok
Nejsem si jistý, už jsem to na 4xx nedělal ani nepamatuju, ale myslím, že klíček musí být v poloze I nebo II a šroubek je z boku tělesa.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Sprajcnuty zamok
Takze je to jasne. pokial chcete menit zamok na 4XX treba dat klucik do polohy II a zvrchu potlacik v dierke zapadku... mne to ale nepomohlo, lebo mi odysla vlozka a zamok bol nepouzitelny. Nasledovalo odbrusovanie, vrtanie, vybijanie :prace: ... vysledok je nefunkcny zamok, nefunkcne zamikanie volantu a starovanie po americku (spojenim kablov).
Pomucenie, ak vam zacne drhnut alebo obcas zasekavat zamok, ihned vymenit!
Pomucenie, ak vam zacne drhnut alebo obcas zasekavat zamok, ihned vymenit!
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Sprajcnuty zamok
lucki píše:Takze je to jasne. pokial chcete menit zamok na 4XX treba dat klucik do polohy II a zvrchu potlacik v dierke zapadku... mne to ale nepomohlo, lebo mi odysla vlozka a zamok bol nepouzitelny. Nasledovalo odbrusovanie, vrtanie, vybijanie :prace: ... vysledok je nefunkcny zamok, nefunkcne zamikanie volantu a starovanie po americku (spojenim kablov).
Pomucenie, ak vam zacne drhnut alebo obcas zasekavat zamok, ihned vymenit!
mám ten istý problém, ale zatím se zasekl pouze 2x a vždy se to pak rozjelo. Bude to ta vložka.
Mám otázku: musím rozebírat celý kryt za volantom, anebo toj de nějako poštůlit přes tu malou dírku, co je u zámku zakryta gumou??
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Sprajcnuty zamok
takže pánové...
Dnes jsem se s vypětím všech sil do toho pustil.
Sundání plastového deklu kolem zámku: 1.problém. Je chycen 3 šrouby, jedna je zespodu od pedálů a 2 zepředu směrem k palubce - samozřejme jsou pod volantem, debilní přístup, ale vyndal jsem je.
No a další problém, který jsem nevyřešil je, jak vyndat tu vložku klíče. Ta je osazena v litinovém pouzdře, ten je součásti litinového pouzdra tyče volantu. Pouzdro vložky je válec, z jedného konce trčí vložka klíče a z druhého konce koncovka s kábliky, na celém náboji není žádný pojistný šroubek ani jiný náznak, jak by se to mělo vyndavat. Žeby se ročník 89 (lucki) a 95 (já) lišili ?? asi jo.
Koncovku jsem odpojil, a zkusil tahat vložku ven, zkusil jsem všechny polohy zapalování a nic !!
Nechtěl jsem to rvát hrubou silou abych neulámal takový ty plastový bazmeky, co většinou bývaj zaháklý někde uvnitř a pak by to celé bylo v háji.
Takže jsem to hezky složil naspátek a až mě to definitivně vypoví službu, tak zařadím neutrál a spustím ho ze stráně...
Dnes jsem se s vypětím všech sil do toho pustil.
Sundání plastového deklu kolem zámku: 1.problém. Je chycen 3 šrouby, jedna je zespodu od pedálů a 2 zepředu směrem k palubce - samozřejme jsou pod volantem, debilní přístup, ale vyndal jsem je.
No a další problém, který jsem nevyřešil je, jak vyndat tu vložku klíče. Ta je osazena v litinovém pouzdře, ten je součásti litinového pouzdra tyče volantu. Pouzdro vložky je válec, z jedného konce trčí vložka klíče a z druhého konce koncovka s kábliky, na celém náboji není žádný pojistný šroubek ani jiný náznak, jak by se to mělo vyndavat. Žeby se ročník 89 (lucki) a 95 (já) lišili ?? asi jo.
Koncovku jsem odpojil, a zkusil tahat vložku ven, zkusil jsem všechny polohy zapalování a nic !!
Nechtěl jsem to rvát hrubou silou abych neulámal takový ty plastový bazmeky, co většinou bývaj zaháklý někde uvnitř a pak by to celé bylo v háji.
Takže jsem to hezky složil naspátek a až mě to definitivně vypoví službu, tak zařadím neutrál a spustím ho ze stráně...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Sprajcnuty zamok
mě funguje jen poloha jedna, rozhejbal jsem ještě zámek volantu a start mám na spínač... taky mě to hold potkalo...
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Sprajcnuty zamok
doktor: zober si zrkadielko a poriadne to omrkni. ja mam z hora taku malu dierku kde bolo treba strcitnieco aby som zamackol zapadku a este je tam taky maly cervovity srobik, tak skus vybrat aj ten.
to mas dobre, mne sa volant zamkol, takze ostalo len :prace: a tiez uz to mam vsetko na spinac.CouDy píše: mě funguje jen poloha jedna, rozhejbal jsem ještě zámek volantu a start mám na spínač... taky mě to hold potkalo...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Sprajcnuty zamok
Teď to zrovna funguje, asi zapracovala WD-40, akorát mám vedele ručky hadr a po každém vyndání klíčku z něj musím otřít olej Asi jsem to kapku přehnal :kuch:lucki píše:doktor: zober si zrkadielko a poriadne to omrkni. ja mam z hora taku malu dierku kde bolo treba strcitnieco aby som zamackol zapadku a este je tam taky maly cervovity srobik, tak skus vybrat aj ten.:
Zatím to nechávám bejt, protože na to nemám čas a taky proto, že je k tomu blbej přístup a blbý světlo, ale dal bych ruku do ohně za to, že jsem to vyšetřil vskutku pořádně a tu díru jsem tam nenašel. Je fakt, že nejsem gynekolog...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Sprajcnuty zamok
no kazdopadne ja by som sa s tym uz druhykrat nekaslal a siel si to dat spravit do servisu, ked si s tym ty nepohol. ked sa ti to definitivne poserie tak to bude urcite na nejakom dobrom mieste aspon 100km od domu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Sprajcnuty zamok
no poprvykrat sa mi to šprajclo,keď som potreboval skociť na minutu do lekárne a zastavil som pred barákom na zákaze (výjazd z domu) a este pol metra od obrubniku, nechcelo sa mi sem-tam cúvať. Myslel som, že tam budem len minutu a policajti ma nestihnu chytiť. Nakoniec som tam bol 20 minut....lucki píše:no kazdopadne ja by som sa s tym uz druhykrat nekaslal a siel si to dat spravit do servisu, ked si s tym ty nepohol. ked sa ti to definitivne poserie tak to bude urcite na nejakom dobrom mieste aspon 100km od domu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Sprajcnuty zamok
mne sa to stalo na zahrade. takze o to lepsie ale stat sa mi to niekde v meste tak neviem. to sa neda ani odtiahnut.doktor píše:no poprvykrat sa mi to šprajclo,keď som potreboval skociť na minutu do lekárne a zastavil som pred barákom na zákaze (výjazd z domu) a este pol metra od obrubniku, nechcelo sa mi sem-tam cúvať. Myslel som, že tam budem len minutu a policajti ma nestihnu chytiť. Nakoniec som tam bol 20 minut...lucki píše:no kazdopadne ja by som sa s tym uz druhykrat nekaslal a siel si to dat spravit do servisu, ked si s tym ty nepohol. ked sa ti to definitivne poserie tak to bude urcite na nejakom dobrom mieste aspon 100km od domu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé