Buduce Volva a ich dizajn
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Buduce Volva a ich dizajn
Co myslite, kam sa bude uberat dizajn Volvikov? Nova XC60 prisla s trochu futuristickym vzhladom, plnym pokrutenych svetiel a zaoblenych linii. Nie som celkom zastancom takychto tvarov, ale musim uznat, ze tento model bol asi vymysleny, aby vyuzil sucasny trend malych SUV, ktore sa najviac pouzivaju na rozbite mestske cesty a obrubniky. A dynamicky dizajn ma mozno ocarit aj zensku cast klientely, kedze ako je zname, babam sa male terenaky pacia.
Som vsak zvedavy, ako to bude pokracovat so sedanmi. Pretoze velka limuzina takychto tvarov by sa mi zdala dost komicka. Sice nejaky Lexus nie je zrovna hranaty, no myslim si, ze svedske auto by nemalo kopirovat azijsky dizajn a na prvy pohlad by malo byt jasne, ze to je Sved. Nie som zastancom nazoru, ze Volvo musi byt v kazdom pripade hranate. Podla mna to je trochu mytus. Kombiky Volva byvali hranatejsie ako ine znacky, lenze v tej dobe bol hranaty aj zigulak. A v case Amazonu zas Volvo vyrabalo auta v sulade s vtedajsim vkusom. To, ako Volvo vyzeralo vzdy suvielo aj s ostatnymi znackami, vsetci sa navzajom ovplyvnuju a hranatost je len znakom doby. Suhlasim vsak, ze ku kombiku ako je V70 sa takmer vertikalny zadok hodi. No a XC90 by zaoblene vyzeralo smiesne, ale to skoro kazdy vacsi terenak.
V kazdom pripade si vsak myslim, ze Volvo by si malo udrzat image elegantneho gentlemanskeho auta (najma sedany), preto by som bol nerad, keby sa XC60 stala vzorom pre dalsie modely. Vyrazna predna maska so sebavedomym logom moze vyzerat dobre, no rozhodne si vsak predstavujem menej azijske svetlomety.
Nepoznate nahodou nejake nove koncepty? Ja som nasiel na nete dva obrazky mozno buducej S40 alebo S60. Na oboch mi prekazaju tie azijske svetla. A hlavne to zaoblenie bocnej linie na sedom modeli (mozno buducej S60) sa mi zda dost divne. Ale ta vyrazna predna maska so sebavedomym logom, ako som spominal, sa mi zda celkom OK.
Som vsak zvedavy, ako to bude pokracovat so sedanmi. Pretoze velka limuzina takychto tvarov by sa mi zdala dost komicka. Sice nejaky Lexus nie je zrovna hranaty, no myslim si, ze svedske auto by nemalo kopirovat azijsky dizajn a na prvy pohlad by malo byt jasne, ze to je Sved. Nie som zastancom nazoru, ze Volvo musi byt v kazdom pripade hranate. Podla mna to je trochu mytus. Kombiky Volva byvali hranatejsie ako ine znacky, lenze v tej dobe bol hranaty aj zigulak. A v case Amazonu zas Volvo vyrabalo auta v sulade s vtedajsim vkusom. To, ako Volvo vyzeralo vzdy suvielo aj s ostatnymi znackami, vsetci sa navzajom ovplyvnuju a hranatost je len znakom doby. Suhlasim vsak, ze ku kombiku ako je V70 sa takmer vertikalny zadok hodi. No a XC90 by zaoblene vyzeralo smiesne, ale to skoro kazdy vacsi terenak.
V kazdom pripade si vsak myslim, ze Volvo by si malo udrzat image elegantneho gentlemanskeho auta (najma sedany), preto by som bol nerad, keby sa XC60 stala vzorom pre dalsie modely. Vyrazna predna maska so sebavedomym logom moze vyzerat dobre, no rozhodne si vsak predstavujem menej azijske svetlomety.
Nepoznate nahodou nejake nove koncepty? Ja som nasiel na nete dva obrazky mozno buducej S40 alebo S60. Na oboch mi prekazaju tie azijske svetla. A hlavne to zaoblenie bocnej linie na sedom modeli (mozno buducej S60) sa mi zda dost divne. Ale ta vyrazna predna maska so sebavedomym logom, ako som spominal, sa mi zda celkom OK.
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
Buduce Volva a ich dizajn
Zajímavé koncepty.... Mě se to docela líbí.
Nepřipadá mi to příliš japonské. Ta maska je alá nové modely Audi (ty s tím přisly). A Světla a celkový dojem z masky mi připomíná nový Mercedes třídy C.
Celkově mi ale koncepty příliš originální nepřijdou. Je uz daleko doba, kdy lidi volva, saaby a třeba i citroeny buďto milovali pro jejich osobitost a nebo nenáviděli. Jakoby se dnes někdo z designerů bál o svojí židli a vybíral design, který neurazí a bude se líbit většině.
Nepřipadá mi to příliš japonské. Ta maska je alá nové modely Audi (ty s tím přisly). A Světla a celkový dojem z masky mi připomíná nový Mercedes třídy C.
Celkově mi ale koncepty příliš originální nepřijdou. Je uz daleko doba, kdy lidi volva, saaby a třeba i citroeny buďto milovali pro jejich osobitost a nebo nenáviděli. Jakoby se dnes někdo z designerů bál o svojí židli a vybíral design, který neurazí a bude se líbit většině.
Naposledy upravil(a) honza_S60 dne 16 srp 2008 15:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Buduce Volva a ich dizajn
Ja zas ked som to prvykrat videl, tak mi hned napadlo "Lexus". Ten sice vyzera inak, ale ide mi z toho taky vyraz. No s Mazdou to ma nieco spolocne. Ovela viac sa mi paci sucasna predna maska, ktora je ovela elegantnejsia. Mali by sa viac drzat dnesneho dizajnu.herma píše:mě to přijde jako mazda
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Buduce Volva a ich dizajn
koncept vypadá jako 626, ale vývoj jde dopředu a není se čemu bránit. Jen nevím, čím si volvo zákazníky udží, protože mazda stojí nekřesťansky míň a v žebříčku spolehlivosti je asi o 50 míst výš. Pak volvo přestane být prémiová značka pro což ji všichni milujeme....
Už ani nová S60 mi nepřipadá tak seversky strohá, trochu se mi oddaluje.... :?
Už ani nová S60 mi nepřipadá tak seversky strohá, trochu se mi oddaluje.... :?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Buduce Volva a ich dizajn
Mne sa dizajn S60 praveze zda dost jednoduchy s rovnymi liniami. To auto vyzera elegantne a spoznat na nom, ze pochadza z rovnakej rodiny ako 960, S90 a pod. Najviac mi vsak sedi predna maska sucasnych C30, S40, V50. Kym stihnem zarobit na C30 T5, tak asi uz budu robit druhu generaciu. Dufam, ze to velmi nepokazia, lebo dnesna C30 sa mi velmi paci. Iba by som to zadne okno nerobil az take vypukle a viac by som ho posunul dovnutra, aby zadne svetla boli viac vzadu ako sklo. V spodnej casti to je tak, mohli by to spravit aj vo vrchnej. Tym by sa vsak zmensil batozinovy priestor, ktory ale pri C30 asi aj tak nehra rolu. A este by ma potesili pohon na vsetky kolesa a tie nove technologie ako City Safety a pod. To by som si kupil ako dost drahu hracku - na pohlad skoro sportacik, no v skutocnosti pohodlne rychle auto. Raz z tohto vynimocneho modelu urcite bude zaujimavy veteran.
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Buduce Volva a ich dizajn
nevím kdes vzal že C30 je pohodlné autophilcan píše:Mne sa dizajn S60 praveze zda dost jednoduchy s rovnymi liniami. To auto vyzera elegantne a spoznat na nom, ze pochadza z rovnakej rodiny ako 960, S90 a pod. Najviac mi vsak sedi predna maska sucasnych C30, S40, V50. Kym stihnem zarobit na C30 T5, tak asi uz budu robit druhu generaciu. Dufam, ze to velmi nepokazia, lebo dnesna C30 sa mi velmi paci. Iba by som to zadne okno nerobil az take vypukle a viac by som ho posunul dovnutra, aby zadne svetla boli viac vzadu ako sklo. V spodnej casti to je tak, mohli by to spravit aj vo vrchnej. Tym by sa vsak zmensil batozinovy priestor, ktory ale pri C30 asi aj tak nehra rolu. A este by ma potesili pohon na vsetky kolesa a tie nove technologie ako City Safety a pod. To by som si kupil ako dost drahu hracku - na pohlad skoro sportacik, no v skutocnosti pohodlne rychle auto. Raz z tohto vynimocneho modelu urcite bude zaujimavy veteran.


S60 je krásná (ta naše samozřejmě nejkrásnější

_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Buduce Volva a ich dizajn
Zatial som sa neviezol, ale vacsinou je to hodnotene ako auto, ktore vyrobilo Volvo (myslim, ze je uplne jasne, co tym myslim). Proste ziadny Focus, Impreza, M3. C30 nie je sportak, len ma dost dynamicky vzhlad. Vo vseobecnosti to charakterizuju ako touring car pre dvoch. Ved aj k tomu robia plno drziakov na snowboardy, bicykle, lyze a pod. Jasne, ze to nebude plavat ako limuzina, ale na rozbite cesty by som s tym ani neliezol. A nemyslim si, ze hatchbacky musia byt vzdy nutne pre babu.
A este k tej komercnosti... Podla mna najkomercnejsi model je v sucasnosti XC60, ale to som uz spominal v uvode. Ked chce automobilka prezit, musi zarabat aj na inych, ako len na fanusikoch.
A este k tej komercnosti... Podla mna najkomercnejsi model je v sucasnosti XC60, ale to som uz spominal v uvode. Ked chce automobilka prezit, musi zarabat aj na inych, ako len na fanusikoch.
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Buduce Volva a ich dizajn
Vždyť to má z focusu podvozek:) a benzínovej motor 1.6philcan píše:Zatial som sa neviezol, ale vacsinou je to hodnotene ako auto, ktore vyrobilo Volvo (myslim, ze je uplne jasne, co tym myslim). Proste ziadny Focus, Impreza, M3. C30 nie je sportak, len ma dost dynamicky vzhlad. Vo vseobecnosti to charakterizuju ako touring car pre dvoch. Ved aj k tomu robia plno drziakov na snowboardy, bicykle, lyze a pod. Jasne, ze to nebude plavat ako limuzina, ale na rozbite cesty by som s tym ani neliezol. A nemyslim si, ze hatchbacky musia byt vzdy nutne pre babu.
A este k tej komercnosti... Podla mna najkomercnejsi model je v sucasnosti XC60, ale to som uz spominal v uvode. Ked chce automobilka prezit, musi zarabat aj na inych, ako len na fanusikoch.

Každopádně je to krásná kus do garáže, na dlouhý cestování to nejni....
jen aby přiblížením k majnstrýmu volvo neztrácelo skalní zákazníky, protože jiné si cenovou politikou podle mě naštěstí nezíská....XC60 pro mě není...XC70 vypadá líp...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Buduce Volva a ich dizajn
Já miluju volvo, protože to opravdové VOLVO je ve své třídě opravdu držákpetr S60 píše:volvo přestane být prémiová značka pro což ji všichni milujeme....
Už ani nová S60 mi nepřipadá tak seversky strohá, trochu se mi oddaluje.... :?
(tehdejší r.v., tehdejší cenová kategorie, tehdejší třída vozu),
a protože se mi VOLVO líbí - VOLVA jsou designem jedinečná.
otázkou zůstává ono filosofické:
co je volvo?
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Buduce Volva a ich dizajn
fordphilcan píše:Dva obrazky mozno buducej S40 alebo S60.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60
Buduce Volva a ich dizajn
mazdalookens píše: ford
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Buduce Volva a ich dizajn
dobře, přeprals mně; mazdabandGap píše:mazdalookens píše: ford

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
Buduce Volva a ich dizajn
Každopádně ale je to neslanej, nemastnej bastl všeho možnýho a není na tom ani špetka originality, kterou třeba podle mého názoru ještě stále přinášela i mnohými opovrhovaná C30.
Ač na platformě Focusu měla i tak stále něco z Volví osobitosti.
Kam to Volvo spěje... :?
Ač na platformě Focusu měla i tak stále něco z Volví osobitosti.
Kam to Volvo spěje... :?
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
Buduce Volva a ich dizajn
C30 prinasa obrovsky kus originality, ved take zadne dvere nema ziadna automobilka a Volvo sa inspirovalo svojim vlastnym modelom 1800 ES. Ale mnohi ludia maju pocit, ze pokial auto nieje velke a hranate, tak to v ziadnom pripade nemoze byt Volvo. To by potom Volvo nebolo Volvom az do 60-tych rokov.honza_S60 píše:Každopádně ale je to neslanej, nemastnej bastl všeho možnýho a není na tom ani špetka originality, kterou třeba podle mého názoru ještě stále přinášela i mnohými opovrhovaná C30.
Ač na platformě Focusu měla i tak stále něco z Volví osobitosti.
Kam to Volvo spěje... :?
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Buduce Volva a ich dizajn
to jsou zase ti, co tomu vůbec nerozumíphilcan píše:ludia maju pocit, ze pokial auto nieje velke a hranate, tak to v ziadnom pripade nemoze byt Volvo.

volvo se prostě pocitově pozná :idea:

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
Buduce Volva a ich dizajn
Tím si ale popřel veškerý místní odpor k volvům vyrobeným po r.1998.lookens píše: to jsou zase ti, co tomu vůbec nerozumí![]()
volvo se prostě pocitově pozná :idea:
Právě když si sedneš do jakéhokoliv současného volva a srovnáš ten "pocit" s jeho současným konkurentem z dané třídy, tak prostě "pocitově" poznáš, že jde o Volvo.
Takže díky za objasnění, jak je to s těma hranama a lednicema....

Můj dědeček kdysi určitě taky pocitově poznal volvo od staré stejšiny, oktávky nebo jiného tehdejšího auta. Stejně tak já dneska poznám volvoismus S60 od BMW3, Medvídka Cé, a Superblba.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Buduce Volva a ich dizajn
C30 je krásná socha, ale i přes mou volví ujetost bych ho nekoupil, je to kostitřas stejně jako nová S40. Stará S40 byla relativně pohodlný a hezký autí. Nová je vevnitř na úrovni fábie, sedačky vržou, podvozek nastavenej jako by to měl být sporťák, prostě se mi vzdaluje a C30 to samý, jen je opravdu jedinečná a hezká. Bohužel jen zvenku.honza_S60 píše:Tím si ale popřel veškerý místní odpor k volvům vyrobeným po r.1998.lookens píše: to jsou zase ti, co tomu vůbec nerozumí![]()
volvo se prostě pocitově pozná :idea:
Právě když si sedneš do jakéhokoliv současného volva a srovnáš ten "pocit" s jeho současným konkurentem z dané třídy, tak prostě "pocitově" poznáš, že jde o Volvo.
Takže díky za objasnění, jak je to s těma hranama a lednicema....![]()
Můj dědeček kdysi určitě taky pocitově poznal volvo od staré stejšiny, oktávky nebo jiného tehdejšího auta. Stejně tak já dneska poznám volvoismus S60 od BMW3, Medvídka Cé, a Superblba.
Doufám, že novou S60/80 taky takhle neztvrdili, jinak jdu ke konkurenci:) S80 se mi líbila, dokud tomu neudělali prdel alá superb :ryma:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
Buduce Volva a ich dizajn
Tak s tím nesouhlasím. asi není příliš ošklivějších zádí než měla první S80. Ta nová je oproti té staré někde jinde. Vzali pohodlí S80 a skloubili ho s elegancí S60. Se starým superbem bych to nesrovnával. I kdyby, tak od té doby, co má nový superb zadek ze starého Renaultu Megane Sedan, tak se těžko hledá ošklivější konkurentpetr S60 píše: S80 se mi líbila, dokud tomu neudělali prdel alá superb :ryma:

_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Buduce Volva a ich dizajn
Tak ten novy superblb, kolem ktereho chodim denne do prace, ma podle me designove zprzneny zadek, jako by to bylo donucene od konstrukteru nebo to dodelal nekdo jiny - presne jak pises tak trochu meganovsky "mikrokufricek"...tfujtajxl, ale aspon si to lidi, co maji vkus nebudou kupovat, zehonza_S60 píše:Tak s tím nesouhlasím. asi není příliš ošklivějších zádí než měla první S80. Ta nová je oproti té staré někde jinde. Vzali pohodlí S80 a skloubili ho s elegancí S60. Se starým superbem bych to nesrovnával. I kdyby, tak od té doby, co má nový superb zadek ze starého Renaultu Megane Sedan, tak se těžko hledá ošklivější konkurentpetr S60 píše: S80 se mi líbila, dokud tomu neudělali prdel alá superb :ryma:

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Buduce Volva a ich dizajn
Bohužel to přesně vystihuje můj názor na novou S80, starší model byl střiženej originálně jako S60 a to se mi líbí. Dával jsem srovnání nový superb, nová S80, přijde mi to hodně podobný, že u superbu je šit i zbytek auta asi netřeba dodávat...Roger píše:Tak ten novy superblb, kolem ktereho chodim denne do prace, ma podle me designove zprzneny zadek, jako by to bylo donucene od konstrukteru nebo to dodelal nekdo jiny - presne jak pises tak trochu meganovsky "mikrokufricek"...tfujtajxl, ale aspon si to lidi, co maji vkus nebudou kupovat, zehonza_S60 píše: Tak s tím nesouhlasím. asi není příliš ošklivějších zádí než měla první S80. Ta nová je oproti té staré někde jinde. Vzali pohodlí S80 a skloubili ho s elegancí S60. Se starým superbem bych to nesrovnával. I kdyby, tak od té doby, co má nový superb zadek ze starého Renaultu Megane Sedan, tak se těžko hledá ošklivější konkurentkrap jakysi narychlo zbastleny volkswagenovsky...
Včera jsem jel za svým vysněným maseratti qatroporte a utíral jsem si hubu bych neuslint....

_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Buduce Volva a ich dizajn
kriste pane, kdo tu zas prisel s tim ze superb ma podobne svetla jako nova s80? uz hodnou chvili se nejakou podobnost snazim najit ale nic... bavime se o zadnich svetlech, ze jo... no tak ja v zadnich svetlech nove s80 vidim docela hodne podobny shape s jakym prisla jiz prvni generace s80, zejmena pak s60, pozdeji nova s40 a nova c70... nekomu se to mozna nebude zdat, ale i xc90, druha a treti generace v70, v50 posleze i c30 ma zadne svetla navrzene podle jednoho "mustru"...
tento takzvany "shoulder shape" nebo tak nejak se to nazyva je tu jiz v serove produkci neco pres 10 let... u konceptu se s nim muzeme setkat jiz drive... jiz v roce 92! tu byl koncept ECC ze ktereho v podstate dnesni zadne svetla nove s80 pochazeji... prirovnani dokonale krasnych VOLVICH svetel nove s80 k tem superbim me jako volvistu urazi...
pockat... 92... to uz bylo volvo ford? nebo snad jeste ne?
ke vsemoznym fotkam konceptu ktere se pohybuji po webu a ktere jsou jen zvracenou fantazii nejakeho virtualniho tuzera se nevyjadruji... kdyz sem nekdo da oficialni koncept noveho vozu, ze kterym prijde volvo na svetlo sveta, pak se o nem bavme...
tento takzvany "shoulder shape" nebo tak nejak se to nazyva je tu jiz v serove produkci neco pres 10 let... u konceptu se s nim muzeme setkat jiz drive... jiz v roce 92! tu byl koncept ECC ze ktereho v podstate dnesni zadne svetla nove s80 pochazeji... prirovnani dokonale krasnych VOLVICH svetel nove s80 k tem superbim me jako volvistu urazi...
pockat... 92... to uz bylo volvo ford? nebo snad jeste ne?

ke vsemoznym fotkam konceptu ktere se pohybuji po webu a ktere jsou jen zvracenou fantazii nejakeho virtualniho tuzera se nevyjadruji... kdyz sem nekdo da oficialni koncept noveho vozu, ze kterym prijde volvo na svetlo sveta, pak se o nem bavme...
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Buduce Volva a ich dizajn
schválně jsem tam dal "mgreen" protože ty pocity už má každý svoje a nedá se jasně určit čí pocit je vlastně správnějšíhonza_S60 píše: Tím si ale popřel veškerý místní odpor k volvům vyrobeným po r.1998.

Pro mně osobně znamená značka volvo "svéráz" bezpečnost, spolehlivost a kvalitu modelů 73' - 98'. Ale zase si tady veřejně přiznám, že je to jen můj osobní názor a můj vkus.
To že se mi NElíbí de facto žádné nové volvo znamená jenom tolik, že se mi designově nelíbí.
Co se lidí týče - nemám dobrý pocit z těch paniček v XC90tkách co jsou jim silnice příliš úzké, ani se mi nelíbí styl jízdy frájů v S80tkách na dálnici a je mi líto spousty zanedbaných S40tek co vidím po Praze.
Nakonec ti chlapíci v lednicích taky asi nebudou všichni moje krevní skupina, alespoň se mi ty jejich káry líbí na pohled.
... ale zase jsou to jenom a jenom moje pocity.
Jak vidíme v tomto vlákně .... každý máme nějaké pocity z volva





_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
Buduce Volva a ich dizajn
Na tohle moc nevěřím. I tvoje volvo bylo kdysi koupeno nějaké tehdejší paničce. Ani v době, kdy to bylo tuzexové zboží si to nekupovali obyčejní lidi. Nemůžeš čekat, že to teď bude jinak.lookens píše:honza_S60 píše: Co se lidí týče - nemám dobrý pocit z těch paniček v XC90tkách co jsou jim silnice příliš úzké, ani se mi nelíbí styl jízdy frájů v S80tkách na dálnici a je mi líto spousty zanedbaných S40tek co vidím po Praze.
Majitelé nových volv jsou stále stejná skupina lidí jak v r. 1960 tak i teď.
Až si nějaký klučina za 20let koupí XC90 a bude s tím jezdit s kámíkama na fesťáky, tak bude opovržlivě koukat na majitele moderních volv. Jen možná s tím rozdílem, že XC90 už možná jezdit nebude.


_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Buduce Volva a ich dizajn
moje řečhonza_S60 píše:... XC90 už možná jezdit nebude.viz. údajné rapidní zhoršení kvality volv po 1998 a odklon on volvího dyzajnu.

co se lidí týče - souhlas, co naděláš ...
to moje dostal americký konzul od jihokorejskýho botschaftu, kdoví co byl zač, ale staral se o to pěkně, prohlídky pravidelně, u každé poznámečka co se mu u Kurtze nelíbilo

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: labanos, ms231