Jak otevrit ...cokoliv
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Jak otevrit ...cokoliv
http://autohificlub.cz/forum/13/944692- ... kradezi-/0
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Jak otevrit ...cokoliv
Bych chtel vedet, kolik se toho da uskutecnit...
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Jak otevrit ...cokoliv
rek bych že ani jedno...sejra píše:Bych chtel vedet, kolik se toho da uskutecnit...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
Jak otevrit ...cokoliv
To by ses divil.petr S60 píše:rek bych že ani jedno...sejra píše:Bych chtel vedet, kolik se toho da uskutecnit...
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pardubice
Jak otevrit ...cokoliv
Taky bych řekl, že převážná většina z toho nebude fungovat.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Jak otevrit ...cokoliv
Auta se určitě otevřít daj, nicméně tohle je jen recese a takhle to určitě nefunguje...ten magnet na golfu je asi největší výsměch...martinopel píše:To by ses divil.petr S60 píše:
rek bych že ani jedno...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Jak otevrit ...cokoliv
Paralyzér na feldu ? Na auto bez elektroniky ?
Infra se dá použít jen na auta s infra a to jsou vesměs starší žabožrouti.
Magnet někdy funguje.
Zvon ? Jen na některé auta z jednoho koncernu.
Jsou daleko rychlejší a bezpečnější metody a tak jak to předvádí je kravina.
U nových aut je každá z těchto metod absolutně nepoužitelná.
Infra se dá použít jen na auta s infra a to jsou vesměs starší žabožrouti.
Magnet někdy funguje.
Zvon ? Jen na některé auta z jednoho koncernu.
Jsou daleko rychlejší a bezpečnější metody a tak jak to předvádí je kravina.
U nových aut je každá z těchto metod absolutně nepoužitelná.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Jak otevrit ...cokoliv
Odtahovka je nejrychlejší a bezproblémová, tyhle kraviny si můžou (bohužel) zkoušet kluci na parkovišti....jarek.krizan píše:Paralyzér na feldu ? Na auto bez elektroniky ?
Infra se dá použít jen na auta s infra a to jsou vesměs starší žabožrouti.
Magnet někdy funguje.
Zvon ? Jen na některé auta z jednoho koncernu.
Jsou daleko rychlejší a bezpečnější metody a tak jak to předvádí je kravina.
U nových aut je každá z těchto metod absolutně nepoužitelná.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Jak otevrit ...cokoliv
felicie ma central jako kazde jine autojarek.krizan píše:Paralyzér na feldu ? Na auto bez elektroniky ?

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Jak otevrit ...cokoliv
Tak to mi předvedeš, tohle jsem viděl na vlastní oči před 10 lety, že to nefunguje. A navíc čistě teoreticky, chceš říct, že pokud vezmeš elektromotor a u něj zajiskříš paralyzérem, tak se roztočí ? To asi těžko a nabudit impuls pro jednotku asi taky nepújde, felda má totiž zámky ovládané mínusem a ne plusem. To by muselo být jiné auto, felda rozhodně ne.Kein píše:felicie ma central jako kazde jine autojarek.krizan píše:Paralyzér na feldu ? Na auto bez elektroniky ?tenisakem ji neotevres ale timhle si dovoluju tvrdit ze jo...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pardubice
Jak otevrit ...cokoliv
Blbost, včera to zkoušeli na Primě ve zprávách a ani prd. Křápnul do feliny paralyzérem a samozřejmě se to neotevřelo.Kein píše:felicie ma central jako kazde jine autojarek.krizan píše:Paralyzér na feldu ? Na auto bez elektroniky ?tenisakem ji neotevres ale timhle si dovoluju tvrdit ze jo...
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Příspěvky: 1639
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Jak otevrit ...cokoliv
no dobre dobre tak ne !jarek.krizan píše:Tak to mi předvedeš, tohle jsem viděl na vlastní oči před 10 lety, že to nefunguje. A navíc čistě teoreticky, chceš říct, že pokud vezmeš elektromotor a u něj zajiskříš paralyzérem, tak se roztočí ? To asi těžko a nabudit impuls pro jednotku asi taky nepújde, felda má totiž zámky ovládané mínusem a ne plusem. To by muselo být jiné auto, felda rozhodně ne.Kein píše:
felicie ma central jako kazde jine autotenisakem ji neotevres ale timhle si dovoluju tvrdit ze jo...

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Jak otevrit ...cokoliv
Vzdy je videt zaber pouze na jeho ruce a blizke okoli. Za tim clovekem, co to zkousi stoji dalsi s dalkovym ovladanim. Zadny problem. Vse je takove podivne, ale nejvic me dostalo otevreni BMW ovladacem na televizi. Zaprve zmacknutim vsech cudliku se odesle vetsinou pouze jedno cislo (pak se to jakoby sekne) a ne vsechna
, zadruhe infrem se auta neotviraj
To uz se tu resilo. Vybojem z paralyzeru neroztocis motorek. Ohledne tenisaku a zvonu je to to same. Kdysi to slo u nejakych starsich aut, ale dnes to nejde. S tim kufrem u fabie by to teoreticky jit mohlo, nicmene to neznamena, ze to jde 
Todle se v posledni dobe resilo vsude mozne na netu, psali o tom i ve svete motoru



Todle se v posledni dobe resilo vsude mozne na netu, psali o tom i ve svete motoru

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Jak otevrit ...cokoliv
Nedavno o tom bola reportaz v TV. Vraj je to reklamna kampan nejakej poistovne, aby si ludia poistovali auto proti ukradnutiu. Pripustali, ze tie sposoby otvarania su nezmyselne, no chceli tym upozornit, ze dnes sa da auto ukradnut bez problemov napriek alarmom, imobilizerom a vselicomu inemu. Jednoducho, ked je pre niekoho otvaranie aut zamestanim, tak si nejaky sposob najde.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé