Jízda pro život - Projekt zaměřený na prevenci dopravních nehod.
Sice se jedná o akci konkureční automobilky, ale myslím, že není na škodu se jí zúčastnit. Tak se mrkněte na tento web - http://www.jizda-pro-zivot.cz/indexjpz.php
JÍZDA PRO ŽIVOT PRŮBĚH A VÝUKA
- Hodinový intenzivní kurz obsahuje v prvé půli základy bezpečné jízdy vedený kvalifikovanými školiteli a instruktory.
- Zahrnuje teoretickou přípravu, na kterou navazuje přistavení vozu, jeho zapůjčení a třicet minut jízdy ve dvojici.
- Primární znalosti týkající se témat Bezpečnostních pasů, Sedadel, Dětské sedačky, Opěrky, Airbag, ABS, DSC.
- Základy bezpečnosti jízdy v běžných situacích. Odpovědi na dotazy a doplnění teoretických znalostí.
- Výuka základů správného sezení za volantem. Nastavení sedadla, upoutání.
- Praktická jízda po trase s itinerářem.
- Závěrečné vyřazení – certifikát
Jízda pro život
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Jízda pro život
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
Jízda pro život
taky jsem to už párkrát viděl na plakátech. škoda, že to nenapadlo Volvo (když mají otázku bezpečnosti jako krédo), ale BMW.
Řidiči BMW to potřebují víc (jsou to vesměs oni, kdo dělají myšky, jezdí po zebře.......), ale rozhodně to neuškodí žádnému účastníkovi silničního provozu.
Řidiči BMW to potřebují víc (jsou to vesměs oni, kdo dělají myšky, jezdí po zebře.......), ale rozhodně to neuškodí žádnému účastníkovi silničního provozu.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Jízda pro život
Tak jsme se dneska s Jarkem uvedené akce zúčastnili. Jelikož jsme dorazili na místo jako první, dostali jsme na výběr z celé nabídky deseti vozů. Jako zapřísáhlým odpůrcům výroby briket se nám zúžilo rozhodování na pouhé tři benzínové motory. Ale i tak to nebylo nejhorší. Já jsem zvolil jako první 330 kabrio a Jarek následně 125 kabrio, obě v automatu.
Po přednáškové části o bezpečné jízdě - 20 minut organizátoři + 10 minut Policie ČR (u nás konkrétně zlínská mluvčí por. Ing. Jana Bartíková) jsme ještě chvilku počkali na přidělení klíčů a mohli vyrazit. I když pán, který mi předával klíče se divil, že hodlám brzdit levou nohou, nevím proč ...
Jarek se celou cestu držel principu soutěže - tj. co nejvíce plynulé jízdy bez zbytečného podélného i příčného přetížení. Já jsem se občas nechal unést a zejména v dálniční části neměl daleko k tomu vyzkoušet Kick down.
Svezení to bylo pěkné, takže pokud se ve vašem okolí bude Jízda pro život teprve konat, neváhejte.
Po přednáškové části o bezpečné jízdě - 20 minut organizátoři + 10 minut Policie ČR (u nás konkrétně zlínská mluvčí por. Ing. Jana Bartíková) jsme ještě chvilku počkali na přidělení klíčů a mohli vyrazit. I když pán, který mi předával klíče se divil, že hodlám brzdit levou nohou, nevím proč ...
Jarek se celou cestu držel principu soutěže - tj. co nejvíce plynulé jízdy bez zbytečného podélného i příčného přetížení. Já jsem se občas nechal unést a zejména v dálniční části neměl daleko k tomu vyzkoušet Kick down.
Svezení to bylo pěkné, takže pokud se ve vašem okolí bude Jízda pro život teprve konat, neváhejte.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Jízda pro život
Nakonec se ve vyhodnocení trasy ukázalo, že mám nižší hodnoty než Jarek. To se mi ani nechce věřit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Jízda pro život
No jo mají to nějaké divné. Auto mělo na tacho necelých 200 km, podle sherlogu a elektronické knihy jízd necelých 500 km, a evidovaná cesta z Přerova do Zlína - 12 km ( slovy mínus dvanáct kilometrů ), jedu s tím, jak kdybych převážel lavór s vodou. Jedu snad nejpomaleji a zatáčky jedu krokem, aby nevznikalo boční přetížení a mám tak špatný výsledek ? Jedu úplně stejnou trasu jak všichni a mám o 200 metrů víc ? To je určitě spiknutí a začalo to už při závodech v Rožnově. A já jak hňup dělám nějaký rozhovor pro noviny. Po odjetí 20 lidí máme 44 a 48 místo ? Jak je to možné? Je to podvod. Ale na druhou stranu zase nemusím na opačný konec republiky, kvůli převzetí ceny. No rozhodně si to u mě podělali a dám jim to na jejich stránkách sežrat.
Svezení bylo hezké. Měl jsem sice jen 2,5l benzín v tiptroniku. 3,0 l mi vyfoukl Libre. ( Už jsem to pochopil, on těmto firmám dodává SW a tak má u nich protekci a proto vybíral auto první, i když jsem tam byl dřív.) Ale zato jsem si konečně svezl zadek v kabriu. Nebylo to tak špatné. Rozhodně naladění převodovek (automatů ) mají lepší jak u Volva stejné kategorie a velice dobře si s motorem rozumí. Zadní náhon a jízdní vlastnosti myslím není třeba rozvádět. Byl to velice poučný zážitek, hlavně proto, že šlo především o kurz bezpečné jízdy, kde se snaží naučit jezdit lidi tak, jak se jezdí v civilizované Evropě, např. ve Švédsku. Proto mě hodně mrzí, že se podobné akce nechytlo Volvo, když k tomu má nejblíže. Všimněte si jen názvu akce, co vám připomíná. To bylo ušito přímo pro Volvo. Tohle VAC teda podělalo.
Svezení bylo hezké. Měl jsem sice jen 2,5l benzín v tiptroniku. 3,0 l mi vyfoukl Libre. ( Už jsem to pochopil, on těmto firmám dodává SW a tak má u nich protekci a proto vybíral auto první, i když jsem tam byl dřív.) Ale zato jsem si konečně svezl zadek v kabriu. Nebylo to tak špatné. Rozhodně naladění převodovek (automatů ) mají lepší jak u Volva stejné kategorie a velice dobře si s motorem rozumí. Zadní náhon a jízdní vlastnosti myslím není třeba rozvádět. Byl to velice poučný zážitek, hlavně proto, že šlo především o kurz bezpečné jízdy, kde se snaží naučit jezdit lidi tak, jak se jezdí v civilizované Evropě, např. ve Švédsku. Proto mě hodně mrzí, že se podobné akce nechytlo Volvo, když k tomu má nejblíže. Všimněte si jen názvu akce, co vám připomíná. To bylo ušito přímo pro Volvo. Tohle VAC teda podělalo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Jízda pro život
Nestěžuj si.
Kilometrový průběh pouze narůstá, špatně ses díval. Jinak maximální rychlost jsi měl 89 km/h. Já jsem jel po obchvatu Otrokovic až 127 km/h. Asi jsem víc využíval brždění motorem. Ale stejně jsem se zbytečně moc za jízdy krotil, všichni ostatní v té 330 dosáhli mnohem horších výsledků.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Jízda pro život
Dokonce jsme se objevili i v novinách - http://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/ridici-zkouseli-jak-plynule-umi-jezdit20080914.html 

_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Jízda pro život
tohle si fakt rek?
"Snažím se jezdit podle předpisů, ale rád bych se dozvěděl něco víc o bezpečnosti."
"Snažím se jezdit podle předpisů, ale rád bych se dozvěděl něco víc o bezpečnosti."
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Jízda pro život
Ne, to byl nějaký pan Sedláček. A toho vůbec neznám.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé