Zdravím,
v nově dotaženém autě z US mám rádio HU-613, našel jsem si, jak jej přepnout na evropskou normu, takže si naladím, co je potřeba, ale po vypnutí zapalování se vrátí do původního stavu, včetně pamětí? A to i přesto, že potvrdím v menu nastavení Back and save. Nemá někdo tušení, jestli to není třeba ještě někde natvrdo nastavit přes diagnostiku? Mám tušení, že rádiu auto říká, nene, ty jsi pro US trh, budeš ladit jen liché kmitočty.
Díky za jakoukoliv radu.
Přepnutí HU-613 na evropský trh
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Přepnutí HU-613 na evropský trh
A pamatuje si to alespoň uložené liché frekvence stanic nebo se vymaže komplet paměť?
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Přepnutí HU-613 na evropský trh
Komplet se vymaze.. No, uz jsem si na to zvykl, podle vseho a info co jsem ziskal se musi prehrat sw u volvo dealera. No ale to uz bych tam chtel rovnou nahrat HU-603 evropske, protoze to ma narozdil od 613 RDS. Kdyz to nepujde, tak to radeji vymenim. to RDS dost chybi, hlavne kvuli funkci alternativni frekvence..
Kazdopadne moc dik za reakci, tady to asi neuzavreme, proelzl jsem snad celej net a marra me utvrdil v tom, ze jedine prehrat soft.
Kazdopadne moc dik za reakci, tady to asi neuzavreme, proelzl jsem snad celej net a marra me utvrdil v tom, ze jedine prehrat soft.
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Přepnutí HU-613 na evropský trh
A když to přepneš zpátky na US normu, tak tam ty stanice v paměti zůstanou?
Pokud ne, tak je to asi blbě zapojený.
Pokud ne, tak je to asi blbě zapojený.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Přepnutí HU-613 na evropský trh
Tak to jsem nezkousel...
Ale clekove mi prijde, ze si to ulozene pameti nepamatuje... Uvidim a dam vedet...
Ale clekove mi prijde, ze si to ulozene pameti nepamatuje... Uvidim a dam vedet...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: jancho