toto vlákno by se mělo zabývat POUZE technickými detaily a obtížemi při větších opravách vozidel - finanční, legislativní, morální a psychologické aspekty takových oprav můžete řešit vedle.

Moje první, ryze technická, otázka zní: při přestavbě řízení vozu na druhou stranu je lepší
a) vyříznout motorovou stěnu v původní A-karoserii a nahradit ji motorovou stěnou z B-karoserie, nebo
b) použít celou B-karoserii, nebouranou, neopravovanou, ale po požáru motorového prostoru?
Převaření motorové stěny předpokládám odborné, tak jako se opravují veterány, tzn. kvalitní svár po celém obvodu.
Doufám, že se zde najdou odborníci z řad hasičů, metalurgů a ostatních profesí, kteří mohou posoudit míru narušení tuhosti a pevnosti karoserie v obou výše uvedených případech, zvláště vliv vysokých teplot při požáru na ocel, ze které jsou vyrobeny deformační zóny vozu. Dále bych se rád dověděl, zda-li se může karoserie po požáru deformovat až tak, že nejde nastavit geometrie náprav?
Děkuji za vaše názory.