
Aditiva do nafty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12786
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Aditiva do nafty
To jako bys tvrdil, že sůl na silnice nemůže fungovat, pže už je tuhá 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2532
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Aditiva do nafty
Kluci,nemate tady nekdo na zbyt posledni cislo Diesel od SM? Nejak jsem ho nestihl koupit. Klidne odkoupim nebo i kdyby nejaka dobra duse naskenovala?
Jinak za me VIF...fakt je to znat...
Jinak za me VIF...fakt je to znat...

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Aditiva do nafty
Samotný fridex taky zatuhne dřív než naředěný,je to stejný.Joemilionare píše:A proc ten VIF zatuhne v mrazu???
Preci kdyz ma zapricinit zamrzani tak by sam nemel zatuhnout??
Jako ja nerikam ze je spatnej ale neni mi to trochu jasne jak neco co ma zabranit zamrznuti tak to samo zatuhne???
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
- Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
- Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol
Aditiva do nafty
Ted myslis naredenej destilkou nebo to myslis jak???
selap píše:Samotný fridex taky zatuhne dřív než naředěný,je to stejný.Joemilionare píše:A proc ten VIF zatuhne v mrazu???
Preci kdyz ma zapricinit zamrzani tak by sam nemel zatuhnout??
Jako ja nerikam ze je spatnej ale neni mi to trochu jasne jak neco co ma zabranit zamrznuti tak to samo zatuhne???
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
- Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
- Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol
Aditiva do nafty
A jak velka je verohodnost casopisu SM ?? ted to nemyslim nijak spatne ale ja zkusim test nafty z Vifem a pak s TDA
Ten VIF by mel delat pripadne poznate to na starty atd kdyz ho nedavali ste a kdyz davate nebo v cem osobne vy poznate ze sednete do auta a reknete jo do tohodle se dava VIF..
Jde mi o to aby to nebylo jen ze o tom napisou tak tomu budu verit ze to pomaha
Ja osobne sem o TDA nc necet abych rekl ja ho davam na doporuceni znameho
A nevim nezkousel sem ject jeste bez nej tak nemohu soudit
Ale priznam se ze ja osobne bych to asi nepoznal
nevim jak ostatni
Ten VIF by mel delat pripadne poznate to na starty atd kdyz ho nedavali ste a kdyz davate nebo v cem osobne vy poznate ze sednete do auta a reknete jo do tohodle se dava VIF..
Jde mi o to aby to nebylo jen ze o tom napisou tak tomu budu verit ze to pomaha
Ja osobne sem o TDA nc necet abych rekl ja ho davam na doporuceni znameho
A nevim nezkousel sem ject jeste bez nej tak nemohu soudit
Ale priznam se ze ja osobne bych to asi nepoznal
nevim jak ostatni
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
Aditiva do nafty
A na to jsi přišel jak??selap píše: Samotný fridex taky zatuhne dřív než naředěný,je to stejný.


-
Offline
- Příspěvky: 2532
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Aditiva do nafty
Nevim jaka je verohodnost SM,me staci ze to na aute je znat. Nevim jak na D5tkach,ale na mym vychrchlanym TDi se 400tkm na krku to znat je. Je to hodne srovnatelny jako Verva diesel vs. obycejna nafta. Sice na me placebo funguje ale fakt ten motor proste jde lip za plynem a na volnobeh je klidnejsi a "lip si prede". Ale slysel jsem za na modernejsich motorech (CR,PD) to uz tak znat neni...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12786
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Aditiva do nafty
Joe: chemie je krásná, když smíchaš 2 bezbarvý látky, dostaneš třeba oranžovou; když smícháš 2 látky s bodem tuhnutí 0 a 10 stupňů, tak výslená směs může tuhnout až při -25 stupňů.
Martine je to tak, fakt nekecá
Martine je to tak, fakt nekecá

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Aditiva do nafty
A už jsi to zkoušel,nebo jen JPP mi totiž nikdy fridex nezamrznul a to ho dávám vždy čistý.Urvanej píše:Joe: chemie je krásná, když smíchaš 2 bezbarvý látky, dostaneš třeba oranžovou; když smícháš 2 látky s bodem tuhnutí 0 a 10 stupňů, tak výslená směs může tuhnout až při -25 stupňů.
Martine je to tak, fakt nekecá
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
- Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
- Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol
Aditiva do nafty
fridex je ta zelena sracka co mam v chladici je to tak???
Pokud ano tak v praci sem meril do kolika to mam stupnu preventivne protoze sem koupil auto a nevedel jak to a zda to tam je a spektrometr ukazal ze je to cistej fidex do -60 tak jak to muze zamrznout ?????
Pokud ano tak v praci sem meril do kolika to mam stupnu preventivne protoze sem koupil auto a nevedel jak to a zda to tam je a spektrometr ukazal ze je to cistej fidex do -60 tak jak to muze zamrznout ?????
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
- Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
- Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol
Aditiva do nafty
JJ to jo
ale schvalne by me zajimalo kdyby ste sedli do meho auta ja natankoval a chtel bych po vas zda je tam VIF nebo ne a zda je tam nafta od Cepra(EuroOil) nebo od OMW MAxxMottion
Vazne ja to nepoznam

Vazne ja to nepoznam
Urvanej píše:Joe: chemie je krásná, když smíchaš 2 bezbarvý látky, dostaneš třeba oranžovou; když smícháš 2 látky s bodem tuhnutí 0 a 10 stupňů, tak výslená směs může tuhnout až při -25 stupňů.
Martine je to tak, fakt nekecá
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12786
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Aditiva do nafty
Martine: není třeba zkoušet, hlavní složka tuhne při cca -13°C. Jen ve vodném roztoku při přidávání vody bod tuhnutí postupně klesá a pak zase začne stoupat. Chová se dost podobně jako sůl co se ovlivňování bodu tuhnutí (tání) týče.
Milionář: nepoznám nic, jen u svého naposlouchaného D24 poznám, když mu to nechutná nebo naopak, protože podle toho (ne)kouří a je maličko jinej zvuk.
Milionář: nepoznám nic, jen u svého naposlouchaného D24 poznám, když mu to nechutná nebo naopak, protože podle toho (ne)kouří a je maličko jinej zvuk.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Aditiva do nafty
Už při -13°C.Tak to se divím,že jsme to vždycky nalívali a nesekali.Urvanej píše:Martine: není třeba zkoušet, hlavní složka tuhne při cca -13°C. Jen ve vodném roztoku při přidávání vody bod tuhnutí postupně klesá a pak zase začne stoupat. Chová se dost podobně jako sůl co se ovlivňování bodu tuhnutí (tání) týče.
Milionář: nepoznám nic, jen u svého naposlouchaného D24 poznám, když mu to nechutná nebo naopak, protože podle toho (ne)kouří a je maličko jinej zvuk.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12786
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Aditiva do nafty
Neni třeba se divit, protože už v tej pixle je to naředěný tak, aby to tuhlo při -40°C nebo tak nějak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Aditiva do nafty
Kdepak,já beru koncentrát neředěný.Urvanej píše:Neni třeba se divit, protože už v tej pixle je to naředěný tak, aby to tuhlo při -40°C nebo tak nějak.
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Aditiva do nafty
Měli jsme v práci fridex(čirý) v barelu na rampě a při -20 se to nedalo čerpat,přitom po zředění destilkou to mělo vydržet do - 40.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9925
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Aditiva do nafty
pozor, on se právě musí ředit, aby měl tu výdržselap píše:Měli jsme v práci fridex(čirý) v barelu na rampě a při -20 se to nedalo čerpat,přitom po zředění destilkou to mělo vydržet do - 40.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9925
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Aditiva do nafty
jinak v Globusu jsem viděl VIF zimní za 330 Kč
blázinec

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Aditiva do nafty
Fridex nemůže zmrznout jen rosolovatí,proto možná nešel čerpat.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Aditiva do nafty
Omlouvám se,Fridex nevím,já používám červený na bázi propylenglykolu.selap píše:Měli jsme v práci fridex(čirý) v barelu na rampě a při -20 se to nedalo čerpat,přitom po zředění destilkou to mělo vydržet do - 40.
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Aditiva do nafty
Ceny jsou hrozný v malých balení,ale v práci jsme se domluvili a koupil jsem 10l kanystr a cena byla naprosto jinde.hayney píše:jinak v Globusu jsem viděl VIF zimní za 330 Kčblázinec
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9925
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Aditiva do nafty
v místních autodílech ho kupuju snad za 180
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Most
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9925
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Aditiva do nafty
takovou spotřebu nemám, ale taky mě to napadlo, vzít ve velkym. Možná se s někým složit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Aditiva do nafty
A teď ještě zimní a letní !hayney píše:takovou spotřebu nemám, ale taky mě to napadlo, vzít ve velkym. Možná se s někým složit.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Mirek Kabát