máte ji někdo, origo nebo i neorigo? nebylo by nějaké foto? chtěl bych si jí dodělat, tak jen pro inspiraci, kam.
možná je na ní někde připravená kabeláž, ale zatím jsem o tom nikde nic nenašel.
v prospektech je, že se dodával chladící box, který se připojí do 12V v zavazadlovém prostoru, ale ve výbavě jako nabídka ta zásuvka nikde není...
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1962
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
ja ji mam, zejtra pokud bude cas nafotim...
-
Offline
- Příspěvky: 1962
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
:neutral:
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
Omlouvám se, byl jsem v jednom kole. Sice jsem to hnedka druhej den nafotil, ale nebyl cas to zmensit a dat sem.
Co se tyka podrobnosti k zasuvce. Vse bylo dodelavany elektrikarem z Volvo AB v Brne. Zasuvka je origo, stejne tak jako kabelaz a relatko, vypinac na pristrojovce z levnejsich duvodu vypada jako detska pojistka, ale to neresim. Zasuvka je v provozu az po nastartovanim a pres vypinac se uvede do chodu a zase opetovnym stlacenim vypne. Co se tyka ceny, tak si ji presne nepamatuji. Bylo to delany spolu s taznym zarizenim, ale mam dojem, ze to bylo shruba 1500,-Kc, ale neber me za slovo.
Co se tyka podrobnosti k zasuvce. Vse bylo dodelavany elektrikarem z Volvo AB v Brne. Zasuvka je origo, stejne tak jako kabelaz a relatko, vypinac na pristrojovce z levnejsich duvodu vypada jako detska pojistka, ale to neresim. Zasuvka je v provozu az po nastartovanim a pres vypinac se uvede do chodu a zase opetovnym stlacenim vypne. Co se tyka ceny, tak si ji presne nepamatuji. Bylo to delany spolu s taznym zarizenim, ale mam dojem, ze to bylo shruba 1500,-Kc, ale neber me za slovo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1962
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
díky moc



-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
Ten vypínačRychlik píše: Zasuvka je v provozu az po nastartovanim a pres vypinac se uvede do chodu a zase opetovnym stlacenim vypne.

:!: :!: :!: ALE - zásuvka je v provozu až po nastartování :?: :?: :?:



Zásuvka v zavazadlovém prostoru je například pro používání chladících boxů (aby se ti hezky chladilo pití když ležíš rozvalený na pláži u moře) a díky tomuto zapojení to naprosto postrádá smysl



Zásuvka by měla být naopak permanentně pod proudem, i když nemáš klíčky v zapalování a auto je zamčené !!!

Jediný rozdíl (oproti cigaretovému zapalovači) je, že by tam měla být menší pojistka...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
Mno to jsme tak puvodne chteli, ale byl s tim problem...
Aby to bylo neustale pod proudem, musela by se napichnout stavajici kabelaz k 12V zasuvce vepredu, protoze jenom ta jede i bez klicku. Aspon takhle nam to bylo receno. Takze nakonec jsme to resili takhle. Osobne v tom nejakej problem zatim nepocituju, i kdyz se auto odstavi, v lednicce (kdyz ji tam clovek jednou za cas ma) zustane chlad i po par hodinach a jak se zase jede, krasne chladi...
Aby to bylo neustale pod proudem, musela by se napichnout stavajici kabelaz k 12V zasuvce vepredu, protoze jenom ta jede i bez klicku. Aspon takhle nam to bylo receno. Takze nakonec jsme to resili takhle. Osobne v tom nejakej problem zatim nepocituju, i kdyz se auto odstavi, v lednicce (kdyz ji tam clovek jednou za cas ma) zustane chlad i po par hodinach a jak se zase jede, krasne chladi...