Palivoměr 850 TDI

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1066
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Palivoměr 850 TDI

Příspěvek od tnemec »

Jen tak pro info, palivoměr v 850 TDI nepatří mezi nejspolehlivější, často se stává, že dojezd 20 nebo 40 km = konečná, což se stalo teď i mě, skončil jsem cca 1 km od pumpy s dojezdem 20. Nechal jsem si dovézt kanystr, navrčel jsem to, dojel jsem k pumpě, dal jsem plnou a... nic... motor si ani neškytl. Nakonec se musely povolit vstřiky, odvzdušnit a motor musel dostat pod plným plynem dýchnout éteru, aby se rozvrčel.

Co z toho plyne? Když vám na 850 rozsvítí ten robot, co vyhrožuje, že se zastřelí, nenechávejte ho čekat moc dlouho :-)

Tímto děkuji Krtkovi a Marrovi za vysvobození z nehostinných krajů Kobylisských...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 297
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

Palivoměr 850 TDI

Příspěvek od Menhir »

Tak já zase chválím Grahama! Když už rafička leze do červenýho a svítí robot vyděrač, mám ještě dobrejch 10 litrů. :razz:
Ovšem vtipný zase je, že na 30 se rafička na dlouhou dobu zastaví. :mrgreen: Říkám, že nejradši jezdím se 30 l v nádrži, to se pak jede dlouho zadarmo... :twisted:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Palivoměr 850 TDI

Příspěvek od travex »

kdyz se umne rozsviti kontrolka tak jsem ve stavu, ze se do nadrze vejde neco pres 60 litru (takze cca 9 litru tam jeste je...).... sedmilhar mi klidne tvrdi, ze dojezd je jeste 200-230 km....

takze verim tomu co uukazuje raficka a pripadne hladove oko.... v zadnem pripad eneni dobre jezdit nadoraz, je lepsi natankovat kdyz padnu pod ctvrtinu nadrze a je klid.... v zime nenecham padnout stav paliva pod tretinu - uz se mi i vyplatilo.. neni nic lepsiho nez travit noc na dallnici v mrazu nemit moznost si ani zatopit....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5023
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Palivoměr 850 TDI

Příspěvek od Honza »

tnemec píše:Jen tak pro info, palivoměr v 850 TDI nepatří mezi nejspolehlivější, často se stává, že dojezd 20 nebo 40 km = konečná, což se stalo teď i mě, skončil jsem cca 1 km od pumpy s dojezdem 20. Nechal jsem si dovézt kanystr, navrčel jsem to, dojel jsem k pumpě, dal jsem plnou a... nic... motor si ani neškytl. Nakonec se musely povolit vstřiky, odvzdušnit a motor musel dostat pod plným plynem dýchnout éteru, aby se rozvrčel.

Co z toho plyne? Když vám na 850 rozsvítí ten robot, co vyhrožuje, že se zastřelí, nenechávejte ho čekat moc dlouho :-)

Tímto děkuji Krtkovi a Marrovi za vysvobození z nehostinných krajů Kobylisských...
Narval jsi tam alespoň plnou abys věděl kde skončil?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3644
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Palivoměr 850 TDI

Příspěvek od wickey »

jj u benzinu dtto - treba u me je raficka tak vychcana, ze nekdy po dotankovani po hrdlo ukazuje tak dva milimetry pod full..

a kolem cerveneho pole proste padne pod nej a je to :mrgreen: :mrgreen:

nemuze byt nejaky problem v plovaku?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

zvedavec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1178
Registrován: 17 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno

Palivoměr 850 TDI

Příspěvek od zvedavec »

No já nevím,mě ta rafička připadá až krutě pravdivá.Co chvíli tankuji plnou a ani se nestačím pořádně rozjet a už to na mě hladově pokukuje. Bohužel oprávněně.Bestie jedna nenasytná.Nechápu že někdo ještě nevymyslel auto který ten benzín či naftu nevyrábí. :twisted:
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Time4Tea
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 118
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Palivoměr 850 TDI

Příspěvek od Time4Tea »

Tak tohle můžu potvrdit. Už se mi to taky stalo...
Takže když to ukazuje pod 100km, tak sem radši nevózní...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé