740: Čerpadlo posilovače a zadní světla

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 15 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

740: Čerpadlo posilovače a zadní světla

Příspěvek od tnemec »

Nejprve se musím pochlubit, mám v autě nová zadní světla a zbyde-li jen trochu času, budou i na autě, a to během dneška. Potud zpráva dobrá. Ale KUWA DOSTAT SE MI DO RUKY TEN MAMRD, KTEREJ MI S NEJAKYM NAKLADAKEM NEBO CIM NACOUVAL DO AUTA A ROZFLAKAL MI MOJE STAVAJICI SVETLO, TAK HO PROTAHNU NADVAKRAT POD KYLEM! :axe: :smt021 :smt062 :smt072 :smt067

No nic....

Tak jsem si udělal pauzu v práci :-) A světýlka světýlkujou... Ovšem ta druhovýroba, to je dodo jaxviň (DOdělej DOma), světla jsou to okopírovaný z originálů, ale lacině a to co se u origo řeší plochým kontaktem, tak tady je klasicky drát... objímky se před instalací musí porovnat šroubovákem... samozřejmě vše bez slůvka návodu :-)))

Jinak dobrá rada, abyste se nemuseli případně jako já mr*at s odšroubováváním spodních matek světel krz díru kudy se mění žárovky... stačí se zamyslet, odendat kryt postranních odkládacích prostorů (kombi) a tam jsou dvě příhodně situované díry a ejhle, malá gola z nástavcem vyndá matku během pár vteřin :-))))) Mé nadávání "zkur*ení švédi" se bleskurychle změnilo na "debil já" :-))))


Každopádně mám problémy s posillovačem a chtěl bych zkusit vyměnit čerpadlo. Nemá někdo dobré k zapůjčení pro vyzkoušení a v případě, že to pomůže, na prodej? DÍIIIK
Naposledy upravil(a) tnemec dne 10 čer 2005 06:55, celkem upraveno 2 x.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2025
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Stačila by verze "čerpadlo v plechovce od Pražské šunky"?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

standa píše:Stačila by verze "čerpadlo v plechovce od Pražské šunky"?
eh, co to??
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2025
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

stará verze čerpadla. litinové čerpadlo je "obaleno" plechovkou, která slouží jako reservoir oleje. plechovka není nepodobná výše zmíněné šunce.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

standa píše:stará verze čerpadla. litinové čerpadlo je "obaleno" plechovkou, která slouží jako reservoir oleje. plechovka není nepodobná výše zmíněné šunce.
A tak, já se bál nějaké domorobo věci :-)) Na vyzkoušení by to nebylo jistě od věci, jsi z Phy?
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2025
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

:roll:

můzu vzít do Jedovnic

co to řízení vlastně nedělá (nebo dělá)?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

standa píše::roll:

můzu vzít do Jedovnic

co to řízení vlastně nedělá (nebo dělá)?
To jest kdy? nemám vůbec přehled...

No občas neposiluje tak jak má a trvale jde více ztěžka, než by mělo jít. Hodně pomohlo vyčistit magnetem olej, nicméně stále mám podezření, že čerpadlo dává malý tlak, protože na povrchu s malým odporem proti gumám to funguje excelentně, takže ty ventily zas tolik být přicpaný nemůžou. A těsně před krajníma polohama má tendenci se to "zasekávat" a k dalšímu zatáčení se to nechá hrozně těžko přemlouvat... a jakoby ten volant skáče po kouskách
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Re: Čerpadlo posilovače a zadní světla

Příspěvek od tnemec »

UPDATE: Ty zadní světla jsou za ty prachy docela krám... objímka na dvouvláknovku mě dneska nevyhodila z STK jen proto, že technik soucítil s tím, že jsou ty světla zcela nový a že to vyreklamuju / opravím co nejdřív... před STK jsem pak akorát rozchodil aspoň aby svítily brzdy, ale světlo v pravým prostě nesvítí :-(

Jinak STK v klidu, vyklepaný spodní kulový čepy mám, jinak bez potíží. Už jsou potvůrky (skoro) objednaný :-)
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

Zeb
Offline
Příspěvky: 872
Registrován: 11 bře 2004 20:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od Zeb »

tnemec píše: No občas neposiluje tak jak má a trvale jde více ztěžka, než by mělo jít. Hodně pomohlo vyčistit magnetem olej, nicméně stále mám podezření, že čerpadlo dává malý tlak, protože na povrchu s malým odporem proti gumám to funguje excelentně, takže ty ventily zas tolik být přicpaný nemůžou. A těsně před krajníma polohama má tendenci se to "zasekávat" a k dalšímu zatáčení se to nechá hrozně těžko přemlouvat... a jakoby ten volant skáče po kouskách
A nemáš jenom nějak volnej řemen, co ti to servo pohání? Nebo neni oběhanej a neprokluzuje? Já mam se servem taky problémy, naštěstí se rozeběhlo, ale občas se taky zasekne. Od doby co minimálně jednou za tejden protočim kola z jedný strany na druhou, několikrát po sobě a se sešlápnutym plynem, aby to pořádně makalo je to v pohodě.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
This topic is 15 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“