
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Roudnice n/L
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Kolegové, kdo by mi poradil co s tím? Jezdím podle předpisů, nemám těžkou nohu, motor se jeví v pohodě, nechávám opatrně zahřát, nechávám po dojezdu i na volvoběh vychladnout, jen mám cestu do práce a z práce jen cca 10km, většinou jezdím bez klimy a průměrná mi šplhá k 10ti litrům. Ani na dálnici se většinou nedostanu pod 8 a to jezdím s tempomatem..čím to? 

_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvky: 413
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno/Dolní Kounice
- Vůz: XC90 V8
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Jestli spotřeba na tu krátkou cestu do práce je OK, tak to se určitě vyjádří nafťáci. Co se týče jízdy po dálnici, tak na tempomat to určitě veme víc, než kdyby jsi to jel normálně (tempomat nevidí kopec a nedokáže přidat plyn tak dobře jako ty). Tož tak.
_________________
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
To je fakt moc,mám to do práce přibližně stejně daleko a mám průměr podle palubáku 6.4.Motor zahřívám klidnou jízdou,tzn. v zimě -párset metrů před prací už je zahřátý.Kdybych ho měl nejdřív nechat klapat než se zahřeje,tak bych musel vyrážet aspoň o 15 min dřív.
Zkontroluj si jestli ti někde neprolíná nafta(ale to bys snad cítil) a zkus nový vzduch filtr.To je pro začátek to nejjednoduší.
Zkontroluj si jestli ti někde neprolíná nafta(ale to bys snad cítil) a zkus nový vzduch filtr.To je pro začátek to nejjednoduší.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Roudnice n/L
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
No já taky zahřívám klidnou jízdou, prostě to netočim přes dva tisíce, ale spotřeba mi jen stoupá
a to v kufru nic navíc nevozim, pneu mám tak o desetinku víc než je předepsaný, tak nevim
na filtr kouknu, dík za tip, aspoň budu zas mít co dělat - to se stačí jen dostat do airboxu, je to tak? 



_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5835
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Je na čtyři packy a to snad zvládneš . Pokud se to nezlepčí jako že asi ne tak to musíš napíchnout na diagnostiku. Nespíš nejde teplotní čidlo pro předvstřik a jezdíš pořád se zvýšeným předvstřikem.Erik850 píše: na filtr kouknu, dík za tip, aspoň budu zas mít co dělat - to se stačí jen dostat do airboxu, je to tak?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Nebo ho nějakej dobrák před prodejem vypojil, aby to líp startovaloHonza píše: Nespíš nejde teplotní čidlo pro předvstřik a jezdíš pořád se zvýšeným předvstřikem.

-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Roudnice n/L
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Kde bych to našel? Zvládl bych to zapojit sám? Při prodeji mi to i napíchl na diagnostiku a žádný závady to nehlásilo - to by se asi i ukázalo, ne?dali píše:Nebo ho nějakej dobrák před prodejem vypojil, aby to líp startovaloHonza píše: Nespíš nejde teplotní čidlo pro předvstřik a jezdíš pořád se zvýšeným předvstřikem.
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Teď se mi přihodilo něco podobného. Vzal jsem naftu u ömv za 400,-Kč (1 litr = 35,20) a ujel jsem pouze 125km ! Což je spotřeba 9,09 l/100km !! Jezdil jsem pouze do práce cca jedna cesta tam 8km, to samé zpět. Celkem tedy 16 km denně. Tak teď nevím jeli to OK, nebo je někde problém. Na spotřebu co se tady uvádí kolem 6,5 l/100km, jsem snad ještě nedosáhl ani jízdou mimo město.
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Roudnice n/L
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
přesně tak, pod 7,5 jsem se nedostal ani jednou a těch 7,5 bylo po cca 500km najetých po okreskách. Ne že by mi o to šlo, auto se kvalitou jízdy odvděčí i za vyšší spotřebu, jen chci aby bylo v pořádku..tak snad na něco příjdu, no..MichalK píše:Teď se mi přihodilo něco podobného. Vzal jsem naftu u ömv za 400,-Kč (1 litr = 35,20) a ujel jsem pouze 125km ! Což je spotřeba 9,09 l/100km !! Jezdil jsem pouze do práce cca jedna cesta tam 8km, to samé zpět. Celkem tedy 16 km denně. Tak teď nevím jeli to OK, nebo je někde problém. Na spotřebu co se tady uvádí kolem 6,5 l/100km, jsem snad ještě nedosáhl ani jízdou mimo město.
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
mam TDI s automatem a ve meste zeru do deviti, mimo mesto 7-8 litru... a to se mi zda dost... problem jsem uz nasel a jmenuje vstikovaci trysky, uz jsou po cvrt milionu ponekud unavene a oteviraji prilis brzy.....
deset je jeste vic, hledal bych nejaky problem.... takze filtry (vzduch palivo), zkontrolovat vratne vedeni, seridit predvstrik, zkontrolovat vstriky....
PS: pokud mate v nadrzi malo nafty tak zvlast v tomhle pocasi ji tlacite do cerpadla hodne ohratou (vyjimkou nebudou teploty nad 70 stupnu), pak to mas snahu zrat o neco vic nez normalne, ale i tak to neudela pres pul litru....
PPS: a pocitac je sedmilhar.... ve meste sezeru devet, pocitac tvrdi sedm..
deset je jeste vic, hledal bych nejaky problem.... takze filtry (vzduch palivo), zkontrolovat vratne vedeni, seridit predvstrik, zkontrolovat vstriky....
PS: pokud mate v nadrzi malo nafty tak zvlast v tomhle pocasi ji tlacite do cerpadla hodne ohratou (vyjimkou nebudou teploty nad 70 stupnu), pak to mas snahu zrat o neco vic nez normalne, ale i tak to neudela pres pul litru....
PPS: a pocitac je sedmilhar.... ve meste sezeru devet, pocitac tvrdi sedm..

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Roudnice n/L
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
jé, to bych všechno chtěl uměttravex píše:...hledal bych nejaky problem.... takze filtry (vzduch palivo), zkontrolovat vratne vedeni, seridit predvstrik, zkontrolovat vstriky....

_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
No, já jsem v sobotu bez manželky tajně vyzkoušel sportovní jízdu do vrchu, a taky jsem se dostal na 10! :mrgreen:
Ale jinak Ti, Eriku, přeju, ať se to brzy srovná!
Ale jinak Ti, Eriku, přeju, ať se to brzy srovná!

_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Titany, chlapče, Titany - za parádu se musí platitMichalK píše:Teď se mi přihodilo něco podobného. Vzal jsem naftu u ömv za 400,-Kč (1 litr = 35,20) a ujel jsem pouze 125km ! Což je spotřeba 9,09 l/100km !! Jezdil jsem pouze do práce cca jedna cesta tam 8km, to samé zpět. Celkem tedy 16 km denně. Tak teď nevím jeli to OK, nebo je někde problém. Na spotřebu co se tady uvádí kolem 6,5 l/100km, jsem snad ještě nedosáhl ani jízdou mimo město.

No jinak jak přes kopírák moje poslední měření. Taky zásadně tankuju na ÖMV. A najednou zničehonic mi spotřeba vyskočila na 8,7 normálně se přes 8,5 nedostanu, spíš jsem teď byl okolo 7,7-8. Jestli ty k**y rakouský nepřidali nějak víc biosraček či co

-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Vyzkoušel jsem to znovu. Trochu mi to nedalo. Vzal jsem opět u ÖMV tentokrát za 200,- a opravdu, ale opravdu (už nikdy více) jsem se snažil jet na spotřebu a ujel jsem za ty dvě stovky 85 km. Spotřeba = 6,7 l/100km. Takže snad je vše OK a problém je asi ve mně.dali píše:Titany, chlapče, Titany - za parádu se musí platitMichalK píše:Teď se mi přihodilo něco podobného. Vzal jsem naftu u ömv za 400,-Kč (1 litr = 35,20) a ujel jsem pouze 125km ! Což je spotřeba 9,09 l/100km !! Jezdil jsem pouze do práce cca jedna cesta tam 8km, to samé zpět. Celkem tedy 16 km denně. Tak teď nevím jeli to OK, nebo je někde problém. Na spotřebu co se tady uvádí kolem 6,5 l/100km, jsem snad ještě nedosáhl ani jízdou mimo město.Když někdo jezdí na 15" a třeba 185 šířka k tomu, tak se nedivím, že má spotřebu třeba o 0,5 -1l nižší.
No jinak jak přes kopírák moje poslední měření. Taky zásadně tankuju na ÖMV. A najednou zničehonic mi spotřeba vyskočila na 8,7 normálně se přes 8,5 nedostanu, spíš jsem teď byl okolo 7,7-8. Jestli ty k**y rakouský nepřidali nějak víc biosraček či coK sedmi jsem se dostával v zimě když to začínalo bejt vo hubu jezdit tak jak jezdím (+15" kola k tomu).
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
No a vyměnit 17" za 15" v minimální šířce - 185 a byl bys minimálně 0,5l dole, možná bych se nebál ani litru. Už jenom když tu obutou 17" potěžkáš je to snad 10kg rozdíl oproti 15".MichalK píše:Spotřeba = 6,7 l/100km. Takže snad je vše OK a problém je asi ve mně.
Takže suma sumárum třeba S70 nebo S850 TDI (sedan je lehčí) na 15" si myslím že se můžeš motat okolo 5,5 a silnější povahy i někam k 5l.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4095
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Proto já tu svojí benzínovou potvoru těžko tlačím pod 10
asi ty Titany zahodim :prace:

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Máš u mě karton cigár (značka podle stavu obutí :mrgreen: ) Když mi dáš echo kdy a kam je pudeš vyhazovatyoby píše:Proto já tu svojí benzínovou potvoru těžko tlačím pod 10asi ty Titany zahodim :prace:

-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
A mě to za tu spotřebu stojí mít TITANY. Prostě tomu autu moc sluší. A i neznalí značky Volvo mi říkají že mám krásný kola. Když jim řeknu jak vlastně jsou starý tak tomu ani nevěří. No a ve finále těch ušetřených 17 Kč za 100 km, bych stejně utratil jinak.yoby píše:Proto já tu svojí benzínovou potvoru těžko tlačím pod 10asi ty Titany zahodim :prace:
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4095
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
2Dali: nic nebude, je věnuju někomu třeba na Ochcávku nebo passáta 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Už vidím ja si kvůli tomu převrtávaj náboje na jinou roztečyoby píše:2Dali: nic nebude, je věnuju někomu třeba na Ochcávku nebo passáta

-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Jak měříš spotřebu tím, že bereš za 200? to vyjíždíš do prázdný nádrže, nebo jedeš dokud ručička nesahá tam co před tankováním?MichalK píše:Vyzkoušel jsem to znovu. Trochu mi to nedalo. Vzal jsem opět u ÖMV tentokrát za 200,- a opravdu, ale opravdu (už nikdy více) jsem se snažil jet na spotřebu a ujel jsem za ty dvě stovky 85 km. Spotřeba = 6,7 l/100km. Takže snad je vše OK a problém je asi ve mně.
Jinak Volbluda si zatím bere kolem sedmi litrů (6,7-7,1 - píšu si tankování a kilometry), palubák ukazuje 5-5,3, vzhledem k tomu, jak často z ní dělám dálniční expres, jsem s touhle spotřebou spokojenej.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Mozna trochu OT: Nase spotreba je dlouhodobe podle pocitace 6,3 l (po prezuti na letni klesla o 0,4l ze 6,7l). Jezdime denne asi 2x 30 km z toho vic nez pulku po rovine a prevazne na tempomat (to me pak predjizdeji i kamiony a stare Karosy). Auto nijak zavratne nehonim, jizdu si uzivam, jen mam rad sviznejsi rozjezdy. Tim samozrejme nemyslim protaceni kol, ale jen normalne vypadnout z krizovatky. Posledni dobou ale auto nejak prestavalo jet a ani to moc nekourilo. Pri rozjezdech se to dusilo a turbo zabiralo az nad 2300 otacek. Nic se nezmenilo ani po vymene rozvodu, oleje a vsech filtru. Se Zabou jsme na zkousku menili vahu vzduchu, ventil ovladani turba, cistil jsem vyvod ke snimaci tlaku turba, zaslepil jsem EGR ventil a furt stejny. Ani diagnostika nic neukazala. Az si jednou auto pujcil bracha na cestu do Prahy. Daval jsem mu ho prazdny s tim ze si neco natankuje. Kdyz ho vracel rikal, ze jede normalne. Myslel jsem si svoje, ale rano jsem nechapal. Auto jelo jako vymeneny. Tak jsem mu hned volal, co ze to tam nalil. Pry dvacku nafty z rafinerky. Moc se mi to nezdalo, ale pristi tankovani uz nebylo u OMV (nejaka dobra duse mi kladla na srdce netankovat sracky u marketu), ale u JETu. No a od ty doby je Cyril vylecenej a jezdi zase jako drak.dali píše:...Taky zásadně tankuju na ÖMV... Jestli ty k**y rakouský nepřidali nějak víc biosraček či co...
_________________
Volvo 850 2.5, B5252, LPG, 1996 - Cyril II, Volvo 480ES, 1.7, B18EP, 1991 - Stáňa
Volvo 850 2.5, B5252, LPG, 1996 - Cyril II, Volvo 480ES, 1.7, B18EP, 1991 - Stáňa
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Sakra, zrovna dneska jsem dával plnou u OMV
. V okolí mám na výběr z tohoto: Agip, Ono, Benzina + nějaký místní malý pumpy + prodej na ČSAD. Má někdo špatnou zkušenost s něčím z výše uvedeného? Jinak na zimu beru OMV jako pojistku, na jejich Alpin Diesel jsem neslyšel špatný slovo.

-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Na alpin diesel bych špatný slovo taky neřek, až na dvě, nejede to a žere... (spekulace na tenkém ledě
aby to nezmrzlo, obsahuje hodně lehčích složek - samozřejmě v mezích daných normou) U mojeho starýho komůrkáče to byl rozdíl na první sešlápnutí plynu... Jinde sem nic podobnýho nezaznamal (ani markety, tank ono, obyč diesel v chorvatsku...)
ale věc má z kapitalistickýho hlediska i druhou stránku, v -30 ,může být OMV rozdíl nastartuješ/jdeš pěšky - pak tomu pár litrů navíc i odpustím

ale věc má z kapitalistickýho hlediska i druhou stránku, v -30 ,může být OMV rozdíl nastartuješ/jdeš pěšky - pak tomu pár litrů navíc i odpustím

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
850 TDI, průměrná 10l/100km, co s tím?
Treba to neni u vsech stejne. Ja tankoval pokazdy u stejny pumpy protoze ji mam po ceste. Ostatni jsou ty "obycejnejsi". A nejsem si jisty, ze se to projevilo hned po prvnim tankovani. Vetsinou jsem bral tak 20-30 litru po tom, co se rozsvitilo to hnusny hladovy oko. A to uzdraveni taky nebylo hned - trvalo tak 2-3 dny nez to bylo uplne OK. Nejlepsi asi je (jak uz tu nekdo psal) obcas pumpy vystridat, aby si na to ty nase potvory nezvyklydali píše:Sakra, zrovna dneska jsem dával plnou u OMV. V okolí mám na výběr z tohoto: Agip, Ono, Benzina + nějaký místní malý pumpy + prodej na ČSAD. Má někdo špatnou zkušenost s něčím z výše uvedeného? Jinak na zimu beru OMV jako pojistku, na jejich Alpin Diesel jsem neslyšel špatný slovo.

Jinak vsechny ty vymeny (olej, filtry) byly planovany a nedelal jsem to kvuli tomu, ze to nejede. Jen to zaslepeni EGR ventilu chvilku pomohlo. Zkusil jsem jinej a bylo to lepsi (ale ne OK). Az pak jsem zjistil, ze se nalepil bordel na sedlo ventilu a on uplne nedoviral. Dal jsem ho zpatky a zase to nejelo. Ale mezi tim jsem nejspis stihnul tankovat jeste u OMV, takze ta (ne)kvalita nemusi byt trvala.
_________________
Volvo 850 2.5, B5252, LPG, 1996 - Cyril II, Volvo 480ES, 1.7, B18EP, 1991 - Stáňa
Volvo 850 2.5, B5252, LPG, 1996 - Cyril II, Volvo 480ES, 1.7, B18EP, 1991 - Stáňa
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé