kardan ?

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#76 kardan ?

Příspěvek od trapiz »

tak dnes na zvedáku , po kontrole kardanu a křížu bylo zjištěno ze moje závada je, docela suchý kříže takže se namázli a pak diferák vule na talíří a obje zadní ložiska Ko , lepčí je to nejdřív projít a pak se ptát..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bělov

#77 kardan ?

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Kdo z vás si měnil křížky a středové uložení kardanu sám? Ve dvou servisech jsem se ptal a řekli mi,že to oni nedělají a že to mám odvézt do kardan servisu, protože se ten kardan musí vždy vyvážit. Proto se chci zeptat, jaké s tím máte zkušenosti? Díky
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#78 kardan ?

Příspěvek od tomasss »

Tak abych to po sesti letech slavnostne uzavrel :D pred mesicem probehla na sedmikilu vymena silentbloku prevodovky, nicmene bez jakehokoliv efektu, takze dneska probehla operace "stredove ulozeni po ctvrte". Lozisko i ulozeni bylo naposledy davano komplet Meyle "Germany" (predtim Febi, a jeste predtim Skandix). Najezd v tomto poslednim kole 25tkm, vibrovalo hned po montazi az doted. Po demontazi lozisko totalne KO, ulozeni bez znamek degradace. Predchozi Febi lozisko vydrzelo 10tkm a Skandix lozisko 14 dni (kilometry jsem ani nepocital), ulozeni samozrejme nikdy zdegradovat ani nestihlo a vzdy vibrovalo.
Takze dnes vylisovani, nalisovani novyho loziska SKF, na to origo ulozeni Volvo (Made in Sweden), zpetna montaz na auto a voilà - po vibracich ani pamatky.
Co z toho plyne - mate-li jen jedny nervy, vykaslete se na druhovyrobu, fakt to za to nestoji.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

GDPR_user

#79 kardan ?

Příspěvek od GDPR_user »

tomasss píše: Co z toho plyne - mate-li jen jedny nervy, vykaslete se na druhovyrobu, fakt to za to nestoji.
A mě se tady nevěří. :lol:

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#80 kardan ?

Příspěvek od Drtic »

Montaz loziska na to origo 30 let stary ulozeni, nebo novy origo?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#81 kardan ?

Příspěvek od tomasss »

Na novy origo samozrejme :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#82 kardan ?

Příspěvek od Urvanej »

ještě pls SKF číslo bys neměl?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#83 kardan ?

Příspěvek od tomasss »

Martine, nemelo to byt o tom jestli ti nekdo veri nebo ne.
Uprimne, pokud bych tedka stal pred neznamym autem a mel menit ulozeni, koupim kvalitni lozisko (origo, SKF, atd), na nej nandam ulozeni Febi/Swag a pujdu to project. Budto bych mel kliku jako i zde par dalsich, bylo by to ok a ja usetril 4.5 tisice oproti originalu, nebo bych kliku nemel, prisel o pouhy petikilo a - coz mel byt prinos myho badani - rovnou bez dalsiho zkoumani sel koupit original za 5 tisic.
To jsem ale ja, v autech se hrabu rad a menit ulozeni si na nich zadarmo muzu do aleluja sam.
Tudiz moje rada ohledne druhovyroby, je hlavne pro ty ktery o vyse uvedene aktivity zajem nemaji, a nesmyslne svuj cas pali treba s rodinou :D
Urvanej: daval jsem SKF6009-2RS1/C3, vetsi radialni vule se tvari ok. Uplne spravne by melo bejt SKF6009-2RS1/LT10, ale cokoliv bude lepsi nez to blato od Meyle/Febi atd.
Naposledy upravil(a) tomasss dne 13 led 2016 22:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#84 kardan ?

Příspěvek od HonzaA »

Kde se kupuje origo Volvo uložení vyrobené ve Švédsku?? Myslel jsem, že už změnili dodavatele. Pro jistotu se podívej, jestli jsi nezaměnil Made in Spain za Made in Sweden...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#85 kardan ?

Příspěvek od tomasss »

Normalne v autorizaku (Auto Steiger, #1340501). Napis "Sweden" byl primo natisknutej na kovovy objimce, ale to vlastne vubec nemusi znamenat kde to je vyrobeny (Meyle je taky "Germany" a vyrobeny nekde uplne jinde).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“