
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mlada Boleslav
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Ahoj, muze mi prosim nekdo rict, co je toto ? ... nejak tomu nerozumim
.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.
F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.

VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
No, sice jsem ten motor nikdy nevidel ale to co mas zakrouzkovano na 2. obrazku vypada jako vstriky...
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mlada Boleslav
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Me to taky tak pripada... ale primej vstrik u motoru z roku 88 ? ... navic kdyz na druhy strane na sacim potrubi je namontovanej obycnejnej, dvojtej, spadovej karburator weber ?
Fakt mi to nejde do hlavy...
Fakt mi to nejde do hlavy...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.
F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.

VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
to vypada jako system zpětnyho nasavani vyfukovych plynů, co je na druhym konci????
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mlada Boleslav
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
No cely to vede do toho prvniho obrazku, z toho vede jedna gumova hadice za motor kde je nejakej ventil ci co, z neho vede podtlak nekam ke karburatoru, a jeste nekam, ale tam je do trubicky nacpanej sroub... ... A z toho ventilu vede jeste gumova hadice nekam do filtrboxu..
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.
F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.

VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
jakej je to typ motoru? B14 něco něco,doplň něco něco!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mlada Boleslav
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
No prosim Te je to klasicka 14ka ..... ale vypada trosicku jinak, nez ta 14ka, kterou jsem vyndal z auta z roku 78 .. ale to bude tim, ze tohle je z 88 ...
Jinak cely auto jsem dostal zadarmo, tak jsem po nem skocil.. =)
Jinak cely auto jsem dostal zadarmo, tak jsem po nem skocil.. =)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.
F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.

VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Tak to je jina, pak to bude spis to, co rika Marra, taky jsem o tom slysel...TESA píše:Me to taky tak pripada... ale primej vstrik u motoru z roku 88 ? ... navic kdyz na druhy strane na sacim potrubi je namontovanej obycnejnej, dvojtej, spadovej karburator weber ?
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Předpokládám,že tohle auto bylo děláno pro Švýcarský trh.Stejný nesmysl jsem měl kdysi na Kadettu je to systím zpětného spalování výfukových plynů,většinou je k tomu mraky podtlaků a většinou to nefunguje a auto žere i malé stromky okolo cesty.TESA píše:No prosim Te je to klasicka 14ka ..... ale vypada trosicku jinak, nez ta 14ka, kterou jsem vyndal z auta z roku 78 .. ale to bude tim, ze tohle je z 88 ...
Jinak cely auto jsem dostal zadarmo, tak jsem po nem skocil.. =)

-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mlada Boleslav
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
No je pravda, ze jsem nejakej element objevil i na vyfukovejch svodech.. ale k nemu to kupodivu nevede.....
Zkusim to poradne prozkoumat!
Jinak auto zere tak 6-7l/100km, takze to asi funguje=)
Zkusim to poradne prozkoumat!
Jinak auto zere tak 6-7l/100km, takze to asi funguje=)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.
F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.

VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Jedná se nejspíš o tzv. EGR ventil. (Exhaust Gas Recirculation)
Jeho funkce je znovu nasátí výfukových plynů a přimíchání do směsi.
Tímto se sníží emise oxidu dusíku až téměř o 60%.
Násávané plyny ale nesmí přesáhnout 15 - 20 % ve směsi. Někde doporučují jen 10 %, jakmile ventil odejde - to znamená propouští pořád, tak se zvýší obsah a jelikož tyto spálené plyny nemají kyslík tak zhoršují spalování a také teplotu hoření, což vede k zvýšení obsahu nespálených uhlovodíků HC a zvýšení spotřeby paliva. Takže pokud funguje tak je to v pořádku, pokud nefunguje tak to bude víc žrát, a emisemi stejně neprojdeš.
Moje doporučení je vykuchat a zaslepit. Nejen že to zvyšuje spotřebu a zasírá motor, ale taky snižuje výkon. V dnešní době se to spíš nepoužívá protože jsou katalyzátory.
Já vím, zní to drasticky, ale je to tak. Pokud si jím nebo jimi budeš jist že fungují na 100% je to ok. jestli ne, a nebo když odejdou, tak ven s tím. Přes Emise projdeš taky. Navíc ta blbost má nějakou životnost a pokud nemůžeš sehnat nový, je to k ničemu. Já tam mám dva ventily a oba jsem vyhodil. Stejně nefungovali dobře, a od té doby to táhne jak drak.
Pokud to máš zaslepeny šroubem, jak čtu, tak to je nejspíš stejně mimo provoz. Podívej se jestli je to propojený někde s výfukem.
Jeho funkce je znovu nasátí výfukových plynů a přimíchání do směsi.
Tímto se sníží emise oxidu dusíku až téměř o 60%.
Násávané plyny ale nesmí přesáhnout 15 - 20 % ve směsi. Někde doporučují jen 10 %, jakmile ventil odejde - to znamená propouští pořád, tak se zvýší obsah a jelikož tyto spálené plyny nemají kyslík tak zhoršují spalování a také teplotu hoření, což vede k zvýšení obsahu nespálených uhlovodíků HC a zvýšení spotřeby paliva. Takže pokud funguje tak je to v pořádku, pokud nefunguje tak to bude víc žrát, a emisemi stejně neprojdeš.
Moje doporučení je vykuchat a zaslepit. Nejen že to zvyšuje spotřebu a zasírá motor, ale taky snižuje výkon. V dnešní době se to spíš nepoužívá protože jsou katalyzátory.
Já vím, zní to drasticky, ale je to tak. Pokud si jím nebo jimi budeš jist že fungují na 100% je to ok. jestli ne, a nebo když odejdou, tak ven s tím. Přes Emise projdeš taky. Navíc ta blbost má nějakou životnost a pokud nemůžeš sehnat nový, je to k ničemu. Já tam mám dva ventily a oba jsem vyhodil. Stejně nefungovali dobře, a od té doby to táhne jak drak.
Pokud to máš zaslepeny šroubem, jak čtu, tak to je nejspíš stejně mimo provoz. Podívej se jestli je to propojený někde s výfukem.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Klasicka 14ka ale muze to byt B14 2E B14 4E, B14 2S, B14 G.............................................. Jo Egr to muze bejt nebo taky origo volvi zarizeni na LPG ci co to tennkrat holandani vymejsleli....TESA píše:No prosim Te je to klasicka 14ka ..... ale vypada trosicku jinak, nez ta 14ka, kterou jsem vyndal z auta z roku 78 .. ale to bude tim, ze tohle je z 88 ...
Jinak cely auto jsem dostal zadarmo, tak jsem po nem skocil.. =)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mlada Boleslav
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Tak oprava, auto zere 10, mozna vic, pri normalni jizde, coz je nesnesitelny.
Tzn.: system prisavani zrejme vubec nefunguje tak ma, takze se naskyta otazka, jak se ho zbavit ?
Tzn.: system prisavani zrejme vubec nefunguje tak ma, takze se naskyta otazka, jak se ho zbavit ?

_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.
F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.

VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
No,to bych to musel vidět,takle ti těžko říct
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mlada Boleslav
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
No cilem by asi melo bejt, aby se neotviral takovej ten kykyrik, co je na vyfukovejch svodech, aby to prisavalo plyny.. zkusim se podivat cim je ovladanej, potazmo jestli se hejbe... a kdyztak ho nejak sprajcnout 

_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.
F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.

VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Za svodů to vede k EGR . Do válců vede PulsAir systém
EGR Je to takovej neforemnej bazmek, dle typu motoru, já ti nafotím zítra ten můj. No a na něm je tlakovej ventil a jde k němu hadička s podtlakem, kterej ho otevírá. celý je to nějak komplikovaný tím že to nesmí otevřít při nižších otáčkách a na sitič. Sitič nejspíš nemáš ne?
No a když tu hadičku s podtlakem odpojíš, tak to v podstatě vypneš. U mne je vidět na tom tlakovým vantilu, že když přidám tak se otevírá, a samosebou v té hadičce vzrůstá podtlak.
Já ti to zítra nafotím jak to vypadá na dvoulitru. Nejspíš to bude mít něco stejný nebo alespoň podobný.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak i nějaký fotky tady už dokonce mám.
EGR Je to takovej neforemnej bazmek, dle typu motoru, já ti nafotím zítra ten můj. No a na něm je tlakovej ventil a jde k němu hadička s podtlakem, kterej ho otevírá. celý je to nějak komplikovaný tím že to nesmí otevřít při nižších otáčkách a na sitič. Sitič nejspíš nemáš ne?
No a když tu hadičku s podtlakem odpojíš, tak to v podstatě vypneš. U mne je vidět na tom tlakovým vantilu, že když přidám tak se otevírá, a samosebou v té hadičce vzrůstá podtlak.
Já ti to zítra nafotím jak to vypadá na dvoulitru. Nejspíš to bude mít něco stejný nebo alespoň podobný.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak i nějaký fotky tady už dokonce mám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) maxwell dne 21 led 2009 15:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Tak ta první fotka je hlava zpod sáním. Tam vede ta hadička která je na tom tlakovým ventilu viz. orázek 2 a 3, ale nevím kam vede ta druhá, to zítra kouknu.
No a na tom třetím jde z boku do toho ventilu ta trubka od svodů - s těm spalinami.
Nahoru jde potom k sání.
No a na tom třetím jde z boku do toho ventilu ta trubka od svodů - s těm spalinami.
Nahoru jde potom k sání.
Naposledy upravil(a) maxwell dne 21 led 2009 15:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
POZOR JE TOMU TAKTO. ABY NEVZNIKALY OMYLY.
Ze svodů jdou trubkou zplodiny k EGR, mám už jiný svody a tu trubku jsem ulomil, byla shnilá. To je ta co vede dozadu za motor.
Z boku jde do EGR a potom nahoru k sání. V EGR se to směšuje se vzduchem, a nahoru do sání jde tedy směs spálených plynů a vzduchu. Směšování je za tím ventilem, taková krabička.
Ovládáno je to podtlakem který jde na červený teplotní ventil na hlavě pod sáním
, a od teplotního ventilu to jde navrch k sání - podtlak. A to je vlastně ovládání toho EGR který musíš vyřadit z provozu.Já jsem jednoduše sundal hadičku z toho EGR podtlak ventilu
Ty vývody od válců nejsou vývody, ale přívody. přivádějí vzduch do válce a tím proplachují válec od zpalin a přimícháním vzduchu zlepšují jejich dohoření ve svodech. Ty puls Air ventily propouští jen na jednu stranu (pokud jsou funkční), a tím právě pulsují vzduch do spalin, zpátky ni krok, soudruzi. Já je mám odmontovaný a zaslepený, protože nemohu sehnat jiný.
Ale vypydali takhle -
Vzduch braly ze stejného zdroje nebo chceš-li, výstupu, na který je napojen i ten směšovač EGR, a ten bere vzduchu za filtrem.
Tak to je asi tak vše co ti k tomu povím. Já se snažím sehnat ty puls Air ventily nový, ale nemůžu je nikde v katalogách najít. Takže jedině osobně na prodejnách nebo co. Ale pokud se pose... tak potom neproplachují dobře válec, zplodiny neshoří dobře a v moc silné koncentraci jsou přisáty do EGR a tím pádem znovunasátý bordel tlumí hoření nově nasáté směsi ve válci. To způsobuje vyšší spotřebu, nižší tah, menší sílu. I když ještě víc to žere když se sekne ten EGR.
Ze svodů jdou trubkou zplodiny k EGR, mám už jiný svody a tu trubku jsem ulomil, byla shnilá. To je ta co vede dozadu za motor.
Z boku jde do EGR a potom nahoru k sání. V EGR se to směšuje se vzduchem, a nahoru do sání jde tedy směs spálených plynů a vzduchu. Směšování je za tím ventilem, taková krabička.
Ovládáno je to podtlakem který jde na červený teplotní ventil na hlavě pod sáním
, a od teplotního ventilu to jde navrch k sání - podtlak. A to je vlastně ovládání toho EGR který musíš vyřadit z provozu.Já jsem jednoduše sundal hadičku z toho EGR podtlak ventilu
Ty vývody od válců nejsou vývody, ale přívody. přivádějí vzduch do válce a tím proplachují válec od zpalin a přimícháním vzduchu zlepšují jejich dohoření ve svodech. Ty puls Air ventily propouští jen na jednu stranu (pokud jsou funkční), a tím právě pulsují vzduch do spalin, zpátky ni krok, soudruzi. Já je mám odmontovaný a zaslepený, protože nemohu sehnat jiný.
Ale vypydali takhle -
Vzduch braly ze stejného zdroje nebo chceš-li, výstupu, na který je napojen i ten směšovač EGR, a ten bere vzduchu za filtrem.
Tak to je asi tak vše co ti k tomu povím. Já se snažím sehnat ty puls Air ventily nový, ale nemůžu je nikde v katalogách najít. Takže jedině osobně na prodejnách nebo co. Ale pokud se pose... tak potom neproplachují dobře válec, zplodiny neshoří dobře a v moc silné koncentraci jsou přisáty do EGR a tím pádem znovunasátý bordel tlumí hoření nově nasáté směsi ve válci. To způsobuje vyšší spotřebu, nižší tah, menší sílu. I když ještě víc to žere když se sekne ten EGR.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) maxwell dne 21 led 2009 15:33, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
:poc:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
To je PulsAir, nikoli EGR ale jinak ano, takhle to vypadá na B200 a B230 motorech.
Marro máš i obrázek s rozdílem mezi B200E a B 200F? Co tam je vlastně rozdílnýho?
Hale a co to máš za program?
Marro máš i obrázek s rozdílem mezi B200E a B 200F? Co tam je vlastně rozdílnýho?
Hale a co to máš za program?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
tohle to vyhodí pro b200f, vypadá to poněkud stejně
(to 1266665 je tajnej
kód, po jehož nadiktování, tě každej autorizák po telefonu ochotně omráčí cenou
...ale vážně, nečekal bych nějakou strašnou sumu)



Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Tak jen pro zajímavost, Ty PulsAir ventily může sehnat pan Kučera, ze SAABtuningu. Jeden stojí 440 kč (tuším jeden :? )
obj. číslo výrobce : 1266665
Art.No. 51.6665
Takže pokud by měl někdo zájem, a je tam objednávací doba min. 2 týdny.
obj. číslo výrobce : 1266665
Art.No. 51.6665
Takže pokud by měl někdo zájem, a je tam objednávací doba min. 2 týdny.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
Jo a ten bazmek z plasu na hlavě motoru je teplotní ventil.
Jinak by mne opravdu zajímalo jak rozeznáte mechanickou stříkačku od elektrický? Neb podle návodu na 360 jsou motory téměř úplně identický a dokonce je to tak zkomplikovaný tím že se v různých obdobích používali různý věci jak z BxxxF tak z BxxxE mezi sebou. Hotovej Gulasch.
Jinak by mne opravdu zajímalo jak rozeznáte mechanickou stříkačku od elektrický? Neb podle návodu na 360 jsou motory téměř úplně identický a dokonce je to tak zkomplikovaný tím že se v různých obdobích používali různý věci jak z BxxxF tak z BxxxE mezi sebou. Hotovej Gulasch.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
mech nemá tu váhu co jsi shanel...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Volvo 340 - 1.4 Co to na tom motoru je ?
To co mám v autě je tedy elektrické vstřikování + motor B200E ?
No ale pak to je v pořádku.
Vivid, autodata, i volvo vadis ti to potvrdí. Ten motor je B200E a Váha vzduchu k němu patří jak disky k pneumatikám. Podle všech těchdle programů to je úplně přesně verze B200E 85 nebo 86 KW.
A tu je ten bordel - tak třeba B200EA, B200EO, B200EE.
Aď tak či tak je v tom bordel, velebnosti.

No ale pak to je v pořádku.
Vivid, autodata, i volvo vadis ti to potvrdí. Ten motor je B200E a Váha vzduchu k němu patří jak disky k pneumatikám. Podle všech těchdle programů to je úplně přesně verze B200E 85 nebo 86 KW.
A tu je ten bordel - tak třeba B200EA, B200EO, B200EE.
Aď tak či tak je v tom bordel, velebnosti.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé