Ahoj.
Aky typ rozvodovej retaze ma toto volvo? 360, rv. 86 je to 2.0 karburator, 75kw. Je to kovova retaz, alebo gumena? a aku ma zivotrnost? (hlavne vek, o km ani tak nejde) vdaka
Palo
rozvody 360/ rv 86
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
rozvody 360/ rv 86
_________________
Volvo 360GL, rv 86., B200K, 75kw poctivych 100 000km
Volvo 360GL, rv 86., B200K, 75kw poctivych 100 000km
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
rozvody 360/ rv 86
řemen, vzhledem k ceně cca 200kč bych při nejistotě s výměnou neváhal (ikdyž B200 by měl být "nepotkávací")
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
rozvody 360/ rv 86
Ahoj, vítám tě u nás jako dalšího 300. Rádi ti pomůžem.
Volvo 360 karbec i stříkačka používají již ozubený řemen. Jeho cena je asi 300 kč. Nevím zda li jsi dělal celé rozvody ale pokud by jsi chtěl tak ty stojí asi 1600 kč.
Contitech za 330Kč
Bosch za 320 Kč
Komplet sady rozvodů máš zde:
Elitecat - Bosch a Contitech sada
Contitech a INA - nejlevnější sada - MJauto
Jsou to asi ty nejlevnější prodejci náhradních dílů. Bral jsem od obou a byl jsem velmi spokojen, většinou mi to dodali do dalšího dne a nebo do druhého. s prodejci ND na Slovensku nemám zkušenosti. Pokud by jsi chtěl něco najít stačí říct anebo se kouknout sem
viewtopic.php?f=12&t=9401
Co se týká životnosti, tak bych to měnil jednou za 4 roky tedy vždy před druhou STK a na kilometry tak 30 - 40 000 km. Možná i míň ale Nemám příručku a teď si nevzpomenu kolik to je přesně, ale určitě se tady na fóru o tom už diskutovalo.
Doufám že jsem pomohl, Volvu zdar . Třístovkám obzvášť
Volvo 360 karbec i stříkačka používají již ozubený řemen. Jeho cena je asi 300 kč. Nevím zda li jsi dělal celé rozvody ale pokud by jsi chtěl tak ty stojí asi 1600 kč.
Contitech za 330Kč
Bosch za 320 Kč
Komplet sady rozvodů máš zde:
Elitecat - Bosch a Contitech sada
Contitech a INA - nejlevnější sada - MJauto
Jsou to asi ty nejlevnější prodejci náhradních dílů. Bral jsem od obou a byl jsem velmi spokojen, většinou mi to dodali do dalšího dne a nebo do druhého. s prodejci ND na Slovensku nemám zkušenosti. Pokud by jsi chtěl něco najít stačí říct anebo se kouknout sem
viewtopic.php?f=12&t=9401
Co se týká životnosti, tak bych to měnil jednou za 4 roky tedy vždy před druhou STK a na kilometry tak 30 - 40 000 km. Možná i míň ale Nemám příručku a teď si nevzpomenu kolik to je přesně, ale určitě se tady na fóru o tom už diskutovalo.
Doufám že jsem pomohl, Volvu zdar . Třístovkám obzvášť

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
rozvody 360/ rv 86
Origo je origo i když 22 let
On nikdo neříká že nevydrží i 40 let ale je to pořád jen normální guma.Ta zteří a BUM.Je lepší investovat jednou za 4 roky 400 korun než 20 000 za 20 let. Výdrž řemene se taky odvíjí od toho kolik za rok najedeš. když natočíš 12000 za rok, tak je to 50000. za 4 leta.
Já bych se nebál říct že by to šlo i při 60000 nebo 8 letech. Ale Takhle má člověk jistotu že se nic nestane a motor zůstává origo a nepoškozen.
Navíc je fakt že záleží na síle motoru a noze řidiče. Nenamáhaný řemen vydrží daleko více jak ten namáhaný. Taky bych řekl že se to odvíjí dnešní ekonomickou dobou. Ty starší vydrželi víc, byly poctivě dělaný teď ty nový mají taky životnost, ale kratší. Buď se mění častěji a podporuje výrobce nebo si člověk tzv. Nase.e do vlastního hnízda.
Klidně by dokázali udělat řemen i kladky na životnost auta. Technologie by byla, ale výrobci by chudli. Bohužel je to tak se vším

On nikdo neříká že nevydrží i 40 let ale je to pořád jen normální guma.Ta zteří a BUM.Je lepší investovat jednou za 4 roky 400 korun než 20 000 za 20 let. Výdrž řemene se taky odvíjí od toho kolik za rok najedeš. když natočíš 12000 za rok, tak je to 50000. za 4 leta.
Já bych se nebál říct že by to šlo i při 60000 nebo 8 letech. Ale Takhle má člověk jistotu že se nic nestane a motor zůstává origo a nepoškozen.
Navíc je fakt že záleží na síle motoru a noze řidiče. Nenamáhaný řemen vydrží daleko více jak ten namáhaný. Taky bych řekl že se to odvíjí dnešní ekonomickou dobou. Ty starší vydrželi víc, byly poctivě dělaný teď ty nový mají taky životnost, ale kratší. Buď se mění častěji a podporuje výrobce nebo si člověk tzv. Nase.e do vlastního hnízda.

Klidně by dokázali udělat řemen i kladky na životnost auta. Technologie by byla, ale výrobci by chudli. Bohužel je to tak se vším

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
rozvody 360/ rv 86
Pro dvoulitry.
Je to - max. 80000 km a nebo 48 měsíců, na řemen - může se lišit počet km ale asi ne moc. Co se týká rozvodů, tak ty nevím na sto pro ale nejpravděpodobněji 150-160 tisíc km. Já měl na deklu rozvodů 160tis. Předchozí majitel tvrdil že to má dělaný rozvody. Tak nejspíš nekecal. Ale vzhledem k tomu že se o to auto staral opravdu velmi poctivě, tak tomu věřím.
Je to - max. 80000 km a nebo 48 měsíců, na řemen - může se lišit počet km ale asi ne moc. Co se týká rozvodů, tak ty nevím na sto pro ale nejpravděpodobněji 150-160 tisíc km. Já měl na deklu rozvodů 160tis. Předchozí majitel tvrdil že to má dělaný rozvody. Tak nejspíš nekecal. Ale vzhledem k tomu že se o to auto staral opravdu velmi poctivě, tak tomu věřím.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé