Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. POMOC
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. POMOC
Prosím o pomoc, konzultaci, rady !!!
Po 14 dnech v servisu, kontrole a výměně snad všeho co na autě je, jsem se poprvé jel trochu projet. Pro Ty co víte co je to Ještěd, tak jsem jel od Liberce do sedla. Jen tak na chvilku od počítače v práci. Motor i převodovka byly zahřáté. Olej v převodovce je, vše zkontrolováno, převodovka má nové gufero.
Cca. v 1/2 kopce začala cukat převodovka. Malé rázy rychle za sebou. Pak následovalo kolísání výkonu a auto přestalo akcelerovat. To samé se pak již odehrávalo stále. Při přidání thu na cca. 2.750 otáčkách krátké bezhlučné trhání, pak dlouhé pulzace. Z kopce vše funguje jak má, po rovině při mírném přidávání tahu také. Při rychlejší akceleraci jsou vibrace. Na plné prošlápnutí plynu auto moc nereaguje. Motor by tlačil, ale přenos na kola je zřejmě problém. Motor jako kdyby se dusil.
Pomozte, poraďte co by to mohlo být.
Předem všem moc díky.
Dan
a
Po 14 dnech v servisu, kontrole a výměně snad všeho co na autě je, jsem se poprvé jel trochu projet. Pro Ty co víte co je to Ještěd, tak jsem jel od Liberce do sedla. Jen tak na chvilku od počítače v práci. Motor i převodovka byly zahřáté. Olej v převodovce je, vše zkontrolováno, převodovka má nové gufero.
Cca. v 1/2 kopce začala cukat převodovka. Malé rázy rychle za sebou. Pak následovalo kolísání výkonu a auto přestalo akcelerovat. To samé se pak již odehrávalo stále. Při přidání thu na cca. 2.750 otáčkách krátké bezhlučné trhání, pak dlouhé pulzace. Z kopce vše funguje jak má, po rovině při mírném přidávání tahu také. Při rychlejší akceleraci jsou vibrace. Na plné prošlápnutí plynu auto moc nereaguje. Motor by tlačil, ale přenos na kola je zřejmě problém. Motor jako kdyby se dusil.
Pomozte, poraďte co by to mohlo být.
Předem všem moc díky.
Dan
a
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Servis mitsubishi liberec?Danniel74 píše:Prosím o pomoc, konzultaci, rady !!!
Po 14 dnech v servisu, kontrole a výměně snad všeho co na autě je, jsem se poprvé jel trochu projet. Pro Ty co víte co je to Ještěd, tak jsem jel od Liberce do sedla. Jen tak na chvilku od počítače v práci. Motor i převodovka byly zahřáté. Olej v převodovce je, vše zkontrolováno, převodovka má nové gufero.
Cca. v 1/2 kopce začala cukat převodovka. Malé rázy rychle za sebou. Pak následovalo kolísání výkonu a auto přestalo akcelerovat. To samé se pak již odehrávalo stále. Při přidání thu na cca. 2.750 otáčkách krátké bezhlučné trhání, pak dlouhé pulzace. Z kopce vše funguje jak má, po rovině při mírném přidávání tahu také. Při rychlejší akceleraci jsou vibrace. Na plné prošlápnutí plynu auto moc nereaguje. Motor by tlačil, ale přenos na kola je zřejmě problém. Motor jako kdyby se dusil.
Pomozte, poraďte co by to mohlo být.
Předem všem moc díky.
Dan
a
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
kdepak jsi tankoval????Danniel74 píše:Prosím o pomoc, konzultaci, rady !!!
Po 14 dnech v servisu, kontrole a výměně snad všeho co na autě je, jsem se poprvé jel trochu projet. Pro Ty co víte co je to Ještěd, tak jsem jel od Liberce do sedla. Jen tak na chvilku od počítače v práci. Motor i převodovka byly zahřáté. Olej v převodovce je, vše zkontrolováno, převodovka má nové gufero.
Cca. v 1/2 kopce začala cukat převodovka. Malé rázy rychle za sebou. Pak následovalo kolísání výkonu a auto přestalo akcelerovat. To samé se pak již odehrávalo stále. Při přidání thu na cca. 2.750 otáčkách krátké bezhlučné trhání, pak dlouhé pulzace. Z kopce vše funguje jak má, po rovině při mírném přidávání tahu také. Při rychlejší akceleraci jsou vibrace. Na plné prošlápnutí plynu auto moc nereaguje. Motor by tlačil, ale přenos na kola je zřejmě problém. Motor jako kdyby se dusil.
Pomozte, poraďte co by to mohlo být.
Předem všem moc díky.
Dan
a
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Uspával jsem dcerku ......... a uspal jsem se sám :spat:
Servis mitsubishi mě už také napadl ..... určitě tam zajedu.....
Tankoval jsem u OMV (jako vždy) - carera 95. Vážně by to bylo tak jednoduché ???
Bojím se o převodovku a nebo spojku ..... :!: :?:
Servis mitsubishi mě už také napadl ..... určitě tam zajedu.....
Tankoval jsem u OMV (jako vždy) - carera 95. Vážně by to bylo tak jednoduché ???
Bojím se o převodovku a nebo spojku ..... :!: :?:
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
S tím servisem mitsubishi moc nespěchej,myslím že to bylo vysloveno jako otázka,tak že spíš se Petr ptal jestli Ti opravy dělali tam,protože někteří mají s nimi špatné zkušenosti.Danniel74 píše:Uspával jsem dcerku ......... a uspal jsem se sám :spat:
Servis mitsubishi mě už také napadl ..... určitě tam zajedu.....
Tankoval jsem u OMV (jako vždy) - carera 95. Vážně by to bylo tak jednoduché ???
Bojím se o převodovku a nebo spojku ..... :!: :?:
Špatný benzín může být taky příčina a u OMV obzvlášť.Někde tu bylo o tom něco napsáno.
Osobně k OMV nemám moc důvěru,ale zkušenosti s nimi moc nemám.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kostelec
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
takhle vznikají fámy a chudák omv ani nic netuší. Jestli je podezření na palivo tak třeba vzít vzorek a jít s tím spolu s účtenkou na pumpu kde tankováno.
Pokud byl opravdu problém v palivu nebudeš sám kdo reklamuje a dost možná Ti kromě náhrady škody daj ještě něco navíc.
Značkový pumpy nemají žádnej zájem aby se rozkřiklo že někdo natankoval nějakej blivajs právě u nich. Pokud s Tebou vyběhnou tak se stav na jejich ústředí.
Jednoduchý test si můžeš udělat i doma protože drtivá většina problémů s benzínem vzniká malou příměsí nafty.
Vezmi čistý bílý papír a dej tam dvě kapky - benzín ze své nádrže a benzín třeba z nádrže od kámoše který tankoval jinde a problém žádný nemá. Fleky který tam zbydou po odpaření by měly být zhruba stejný. Pokud u Tvý kapky zbyde evidentně mastnej flek tak máš v benzínu s velkou pravděpodoností naftu. Určitě se nesnaž na to jezdit, můžeš zničit katalyzátor.
Pokud byl opravdu problém v palivu nebudeš sám kdo reklamuje a dost možná Ti kromě náhrady škody daj ještě něco navíc.
Značkový pumpy nemají žádnej zájem aby se rozkřiklo že někdo natankoval nějakej blivajs právě u nich. Pokud s Tebou vyběhnou tak se stav na jejich ústředí.
Jednoduchý test si můžeš udělat i doma protože drtivá většina problémů s benzínem vzniká malou příměsí nafty.
Vezmi čistý bílý papír a dej tam dvě kapky - benzín ze své nádrže a benzín třeba z nádrže od kámoše který tankoval jinde a problém žádný nemá. Fleky který tam zbydou po odpaření by měly být zhruba stejný. Pokud u Tvý kapky zbyde evidentně mastnej flek tak máš v benzínu s velkou pravděpodoností naftu. Určitě se nesnaž na to jezdit, můžeš zničit katalyzátor.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Díky za reakce.
Mám strach, že benzín to není. Auto jinak jede zcela normálně. Když ale chci aby zrychlilo, rozklepe se a jako kdyby něco bránilo motoru aby zvyšoval otáčky. Motor by ale evidentně zrychloval.
Když je auto rozjeté, cca. 80 km/hod projevují se zvláštní pulzace, nárůst a úbytek točivého momentu, jakoby po sinusovce s periodou cca. 3 - 5 sekund. Co by to mohlo být?? :!: :?:
Vůbec jsem nevěděl co dělat, domů jsem dojel, ale co teď?
Jaký servis???
Mám strach, že benzín to není. Auto jinak jede zcela normálně. Když ale chci aby zrychlilo, rozklepe se a jako kdyby něco bránilo motoru aby zvyšoval otáčky. Motor by ale evidentně zrychloval.
Když je auto rozjeté, cca. 80 km/hod projevují se zvláštní pulzace, nárůst a úbytek točivého momentu, jakoby po sinusovce s periodou cca. 3 - 5 sekund. Co by to mohlo být?? :!: :?:
Vůbec jsem nevěděl co dělat, domů jsem dojel, ale co teď?
Jaký servis???
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Pokud jde o tvoje případné nároky vůči prodávajícímu - nezapomínal bych na možnost řešit to s ním - musí o takové vadě vědět. Pak závisí na formulaci kupní smlouvy, zda za to odpovídá.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Taky mě to napadlo.
Potřeboval bych ale nejdřív vědět co s tím je. Problém ale je, že většina servisů, které znám, by takový problém řešila poprvé, resp. přiznali, že vůbec neví co s tím.
Tak hledám někoho v dosahu, který tomu rozumí, ať vysloví verdikt, co s tím dál.
Potřeboval bych ale nejdřív vědět co s tím je. Problém ale je, že většina servisů, které znám, by takový problém řešila poprvé, resp. přiznali, že vůbec neví co s tím.
Tak hledám někoho v dosahu, který tomu rozumí, ať vysloví verdikt, co s tím dál.
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
mno blbost, může to být klidně vadná svíčka - v nejlepším případe...Danniel74 píše:Taky mě to napadlo.
Potřeboval bych ale nejdřív vědět co s tím je. Problém ale je, že většina servisů, které znám, by takový problém řešila poprvé, resp. přiznali, že vůbec neví co s tím.
Tak hledám někoho v dosahu, který tomu rozumí, ať vysloví verdikt, co s tím dál.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
stejně tak může kolisani zpusobit čerpadlo v nadrži nebyl by jedinej, v tahu potřebuje dostatečnej tlak a pokud bude čerpadlo ve vyšším tlaku pulzovat tak se to projeví na chodu motoru, chtělo by to napojit na budik a sledovat. stejně tak jako palivovy filtr když nepropustí dostatek paliva, 2,5 baru mu stačí na volnoběh nebo na lehkou jizdu ovšem do zatahu už je to málo...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Ani nevíš, jakou bych z toho měl tadost, kdyby to tak bylo.....
Jsem laik, při vyšších otáčkách by to vážně mohlo vypadat, že jde jen na 4 válce.
Ale proč ty divné pulzace s úbytken točivého momentu na kolech (ta sinusovka jak jsem psal výše), mezi 2 - 3 tisíci otáček.
Jsem laik, při vyšších otáčkách by to vážně mohlo vypadat, že jde jen na 4 válce.
Ale proč ty divné pulzace s úbytken točivého momentu na kolech (ta sinusovka jak jsem psal výše), mezi 2 - 3 tisíci otáček.

_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Pánové díky za podněny (svíčky, čerpadlo)
Podaďte mi servis, kde Volvo znají a dá se jim věřit.
Díky Dan
Podaďte mi servis, kde Volvo znají a dá se jim věřit.
Díky Dan
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
marra nebo T6RDanniel74 píše:Pánové díky za podněny (svíčky, čerpadlo)
Podaďte mi servis, kde Volvo znají a dá se jim věřit.
Díky Dan
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Díky za tip, hned ho zkusím.
Dan
Dan
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO


_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4093
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Co je, nechce se ti pracovat?marra píše:![]()


_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
marra píše:![]()
Ahoj, nejdřív zkusím umění servisu kam jezdím.
A stále doufám, že to bude nějaké prkotina, třeba ten benzín, svíčky, přívod benzínu apod.
Kdyř to nepomůže tak bych se ozval, co říkáš?

Díky Dan
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Neznáte někdo Volvo díly Formánek Cvikov?
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
jjj znam ale momentalně je v německu ted jsem s nim mluvil.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
:mrgreen: :mrgreen: :prace: :prace: ja pracujuyoby píše:Co je, nechce se ti pracovat?marra píše:![]()
![]()
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
jo Pavla známe, je slušnej, autím rozumí, ale dohoda je trochu na delší lokte... pokud máš náladu ob den volat volej, jinak k márovi nebo někam do autorizáku, dneska JE POSLEDNÍ DEN AKCE 5+ !!!!!!!! tj. 20%sleva na díly a 15% na práci v autorizákách.Danniel74 píše:Neznáte někdo Volvo díly Formánek Cvikov?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60 T6 AWD MY14, R-design
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
Akce pro auta starší 5to let prý končí 17.10.
Dle Volvo Liberec
Dle Volvo Liberec
_________________
S60 T6 AWD MY14, R-design
S60 T6 AWD MY14, R-design
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č. Lípa
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
u Kurtze do 30.9. tak předpokládám že je to všude stejný ne když to dává do oběhu VAC. Třeba to u kurtze též prodloužili, což by mě potěšilo když jedu do servícu 3.10. :mrgreen:Danniel74 píše:Akce pro auta starší 5to let prý končí 17.10.
Dle Volvo Liberec

_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO
už se to tu řešilo, akce je prodloužená pro velký počet zájemců
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]