

Myslím si, že mohu velmi zodpovědně porovnat. Mám najeto 55 tisíc v 850 kombi a o něco více v 740 kombi / 940 kombi (aktuálně teď posledních 5500 km).huu píše:Chlapi,dost přemýšlím o 940ce v kombíku,ale kámoš si ted koupil 850ku(taky v kombíku) a strašně mě překvapilo,jakej má malinkej kufírek.mám piáno v kombíku a jsem zvyklej často v autě spát,ale do 850ky bez úplného vyndání sedáků se nenatáhnu ani omylem.a to nemluvím o kočáru,dítěti a dvou psech.tak se pochlubte jaký máte letištátko
.a co říkáte na tohle?sakra,nedaří se mi to sem vložit,ale je to na http://WWW.tipcars.cz modrá 940 v plynu za 79000.nejste někdo z okolí nebo to auto neznáte?mám to přes celou republiku.díky huu
¨tnemec píše:
9 si kup tehdy, pokud jsi ochoten autu odpouštět drobné vrtochy a hodláš ho respektovat jako svébytnou osobnost. Má charisma vykoupené zastaralou konstrukcí a některými specifiky.
Něco na tom bude, protože moje žena, ač neřídí, nemá pro 850 dobré slovo. Používá výrazy jako "nudná" "ošklivá" "bez osobnosti"... a hodně si užívá, že teď jezdíme devítkou. Jednak se v ní cítí doma, protože jsme 3 roky jezdili 7, která vypadala stejně vevnitř, jako exTvoje 9 a jednak jí ten uskákanější nakláněcí podvozek víc vyhovujetravex píše: Dokonce i manzelka jezdi se sedmdesatkou krajne nerada a to je zenska, ktera v aute nezavodi a autum nerozumi, jediny co ji zajima, je aby to melo automat a odvezlo ji to z bodu A do bodu B.
Tak prvně... hovořilo se o 940 vs. 850, tedy žádný multilink (ten je samozřejmě o něčem jiném, i finančně). A ta tuhost platí pro kombi. Stačí jednoduchý test. Najede se pravým předním na chodník a úplně cítíš, jak se ta kastle zkroutí, trochu i zavrže. Dělala to moje 740, která nebyla nic extra a dělá to i 940, která má kastli wie neu. 850 se taky zkroutí, taky vrzne, ale podstatně méně. Samozřejmě, že jdou otevřít a zavřít dveře, tak špatné to rozhodně není. Benchmark je pro mě ale Cayenne, s tou jsem vyjel na bunkr u hranic tak, že se houpala na levém předním a pravém zadním, přičemž levé zadní bylo cca 70 cm ve vzduchu... Karoserie se ani nehla... ani trošku...jarek.krizan píše:Pokud se nebudu striktně držet verze kombi, tak můj vlajkonoš je naopak o mnoho pohodlnější, než kterákoli 850 nebo 70. Jede 180 po naší udrncané D1 jak po novém asfaltu. 850 rozhodně nemá tu manévrovatelnost a pohodlí. Píšu jen o porovnávání pohody na dlouhých cestách. Chápu že něco jiného je multilink s nivomaty na mé devítce a tuhá náprava. Co se týká tuhé nápravy, tak na mé 740 je samozřejmě taky, ale na jízdní vlastnosti si šahat nenechám. To co si s ní můžu dovolit na silnici, to s 850 rozhodně nejde. Extrémní rozdíl je hlavně v zimě. Auta porovnávám prakticky denně, protože mě živí a tak můj názor je ten, že jízdní vlastnosti 850 jsou pro řidiče obyčejného a bez fantazie, prostě klasicky předohrabové a u devítek pro dobré řidiče, co si s autem rozumí a umí si s ním na silnici pohrát. Vůbec nejlepší jízdní zážitky je kobinace 740 a sníh. A s tou tuhostí karosérie to byl ftip ne ? Pokud je karoserie zdravá, tak i naloženou 740 postavím na protilehlé kola a všechny dveře s lehkostí zacvaknou, což by malá tuhost karoserie asi nedovolila.
Co se týká spolehlivosti, tak 740 je 88 ročník, mám ji 9 let a prakticky bezproblémů a za tu dobu jen 2 závady s nájezdem v průměru 20 000 km ročně. Pokud by se člověk k devítce choval slušně a vychytal mouchy ( které auto je nemá ? ), tak bude mít určitě menší kilometrové náklady než 850.
Co se týká výbavy, je to velmi individuální ještě u žádné 850 nebo 70 jsem neviděl takovou výbavu ( fabrickou ) jako u 960/S/V90 , nebo jste někdo viděli u 850 elektrickou roletku apod ?
Jezdím pravidelně stejnou cestou do práce ( asi 17 km ) kde se vystřídá městský provoz, silnice 1. třídy a tzv. slušovská dálnice. Teď budu srovnávat pouze 850 kombi a 940 kombi. 850 v pravotočivé zatáčce ve stoupání na namrzlém povrchu má tendenci utíkat do protisměru a ubrat člověk moc nemůže, jinak by se nerozjel do dalšího stoupání a zůstal by trčet s ostatními při krajnici.tnemec píše:To že se nedržím popisu kombi, jsem psal hned v úvodu. Doufám, že se prostě najde víc bláznů do sedanů. Kombíka má dnes každý a sedan se tak stane za chvíli raritou.jarek.krizan píše:Pokud se nebudu striktně držet verze kombi
Tak prvně... hovořilo se o 940 vs. 850, tedy žádný multilink (ten je samozřejmě o něčem jiném, i finančně). A ta tuhost platí pro kombi. Stačí jednoduchý test. Najede se pravým předním na chodník a úplně cítíš, jak se ta kastle zkroutí, trochu i zavrže. Dělala to moje 740, která nebyla nic extra a dělá to i 940, která má kastli wie neu. 850 se taky zkroutí, taky vrzne, ale podstatně méně. Samozřejmě, že jdou otevřít a zavřít dveře, tak špatné to rozhodně není. Benchmark je pro mě ale Cayenne, s tou jsem vyjel na bunkr u hranic tak, že se houpala na levém předním a pravém zadním, přičemž levé zadní bylo cca 70 cm ve vzduchu... Karoserie se ani nehla... ani trošku...
A co se jízdních vlastností týče... nezaměňuj zábavu na sněhu s každodenním ježděním. 740/940 je samozřejmě fantasticky zábavná, řiditelná, atd. atp. Oproti tomu 850 je absolutně nezábavná a nudná. Ale je fantastická v tom, že ten podvozek nevyvede z míry prakticky nic na světě a vždy jede tam, kam chce řidič. A to je to, co od auta na denní ježdění očekávám.
Zrovna jsem se vrátil z třídenního výletu, kdy jsem se v 760 pokaždé obstojně vyspal, i když měřím přes metr devadesát...se zavřenými pátými dveřmi a neodmontovanými sedáky si musím lehnout lehce šikmo, ale ne natolik, aby se v tom kufru pohodlně nevyspal ještě další člověk...huu píše:jsem zvyklej často v autě spát,ale do 850ky bez úplného vyndání sedáků se nenatáhnu ani omylem![]()
Bez vyndání sedáků má nachlup přesně 187cm vejdu se tam a mírně vrzne zadní dekl pátejch. Taky jí využívám jako Caravan carhuu píše:Děkuji pánové za vaše postřehy.Mé piánko je též koráb zadohrab s duší,takže je to asi jasný.akorát už pomalu dosluhuje :ryma: kolik cm máte v 940ce po sklopení sedaček bez vyndání sedáků letiště?850ka má moc málo
a co ceny nd?940ka bude mít určitě i větší rejd,nebo ne?díky huu
Teda Pavle s takovým nájezdem socka asi nebudešPavel V píše:huu píše: Mám najeto za 8 měsícu přes 33 000km a vím o čem mluvím.
Pavel
Jojo, v tomto vlákně s žebřiňákovitou dvojkou neuspěješ - je to tu samá navoněná, depilovaná slečinka.jojo píše:Dvojku! Dvojku! Dvojku! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hmmm je to trochu jinak, ale pravdou je že za benzín dám dost :mrgreen: :mrgreen:deanoli píše:Teda Pavle s takovým nájezdem socka asi nebudešPavel V píše::mrgreen:
Nevím jak 850, ale měřil jsem šířku kabiny u předních sedadel u Pasáta (r.v. 2007, kombi)
Devítka je o 6,5 cm širší. Takže ta velikost není jen pocit.
Po sklopení sedadel u Pasátu vznikne podobný prostor ale "jen" 180 cm. Takže další body a potvrzení praktičnosti.
Já třeba... na dovolenou jsme podruhý už ani stan nebrali, zabíral zbytečně místoSO píše:Jeste zkus tento topic nahodit v sekci 850tek, at mas vyvazene nazory
Jinak me docela zaujalo, kolik lidi si taky poridilo 7xx/9xx kvuli prespavani.
Cimz me napada, nevite jestli jde (snadno) udelat, aby sly alespon zadni okna ovladat bez klicku v zapalovani?
Stepan
SO píše:Jeste zkus tento topic nahodit v sekci 850tek, at mas vyvazene nazory![]()
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé