protoze jste me nerozmluvili koupi tohoto vozu, tak jsem ho v pátek privezl.
 
 Koupe na mobile.de, prodejce Volvo autosalon, super jednání, ukecaná sleva a plná nádrz, zarízení prevozek ap. ALL OK !!!
Najeto 220, rozvody delaný na 160, podvozek jak kdyby vyjel z linky, nastartování na první otočení se studeným motorem.
Interier je sice tak zanerádenej po predchozím majiteli kurákovi, ze se mi celých 850 Km cesty zpet delalo blbe ze smradu, ale uz je v cistírne, tak to bude snad OK.
Jinak první zkusenosti jsou vesmes pozitivní: Je to opravdu zrout kilometrů, motorizase pro normálního cloveka bohate stací a pohodlí s velikostí vnitrního prostoru se nedá nez vynachválit.
Protoze jsem Volvovej novácek, tak jen resím pár drobností a byl bych rád za radu:
ad1: pri nastartování bez koure, ale jakmile se rozjede, tak to hulí jak darebný kamna. Sice zdravej cernej kour, ale jak z továrny. Dá se s tím neco?? VYŘEŠENO
ad2: mám tam Navi DVD 2005 16:9 a rád bych aktualizoval mapy ?? VYŘEŠENO
ad3: k cemu je tlacítko "W" na automatu ??
 VYŘEŠENO
 VYŘEŠENOad4: dá se pocestit palubní pocítac ?? V ŘEŠENÍ




 ) tak je to normalne, ktory starsi diesel dnes nehuli? Mne to na S70 tiez dymi a ostatnym chlapcom tiez, aj ked je pravda, ze mame starsie 2,5 TDi.
) tak je to normalne, ktory starsi diesel dnes nehuli? Mne to na S70 tiez dymi a ostatnym chlapcom tiez, aj ked je pravda, ze mame starsie 2,5 TDi.  
  
 
 ) Jinak se tu doporučovalo - vyměnit vzduchovej filtr a jakési předvstřiky zkontrolovat.
) Jinak se tu doporučovalo - vyměnit vzduchovej filtr a jakési předvstřiky zkontrolovat.

 )
 )
 
 
 Tomu moc nevěřím, že by to jezdilo na 4válce a dalo se to nějak jednoduše napravit. Chod na zahřátýho naftovýho motoru na míň jak všechny válce je vždycky průser, buď podpálený ventily, fouklý těsnění(to bys ale furt vařil) nebo špatnej vstřikovač (což u commonrailu taky extra možný neni, protože jak jeden odejde úplně začne to prej vracet naftu přepadem a vůbec to nenastartuješ....)
 Tomu moc nevěřím, že by to jezdilo na 4válce a dalo se to nějak jednoduše napravit. Chod na zahřátýho naftovýho motoru na míň jak všechny válce je vždycky průser, buď podpálený ventily, fouklý těsnění(to bys ale furt vařil) nebo špatnej vstřikovač (což u commonrailu taky extra možný neni, protože jak jeden odejde úplně začne to prej vracet naftu přepadem a vůbec to nenastartuješ....)