Hydromenic AW71
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Hydromenic AW71
Nefunguje mi zamek menice pri vyssi rychlosti, tudiz uvazuji o vymene nebo repasi menice. Samotnou vymenu by mi udelali v t6r, ja bych dodal novy menic. Nasel jsem bud:
s klasickymy parametry
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLVO-AW ... enameZWDVW
a nebo se zvysenym krouticim momentem
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLVO-AW ... enameZWD1V
u toho druheho pisou, ze volnobeh musi byt 400-800 rpm vyssi nez normalne, zase by to teoreticky mohlo lip ject...
Tak ja nevim, zkusenejsi poradte...
s klasickymy parametry
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLVO-AW ... enameZWDVW
a nebo se zvysenym krouticim momentem
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLVO-AW ... enameZWD1V
u toho druheho pisou, ze volnobeh musi byt 400-800 rpm vyssi nez normalne, zase by to teoreticky mohlo lip ject...
Tak ja nevim, zkusenejsi poradte...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 04 zář 2008 08:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hydromenic AW71
Pozor na rozdíl " pro vyšší, nebo zvýšený kroutící moment " A nebo " zvyšuje " kroutící moment.
Nejsem odborník na automatky, ale mám měnič na ZF, který dokáže krátkodobě zvýšit kroutící moment, ale rozhodně se nezvedají volnoběžné otáčky, spíš naopak, při vyšších otáčkách na volnoběh ( už při 850 ) spínají lamely na 1. stupni a je potřeba auto držet dobře na brzdě. Nejde teď momentálně o typ skříně, ale provedení měniče.
A ještě jeden postřeh. Zámek měniče není v měniči, ale souvisí s ním. A lamely tam také nejsou. Měnič jsou vlastně jen lopatková kola, připomínající turbíny. takže výměna měniče sice může odstranit tvůj problém, ale taky nemusí.
Nejsem odborník na automatky, ale mám měnič na ZF, který dokáže krátkodobě zvýšit kroutící moment, ale rozhodně se nezvedají volnoběžné otáčky, spíš naopak, při vyšších otáčkách na volnoběh ( už při 850 ) spínají lamely na 1. stupni a je potřeba auto držet dobře na brzdě. Nejde teď momentálně o typ skříně, ale provedení měniče.
A ještě jeden postřeh. Zámek měniče není v měniči, ale souvisí s ním. A lamely tam také nejsou. Měnič jsou vlastně jen lopatková kola, připomínající turbíny. takže výměna měniče sice může odstranit tvůj problém, ale taky nemusí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Hydromenic AW71
Nevim jak si na tohle prisel ze mas spatne lameli v menici ??? ne ve vsech menicich jsou lameli to se pozna podle typu prevodovky a samozrejme podle menice !!!tomasss píše:Uz mam dost unavene lamely menice, navic mi nefunguje zamek menice pri vyssi rychlosti, tudiz uvazuji o vymene menice. Samotnou vymenu by mi udelali v t6r, ja bych dodal novy menic. Nasel jsem bud:
s klasickymy parametry
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLVO-AW ... enameZWDVW
a nebo se zvysenym krouticim momentem
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLVO-AW ... enameZWD1V
u toho druheho pisou, ze volnobeh musi byt 400-800 rpm vyssi nez normalne, zase by to mohlo o dost lip ject...
Tak ja nevim, zkusenejsi poradte...
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Hydromenic AW71
A kde je tedy umisten zamek menice? Pokud se spravne pamatuju, tak travex mi rikal ze pokud bych chtel zamek opravit, musim po obvodu menic rozriznout, potom zamek uvnitr opravit, a pak zase menic po obvodu presne svarit...jarek.krizan píše:Pozor na rozdíl " pro vyšší, nebo zvýšený kroutící moment " A nebo " zvyšuje " kroutící moment.
Nejsem odborník na automatky, ale mám měnič na ZF, který dokáže krátkodobě zvýšit kroutící moment, ale rozhodně se nezvedají volnoběžné otáčky, spíš naopak, při vyšších otáčkách na volnoběh ( už při 850 ) spínají lamely na 1. stupni a je potřeba auto držet dobře na brzdě. Nejde teď momentálně o typ skříně, ale provedení měniče.
A ještě jeden postřeh. Zámek měniče není v měniči, ale souvisí s ním. A lamely tam také nejsou. Měnič jsou vlastně jen lopatková kola, připomínající turbíny. takže výměna měniče sice může odstranit tvůj problém, ale taky nemusí.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hydromenic AW71
Firma KAPS v Kojetíně se zabývá generálkami automatek už dlouho a jsou rychlí a kvalitní ( alespoň co já vím ) Spoustu informací najdeš na jejich stránkách, případně poradí. To bude asi nejlepší zdroj na informace. Každá převodovka je trochu jiná a člověk může nechtěně poradit špatně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Hydromenic AW71
Tak jsem se zde na foru setkal od dvou velmi zkusenych lidi se dvema uplne odlisnymi nazory na funkci prevodovky AW71 pri rychlosti nad 100km/h. Moje otazka znela, co ma prevodovka delat, pokud jedeme kolem stovky, moje verze byla, ze kdyz se prudce prida plyn, auto by melo rychle zrychlit, ale u mne misto toho prudce vylitnou otacky ale auto zrychluje pomalu...
Prvni verze znela, ze mi asi nefunguje zamek menice (torque lock).
Druha verze znela "nic nevyradi ani nepremosti menic aby byl na tvrdo,vsechno co se deje uvnit menice je hydrodynamika a pri vysi rychlosti ma pouze rychlejsi reakci"
Citace:
Torque lock je hydraulicky zařazovaný zámek hydroměniče, který samočině uzavře hydroměnič při zařazení nejvyššího rychlostního stupně a dosažení určité rychlosti. Díky této novince ušetříte až 25 % paliva a 10 % cestovního času vlivem přímého přenosu síly bez ztrát v hydroměniči.
Chci tedy poprosit nekoho, kdo MA zkusenosti s prevodovkou AW70/71, aby mi popsal jestli tam neco takoveho funguje.
Prvni verze znela, ze mi asi nefunguje zamek menice (torque lock).
Druha verze znela "nic nevyradi ani nepremosti menic aby byl na tvrdo,vsechno co se deje uvnit menice je hydrodynamika a pri vysi rychlosti ma pouze rychlejsi reakci"
Citace:
Torque lock je hydraulicky zařazovaný zámek hydroměniče, který samočině uzavře hydroměnič při zařazení nejvyššího rychlostního stupně a dosažení určité rychlosti. Díky této novince ušetříte až 25 % paliva a 10 % cestovního času vlivem přímého přenosu síly bez ztrát v hydroměniči.
Chci tedy poprosit nekoho, kdo MA zkusenosti s prevodovkou AW70/71, aby mi popsal jestli tam neco takoveho funguje.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Hydromenic AW71
na moji AW71 to funguje, prijed si to klidne nekdy vyzkouset (jedinej rozdil je v tom,ze mam pred prevodovkou ctyrvalcovej orloj).... zamek menice se zavira pri cca 100 kmh (tacho, real bude nekde kolem 95ti), kdyz proslapnu plyn tak jeste ve 120 ti se zamek otevre, otacky vyskocej o cca 700 - 900 nahoru a zacne opet "klouzat" menic (nad 110 zustane zarazeny OD, pri nizsi rychlosti odradi z OD na cistou trojku) samozrejme je to doprovazeno netrivialnim zrychlovanim.... jakmile presahnu 120 zamek se opet zavre a zrychleni uz neni tak dramaticke (preci jen je se zarazenym OD prevod uz hodne do tezka a kdyz tomu menic nepomaha tak se neni cemu divit.... sestnactiventil tahne az v dost vysokych otackach, kam se dostane az po prekonani 160 kmh se zavrenym zamkem a zarazenym OD, pak to zase jede....)..... v kazdym pripade se to chova uplne jinak nez tvoje auto....tomasss píše: Citace:
Torque lock je hydraulicky zařazovaný zámek hydroměniče, který samočině uzavře hydroměnič při zařazení nejvyššího rychlostního stupně a dosažení určité rychlosti. Díky této novince ušetříte až 25 % paliva a 10 % cestovního času vlivem přímého přenosu síly bez ztrát v hydroměniči.
Chci tedy poprosit nekoho, kdo MA zkusenosti s prevodovkou AW70/71, aby mi popsal jestli tam neco takoveho funguje.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Hydromenic AW71
Tak právě firmu KAPS bych dle toho co jsem slyšel vůbec nedoporučoval.Kamarádovi dělali převodovku na Chevy a skládali ji stylem to by snad mohlo pasovat,to by snad mohlo fungovat,fungovalo to přesně 386kmjarek.krizan píše:Firma KAPS v Kojetíně se zabývá generálkami automatek už dlouho a jsou rychlí a kvalitní ( alespoň co já vím ) Spoustu informací najdeš na jejich stránkách, případně poradí. To bude asi nejlepší zdroj na informace. Každá převodovka je trochu jiná a člověk může nechtěně poradit špatně.

-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Hydromenic AW71
travex píše:
na moji AW71 to funguje, prijed si to klidne nekdy vyzkouset (jedinej rozdil je v tom,ze mam pred prevodovkou ctyrvalcovej orloj).... zamek menice se zavira pri cca 100 kmh (tacho, real bude nekde kolem 95ti), kdyz proslapnu plyn tak jeste ve 120 ti se zamek otevre, otacky vyskocej o cca 700 - 900 nahoru a zacne opet "klouzat" menic (nad 110 zustane zarazeny OD, pri nizsi rychlosti odradi z OD na cistou trojku) samozrejme je to doprovazeno netrivialnim zrychlovanim.... jakmile presahnu 120 zamek se opet zavre a zrychleni uz neni tak dramaticke (preci jen je se zarazenym OD prevod uz hodne do tezka a kdyz tomu menic nepomaha tak se neni cemu divit.... sestnactiventil tahne az v dost vysokych otackach, kam se dostane az po prekonani 160 kmh se zavrenym zamkem a zarazenym OD, pak to zase jede....)..... v kazdym pripade se to chova uplne jinak nez tvoje auto....
To me privadi na myslenku - podle VINu mam totiz
AW70/71 – 4-stupňový automat bez pomocnej spojky
a ne
AW70/71/72L – 4-stupňový automat s pomocnou spojkou.
Neni to tim?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hydromenic AW71
Nojo tak další zkušenost.martinopel píše:Tak právě firmu KAPS bych dle toho co jsem slyšel vůbec nedoporučoval.Kamarádovi dělali převodovku na Chevy a skládali ji stylem to by snad mohlo pasovat,to by snad mohlo fungovat,fungovalo to přesně 386kmjarek.krizan píše:Firma KAPS v Kojetíně se zabývá generálkami automatek už dlouho a jsou rychlí a kvalitní ( alespoň co já vím ) Spoustu informací najdeš na jejich stránkách, případně poradí. To bude asi nejlepší zdroj na informace. Každá převodovka je trochu jiná a člověk může nechtěně poradit špatně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Hydromenic AW71
tomasss píše:
To me privadi na myslenku - podle VINu mam totiz
AW70/71 – 4-stupňový automat bez pomocnej spojky
a ne
AW70/71/72L – 4-stupňový automat s pomocnou spojkou.
Neni to tim?
mozny je vsechno, ale radsi bych se orientoval podle toho co je napsano na prevodovce.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Hydromenic AW71
Ta dy jsou VINka na všechny modely od 200 až po XC90 
Nějak jsem to zapoměl vložit
Tak tady to je
http://www.volvoclub.org.uk/vin_300.shtml



Tak tady to je

http://www.volvoclub.org.uk/vin_300.shtml
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12786
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Hydromenic AW71
Jen blbej dotaz, "AW" LOCK-UP je totéž co tu uvádíš jako torgue lock?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Hydromenic AW71
Je to torque lock, ne torgue lockUrvanej píše:Jen blbej dotaz, "AW" LOCK-UP je totéž co tu uvádíš jako torgue lock?

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12786
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Hydromenic AW71
Dle odkazu od maxwella, vadisu a mýho vinka mam "AW" LOCK-UP a AW71. Ke štítku převodovky sem nelezl.
Za jazykovou opravuju děkuji
Za jazykovou opravuju děkuji

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Hydromenic AW71
Blbost. Zadna AW71 nema zamek, a naopak vsechny AW71L maji zamek. Vadis toho nakeca...Urvanej píše:mam "AW" LOCK-UP a AW71.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Hydromenic AW71
Nedavali sa AW71L len k turbomotorom ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Hydromenic AW71
Ne, od nejakyho 93+ se davaly do vsech benzinu.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé