¨radysek píše:obecne problem ceske nafty je nizsi mazivost, na toto v pocatcich common rail dojelo mnoho zakazniku napr. Fordu na vstricich a cerpadlech..
jj to je bohuzel svata pravda


¨radysek píše:obecne problem ceske nafty je nizsi mazivost, na toto v pocatcich common rail dojelo mnoho zakazniku napr. Fordu na vstricich a cerpadlech..
radysek píše:obecne problem ceske nafty je nizsi mazivost, na toto v pocatcich common rail dojelo mnoho zakazniku napr. Fordu na vstricich a cerpadlech..
Pavluňa píše:Kubik: ofigo prodejce by mel byt http://www.autostangl.cz/prodejny/ a taky jsou casto k mani na benzinkach Benzina,ale tam je poridis skoro o 100% draz nez u Stangla.Co vim,ze se zmenilo je,ze z plechovek tusim 650ml (bila plechovka) to zacli davat do pulitrovek(cerna plechovka),ale cenu hajzlove nechali stejnou![]()
A proc nepouzivas aditiva i v zimeMarcus píše: Uvidím jak se motor bude chovat při zímních startech, kdy jsem bez aditiv musel točit o trochu déle, než bych si přál:-)
Protože jsem je začal přidávat až letos na jaře:-)Pavluňa píše:A proc nepouzivas aditiva i v zime![]()
Ja zatim nic podobnyho nezkousel,ale hodne jsem o tom slysel a prej to neni vubec spatny.Kazdopadne i na nasem trhu najdes spoustu podobnejch pripravkuok2ucx píše:Ještě jsem tam, kam chodím, nezaznamenal přidávání dvoutaktního oleje v koncentraci 1:200 do nafty jako jakési "aditivum". Tady (http://www.freel2.com/forum/topic878.html) to jeden vřele doporučuje s odkazem na klidnější chod motoru za studena, lepší mazání, atd. Zkoušeli jste to někdo?
Pavel
Tot slovo odbornika na slovo vzatyhojarek.krizan píše:Já osobně diesel nemám, ale ze zkušeností ze servisu můžu potvrdit, že řidiči co používají aditiva do nafty nemívají problémy se vstřiky a čerpadly a zimní starty s aditivy a bez jsou taky rozdílné, ve prospěch aditiv.
Já jsem koukal po netu a našel jsem dokonce, že lijí do nafty směs ředidla S6006D bezaromatik a oleje do dvoutaktu http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=1903&postdays=0&postorder=asc&start=0 a na dalších fórech je to docela chváleno. Je tady nějakej střelec, kterej to zkusil, nebo chemik, který by k tomu mohl dát nějaké info?ok2ucx píše:Ještě jsem tam, kam chodím, nezaznamenal přidávání dvoutaktního oleje v koncentraci 1:200 do nafty jako jakési "aditivum". Tady (http://www.freel2.com/forum/topic878.html) to jeden vřele doporučuje s odkazem na klidnější chod motoru za studena, lepší mazání, atd. Zkoušeli jste to někdo?
Pavel
Nejsem ani chemik ani střelec nicméně v palivech se pohybuji 15 let. Vím proto naprosto jistě, že přidávání ředidel nebo olejů do nafty je holý a velmi nebezpečný nesmysl. Nejen že to nic nepřinese ale dost podstatně to změní úroveň i emisí. Volvo je značka, která na tomto poli udělal hodně a i to je kromě jiných důvod proč jsem volvista.Zeb píše:Já jsem koukal po netu a našel jsem dokonce, že lijí do nafty směs ředidla S6006D bezaromatik a oleje do dvoutaktu http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=1903&postdays=0&postorder=asc&start=0 a na dalších fórech je to docela chváleno. Je tady nějakej střelec, kterej to zkusil, nebo chemik, který by k tomu mohl dát nějaké info?
Jsou 2 druhy, jeden pro common a druhý pro klasická čerpadla. Fungují oba, ale nezaměnit.Boss píše:Máte niekto skúsenosti s STP Diesel Injector cleaner ? Údajne na prečistenie vstrekovania.
Prípadne názory. Mám ho doma, tak či ho mám naliať alebo vymeniť.
Dík.
jarek.krizan píše: Jsou 2 druhy, jeden pro common a druhý pro klasická čerpadla. Fungují oba, ale nezaměnit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé