Dvojka je opravdu vynikající
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Novákové 11 Brno 621 00
Dvojka je opravdu vynikající
Dále jako nadšená reakce na ujetých asi 3 000 km ve Volvu 240.
Vydali jsme se na obyčejnou dovolenou. Jako cíl cesty jsme jednoznačně vybrali Řím. Nebudu dlouze rozebírat proč, ale jedno je jasné - chtěl jsem si užít Itálii za volantem a chtěl jsem si užít časté zastávky v barech kolem cesty a popíjet s Eliškou espresso, které je mým velkým koníčkem.
Ve skrytu duše jsem se cesty obával. Už když jsem si asi před pěti lety Volvo 240 kupoval, bylo mi jasné, že se nejedná o vůz vlastně pro mě. Sehnal jsem absolutně zachovalý Tuzexový kousek. Automobil je to stylový a krásný. Pohodlný a nejvíc spolehlivý. Ale v minulosti jsem jezdil dlouho Tatrou 613 a to je má opravdová láska. Osmiválec s nádherným zvukem a zátahem. Jsem spíše závodník a leckdo potvrdí, že bych měl sedlat spíše 911, nebo šestiválcovou Alfu.
Navíc jsem těsně před odjezdem do Itálie krátce okusil Turbo 940 a musím říct, že aspoň tak (by mohl vypadat základní výkon)! - tedy proti mému dvoulitrovému karburátoru a 4Q, z roku 1983.
Jenže.
Mé nadšení z cesty trvá už několik dní po příjezdu!
Rychlosti stejně nebylo nikde třeba. Rakousko často omezuje rychlost až až. V Itálii jsem se i těch 140 dokázal pár desítek kilometrů udržet. Při první možné příležitosti jsme ale odbočili na okresku. A dvoustovka začala být geniální. Otevřená okna a větráčky u nohou. Rychlosti do stovky. Okolní řidiči celkem v nadšení. Ale hlavně dokonalý řidičský zážitek. Projíždělli jsme značné úseky po silnici SS 67, která je úplně plná značných horských převýšení a serpentin, vraceček, zúžení. Ale na výborně klopeném a kvalitním asfaltu.
Jízda byla úžasná. Hlavně díky seřízení motoru. Ten šel hladce už odspodu, s dostatečným tahem do otáček a za velmi nezvykle příjemného zvukového doprovodu. Dvojka, trojka a brzda se střídaly rychlostí skoro blesku a musím říct, že jsem zdaleka (kupodivu opravdu zdaleka) nebyl nejpomalejší.
Vrchol nadšení jsem zažil ve Florencii. Kde jsme narazili na nejfrajerštější řidiče. Na každém semaforu se po rozsvícení zelené odehrála intenzivní bitva mezi všemi. Vespy na plný plyn soutěžily s Fiaty a Alfami. Nebylo to špatný, hodně to domorodcům závidím. Velká zábava se vůbec nemusí odehrávat v 250 kmh u Mnichova.
Jsem nadšen Itálií z hlediska jízdních požitků a umu ostatních řidičů. Jsem nadšen z Volva 240 - je to velmi elegantní youngtimer vhodný i na velmi náročné cesty. Je to extrémě pohodlný vůz. Získal si mě znovu po těch letech! Jediné co mu pro mou osobu dlouhodobě chybí je schopnost jet kontinuálně rychlostí kolem 160 kmh. Ale to budu muset sáhnout po jiné generaci automobilů. Musím ještě pochválit mé nové pneu Continental Eco???3 - velmi pohodlné. A průměrná spotřeba 9.1L/100.
To byl tedy krátký výlev šoféra po úspěšné a krásné dovolené.
Díky Standovi za nejlíp seřízený motor zatím!
Díky chlapům Truxovým za perfektně provedenou výměnu spojky!
Díky Lubošovi za pomoc jako vždy!
Doporučuji Volva se zadním náhonem a benzínovou motorizací.
Několik fotek různých Volvo automobilů a mé 240 přikládám.
Pokud Vás bude zajímat důvod našeho směřování do Itálie - tady je link. Jezíme za nejlepší kávou!
Filicori Zecchini.
http://www.coffeespecialist.cz/roma-a-zpet-150.html
David
Nedaří se mi přiložit více fotek, zamyslím se a snad to dokážu...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
244 1983 2.0
244 1983 2.0
-
Offline
- Příspěvky: 1883
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Dvojka je opravdu vynikající
Skvělá fotka
Moh´ by ses tím i živit! :mrgreen:

Moh´ by ses tím i živit! :mrgreen:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2014
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Dvojka je opravdu vynikající
precetl jsem to se zatajenym dychem... trida!
inspirujici fotografie..
inspirujici fotografie..
-
Offline
- Příspěvky: 413
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno/Dolní Kounice
- Vůz: XC90 V8
Dvojka je opravdu vynikající
Na fotce je tvé auto, nebo je to jen jako inspirace. Jestli je to opravdu tvůj kousek, tak je to fakt náádhera :tlesk: Takový popis cesty naštve hlavně při pomyšlení, že máme zakázanou dovolenou..
Ale aspoň jsem se pěkně zasnil... 


_________________
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Dvojka je opravdu vynikající
Pěkné, foto vynikající... i ty kolem kafe. Že ty se tím živíš 

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Novákové 11 Brno 621 00
Dvojka je opravdu vynikající
Fotil jsem všechna Volva 2-9 řady která jsme na cestě potkali.
Moc starších vozů se v Itálii nevidí. Výjimkou jsou VW brouk kabriolet a různé druhy Fiatu 500, 600, Panda.
Ostatní vozy staršího data výroby se vidí už jen spíše ve veteránském pojetí, třebaže v denním provozu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
244 1983 2.0
244 1983 2.0
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Novákové 11 Brno 621 00
Dvojka je opravdu vynikající
Vím, že to sem nepatří, ale jsem svým vozem mírně dojat.
Kdyby měl někdo na prodej ty tři sexy budíčky do palubovky, bral bych je!
A taky přídavný otáčkoměr.
Mám tam už digitální teploměr venkovní teploty (dost praktický a přesný kousek, při teplotě od +3 stupňů a níž se rozsvítí varovná červená kontrolka - pozor na námrazy...), tak bych rozšířil sbírku.
Tedy pokud se někdo slituje, má-li...
Dále zvažuji overdrive. Ale rád bych vyzkoušený kousek.
Jinak vůz jde na zimu do garáže a pomalu se z něj stane čistě reprezentační vozidlo a prázdninový kousek.
Abych jej zbytečně nezlikvidoval. Když nemá ještě najeto ani 200 000.
Díky a všem!
Jedinou dvojku na prodej jsem v Itálii viděl v Cecině. Byla to bílá 245, ale nic moc velký kouzlo. Spíše šrot.
Tím je má zpráva snad kompletní.
Krásný léto!
(Ještě hádanka - pokud se Vám chce, jedno Volvo jsem vyfotil ještě v ČR, mírně asi chátrá, dříve jsem ho vídal v Brně...)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
244 1983 2.0
244 1983 2.0
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
Dvojka je opravdu vynikající
Fakt mooooc pěkný
Ad OV: od Adama jsem slyšel, že to není až tak poruchové (spíš naopak, protože čtyřstupňová převodovka je podstatně spolehlivější než obdobná pěti). Můžeš mu zkusit poslat SZ, ale je to z Brna k Jílovému přecijen dost z ruky...

Ad OV: od Adama jsem slyšel, že to není až tak poruchové (spíš naopak, protože čtyřstupňová převodovka je podstatně spolehlivější než obdobná pěti). Můžeš mu zkusit poslat SZ, ale je to z Brna k Jílovému přecijen dost z ruky...
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
Dvojka je opravdu vynikající
Krásné, nádherné, a to jak povídání tak hlavně fotky ( třeba tato IMG_7182.jpg má naprosto dechberoucí atmosféru a to nejen díky tvé přítelkyni
), díky Davide a klaním se. 


_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Dvojka je opravdu vynikající
Úžasný fotky. Ta tvoje dvojka člověče snad ještě zkrásněla od té doby co jsem ji naposledy viděl v garážích pod carrefourem. Já jsem udělal se Scharnhorstem začátkem července Chorvatsko (2260 km) a bez jedinné chybičky. Dvojka je halt dvojka, to se nedá srovnat...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kunčičky u Bašky
Dvojka je opravdu vynikající
Pokud se můžem přidat - v Itálii jsme s naším Volvem ještě nebyli a takové profi fotky taky neumíme, ale jezdíme každoročně na dovolenou do Chorvatska (cca. 2.500 km). Letos jsme byli už po čtvrté a naše Volvo nás nikdy nezklamalo!! Jízda s ním je opravdový zážitek (a to jsme ještě neměli seřízený karburátor od Standy!!).
Roman & Monika
To jojo: začátkem července jsme se v Chorvatsku pohybovali taky, jezdíme na Pelješac, asi jsme se někde minuli - tak snad někdy příště.
Roman & Monika
To jojo: začátkem července jsme se v Chorvatsku pohybovali taky, jezdíme na Pelješac, asi jsme se někde minuli - tak snad někdy příště.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 15 roků
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
Dvojka je opravdu vynikající
Ještě jsem se nenadechl..ty fotky berou dech..takhle bych opravdu chtěl umět fotit..Ty fotky jsou fakt nádhera a ten výlet musel být stejně tak..Výlet nádhera, fotky nádhera a volví nádhera..Jsem dojat .. :tlesk:
Ty fotky asi nejsou focený digatálem že ne, a nebo jestli jo, tak to není žádnej obyč, nepletu se?..
A opověď na hádanku: podle mě u nás je focená fotka IMG_7754.jpg (podle přírody a nevidím žádnej italia náznak) nebo IMG_7903.jpg (na Itálii příliš mnoho VW koncernu)
Ty fotky asi nejsou focený digatálem že ne, a nebo jestli jo, tak to není žádnej obyč, nepletu se?..
A opověď na hádanku: podle mě u nás je focená fotka IMG_7754.jpg (podle přírody a nevidím žádnej italia náznak) nebo IMG_7903.jpg (na Itálii příliš mnoho VW koncernu)
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
Offline
- Příspěvky: 1883
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Dvojka je opravdu vynikající
Romane, taky si na dovču taháme něco na spaní... 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Dvojka je opravdu vynikající
To RomanN: my jsme byli v RABACu, na ostrově CRES a v ROVINJi.
To Standa: to je hardtop nebo kabrio (tj: zavrtáváte se dovnitř, nebo spíte nahoře)? :mrgreen:
To Standa: to je hardtop nebo kabrio (tj: zavrtáváte se dovnitř, nebo spíte nahoře)? :mrgreen:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2014
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Dvojka je opravdu vynikající
taky me za par tydnu ceka HR... podruhe volvem... minuly rok v40 - pohodicka, ted s60 - uz se tesim... destinace stejna - PISAK
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Novákové 11 Brno 621 00
Dvojka je opravdu vynikající
Panove diky!
Je to napraskany digitalem, ale malicko jsem je posmudlal v Photoshopu, no.
Romane, ten prives se mi za cervenou dvojkou opravdu libi!
Jinak kdyby nekdo mel tip na more v byvale Jugoslavii tak bereme.
Za sebe musim rict, ze me v tomto ohledu Italie sklamala. Narazili jsme v podstate jen na docela nudne plaze.
Pisek, destniky, docela hodne lidi, hlavne mesta kolem vody jsou hodne bez nejakeho kouzla.
Nejak vzpominam na Jugosku, ze to tam bylo daleko zazivnejsi, stary mesta, plaze kamenny, domorodci... Ostrovy.
Ja Vam muzu zase dat tipy na nejlepsi kafe v Italii...
Jinak i moje Volvo vypada na fotkach samo ze mirne lepe ...
A v CR je vyfocena tahle 245 - L1005469.jpg - vidal jsem ji v Brne.
Krasne odpoledne vsem!
Je to napraskany digitalem, ale malicko jsem je posmudlal v Photoshopu, no.
Romane, ten prives se mi za cervenou dvojkou opravdu libi!
Jinak kdyby nekdo mel tip na more v byvale Jugoslavii tak bereme.
Za sebe musim rict, ze me v tomto ohledu Italie sklamala. Narazili jsme v podstate jen na docela nudne plaze.
Pisek, destniky, docela hodne lidi, hlavne mesta kolem vody jsou hodne bez nejakeho kouzla.
Nejak vzpominam na Jugosku, ze to tam bylo daleko zazivnejsi, stary mesta, plaze kamenny, domorodci... Ostrovy.
Ja Vam muzu zase dat tipy na nejlepsi kafe v Italii...
Jinak i moje Volvo vypada na fotkach samo ze mirne lepe ...
A v CR je vyfocena tahle 245 - L1005469.jpg - vidal jsem ji v Brne.
Krasne odpoledne vsem!
_________________
244 1983 2.0
244 1983 2.0
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Dvojka je opravdu vynikající
Moc ti to přeju, máš krásnou dvojku člověčeDavid Židlický píše:Krasne odpoledne vsem!

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kunčičky u Bašky
Dvojka je opravdu vynikající
My jezdíme do Žuljany, malinká vesnice na Pelješacu, bývá tam dost málo lidí, klídek, krásné čisté pláže, i když trochu hůř dostupné, ale nám to nevadí, my se rádi projdem nebo projedem na kole, nadýcháme se čerstvého mořského vzduchu říznutého borovicovou vůní... Prostě se nám tam líbí, v kempu super majitelé, letos jsme byli už popáté. Karavan je sice menší, ale my jsme zatím jezdívali sami dva a to je naprosto dostačující a navíc je lehoučký, kola do něj naložíme v pohodě a Volvo ani neví, že něco tahá za sebou a to ani v občasných prudších chorvatských stoupáních.
To Standa: S Tvým luxusním apartmá na kolech se však náš karavan nemůže srovnávat.
Ale máme přeci jen jednu výhodu - v karavaně máme plynový vařič, což Ty si dovolit nemůžeš.


To Standa: S Tvým luxusním apartmá na kolech se však náš karavan nemůže srovnávat.

Ale máme přeci jen jednu výhodu - v karavaně máme plynový vařič, což Ty si dovolit nemůžeš.


_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Dvojka je opravdu vynikající
Jeden z nej článků co jsem tu četl. Fotky netřeba komentovat
Jinak článek o kávě aky nemá chybu 


_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Dvojka je opravdu vynikající
Krásný fotky, hlavně ta se žlutou botkou :mrgreen: . V Chorvatsku doporučuji Pelješac, je to sice dál, ale málo lidí, a když se jede přes Bosnu je i trocha adrenalinu 

_________________
244, 2,3 r.v.1974
244, 2,3 r.v.1974
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Dvojka je opravdu vynikající
Pelješac rozhodně, špatně neni ani naproti na břehu, většinou okupuju Živogošče, v září už tam nikdo neni... (minikemp Čiste je dost daleko od továren na rekreaci typu Blato, navíc v dohledu je vesnička Strnj s úžasnym vínem)
Zajímavej kus pobřeží jsem loni objevil nad Zadarem u NP Paklenica, kempoval jsem 2 dny ve vesničce Tomljenovič Žal, v kempu byl akorát jeden talián, okolí už všechno zavřený zazimovaný, nikde nikdo. To samí Ostrov Pag, nějak tam bylo v září trochu po sezoně, ale mě to rozhodně nevadilo
Zajímavej kus pobřeží jsem loni objevil nad Zadarem u NP Paklenica, kempoval jsem 2 dny ve vesničce Tomljenovič Žal, v kempu byl akorát jeden talián, okolí už všechno zavřený zazimovaný, nikde nikdo. To samí Ostrov Pag, nějak tam bylo v září trochu po sezoně, ale mě to rozhodně nevadilo

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Dvojka je opravdu vynikající
Davide, moc pěkný článek a fotky.
S tím karburátorem máš pravdu, Standa mě taky jednou seřídil karburátor na mé bývalé 244 a byl to úplně jiný pocit z jízdy.
S tím karburátorem máš pravdu, Standa mě taky jednou seřídil karburátor na mé bývalé 244 a byl to úplně jiný pocit z jízdy.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
- Bydliště: Rumburk (okres Děčín)
Dvojka je opravdu vynikající
ahoj, krásný fotky a auto taky...jak tak na to koukám, tak mám sto chutí si takové Volvo taky pořídit 

_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Dvojka je opravdu vynikající
každej chce dvojku, jen o tom někteří ještě nevíJack píše:ahoj, krásný fotky a auto taky...jak tak na to koukám, tak mám sto chutí si takové Volvo taky pořídit

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 508
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
Dvojka je opravdu vynikající
Ondra. píše:každej chce dvojku, jen o tom někteří ještě nevíJack píše:ahoj, krásný fotky a auto taky...jak tak na to koukám, tak mám sto chutí si takové Volvo taky pořídit










_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé