D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#1 D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

Příspěvek od mirdaman »

Ještě jsem si s V70 neužil ani první stovku kilometrů a auto začlo padat do nouzového režimu. Diagnostika zjistila kolísání tlaku paliva. Volnoběh a jízda s lehkou nohou v pohodě, při potřebě akcelerace auto přejde do nouzového stavu a nejede. Závada se projevila až krátce po natankování plné nádrže. Auto je MY2002, 120kW automat, skutečných 180tkm
Následovalo
- vyčištění regulátoru tlaku na railu - OK
- demontáž všech vstřiků, test a vyčištění ultrazvukem - hodnoty v normě
- by-pass palivového filtru - bez vlivu na zlepšení
- kontrola v BOSCH servisu v Bosonohách vyloučila vysokotlaké čerpadlo
Údajně je v nádrži ještě 2.podávací čerpadlo, setkal se už někdo s podobným problémem ?
Díky za Vaše tipy
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#2 D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

Příspěvek od mirdaman »

Záhada už bude asi vyřešena za lidových 10tKč v materiálu a něco za práci, pokud bude auto jezdit tak se rád pochlubím a prozradím to tajemství kvůli kterému už nechce můj servisák Volvo ani vidět :-)
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

Příspěvek od ok2ucx »

Tak copak to bylo za záhadu? Těch 10kKč není zrovna lidových, hlavně po tom, co ti už prověřili...
Tuhle jsem řešil něco mírně podobného (viewtopic.php?f=54&t=15001), tedy ta podoba je jen v tom nouzovém režimu, jak to nejede :roll:

Jinak na doplnění odpovědi: elektrické nízkotlaké čerpadlo tam skutečně je, osobně jsem ho viděl zespoda pod autem, když jsem okukoval auto, jak mi ho opravovali. Čerpadlo je přilepené na nádrži, spíše vpravo, jakoby pod pravým zadním sedadlem. Doma můžu i najít schéma, jak je ve VADISu, tam je to krásně nakreslené...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#4 D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

Příspěvek od jou81 »

V mém případě za vyvolání nouzovýho stavu mohl ventil u turba, po vyčištění Zbyňkem je to OK :palec: Ventil je jinak v ceně 2500,-, a co je ještě zajímavější, diganostika ve Volvu NIC neukázala, kdežto u Zbyňka napoprvé :palec:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#5 D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

Příspěvek od ok2ucx »

Počkat - a bylo to skutečně kolísání tlaku paliva? A ne spíše vzduchu - když byl povadlý ten ventil - předpokládám, že tento - č. 3:
regulace2.JPG
regulace2.JPG (58.55 KiB) Zobrazeno 2846 x
(obrázek tnx marra)

A jaká diagnostika byla použita?

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#6 D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

Příspěvek od mirdaman »

Bylo to skutečně v palivovém systému, po vyloučení všeho kolem motoru a common-railu jsme došli až k nádrži kde podávací čerpadlo dávalo sice potřebný tlak, ale pouze dokud se nezapojilo do neskutečně komplikované spleti hadiček a spojek které jsou nad sacím košem. Pokus o rozebrání a vyčištění nedopadl dobře takže nakonec se musel koupit celý sací koš včetně čerpadla za cca 10tKč a auto jede bez sebemenších problémů jak šlak :pij: Akorát můj kamarád a servisák v jedné osobě už nechce volva ani vidět :?
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#7 D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

Příspěvek od kwiko »

zvycajne to byva ked sa niekto hrabal v nadrzi a napadal mu bordel do nadrze.
Podavacie cerpadlo ma bypass so spatnou klapkou aby pri vyssich otackach vedelo cerpadlo na motore nasavat priamo z plastovej nadrzky, ktoru podavacie cerpadlo zasobuje naftou z oboch polovic nadrze. Diagnostika je jednoducha, napriklad pred vysokotlakove cerpadlo si dat kusok priesvitnej hadicky a pridavat otacky, ak sa scucne a idu bublinky tak je to poskodeny spatny ventil. Staci rozobrat a vycistit kompresorom. Oplati sa mat pri tom vysavac, specialny kluc na veko cerpadla, a menej ako 1/3nadrze.
Nema to rado piesok a strk, iba naftu...

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#8 D5 - kolísání tlaku paliva HELP ME !

Příspěvek od karelvolvo »

Taky je tam sítko měl jsem ho totálně zacpany a čerpadlo mám nefunkční a jezdím
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“