Nejprve se musím pochlubit, mám v autě nová zadní světla a zbyde-li jen trochu času, budou i na autě, a to během dneška. Potud zpráva dobrá. Ale KUWA DOSTAT SE MI DO RUKY TEN MAMRD, KTEREJ MI S NEJAKYM NAKLADAKEM NEBO CIM NACOUVAL DO AUTA A ROZFLAKAL MI MOJE STAVAJICI SVETLO, TAK HO PROTAHNU NADVAKRAT POD KYLEM! :axe: :smt021 :smt062 :smt072 :smt067
No nic....
Tak jsem si udělal pauzu v práci A světýlka světýlkujou... Ovšem ta druhovýroba, to je dodo jaxviň (DOdělej DOma), světla jsou to okopírovaný z originálů, ale lacině a to co se u origo řeší plochým kontaktem, tak tady je klasicky drát... objímky se před instalací musí porovnat šroubovákem... samozřejmě vše bez slůvka návodu ))
Jinak dobrá rada, abyste se nemuseli případně jako já mr*at s odšroubováváním spodních matek světel krz díru kudy se mění žárovky... stačí se zamyslet, odendat kryt postranních odkládacích prostorů (kombi) a tam jsou dvě příhodně situované díry a ejhle, malá gola z nástavcem vyndá matku během pár vteřin )))) Mé nadávání "zkur*ení švédi" se bleskurychle změnilo na "debil já" )))
Každopádně mám problémy s posillovačem a chtěl bych zkusit vyměnit čerpadlo. Nemá někdo dobré k zapůjčení pro vyzkoušení a v případě, že to pomůže, na prodej? DÍIIIK
740: Čerpadlo posilovače a zadní světla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
740: Čerpadlo posilovače a zadní světla
Naposledy upravil(a) tnemec dne 10 čer 2005 07:55, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1766
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
eh, co to??standa píše:Stačila by verze "čerpadlo v plechovce od Pražské šunky"?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1766
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
stará verze čerpadla. litinové čerpadlo je "obaleno" plechovkou, která slouží jako reservoir oleje. plechovka není nepodobná výše zmíněné šunce.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
A tak, já se bál nějaké domorobo věci ) Na vyzkoušení by to nebylo jistě od věci, jsi z Phy?standa píše:stará verze čerpadla. litinové čerpadlo je "obaleno" plechovkou, která slouží jako reservoir oleje. plechovka není nepodobná výše zmíněné šunce.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1766
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
To jest kdy? nemám vůbec přehled...standa píše:
můzu vzít do Jedovnic
co to řízení vlastně nedělá (nebo dělá)?
No občas neposiluje tak jak má a trvale jde více ztěžka, než by mělo jít. Hodně pomohlo vyčistit magnetem olej, nicméně stále mám podezření, že čerpadlo dává malý tlak, protože na povrchu s malým odporem proti gumám to funguje excelentně, takže ty ventily zas tolik být přicpaný nemůžou. A těsně před krajníma polohama má tendenci se to "zasekávat" a k dalšímu zatáčení se to nechá hrozně těžko přemlouvat... a jakoby ten volant skáče po kouskách
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Čerpadlo posilovače a zadní světla
UPDATE: Ty zadní světla jsou za ty prachy docela krám... objímka na dvouvláknovku mě dneska nevyhodila z STK jen proto, že technik soucítil s tím, že jsou ty světla zcela nový a že to vyreklamuju / opravím co nejdřív... před STK jsem pak akorát rozchodil aspoň aby svítily brzdy, ale světlo v pravým prostě nesvítí
Jinak STK v klidu, vyklepaný spodní kulový čepy mám, jinak bez potíží. Už jsou potvůrky (skoro) objednaný
Jinak STK v klidu, vyklepaný spodní kulový čepy mám, jinak bez potíží. Už jsou potvůrky (skoro) objednaný
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
A nemáš jenom nějak volnej řemen, co ti to servo pohání? Nebo neni oběhanej a neprokluzuje? Já mam se servem taky problémy, naštěstí se rozeběhlo, ale občas se taky zasekne. Od doby co minimálně jednou za tejden protočim kola z jedný strany na druhou, několikrát po sobě a se sešlápnutym plynem, aby to pořádně makalo je to v pohodě.tnemec píše: No občas neposiluje tak jak má a trvale jde více ztěžka, než by mělo jít. Hodně pomohlo vyčistit magnetem olej, nicméně stále mám podezření, že čerpadlo dává malý tlak, protože na povrchu s malým odporem proti gumám to funguje excelentně, takže ty ventily zas tolik být přicpaný nemůžou. A těsně před krajníma polohama má tendenci se to "zasekávat" a k dalšímu zatáčení se to nechá hrozně těžko přemlouvat... a jakoby ten volant skáče po kouskách
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé