1) At prepnu klasicky od packy u volantu, nebo nouzove blikani, tak sipky na tachu i zarovky v blinkrech sviti porad. Prilepene kontakty relatka?
2) Pri zatazeni rucni brzdy se nic nestane kde muze byt uvolneny bowden a staci znovu provliknout a dotahnout?
PS: mel jste nekdo vyndanou desku relatek z prostoru za radiem? pokousel jsem se ji vyndat za ucelem repase relatek, ale nedari se mi ji vytahnout, je tam v nejakem drzaku a nejde nahoru ani do strany...
Rucni brzda
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Rucni brzda
Naposledy upravil(a) tomasss dne 01 říj 2008 18:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Blinkry, rucni brzda
ad1: není to relátko ale přerušovač-buď je špatnej,ale to by ti to neblikalo vůbec si myslim a navic myslim že blinkry a výstražky maj každý vlastní-ale to si nejsem jistej... nebo je špatně zapojenej,nebo...
ad2: lanko vede od ručky pod kobercem dozadu vnitřkem, pak prochází ven pod sedačkama a diferáku je spona odkud se to rozchází do dvou stran-takže-lanko je stržený uplne,je urezlá to spona na diferu nebo je chyba v samotném bubnu brzdy... Ručka se hejbe uplne volne,nebo zabírá ale nebrzdí?
ad2: lanko vede od ručky pod kobercem dozadu vnitřkem, pak prochází ven pod sedačkama a diferáku je spona odkud se to rozchází do dvou stran-takže-lanko je stržený uplne,je urezlá to spona na diferu nebo je chyba v samotném bubnu brzdy... Ručka se hejbe uplne volne,nebo zabírá ale nebrzdí?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Blinkry, rucni brzda
Sarkasmic píše:ad1: není to relátko ale přerušovač-buď je špatnej,ale to by ti to neblikalo vůbec si myslim a navic myslim že blinkry a výstražky maj každý vlastní-ale to si nejsem jistej... nebo je špatně zapojenej,nebo...
ad2: lanko vede od ručky pod kobercem dozadu vnitřkem, pak prochází ven pod sedačkama a diferáku je spona odkud se to rozchází do dvou stran-takže-lanko je stržený uplne,je urezlá to spona na diferu nebo je chyba v samotném bubnu brzdy... Ručka se hejbe uplne volne,nebo zabírá ale nebrzdí?
ad 1) zapojeny spatne to neni, jeste predevcirem to blikalo. Prerusovac je pristupny z interieru nebo od motoru?
ad2) rucka odchazela postupne, sla utahnout porad vys a vys. Skouknu to na rampe zespoda, jestli to taha za bowden u difera.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Blinkry, rucni brzda
jestli ta ručka odcházela postupně,tak není co řešit a hurá do novejch paken nejspiš... Nebo je nekde neco spatne... Ja mel upadly oblozeni z paken a taky to nebrzdilo...
Ad. přerušovač-to opravdu nevím kde se nachází... Možná na tý desce s relátkama???
Ad. přerušovač-to opravdu nevím kde se nachází... Možná na tý desce s relátkama???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Blinkry, rucni brzda
Odchazela postupne asi tyden - na zacatku brzdila dobre, na konci uz vubec. To je moc rychly na to aby to byly pakny ne?Sarkasmic píše:jestli ta ručka odcházela postupně,tak není co řešit a hurá do novejch paken nejspiš... Nebo je nekde neco spatne... Ja mel upadly oblozeni z paken a taky to nebrzdilo...
Ad. přerušovač-to opravdu nevím kde se nachází... Možná na tý desce s relátkama???
A desku s relatkama bych taky tipoval, bohuzel jak jsem psal vyse, vyndat se mi ji nepodarilo...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Blinkry, rucni brzda
rele najdeš za popelnikem, musiš ale sundat i ten kastlik nad popelnikem, je to v druhy řadě prostřední rele, ma jen tři piny...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Blinkry, rucni brzda
Tak rele uz jsem nasel, neni vzadu na spolecne desce, ale je integrovane primo do spinace varovnych blikacu. Zitra ho vyndam a uvidim.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Blinkry, rucni brzda
Jeste k te rucni brzde. Zjistil jsem, ze ve stredovem tunelu mam povoleny bowden. Tak jsem povolil stelovaci matici, dotahl, brzda brzdila. Zabrzdil jsem nekolikrat, a uz je zase volny kus bowdenu. Jak je tedy vzadu u napravy vyreseno uchyceni bowdenu, je mozny ze se vyvlika? Vepredu u rucky se totiz urcite nevyvlika, a pokud vim tak je v jednom kuse az dozadu.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Rucni brzda
Myslím, že pokud se nepodíváš pod vůz, tak se můžeš jen dohadovat. Jestli praská lano, bovden, nebo uchycení.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé