termostat

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
klopy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec nad Labem

termostat

Příspěvek od klopy »

Ahoj. Dneska zastavim a pod autem kaluž, Otevřu motor a skrz expanzku voda ven, totálně plná a natlakováná. Nejdřív jsem se lekl, že odešlo těsnění pod hlavou. Zkusil jsem vyndat termostat a vypadá to, že je klid. Je možný že to bylo tím??
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 869
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

termostat

Příspěvek od marra »

tak ho zkus hodit do vařící vody a uvidiš jestli se otevře
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

klopy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec nad Labem

termostat

Příspěvek od klopy »

Když jsem ho vyndal byl zavřenej a voda byla po jízdě total vařící. Jen mě zarazilo, že se šprajcnul tak důkladně, že nepropustil nic a všecko bylo v epanzce. Vadí něčemu ježdění bez toho?
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 869
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

termostat

Příspěvek od marra »

pomalu se bude zahřejvat na provozni teplotu, delší doba sytičoveho režimu,tudiž větší spotřeba.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

klopy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec nad Labem

termostat

Příspěvek od klopy »

A stalo se Tobě nebo jsi řešil to samý co já?? Fakt mě zarazilo, že se kouslo takhle totál.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 869
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

termostat

Příspěvek od marra »

stava se to.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3627
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

termostat

Příspěvek od yoby »

2klopy: se mi stalo to samý, a to jsem musel doject 50 km dom :-) Jinak výměna je v řádu několika stokorun, takže nic drastickýho
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

klopy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 173
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec nad Labem

termostat

Příspěvek od klopy »

Já jsem teď ale jak paranoidní. Po každý jízdě zvedám kapotu :-)
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé