740: Čerpadlo posilovače a zadní světla

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1079
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

740: Čerpadlo posilovače a zadní světla

Příspěvek od tnemec »

Nejprve se musím pochlubit, mám v autě nová zadní světla a zbyde-li jen trochu času, budou i na autě, a to během dneška. Potud zpráva dobrá. Ale KUWA DOSTAT SE MI DO RUKY TEN MAMRD, KTEREJ MI S NEJAKYM NAKLADAKEM NEBO CIM NACOUVAL DO AUTA A ROZFLAKAL MI MOJE STAVAJICI SVETLO, TAK HO PROTAHNU NADVAKRAT POD KYLEM! :axe: :smt021 :smt062 :smt072 :smt067

No nic....

Tak jsem si udělal pauzu v práci :-) A světýlka světýlkujou... Ovšem ta druhovýroba, to je dodo jaxviň (DOdělej DOma), světla jsou to okopírovaný z originálů, ale lacině a to co se u origo řeší plochým kontaktem, tak tady je klasicky drát... objímky se před instalací musí porovnat šroubovákem... samozřejmě vše bez slůvka návodu :-)))

Jinak dobrá rada, abyste se nemuseli případně jako já mr*at s odšroubováváním spodních matek světel krz díru kudy se mění žárovky... stačí se zamyslet, odendat kryt postranních odkládacích prostorů (kombi) a tam jsou dvě příhodně situované díry a ejhle, malá gola z nástavcem vyndá matku během pár vteřin :-))))) Mé nadávání "zkur*ení švédi" se bleskurychle změnilo na "debil já" :-))))


Každopádně mám problémy s posillovačem a chtěl bych zkusit vyměnit čerpadlo. Nemá někdo dobré k zapůjčení pro vyzkoušení a v případě, že to pomůže, na prodej? DÍIIIK
Naposledy upravil(a) tnemec dne 10 čer 2005 07:55, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1766
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

Stačila by verze "čerpadlo v plechovce od Pražské šunky"?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1079
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

standa píše:Stačila by verze "čerpadlo v plechovce od Pražské šunky"?
eh, co to??
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1766
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

stará verze čerpadla. litinové čerpadlo je "obaleno" plechovkou, která slouží jako reservoir oleje. plechovka není nepodobná výše zmíněné šunce.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1079
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

standa píše:stará verze čerpadla. litinové čerpadlo je "obaleno" plechovkou, která slouží jako reservoir oleje. plechovka není nepodobná výše zmíněné šunce.
A tak, já se bál nějaké domorobo věci :-)) Na vyzkoušení by to nebylo jistě od věci, jsi z Phy?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1766
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

:roll:

můzu vzít do Jedovnic

co to řízení vlastně nedělá (nebo dělá)?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1079
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

standa píše::roll:

můzu vzít do Jedovnic

co to řízení vlastně nedělá (nebo dělá)?
To jest kdy? nemám vůbec přehled...

No občas neposiluje tak jak má a trvale jde více ztěžka, než by mělo jít. Hodně pomohlo vyčistit magnetem olej, nicméně stále mám podezření, že čerpadlo dává malý tlak, protože na povrchu s malým odporem proti gumám to funguje excelentně, takže ty ventily zas tolik být přicpaný nemůžou. A těsně před krajníma polohama má tendenci se to "zasekávat" a k dalšímu zatáčení se to nechá hrozně těžko přemlouvat... a jakoby ten volant skáče po kouskách
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1079
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Čerpadlo posilovače a zadní světla

Příspěvek od tnemec »

UPDATE: Ty zadní světla jsou za ty prachy docela krám... objímka na dvouvláknovku mě dneska nevyhodila z STK jen proto, že technik soucítil s tím, že jsou ty světla zcela nový a že to vyreklamuju / opravím co nejdřív... před STK jsem pak akorát rozchodil aspoň aby svítily brzdy, ale světlo v pravým prostě nesvítí :-(

Jinak STK v klidu, vyklepaný spodní kulový čepy mám, jinak bez potíží. Už jsou potvůrky (skoro) objednaný :-)
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Zeb
Offline
Příspěvky: 905
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Zeb »

tnemec píše: No občas neposiluje tak jak má a trvale jde více ztěžka, než by mělo jít. Hodně pomohlo vyčistit magnetem olej, nicméně stále mám podezření, že čerpadlo dává malý tlak, protože na povrchu s malým odporem proti gumám to funguje excelentně, takže ty ventily zas tolik být přicpaný nemůžou. A těsně před krajníma polohama má tendenci se to "zasekávat" a k dalšímu zatáčení se to nechá hrozně těžko přemlouvat... a jakoby ten volant skáče po kouskách
A nemáš jenom nějak volnej řemen, co ti to servo pohání? Nebo neni oběhanej a neprokluzuje? Já mam se servem taky problémy, naštěstí se rozeběhlo, ale občas se taky zasekne. Od doby co minimálně jednou za tejden protočim kola z jedný strany na druhou, několikrát po sobě a se sešlápnutym plynem, aby to pořádně makalo je to v pohodě.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé