kardan ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
kardan ?
tak dnes na zvedáku , po kontrole kardanu a křížu bylo zjištěno ze moje závada je, docela suchý kříže takže se namázli a pak diferák vule na talíří a obje zadní ložiska Ko , lepčí je to nejdřív projít a pak se ptát..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bělov
kardan ?
Kdo z vás si měnil křížky a středové uložení kardanu sám? Ve dvou servisech jsem se ptal a řekli mi,že to oni nedělají a že to mám odvézt do kardan servisu, protože se ten kardan musí vždy vyvážit. Proto se chci zeptat, jaké s tím máte zkušenosti? Díky
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
kardan ?
Tak abych to po sesti letech slavnostne uzavrel pred mesicem probehla na sedmikilu vymena silentbloku prevodovky, nicmene bez jakehokoliv efektu, takze dneska probehla operace "stredove ulozeni po ctvrte". Lozisko i ulozeni bylo naposledy davano komplet Meyle "Germany" (predtim Febi, a jeste predtim Skandix). Najezd v tomto poslednim kole 25tkm, vibrovalo hned po montazi az doted. Po demontazi lozisko totalne KO, ulozeni bez znamek degradace. Predchozi Febi lozisko vydrzelo 10tkm a Skandix lozisko 14 dni (kilometry jsem ani nepocital), ulozeni samozrejme nikdy zdegradovat ani nestihlo a vzdy vibrovalo.
Takze dnes vylisovani, nalisovani novyho loziska SKF, na to origo ulozeni Volvo (Made in Sweden), zpetna montaz na auto a voilà - po vibracich ani pamatky.
Co z toho plyne - mate-li jen jedny nervy, vykaslete se na druhovyrobu, fakt to za to nestoji.
Takze dnes vylisovani, nalisovani novyho loziska SKF, na to origo ulozeni Volvo (Made in Sweden), zpetna montaz na auto a voilà - po vibracich ani pamatky.
Co z toho plyne - mate-li jen jedny nervy, vykaslete se na druhovyrobu, fakt to za to nestoji.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
kardan ?
Montaz loziska na to origo 30 let stary ulozeni, nebo novy origo?
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
kardan ?
Na novy origo samozrejme
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
kardan ?
ještě pls SKF číslo bys neměl?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
kardan ?
Martine, nemelo to byt o tom jestli ti nekdo veri nebo ne.
Uprimne, pokud bych tedka stal pred neznamym autem a mel menit ulozeni, koupim kvalitni lozisko (origo, SKF, atd), na nej nandam ulozeni Febi/Swag a pujdu to project. Budto bych mel kliku jako i zde par dalsich, bylo by to ok a ja usetril 4.5 tisice oproti originalu, nebo bych kliku nemel, prisel o pouhy petikilo a - coz mel byt prinos myho badani - rovnou bez dalsiho zkoumani sel koupit original za 5 tisic.
To jsem ale ja, v autech se hrabu rad a menit ulozeni si na nich zadarmo muzu do aleluja sam.
Tudiz moje rada ohledne druhovyroby, je hlavne pro ty ktery o vyse uvedene aktivity zajem nemaji, a nesmyslne svuj cas pali treba s rodinou
Urvanej: daval jsem SKF6009-2RS1/C3, vetsi radialni vule se tvari ok. Uplne spravne by melo bejt SKF6009-2RS1/LT10, ale cokoliv bude lepsi nez to blato od Meyle/Febi atd.
Uprimne, pokud bych tedka stal pred neznamym autem a mel menit ulozeni, koupim kvalitni lozisko (origo, SKF, atd), na nej nandam ulozeni Febi/Swag a pujdu to project. Budto bych mel kliku jako i zde par dalsich, bylo by to ok a ja usetril 4.5 tisice oproti originalu, nebo bych kliku nemel, prisel o pouhy petikilo a - coz mel byt prinos myho badani - rovnou bez dalsiho zkoumani sel koupit original za 5 tisic.
To jsem ale ja, v autech se hrabu rad a menit ulozeni si na nich zadarmo muzu do aleluja sam.
Tudiz moje rada ohledne druhovyroby, je hlavne pro ty ktery o vyse uvedene aktivity zajem nemaji, a nesmyslne svuj cas pali treba s rodinou
Urvanej: daval jsem SKF6009-2RS1/C3, vetsi radialni vule se tvari ok. Uplne spravne by melo bejt SKF6009-2RS1/LT10, ale cokoliv bude lepsi nez to blato od Meyle/Febi atd.
Naposledy upravil(a) tomasss dne 13 led 2016 22:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
kardan ?
Kde se kupuje origo Volvo uložení vyrobené ve Švédsku?? Myslel jsem, že už změnili dodavatele. Pro jistotu se podívej, jestli jsi nezaměnil Made in Spain za Made in Sweden...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
kardan ?
Normalne v autorizaku (Auto Steiger, #1340501). Napis "Sweden" byl primo natisknutej na kovovy objimce, ale to vlastne vubec nemusi znamenat kde to je vyrobeny (Meyle je taky "Germany" a vyrobeny nekde uplne jinde).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé