Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. POMOC

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. POMOC

Příspěvek od Daniel Kout »

Prosím o pomoc, konzultaci, rady !!!


Po 14 dnech v servisu, kontrole a výměně snad všeho co na autě je, jsem se poprvé jel trochu projet. Pro Ty co víte co je to Ještěd, tak jsem jel od Liberce do sedla. Jen tak na chvilku od počítače v práci. Motor i převodovka byly zahřáté. Olej v převodovce je, vše zkontrolováno, převodovka má nové gufero.

Cca. v 1/2 kopce začala cukat převodovka. Malé rázy rychle za sebou. Pak následovalo kolísání výkonu a auto přestalo akcelerovat. To samé se pak již odehrávalo stále. Při přidání thu na cca. 2.750 otáčkách krátké bezhlučné trhání, pak dlouhé pulzace. Z kopce vše funguje jak má, po rovině při mírném přidávání tahu také. Při rychlejší akceleraci jsou vibrace. Na plné prošlápnutí plynu auto moc nereaguje. Motor by tlačil, ale přenos na kola je zřejmě problém. Motor jako kdyby se dusil.


Pomozte, poraďte co by to mohlo být.

Předem všem moc díky.

Dan

a
_________________
S90 B5

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 463
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Česká Lípa

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od petr´S »

Danniel74 píše:Prosím o pomoc, konzultaci, rady !!!


Po 14 dnech v servisu, kontrole a výměně snad všeho co na autě je, jsem se poprvé jel trochu projet. Pro Ty co víte co je to Ještěd, tak jsem jel od Liberce do sedla. Jen tak na chvilku od počítače v práci. Motor i převodovka byly zahřáté. Olej v převodovce je, vše zkontrolováno, převodovka má nové gufero.

Cca. v 1/2 kopce začala cukat převodovka. Malé rázy rychle za sebou. Pak následovalo kolísání výkonu a auto přestalo akcelerovat. To samé se pak již odehrávalo stále. Při přidání thu na cca. 2.750 otáčkách krátké bezhlučné trhání, pak dlouhé pulzace. Z kopce vše funguje jak má, po rovině při mírném přidávání tahu také. Při rychlejší akceleraci jsou vibrace. Na plné prošlápnutí plynu auto moc nereaguje. Motor by tlačil, ale přenos na kola je zřejmě problém. Motor jako kdyby se dusil.


Pomozte, poraďte co by to mohlo být.

Předem všem moc díky.

Dan

a
Servis mitsubishi liberec?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od marra »

Danniel74 píše:Prosím o pomoc, konzultaci, rady !!!


Po 14 dnech v servisu, kontrole a výměně snad všeho co na autě je, jsem se poprvé jel trochu projet. Pro Ty co víte co je to Ještěd, tak jsem jel od Liberce do sedla. Jen tak na chvilku od počítače v práci. Motor i převodovka byly zahřáté. Olej v převodovce je, vše zkontrolováno, převodovka má nové gufero.

Cca. v 1/2 kopce začala cukat převodovka. Malé rázy rychle za sebou. Pak následovalo kolísání výkonu a auto přestalo akcelerovat. To samé se pak již odehrávalo stále. Při přidání thu na cca. 2.750 otáčkách krátké bezhlučné trhání, pak dlouhé pulzace. Z kopce vše funguje jak má, po rovině při mírném přidávání tahu také. Při rychlejší akceleraci jsou vibrace. Na plné prošlápnutí plynu auto moc nereaguje. Motor by tlačil, ale přenos na kola je zřejmě problém. Motor jako kdyby se dusil.


Pomozte, poraďte co by to mohlo být.

Předem všem moc díky.

Dan

a
kdepak jsi tankoval????
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

Uspával jsem dcerku ......... a uspal jsem se sám :spat:




Servis mitsubishi mě už také napadl ..... určitě tam zajedu.....


Tankoval jsem u OMV (jako vždy) - carera 95. Vážně by to bylo tak jednoduché ???


Bojím se o převodovku a nebo spojku ..... :!: :?:
_________________
S90 B5

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od hoffi »

Danniel74 píše:Uspával jsem dcerku ......... a uspal jsem se sám :spat:




Servis mitsubishi mě už také napadl ..... určitě tam zajedu.....


Tankoval jsem u OMV (jako vždy) - carera 95. Vážně by to bylo tak jednoduché ???


Bojím se o převodovku a nebo spojku ..... :!: :?:
S tím servisem mitsubishi moc nespěchej,myslím že to bylo vysloveno jako otázka,tak že spíš se Petr ptal jestli Ti opravy dělali tam,protože někteří mají s nimi špatné zkušenosti.

Špatný benzín může být taky příčina a u OMV obzvlášť.Někde tu bylo o tom něco napsáno.
Osobně k OMV nemám moc důvěru,ale zkušenosti s nimi moc nemám.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

deanoli
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 277
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kostelec

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od deanoli »

takhle vznikají fámy a chudák omv ani nic netuší. Jestli je podezření na palivo tak třeba vzít vzorek a jít s tím spolu s účtenkou na pumpu kde tankováno.
Pokud byl opravdu problém v palivu nebudeš sám kdo reklamuje a dost možná Ti kromě náhrady škody daj ještě něco navíc.
Značkový pumpy nemají žádnej zájem aby se rozkřiklo že někdo natankoval nějakej blivajs právě u nich. Pokud s Tebou vyběhnou tak se stav na jejich ústředí.
Jednoduchý test si můžeš udělat i doma protože drtivá většina problémů s benzínem vzniká malou příměsí nafty.
Vezmi čistý bílý papír a dej tam dvě kapky - benzín ze své nádrže a benzín třeba z nádrže od kámoše který tankoval jinde a problém žádný nemá. Fleky který tam zbydou po odpaření by měly být zhruba stejný. Pokud u Tvý kapky zbyde evidentně mastnej flek tak máš v benzínu s velkou pravděpodoností naftu. Určitě se nesnaž na to jezdit, můžeš zničit katalyzátor.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

Díky za reakce.


Mám strach, že benzín to není. Auto jinak jede zcela normálně. Když ale chci aby zrychlilo, rozklepe se a jako kdyby něco bránilo motoru aby zvyšoval otáčky. Motor by ale evidentně zrychloval.

Když je auto rozjeté, cca. 80 km/hod projevují se zvláštní pulzace, nárůst a úbytek točivého momentu, jakoby po sinusovce s periodou cca. 3 - 5 sekund. Co by to mohlo být?? :!: :?:

Vůbec jsem nevěděl co dělat, domů jsem dojel, ale co teď?

Jaký servis???
_________________
S90 B5

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od old.fashioned »

Pokud jde o tvoje případné nároky vůči prodávajícímu - nezapomínal bych na možnost řešit to s ním - musí o takové vadě vědět. Pak závisí na formulaci kupní smlouvy, zda za to odpovídá.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

Taky mě to napadlo.

Potřeboval bych ale nejdřív vědět co s tím je. Problém ale je, že většina servisů, které znám, by takový problém řešila poprvé, resp. přiznali, že vůbec neví co s tím.

Tak hledám někoho v dosahu, který tomu rozumí, ať vysloví verdikt, co s tím dál.
_________________
S90 B5

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 463
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Česká Lípa

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od petr´S »

Danniel74 píše:Taky mě to napadlo.

Potřeboval bych ale nejdřív vědět co s tím je. Problém ale je, že většina servisů, které znám, by takový problém řešila poprvé, resp. přiznali, že vůbec neví co s tím.

Tak hledám někoho v dosahu, který tomu rozumí, ať vysloví verdikt, co s tím dál.
mno blbost, může to být klidně vadná svíčka - v nejlepším případe...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od marra »

stejně tak může kolisani zpusobit čerpadlo v nadrži nebyl by jedinej, v tahu potřebuje dostatečnej tlak a pokud bude čerpadlo ve vyšším tlaku pulzovat tak se to projeví na chodu motoru, chtělo by to napojit na budik a sledovat. stejně tak jako palivovy filtr když nepropustí dostatek paliva, 2,5 baru mu stačí na volnoběh nebo na lehkou jizdu ovšem do zatahu už je to málo...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

Ani nevíš, jakou bych z toho měl tadost, kdyby to tak bylo.....


Jsem laik, při vyšších otáčkách by to vážně mohlo vypadat, že jde jen na 4 válce.


Ale proč ty divné pulzace s úbytken točivého momentu na kolech (ta sinusovka jak jsem psal výše), mezi 2 - 3 tisíci otáček. :(
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

Pánové díky za podněny (svíčky, čerpadlo)


Podaďte mi servis, kde Volvo znají a dá se jim věřit.


Díky Dan
_________________
S90 B5

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 463
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Česká Lípa

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od petr´S »

Danniel74 píše:Pánové díky za podněny (svíčky, čerpadlo)


Podaďte mi servis, kde Volvo znají a dá se jim věřit.


Díky Dan
marra nebo T6R
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

Díky za tip, hned ho zkusím.


Dan
_________________
S90 B5

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od marra »

:roll: :roll:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od yoby »

marra píše::roll: :roll:
Co je, nechce se ti pracovat? :lol: :twisted:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

marra píše::roll: :roll:

Ahoj, nejdřív zkusím umění servisu kam jezdím.


A stále doufám, že to bude nějaké prkotina, třeba ten benzín, svíčky, přívod benzínu apod.


Kdyř to nepomůže tak bych se ozval, co říkáš? ;-)


Díky Dan
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

Neznáte někdo Volvo díly Formánek Cvikov?
_________________
S90 B5

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od marra »

jjj znam ale momentalně je v německu ted jsem s nim mluvil.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od marra »

yoby píše:
marra píše::roll: :roll:
Co je, nechce se ti pracovat? :lol: :twisted:
:mrgreen: :mrgreen: :prace: :prace: ja pracuju
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 463
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Česká Lípa

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od petr´S »

Danniel74 píše:Neznáte někdo Volvo díly Formánek Cvikov?
jo Pavla známe, je slušnej, autím rozumí, ale dohoda je trochu na delší lokte... pokud máš náladu ob den volat volej, jinak k márovi nebo někam do autorizáku, dneska JE POSLEDNÍ DEN AKCE 5+ !!!!!!!! tj. 20%sleva na díly a 15% na práci v autorizákách.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od Daniel Kout »

Akce pro auta starší 5to let prý končí 17.10.

Dle Volvo Liberec
_________________
S90 B5

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 463
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Česká Lípa

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od petr´S »

Danniel74 píše:Akce pro auta starší 5to let prý končí 17.10.

Dle Volvo Liberec
u Kurtze do 30.9. tak předpokládám že je to všude stejný ne když to dává do oběhu VAC. Třeba to u kurtze též prodloužili, což by mě potěšilo když jedu do servícu 3.10. :mrgreen: :palec:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Automatická převodovka, cuká v tahu, kolísání výkonu. PO

Příspěvek od old.fashioned »

už se to tu řešilo, akce je prodloužená pro velký počet zájemců
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé